Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Topic with a Plot? Yes.. I want it!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Topic with a Plot? Yes.. I want it!
Gæst- Gæst
*Smiler til Amelia*.. You want me, you just dont know it yet.. sadly.. *sigh*
Men, sig til hvis jeg kan hjælpe med noget?.. jeg kan også sagtens argere NPC! Det ville faktisk være umådeligt morsomt.. men.. jer om det.. hvis i skifter mening eller for brug for en villig NPC.. så poke mig. *Bows and leaves*
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Ej undskyld. Har intet at gøre med sammenhængen, kunne bare ikke holde min totalt flabede mund lukkede længere^^
Er faktisk ret glad for at der er andre der også søger mere mening i emner, end bare: "Hey" Hej"... "Så Hvad Laver du her?"
Sådan nogle emner er lidt bevsærgelige at holde igang, men det sjove er jo så faktisk bare at starte et emne og så se plottet udfolde sig... Eller er det mig der mener det og derved er forkert?
Gæst- Gæst
Og emnet uden nogen konkret plotline kan være sjovt, hvis man har den rigtige emne partner.
Men jeg opfordre nu folk til at have en ide med hvor emnet i sidste ende skal følge hen, og så kan man jo hoppe rundt og lege imellemtiden :P
Men det er ikke stedet at diskutere dette.. *trækker Korah ud fra tråd, og forsvinder endnu engang*..
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Så.. Vi sidder stadig fdast i plottet om "tingen".. men vi mangler stadig selve "tingen" >__> Se dét kan man kalde for et rigtigt problem xD
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Her kommer jeg med MIN lille idé...:
Hengravet i grotternes labyrintiske gange. Fælder, kun sat op for at få fanget uvedkommende i evig tid. Der, imellem masser af kødmanglende knogler og væsner, hvis udseende og kræfter er grotesk; lå et lille stykke pergament, indpakket i en rulle med tal, hvis kode skal slås ind korrekt første gang.. Ellers vil den sætte ild til dens indre hemmelighed og denne tings magt, vil for altid være tabt. Vil man låse den op via vold eller magt, vil der blive hældt olie over hele pergamentet, som straks forårsagde ødelæggelse af den... Hvad hviler i dette pergament og vil dens indre kunne enten heale eller destruere håbet for Di morga.. Ja, Hele det store hieraki!
... Fik idéen fra en film om Mona Lisa og Jesus xD ^^' Men sys selv det er et godt et :O Hvad papiret så indeholder.. der må i hjælpe lidt også xD
Gæst- Gæst
...
Yayness. Altså, hvis der ikke er nogen der ved hvad der er i det, behøver man vel ikke diskutere det så meget O.o Alle vil gerne have chancen for at vinde en million, og alle vil gerne have et papir, hvis det hedder noget sejt... xD Eller noget. I get the idea, and great, en smule far out, men jeg mener det er noge ala det bedste vi finder :D
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Altså.. Et sted ved havet med en gemt tunnel der går LAAAANGT ned under havet :O
Gæst- Gæst
Ser i helst at man kommer alene eller må jeg tage kødskjolde med?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sidst rettet af Mare Lør 19 Mar 2011 - 14:32, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
((Hvis jeg først svare om en halv time eller mere.. Så det fordi jeg lige er ude og løbe mig en tur i varmen ;3))
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» TOPIC?!
» Topic ^^
» Bla bla bla osv... TOPIC? =)
» Do you want a topic with me?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift