Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
alene hjemme Tanja(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
alene hjemme Tanja(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
alene hjemme Tanja(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
alene hjemme Tanja(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
alene hjemme Tanja(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
alene hjemme Tanja(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
alene hjemme Tanja(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
alene hjemme Tanja(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
alene hjemme Tanja(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
alene hjemme Tanja(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

alene hjemme Tanja(privat)

Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 16:50

T: 00:00
O: ingen
V: nymåne
S: slotte i skoven



Taishan var alene hjemmer på slotte. Da Kiker var ude og feste og Taishan var for lille til at tag med ham ud og feste der for måtte, han blive hjemmer og passe sig selv og det passe også Taishan bedst da ingen kunne styre ham. Udtagen hans storebror kiker og han hade for tralver med at feste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 16:56

Tanja kom gående igennem skoven. Hun var udmattet og holdte ikke øje med hvor hun gik hen. Efter et stykke tid kom hun til noget der lignede et slot. Hun gik hen til det og bankede på, men grinte lavt af sig selv da der umuligt kunne være nogle hjemme, eller det troede hun i hvert fald ikke at der var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 17:17

Taishan åbne døren. Han så glad på hende " hej Tanja " sagdet han og lukker hende ind på slotte, da han var alene hjemme Kunne han bare lukke hende ind som det passet ham han trak hende inde. Så hun kunne hvile sig lidt ind til at Taishan hade lavet mad til dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 17:19

Tanja så sig omkring. "Bor du her helt alene?" spurgte hun forundret og det overraskede hende ikke at det var en vampyr der boede på sådan et slot.
Hun kiggede på ham og så på maden. "Har du lavet mad?" sagde hun glad og begejstret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 17:29

" nej jeg bor her sammen med Kiker " sagde Taishan. og satte maden på bordet han trak en stol ud for hende og satte sig selv ned for at spise, Taishan var rigtig god til at laven mad det gjore han være dag når kiker kom hjem " ja da spis " sagde han. Og øste op til hende og ham selv Taishan hade også finden en let vin til maden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:10

Tanja havde ikke spist meget de sidste par dage og begyndte at spise med det samme.
"Det smager godt." sagde hun som en komplemant. "Bor Kiker her ogs?" spurgte hun og
kiggede på Taishan. "Hvor er han så henne?" man kunne hører en smule længsel i hendes
stemme, men Taishan vidste det jo godt så hvorfor skjule det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:19

" tak og han er ikke her lige for tiden han er ude hos at par venner. Som har lovet at passe på ham ind til hans arm er i orden igen " sagde Taishan , han savne ham også en hele del men han kunne godt kalr sig i 4 dage uden kiker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:25

Tanja nikkede forstående. "Du ligner en der har det hårdt uden ham. Det svært for dig ikk?"
spurgte hun og så omsorgsfuldt på ham. "Og husk at hvis du savner en at tale med eller
være sammen med, så er jeg lige her." sagde hun for at muntre ham op. Hun kunne godt
lide Taishan, han var en af de få venner hun havde så hun var meget glad for dem hun
havde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:30

" jo men jeg er nød til at lære at kalr mig selv. Kiker kan ikke altid være det for mig og hjælpe mig han er ung og hade brgu for at feste, med ander på hans egen alder han skal ikke altid være hjemme og se efter mig " sagde Taishan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:34

Tanja nikkede bare, enig i hvad han sagde. "Nu har jeg ingen søskende men jeg forstår ham
godt. og jeg forstår også at det må være svært for dig." sagde hun stille. "Men hvis du har
brug for noget, en at snakke med eller bare være sammen med så opsøg mig okay
Taishan?" hun ville gerne have at Taishan havde det så godt som muligt især nu hvor Kiker
havde så meget fravær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:50

Taishan nikke. Han kunne ikke spise mere og rejste sig og gik over til reolen og tog sit fotoalbum frem, han åben den og så på en masse gammel billede af ham og Kiker da de var små mennskebørn. Og hvordan de altid hjalp og beskydte hinanden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:57

"Er du ked af det?" Spurgte hun da hun ikke kunne spise mere. Hun så hen på ham.
"Taishan... Fortæl ham dog at du ikke synes det er rart at han ikke er der mere, altså hvis det er det du føler." Hun smilte svagt og kiggede hen på ham.


//Kreasvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:43

" det nødte ikke noget han vil ikke lytte efter hvad jeg sigere mere " sagde Taishan og lod tåren får frit løb de faldt som renge på en våd sommedag

//Kreasvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 16:11

Tanja rejste sig og lagde trøstende armne om ham. "Så så... hvis det er... så kunne det jo være at jeg kunne være sammen med dig... altså hvis du nu havde lyst. Jeg ved godt at Kiker er din store bror og det, men... jeg vil gerne hjælpe" sagde hun trøstende og beroligende. Hun kunne ikke klare at se Taishan græde, det gjorde hende... Trist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 16:24

" det er okey det gøre ikke noget jeg er van til at være alene " sagde taishan men det gjore ham bare vild og ustyrlig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 16:27

Tanja træk sig væk fra ham. "Nå men... så ved jeg faktisk ikke hvad jeg kan gøre." sagde hun og så væk fra ham.
Hun bed sig nervøst i underlæben og så hen på ham igen. "Du har vel ikke fortalt Kiker om det vi snakkede om den dag på diskoteket vel?" spurgte hun nervøst, men hun ville gerne vide det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 16:30

" det er okey Tanja og nej det har jeg slet ikke og han vil nok ikke en gang høre det " sagde taishan han virke såret,liller og alene tilbage i vernde Kiker kom ikke hjem før om nogen dage og så hade Taishan ikke flere kræfter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 16:34

Tanja nikkede. "Sig hvis du vil snakke om det." sagde hun og så ned. Hun bed sig stadig i underlæben. Hun tænkte lidt på en sang hun havde hørt, og tænkte så på Taishan og Kiker's forhold og sangen var fuldstændig modsat af det.



//Kreasvigt.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 16:39

Taishan sukke og så på billederen. Han trak albumet ind til sig og lod atte tåren falde ned på hans bukser

//Kreasvigt.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 16:47

//Kan ikke finde på noget.... xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 16:53

// heller ikke her //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 16:54

//Ha ha... Hvad skal vi så gøre? stoppe med at skrive her inde?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 17:00

// ja //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene hjemme Tanja(privat) Empty Sv: alene hjemme Tanja(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum