Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Topic with a Plot? Yes.. I want it!  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Topic with a Plot? Yes.. I want it!  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Topic with a Plot? Yes.. I want it!  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Topic with a Plot? Yes.. I want it!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Topic with a Plot? Yes.. I want it!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Topic with a Plot? Yes.. I want it!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Topic with a Plot? Yes.. I want it!  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Topic with a Plot? Yes.. I want it!  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Topic with a Plot? Yes.. I want it!  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Topic with a Plot? Yes.. I want it!  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Topic with a Plot? Yes.. I want it!

3 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Topic with a Plot? Yes.. I want it!  Empty Topic with a Plot? Yes.. I want it!

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 18:50

Jeg sys ligesom der går way to much time, mellem jeg har skrevet og det er min tur igen. Derfor kære brugere.. Søger jeg endnu en at emne med! ^^

Nu er det bare de få krav og forventninger, vi lige skal igennem...

1~ Skal vi ikke bare lige sige over de 5 linjer? ;D Flere er lig med bedre! ^^
2~ Stavningen.. Bare så jeg kan læse det, uden at jeg skal gætte ^^
3~ Det her er mest en forhåbning.. Men et sindsoprivende, dramaspækket, følelsesladent, dynamisk plot ville da være herligt! Især med de omgivelser admins'ne nu har bygget op til os, kan vi ligeså godt bruge det, ikke? ^__^ Det sys jeg ihvertfald! Det fortjener alle brugere da :D

Mvh. Mare Micholandé<3

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Topic with a Plot? Yes.. I want it!  Empty Sv: Topic with a Plot? Yes.. I want it!

Indlæg af Zankuji Søn 13 Mar 2011 - 18:52

hey hvis det er med plot så vil jeg da meget gerne være med til det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Topic with a Plot? Yes.. I want it!  Empty Sv: Topic with a Plot? Yes.. I want it!

Indlæg af Manda Søn 13 Mar 2011 - 18:53

Vi skal nok hellere diskutere plottet så...xD
Ved ikk lige hvad der kunne være i din form for interesse med plots? :b
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Antal indlæg : 2433

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 18:54

Zankuji: Kan du nå helt op til de 13-14 linjer? :3 Og med komma/punktummer i rigtige steder? ^^

Manda: Same question... Og det skal vi da! :3 Elsker dem hvor følelser er overdrevne, sanserne er skærpet og der kommer noget ud af det, som vil enten lave et sår eller glæde ens minder for evigt.. Et minde der er værd at bære x3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 18:55

jeg er frisk også på et plot, men hvor mange linhjer skriver du ca.?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 18:56

Davy: Imellem de 13-32 ^^ Alt efter den andens antal :3 Kan godt lide at tilpasse mig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 18:58

okay super skriver selv over de 17 linjer, men vi må finde på et godt plot

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 13 Mar 2011 - 18:58

Altså ja det kan jeg... Men komma og punktum, sætter dem bare det sted jeg føler de skal være... Selvom læreren siger det er forkert, er jeg ligeglad... :b
Det forstår jeg ikk lige helt hvordan kan laves som et plot? Oo
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 19:01

Davy: Helt klart.. Hmm.. Kom lige med et par ideer, skal lige tænke et par stykker igennem ^^

Manda: Du ved.. De kunne mødes forretningsmæssigt, eller bare et tilfælde med masser af skænderier (dog ikke lige typisk for Mare xD) eller det kunne ende i alt muligt andet.. Vi må være kreative! ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 19:03

okay, kan sige at Davy er lærer og desuden animagus dog er han ikke stolt af det og så sker der snart noget stort med ham, hmm han er en høflig dog alvorlig mand, mere kan jeg vel ikke sige? måske ku det hjælpe?

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 13 Mar 2011 - 19:03

Undskyld, men jeg er virkelig ikk kreativ til at finde på noget for tiden... Der sker ting der gør jeg ikk kan tænke klart... :/ Men jeg kan sagtens finde ud af at skrive ok meget, men ikk finde på et plot særlig godt...
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 19:05

Davy: Hmm.. *finder med et seriøst ansigt, en honningmelon frem og snufler den i sig* Tænke tænke.. Den var svær .__.

Manda: Aha.. Lad mig lige tænke et par stykker igennem ^^'

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 13 Mar 2011 - 19:08

ok... ^^
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 19:10

hehe syns du?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 19:18

Davy: Jeg tænker et tilfældigt møde i parken.. Mare vil altid hjælpe andre, så måske ikke om hun kan prøve at føre Davy den rigtige vej mod glæde og forståelse? ^^

Manda: Hmm.. Hmmmm... Tilfældigt møde? Manda søger en lejlighed at være i, opdager Mare i sit bad, selvfølgelig uden han vidste der boede nogle, der udvikler sig fra stor forskrækkelse til et venskab med viden om baggrund og måske en smule healing? :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 13 Mar 2011 - 19:20

sure?xD Selvom jeg allerede har en, kan vi da godt sige han ville have en lidt ny fordi han fandt noget der var bedre og på en måde billigere end sin gamle? :b men det lyder lidt sjovt at du er i badet...xD
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 19:20

hmm lyder helt fint

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 19:22

Manda: Det er da sjovest hvis man starter det hele med lidt pinlig situasions-halløj xD

Davy: Godt godt.. Men.. Kan du ikke PLEASE lave emnet? x3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 19:23

desværer ikke da jeg snart må logge af, men du kan barer lave det når duy for tid kommer på imorgen igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 13 Mar 2011 - 19:23

det tror jeg på! :b
Men måske er du bare en af "frynsegoderne" ved lejligheden? xD
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 19:25

Haha.. Jada, jeg er SELVE frynsegoden xP

Og ok Davy.. ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 13 Mar 2011 - 19:27

Det er da en dejlig frynsegode! :D
Hvad får man ud af dig? xD
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 19:28

Masser af kærlighed! (Venskabeligt... xD) Og en bar krop de første 5 sekunder! :O xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 13 Mar 2011 - 19:29

øv, ville have mere!xD (Driller... :b)
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 19:35

Haha xD Sjofle varulve-knægt! x3

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum