Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ny på skolen Zebastian(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ny på skolen Zebastian(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ny på skolen Zebastian(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ny på skolen Zebastian(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ny på skolen Zebastian(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ny på skolen Zebastian(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ny på skolen Zebastian(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ny på skolen Zebastian(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ny på skolen Zebastian(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ny på skolen Zebastian(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ny på skolen Zebastian(privat)

Go down

ny på skolen Zebastian(privat) Empty ny på skolen Zebastian(privat)

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 13:57

T: 09:00
O: en masse ander elever og lære
V: solskin
S: skolen

Mulan var lige komme. Til byen fra Japan hendes forælder var død og nu bor hun i huset hos en søde, og kærlig tante hun hade her I Terre hun var 13 år gammel og skulle starte i skolen. Hun var alene der henne da hendes Tante ikke kunne komme med hende, da tanten skulle tag sig af sin butik og Mulan var en smuke pige med langet sorthår og bruneøjne. Hendes tøj var fra Japan fra hendes gammel skole der nede, Mulan var en søde og glad pige som elske naturen da hun var født i Japan bedste nature

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

ny på skolen Zebastian(privat) Empty Sv: ny på skolen Zebastian(privat)

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 14:26

Det var lidt af en shock for de andre elever da en bil komme kørene ind i skole gården. døren til bilen blev åbnet og en stor mand steg ud og åbnet døren til bagsædene til bilen. mand grap fat i nogen og hev det ud af bilen. Der stod Zebastian i håndjern for at han ikke skulle løbe væk. Manden kigget ned på Zeb og sagde med en mørk stemme " så Zebastian en hel dag uden dig til at lave ballade på børne hjemmet." Zebastian kigget op på han og sagde " jeg skal fandeme ikke i skole din idiot. i skal ikke tro i kan hønse rundt med mig bare fordi jeg ikke har nogle forælder". Zebastian prøvet at sparke ud efter ham men han greb foden og begyndte at slæbe han ind over skole gården og ind på skolen. inde på skolen stod Rektoren og to afgang elever. Manden kigger på rektoren og sadge med sin mørke stemme" her er han så Hr. malkof " Rektoren kigget på Zeb og siger til ham " når godt endelig at se dig Zebastian Di`lekour vi skal nok kunne hold på dig idag tror du ikke" Rektoren vendet blikket op mod manden igen " de to afgang`s elever vil holde øje med han hr de kan godt gå igen".Manden vende sig rundt og begyndte at gå. Zebasyian blev vist ind i en klasse og sat på en plads .
// undskyld længen det er kun lide i starten//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 14:48

Mulan hade set det. Hun kulle ikke lieg at man var sådan over for andet un skulle vlre i kalle med, Zebasyian så hun gik ind i klasse smamen med ham og de ander. hun satte sig på forste række ved talven hun hade en taks på ryggen og, en halskæde med japans mærke på hendes stemme var silkeblød og. Som tider ret hårde så man skulle ikke gøre hende vred

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 15:04

Zebastian var blevet sad bagest i klassen og kigget ned på de håndjern han hvad fået på. Han tog hånden ned i lommen og tog et parpir knips op og begyndte at prøve at låse hans håndjern op. " kom nu din omgang bras jeg er kommet ud af dig før" mumlet han lidt for sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 15:12

Mulan satte sig ved siden af ham. Hun tog en hårnål og dirke stille hans håndjern op for ham, hun kunne ikke lige at se en på hendes egen alder med håndjern på. Det var helt forkert og hun ville ikke tillade det på nogen måde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 15:28

Zebastian kigget op på pigen da hun begyndte at låse hans håndjern " det behøver du ikke jeg kunne ha gjort det selv." sagde han lidt sur over at han var blevet tvunget ind på skolen " hvis der er nogen der se det kommer du bare i problemer " Zebastian kigget lidt rundt men ingen så ud til at ligge mørke til det da læren ikke var kommet endnu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 15:36

" sidde nu stille. Jeg vil ikke se nogen side i håndjern og hvorfor skulle du endlig være i skole når du, slet ikke vil det jeg er nåd til det side min tante ellers komme jeg på børnehjem. og det var ikke min forælderes ønske at jeg skulle det " sagde Mulan og fik dem endlig op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 15:50

Zebastian kigger på hende"tro mig jeg vil ikke være ha men det er lidt sværdt at komme væk når der er to store bavianer ude på gangen og de vinduer er ikke lide til at åbne tro mig. Og hvorfor skulle der være nogen der skulle sende dig på børnehjem når din tante kan passe på dig. men hvis du er her for ikke at komme på børnehjem så må du heller komme igang tøsebarn for børnhjem her i byen er ikke nogen sjov oplevelse tro mig jeg bor der" Zebastian sad og kigget rundt i klassen for at finde en mulig udgang.*hmm måske den løse loft`s plade* Da Zebastian kom til at kigge rundt i klassen og så de mange piger som går i klassen*eller måske skulle jeg blive lidt *.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 15:57

Mulan satte sig ned. hun var godt nok ny men nogen af pigerne kunne hun med det smamen ikke lige, De var alr for pænt klædt og det var ikke lige hendes smag. hun ville selv vælge hvad hun ville ha på og ingen andet skulle bestemme hvad, for noget hun skulle gå i eller noget

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum