Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dagbogen. //Kilia// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dagbogen. //Kilia// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dagbogen. //Kilia// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dagbogen. //Kilia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dagbogen. //Kilia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dagbogen. //Kilia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dagbogen. //Kilia// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dagbogen. //Kilia// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dagbogen. //Kilia// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dagbogen. //Kilia// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dagbogen. //Kilia//

Go down

Dagbogen. //Kilia// Empty Dagbogen. //Kilia//

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 14:51

Tirsdag, 2011.03.01

Jeg har aldrig gjort noget som dette før.
For at være ærlig ved jeg ikke helt hvordan sådan noget her virker. Jeg har set nogle mennesker gøre det i gennem min egen lange leve tid, og det virker til at de skriver.. deres minder ned? Eller måske skriver de bare deres tanker ned.. eller om deres dag…
For mit vedkommende tror jeg bare at jeg.. er begyndt at skriver fordi at jeg ikke har nogen anden at snakke med eller fortælle mine tanker til. Jeg har ikke haft brug for den her slags før.. det skyldes nok at jeg er mere.. menneskelig… nu end jeg nogensinde har været..
Selvfølgelig har jeg Ma’lakel.. men jeg ved jo hvordan han er.
Han har travlt, og selv hvis han ikke havde ville de fleste af mine tanker bare irritere ham grænseløst, som alt ting jo så let kan gøre det med Ma’lakel.. Det skøre bæst..
Ma’lakel… jeg må indrømme at jeg er ved at være urolig for ham.. han er begyndt at.. jeg ved ikke, vise følelser? Eller hvert fald lade nogle enkelte trænge igennem hans ellers så hårde facade.. jeg ved ikke hvad der sker men..
Måske er det også bare mig..
Min kære Ma’lakel.. der er så meget du ved om mig som ingen andre aner… men der er også så mange ting som… jeg aldrig.. nogensinde.. vil blive i stand til at fortælle dig.. aldrig ville turde dele med dig…
Undskyld.. Ma’lakel.. mit bæst.. min håbløse forelskelse.. men du må fortsat leve i den uvished som du så fredfyldt har svævet i, gennem alle disse år..
Måske en dag… engang ude i fremtiden.. vil jeg fortælle dig alt det som du endnu ikke ved….

~ Kilia

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum