Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat]

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] Empty Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat]

Indlæg af Mr. Ting Tors 19 Aug 2010 - 16:49

S: Lycée-skolen
T: Kl 08:45.
O: Nogle få elever, ellers inde i en klasse.
V: Udenfor regner det. Kedeligt vejr.

*Fy for den.. Hvad laver jeg med det her tøj..?* tænkte hun og stod med en parably uden for Lycèe med en skole uniform. Hendes parably var sort, og skindede som om det var metal, men hvem ved.. Det var Ting chan's hemmelighed. Men hvorfor skulle hun i skole. Hun skulle jo arbejde.... Men indersinde ved hun godt hvad hun lavede her. Hun ville prøve at være en skolepige, bare en gang til. Hun tog en dybt indåning og gik mod indgangen til skolen. Nogle elever så på hende, nogle hviskede og tiskede med hinanden *Hmm har i aldrig set en demon med blodrødt hår..? Nogle gange er menesker bare søde* tænkte hun og smilede ved tanken. Ja, hendes hår var ikke sådan rød, men blodrød.. Bare de ikke opdager hende, at hun ikke er meneskelig.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Tilbage til toppen Go down

Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] Empty Sv: Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat]

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:08

Cille kom ud af indgangen til skolen og var bare så meget på vej væk derfra hun ville ikke finde sig i det der lige var sket der inde *dumme svin*tænkte hun og gik bare vider hendes hår var meget mørke blå og hun havde hvid t-shirt og nederdel på. Hun gik så stærkt at hun ikke så sig for og kom til at gå ind i en eller anden person(altså dig) og faldt på røven "øhh undskyld"sagde hun og sad bare på jorden og gad ikke til at rejse sig op *jeg gider ikke mere*tænkte hun og kiggede bare ned i jorden og legede med en sten på jorden med sin finger.

Gæst
Gæst

Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] Empty Sv: Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat]

Indlæg af Mr. Ting Tors 19 Aug 2010 - 17:14

Hun faldt bagover og var kun 1 m fra gulvet, inden hendes hoved ramte gulvet. Hun holdte sin taske og støttede sig i den. Hun rystede virkelig meget, hun havde kun brugt en hånd til at holde sig oppe "Ni.. haao.. Jeg mente undskyld, jeg ikke så dig" stammede hun overrasket, selvfølgelig skulle hun ikke sige 'Nihao' nu.. Hun satte sig ned på numsen, og trak hendes hoved op og betragte pigen *Hmm ikke normalt pige.. Gad vide om hun er.. Nej glemt det* tænkte hun og rakte hånden op "Davs med dig" sagde hun og smilede venligt.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:40

Hun kiggede ned i jorden og kiggede ikke op på hende "hej"sagde hun stille og kiggede bare på stenen hun legede med *jeg er dum*tænkte hun og kiggede bare på stenen og ville bare være usynlig nogen gange men det kunne hun jo ikke blive *alle tror bare de kan bruge mig og det skal de ikke*tænkte hun og kiggede bare ned og ville ikke sige så meget lige nu og kiggede på stenen stædig væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 19 Aug 2010 - 17:53

Hun havde hoved på skrå "Er du ok..? Hv..." hun blev afbrydt af klokken som ringede ind "Upsi.. uhm hvad for en klasse skal du ind.. Jeg skal ind i uhm uhm hvad var det nu" sagde hun usikker og så mange elever strømme ind ad gangen. Nogle så lidt nusgerrig på dem, andre så med nogle drilske blikke.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 18:14

hun sad bare og svarede ikke på noget "jeg går ikke der ind igen"sagde hun bare og kastede noget hår om bag øret og kiggede på stenen *jeg vil ikke noget lige nu*tænkte hun og kiggede så lidt rundt *og slet ikke til den lære af et svin*tænkte hun og sad bare på jorden og gad ikke rejste igen.

//sorry de korte indlæg//

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 20 Aug 2010 - 17:51

Hun snusede lidt og kom for tæt på pigen. Kun få cm, men det var nok, før hun så begerjstret ud. "Jamen dog... Du er jo også en demon, hyggeligt" sagde hun muntre og så sig om, de var de eneste på gangen "Jeg er også en demon, eller sådan en slags, på en måde. Hvad er der med den sten..?" spurgte hun og betragte den sten hun så på.

//helt i orden ;D//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 18:26

Hun kiggede op på hende "ja jeg er det du siger"sagde hun og kiggede på hende og tog stenen op "ikke noget tror jeg sidder bare og leger med den"sagde hun og kiggede på hende "navnet er Cille"sagde hun stille og kiggede bare på hende med et smil på sine læber "og hvem er du"spurgte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 20 Aug 2010 - 19:01

Hun havde hoved på skrå "Mit navn er Ting chan" sagde hun mildt og smilede til hende "Er du sur..? eller trist. Du løb bare, hvad skete der..?" spurgte hun lidt bekymret, men også nusgerrig. *Første skole dag, også møder jeg en Demon, sejt* tænkte hun og så drømmende ud, over hun ikke startede i skole i dag. Måske kunne hun være fri for det.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 19:15

Hun kiggede på hende "drenge tror bare de kan hvad de vil med mig og læren er en nar"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og ville ikke derind igen "men hyggeligt at møde dig Ting Chan"sagde hun med et stille smil på sine læber og kiggede "men jeg er Vand dæmon for at være helt præcis"sagde hun stille og kiggede på hende med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 11:17

Hun smilede og bukkede for hende "Det er en stor glæde at møde en vand demon her på skolen" sagde hun muntre og smilede "Jeg er en Demon med en le.. Men alle kalder mig Pigen med leen, fordi jeg er ngoet specielt" sagde hun lidt *Men de askyr mig også, så det er skam ikke en store glæde* tænkte hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:40

Hun kiggede på hende med et stille smil på sine læber "det er da også hyggeligt at møde dig"sagde hun og kiggede på hende "dæmon med leen er du ligesom ham der manden med leen"spurgte hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber hun var ikke bange for hende eller noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 15:27

Hun nikkede lidt "Jeg er hans da.. Barn.." sagde hun, så ned. Hun ville ønske hun var meget mere tættere på ham, end at blive ligeglad med ham. Hun så på Cille og smilede "Kom, i dag pjækker vi for skolen" sagde hun og rakte hånden og smilede opmuntre til hende. HUn kunnne fornemme at Cille ikke havde lyst til at gå i skole i dag.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:30

hun kiggede på hende med et smil på sine læber "når okay på den måde"sagde hun og kiggede på hende og tog hendes hånd "okay så gør vi det hvis du vil"sagde hun med et smil på sine læber "selvom man skal passe den men en dag kan vel ikke gøre noget"sagde hun og rejste sig op "hvad skal vi så lave"spurgte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 15:41

Hun knipsede lidt og hendes skole taske forsvandt. "Ud her fra i dette område" sagde hun drilsk og foldede sit sorte parably op, men i stedet for at den blev foldet blev den forvandlet til en le "Hop på" lo hun og sprang på og fløj afsted, mod udgangen. Hun rakte hånden og lavede en skub. Døren åbnede, fordi en kraftig vind åbnede den. Ude var de, i regnen.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:45

Hun sad bagpå og smilte stille "hvordan pokker kan man flyve på sådan en her"sagde hun med et smil på sine læber og kiggede på hende og holdte fast i hende for ikke falde af og kiggede lidt rundt med et smil på sine læber og var ikke bange men hun ville bare ikke falde af eller noget. Hun holdte så godt fast at man skulle tro hun rev tøjet af Ting Chan.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 15:49

"Med hjælp af Elementet Luften. Men min le er sådan set levende, så den kan også flyve, som en kost" sagde hun muntre og mærked regnen mod sit angsigt "Sejt" mumlede hun og mærkede at hun blev ikke våd. "Kan alle de fem elementer, også vand" sagde hun stille og de fløj væk fra skolen.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:51

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "okay sejt nok"sagde hun og var da glad for at hun havde mødt hende og alt det "hvad kender du til så noget om sex eller sådan noget for er stadig usikker på sådan noget selvom jeg har haft det"sagde hun med et stille grin og kiggede ned på jorden

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 16:10

Hun mærkede sit tøj og mumlede lidt på en lydløs noget "Hmm der røg skoleuniformen" Hun var faktisk ligeglad med tøjet, men mærkede lidt sit nøgne hud. Da Cille spurgte hende om noget blev Ting lidt dum "Uhm sex.. siger du. Uhm som jeg ved hvor jeg kommer fra, er det meget voldsom for Demoner med en le. De er som vilde dyr. Men man kan også havde en behagligt sex" mumled ehun lidt men vidste sådan kun noglelunde om det.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:15

Hun kiggede på hendes hud og smilte stille "har du ikke haft sex før"spurgte hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og ville gerne være hendes ven for hun syns hun var rar at være sammen med og alt det og det kunne være de blev meget gode venner eller noget og det var jo kun positivt

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 16:18

Hun havde åben mund inden hun svarede "Nej da.. Sådan er jeg slet ikke.. Tror jeg. Måske har jeg sovet sammen med en dreng. Men aldrig været sådan igang med drengen" mumlede hun uden at rødme, men fik i hvert fald en skævt smil. "Hvem har du da dyrket sex med..?" spurgte hun lidt efter.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:19

Hun kiggede på hende "okay så det har du ikke"sagde hun med et smil på sine læber "jeg har været sammen med en der hedder Kiker"sagde hun med et stille smil på sine læber og kiggede på hende "skal vi ikke tage hjem til mig"spurgte hun og kiggede på hende med et smil på sine læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 16:22

Hun lignede en streg "Kiker.. Hmm hvem er han. Din kæreste" spurgte hun lidt og de fløj lidt vidre "Kan du så ikke vejlede mig, hvor du bor" sagde hun muntre og de fløj zikzak. Leen fik sådan en lilla aura så de fik lidt varme under flyve turen *Takker min ven* tænkte hun mildt.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:26

Hun kiggede på hende "kæreste nej slet ikke"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "vi skal den vej der"sagde hun og pegede mod stranden der var i byen eller hvor den lå "bor tæt på stranden"sagde hun med et smil på sine læber og kiggede på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 16:33

Hun styrt dykkede "HOLD NU FAST" grinede hun højt. Det føltes som en ruthe bane som bare gik ned. Men pludselig gik det hurtigt. De lande blødt på jorden og lige foran Cille hus "Flot klaret" sagde hun og krammede sin le. Hun betragte lidt stranden. Alt var vådt her, regnen havde jo været her også.

Mr. Ting

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum