Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 18:42

Tid : 19:32

Vejr : utrolig varmt og solen er næsten gået ned, dog dens stråler når kun himlen og ej jorden.

Omgivelser : rolige og dejlige, med få mennesker


Der var mange bøger og mange rækker med forskellig viden der kunne udvide ens syn på alt muligt, fra vampyr genre til om klodens økosystem samt fantasi og eventyr, lovene fra alle verdener, forskellige sprog og kultur, spil og musik, noder og sang tekster, kendte og ukendt?, helte og forbryder. Dette var det perfekte sted at finde et flugtsted fra verdens rammer og udvide sit syn på verden og hvad den indebar samt dyr liv og menneskets krop, samt kropssprog var noget som en pige sad med nu, hun sad og så ud til at studere kropssprog i en bog, hun læste om dette og obseverede folk rundt om hende skam.
Hun smilede for sig selv og strøg let det Orange hår bagud mens hendes lyse guld ligende brune øjne glinsede let fra loftets lys mens der var lyst i biblioteket og roligt.
Hendes beklædning var sandbrune shorts i mørk sand brun og en trøje i hvid der blottet hendes skuldre og gik i en lige streg over hendes barm.
Hun så stille og afslappet ned i sin bog med et smil på læberne og smilede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 11:43

Vejret kunne gå hen og irritere en, det kunne blive ens svaghed, især når solen dukkede frem med dens stråler, mens at man var et dødeligt, råddent vandrende lig, men vampyren var ikke påvirket af det, når han stod inde på biblioteket omfanget af en masse talrige bøger med en betydning om det ukendte eller det som man kendte til i forvejen. Viden kunne en hver person lære noget af. Han stod imellem nogle reoler, imens at han lod sine røde øjne glide rundt en omgang, i en passende bevægelse for at han kunne skimte bøgerne nok igennem til at han kunne bedømme deres forside. Der var ingen tvivl om at folk ville holde en vis afstand fra ham, når de mødte hans øjne, et klart signal over at han ikke just var normal eller.. menneskelig for den sags skyld. Det næste folk ville betragte var hans tørret blod pletter han havde på sin almindelige hvide trøje, hvad var der at sige? Andet end at han kunne skræmme dem væk fra vid og sans ved at sige den egentlige grund til det blod.. æld gamle blod som han havde på sig. Han elskede blod.. Det at se på det, påskønne det og smage på det, når han fik chancen. Det var sjældent at han fik noget selskab, hvilket også nok var forståeligt.
Hans øjne hvilede sig mod en bog som handlede om.. slaver, det at være fanget til slave livet. Et mindre lusket smil dukkede frem på hans læber, det var noget som gjorde hele det her sted mere spændende, end man havde regnet med. Her ville han få den research som han ledte efter. ”Well..Well..” mumlede han lavt, og undslap et dybt suk, uden at vide om der var nogle personer i nærheden som havde hørt ham. Måske var han sindssyg, men af og til snakkede han med sig selv. Godt nok havde lugten af et menneske gået forbi hans næsebor, men han prøvede at beherske sig, uden at starte en slåskamp med det samme, så ville han også ende med at blive smidt ud fra stedet, noget som han ikke ville lade ske lige foreløbig. Han satte sig derefter ned på gulvet, mellem reolerne, med bogen i sin ene hånd som han havde taget ud fra reolen; lagde bogen ned foran sig inden at han åbnede den, til den første side, hvor han begav sig til at læse. Måske lignede han en på omkring de 17 år, men faktisk var vampyren noget ældre end det. Han var dog ikke nær så høj som visse andre mænd, men det så han til som sin fordel. Han lagde sin ene arm ned langs hans ene ben, uden på hans beklædning af slidte cowboy bukser. Der skulle vel kun en hånd til at bladre videre i sådan noget læsestof? Hvis ingen kunne se at han var en vampyr.. måtte der være noget galt, hans navn var Mr. Beyond også kaldt Evil 13. Han var helt igennem ond, og derfor var der ingen som kunne gå hen og elske den lille dreng af en fuldblods vampyr.
Lille og lille.. den unge mand var altid så god til at bedømme sig selv så hårdt, at folk nok et eller andet sted havde lidt medlidenhed. Han var en gammel vampyr, men så ung ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 14:38

Ace sukkede let fra struben og mærkede stille aircondition blive skruet lidt mere op, hvilket hun satte yderst hellig pris på eftersom vejret havde kogt hende for det meste de sidste par dage eftersom hun ikke gik så nøgen rundt som de andre piger hun havde set i Terre nogen gik jo til ekstremer og gik rundt som sex slaver nogen steder!?. Hun sukkede let og rejste sig stille op og kiggede rundt og fik taget et glas vand og bed let i kanten af den lille plastik kop i hvid da hun gik mod reolen for at lægge bogen i det hun lagde hovedet let på skrå så vandet i glasset berørte hendes overlæbe mens hendes orange øjne der var falske betragtede fyren foran hende?. Det orange hår legede let flagrende og bevægeligt ned af hendes skuldre dog stoppede det midt på ryggen fordi det var ikke for langt, så ville det se dødt og klamt ud? i hendes øjne. Hun så på den unge fyr der sad og læste for sig selv og så han sad lige ud for hvor hendes bog skulle være. En vis facination blev vagt da hun kom tættere på ham og så lidt af blodet på hans ærme men nænnede ej at speake et ord til ham og lod blot sit glas blidt falde ned i hendes højre hånd og sagde så med et smil på læberne selv om hun hadet fyre!? alle fyre.. hun var jomfru og stolt af det om 18 årig... hun var en perfekt alder og nød den skam!. Hun betragtede undrende fyren og sagde"såååå er biblioteket løbet tørt for stole eller.. er du mere den frie sjæl og vælger at sætte sig hvor der er plads? og fred" hun så let mod ham med sine øjne og gav et stille smil fra sig i det hun ikke kendte til vampyr i nu og gik så stille hen af mod ham og satte så blot sin bog ind på reolen lige over ham ja? næsten ved siden af hans hoved faktisk fordi hun gik ned på hug og støttede med venstre hånd foran sig og lænte sig frem af som et rovdyr , en puma der var klar til at springe på sit bytte???. Hun smilede da hun satte den ind og hendes hår kom vist til at strejfe den fremmedes skuldre men det faldt hende ikke ind i det hun rejste sig let op igen da hun trak sig tilbage og vendte sig om og sagde"nårh men bye" hun viftede let med den ene hånd i det hun blot pludselig tog en bog fra reolen længere oppe af i den og skulle så til at gå fra denne interesserende fyr der dog ikke vagte det meste af hendes facination mere.. han var som alle de andre vel?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 15:27

Han kunne direkte fornemme da et menneske nærmede sig inde for hans rækkevidde. Vampyren kunne nogen lunde gætte sig frem til at dette menneske ikke ville komme hen for at starte en samtale, men blot for at sætte en bog på plads og tage en ny, eller det at lede efter en bog, hvis personen endnu ikke var begyndt med at læse. Han bladrede videre i den bog som han så frivilligt læste, inden at han kiggede en smule op for at se hvem det var, da mennesket var rimelig tæt på, en kvinde som skulle sætte en bog på plads.
Han svarede ikke på hendes spørgsmål eftersom hun åbenbart havde så travlt med at komme væk, sådan som hun allerede havde sagt farvel, efter at hun havde fundet en ny bog som hun ville læse. Uden hendes tilladelse tog han hurtigt fat nede omkring hendes ene ankel og strammede grebet, dog ikke for hårdt."Når du prøver at få startet en samtale.. hvorfor går du så allerede?.." spurgte han lige ud inden at han rømmede sig, han kiggede ikke direkte på hende.

"Det er ret uhøfligt.. at spørge om noget, uden at vente på at få et svar.. kære ven", mere sagde han ikke rigtigt, mens at han fortsatte med at trække i hende, til at hun ville være henne hos ham igen, om hun så ville vælte hen over ham eller noget lignende, ville tiden vise. Han accepterede det bare ikke, med at hun snakkede til ham også gik igen, uden at han kunne sige noget igen. Godt nok ville han ikke have sagt mere, men det røg bare ud af hans mund: "Utroligt af dig at du tør at være så.. modbydelig.. over for mig.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 16:36

Ace stoppet brat op da hun mærkede et hårdt greb om hendes ankle og kunne kun forstille sig hvem dette måtte være der havde taget fat i hende ? men hvorfor dog så hårdt, hun havde ikke gjordt andet end at kommentere til hans sidden midt i det hele og ingen gang ment ondt på nogen måde skønt hun foragtede fyre for deres løgne og falske personlighed, dog var hun hetro men stadig!?.
Hun vendte sig let om og holdte bogen i sin favn med krydset arme og sagde stille til ham"Hm? hvaaa... det var nu ikke rigtig en samtale jeg ville starte jeg kunne blot ikke styre min kommentar til dit sidderi midt i det hele det var blot det?" hun smilede sødt til ham dog lidt falsk og vendte sig så let om og stoppede op og sagde"jeg ikke en kær ven og... undskyld vis min opførsel var uhøflig sir men jeg syntes ej jeg behøves en grund til at gå fra en totalt fremmede, men værsgo ? kom endelig med dit svar sir" hun smilede i det hun stadig stod med ryggen til hende... Hun ville til at gå da han ej kom med svaret efter hendes tids grænse og mærket så et greb mere stramt og et ryk i det hun drejede rundt væltede hun let hen ved siden af ham med et lettere ikke højt bump mærkelig nok??.
Hun så helt paf ud med store orange glinsende øjne og med læberne let adskilte helt chokeret og betragtede så fyren mens hun lå ved siden af ham med hendes smukke fersken orange hår spredt ud til siderne og sagde temmelig chokeret"Jeg var da ikke modbydelig overfor dig, det kunne aldrig falde mig ind.. jeg... kan blot ikke lide fyre det er det hele og især" hun satte sig op og rykkede sig lidt på afstand"berøring... altså.. jeg til fyre men i er så falske at jeg end ikke vil komunikere med jer" hun fnøs lidt og så til siden og mumlede stille i det hun kom med et lille suk og så et flovt "undskyld..." i det hun rødmede næsten skjult over de høje kindben af hendes og prøvede at se den anden vej væk fra fyren...*hvorfor... greb han blot pludselig om mig, hvilken facinerende opførsel dog.. os mærkelig adfærd...* hun så lidt hen på ham og prøvede at smile forsigtigt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 21:35

Du skal ikke kalde mig sir..” kom det hurtigt fra ham, inden at han trak sig svagt på skulderen, så det ikke rigtigt kunne bemærkes. Han kunne ikke så godt lide alt det venlighed og sødme som der var over hende, men det kunne han vel ændre med tiden? Det eneste som der kom ud fra hans mund var: ”Jeg finder det blødt og behageligt at sidde på gulvet.. også mere hyggeligt at sidde her, i stedet for at have rumpen placeret på noget hårdt træ”, som et svar på hendes spørgsmål, om hvorfor at han sad der hvor han gjorde. Et mere oprigtigt smil viste sig frem på hans kold blodige læber, da hun endelig faldt ned, dog liggende ved siden af ham, ”Nej.. men det var du, min kære.. modbydelig.. som det ikke kunne beskrives med ord..”, han lagde lidt mere en hårdføre tone på de sidste ord i sætningen, men som også var ment for sjovt, inderst inde vidste han godt at det ikke var meningen at hun ville være modbydelig. Men han gjorde bare mere ud af det end nødvendigt. Langsomt hævede han det ene bryn da hun begyndte at snakke om hvorfor hun ikke kunne lide fyre, selvom hun var hetero. Det gav ikke nogen mening? Han rystede blot kort på hovedet af al den snak.. det interesseret ham ikke, men det morede ham så endnu mere da han hørte et klassisk ord, som undskyld.. fra hendes læber. ”Du kan være tilgivet, ved at jeg får lov til at få noget af dit blod..” sagde han roligt, og direkte, imens at han lagde sit hoved en smule på skrå og hans øjne var hvilet mod hende.
Han vidste ikke hvordan hun ville reagere, om hun ville rejse sig op og prøve at forsvinde så hurtigst muligt, væk fra ham. Han ville ikke tvinge hende så meget, for så ville han ellers få problemer, så simpelt var det. ”Er du modig nok til det.. eller er du blot en svækling som alle de andre inde for din race?” spurgte han lige så stille og undslap et hvæs, der gjorde at man kunne skimte hans skarpe hugtænder. Det var spændende om hvor lang tid dette møde ville vare ved; om det allerede havde nået sin ende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 21:58

Ace satte sig sig mere til rette og sagde med lettere snobbet fnøs"tsk!... jeg foragter din slags ... lad mig gætte.. du er vampyr og elsker vel blot blod uanset hvem det er fra" hun mumlede stille i det hun troede lidt han var måske homoseksuel dog sukkede hun og mærkede vreden i hende stige og så kom ordene"hvorfor helved skulle jeg give mit blod ud til sådan et gadekryds af en unaturlig fantasy ting som dig?, skrub hjem til dit pony land" hun vendte ryggen til ham i det hun ventede lidt og hørte hans ord om hun var modig nok til det og det vente sig lidt i hende... skulle hun give ham lov til at smage på hendes blod, så kostbar var det jo heller ikke, dog syntes hun ej han fortjente nogen undskyldning mere, han var væmmelig"Hmf" hun vendte sig stille mod ham og lukkede øjnene og trak blidt ud i sin trøje ved halskraven og sagde"fint så bid.. jeg... jeg ikke bange" hun havde ingen bidemærker overhovedet på halsen?, dette lignede skam en jomfruelig hals at bide i for en vampyr. Hun beholdte øjnene lukket, fordi hun havde det bedst med ikke at vide hvornår han satte sine tænder i hende... ellers ville hun gå bagud og ikke gå med til dette. Hendes hjerte hamrede hurtigere og hendes vejrtrækning var ukontrollerende, i mens hårene i nakken rejste sig og hun for alt i verden ikke var tryg ved dette der skullle til at ske, dog knyttede hun hænderne der var mod selveste gulvet og sagde"Blot.. bid jeg skriger ikke" hun bed tænderne lettere hårdt sammen dog uden at vise det eller forstrække en mine... mens hun ventede utålmodigt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 22:24

Mr. Beyond kunne ikke lade være med at grine en smule, da hun nævnte med
at han skulle skrubbe hjem til pony land.. ja vel ja. Han fnøs dog
efter at hun havde kaldt ham en fantasi ting, "Jeg er ikke kun fantasi..
jeg er skam ægte..
" lød det hvislende fra ham, imens at han kiggede på
hende, uden rigtigt at lytte efter hvad det var som hun ellers sagde,
end til at det gik op for ham at han faktisk havde fået lov til at smage
noget af hendes blod.. da hun trak blidt ud i sin trøje ved halskraven.
Med nogle kolde ord som kom ud fra hans mund, sagde han: "Jeg er
ligeglad med om du skriger eller ej.. faktisk finder jeg et skrig ret
fascinerende..
", hvad mere skulle han sige til det? Hvad var ellers
meningen ved at bide et offer?
Han rykkede sig tættere hen på hende,
så der næsten ikke rigtig var nogen mellemrum imellem dem. "Måske er jeg
venlig..
" mumlede han lavt, til at hun knapt nok kunne høre ham. Det var sjældent at han lod være med at drikke alt blod fra et offer, normalt tømte han offeret for alt blod.. Han
lagde sin ene hånd op på hendes kind, som hans fingerspidser lod berøre
med et kort strejf og hun ville med sikkerhed kunne mærke den kulde som
hans krop bar. Inden at han lænede sig mod hende nok til at han kom tæt
nok på målet, hendes hals, som han slikkede enkelt gang med sin tunge,
for at blød gøre den inden at han stak sine tænder ind i hende, det
overraskede ham at se hendes bare hud så fin som den var, et tegn på at
en vampyr ej havde fået fingre i hende før nu. Han stak sine tænder ned i
hende tre gange, der mærkes som en prikken inden at han trak dem
ordenligt ind med de skarpe ender på hans tænder. Han førte langsomt
sine hænder ned omkring hendes hofte og trak hende ind til sig, mens at
han så småt kunne mærke hendes blod strømme ind i hans mund og smage på
det.. Frisk menneske blod var noget af det bedste han kunne finde på sin
vej, udover engle blod..
Han ville skam ikke tage det hele. Efter et
stykke tid stoppede han også og trak sine tænder ud, slikkede hende atter
på halsen for at fjerne det værste blod, så der kun var bide huller
tilbage. Et smukt mesterværk, efter hans egen mening. "Tak..." hviskede
han derefter mod hendes ører og han slikkede sig om munden. Hendes blod
smagte henrykt.. og han havde ikke noget imod at smage det igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 22:43

Hendes krop rystede let af skræk over om dette ville ende med at gøre ondt, hun var virkelig jomfru i meget hvilket irriteret hende dog, følte hun ikke at være jomfru var noget rent eller helligt blot noget der gjorde en uerfaren og meget belastende for en der måske ville vise sig interesseret i hende, dog var hun klar og at ham her ikke var interesseret andet end det inde i hende, nemlig det boblende varme og rødlige blod der snart ville flyde ned i hans hals og fylde hans krop med evig længsel efter at tømme hende for blod sikkert?, som i de gyser hvor vampyr blot tog et offer og så drak af hende og hun så ville ende med at blive efterladt død og kold som en vampyr. Hun åbnede let øjnene forskrækket i det hun mærkede hans tænder i hendes hud 3 gange!?, det havde han slet ikke behøves at mærke hende så groft og krænke hendes åbenhed overfor ham med at lave disse mærker være end hickeys=sugemærker.
De lange finger med de glinsende negle og den smukke neglak der fik dem til at glinse, strøg let hen af det mærkelige gulv der ikke var af træ men en slags tæppe ting? hård og lydløs vis man gik over der. Den måde han pludselig tog ned omkring hendes hofte og trak hende ind til sig fik hende til at stivne let og måske trække sig lidt væk fra denne mærkelige fyr hun aldrig havde mødt?, dog da han havde bidt mere til gav hun et let"Aaahh..." fra sig i det hun bed tænderne sammen og lod blidt læberne mødes lidt hårdt mod hinanden og følte en sviende smerte i halsen i det han tog tænderne ud af hendes hals tog hun sig lidt chokeret til halsen og trak sig så lidt på afstand fra ham og så temmelig pist off ud og sagde spydigt"Hva skulle det til for... de bid" hun hentydet til de mange andre bid end blot et?.. Hendes hænder rystede let eller faktisk kroppen dog var det ikke så let at se med det blotte øje kun... vis man virkelig betragtede hende i helhed og mere direkte... Hun så flovt væk og sagde"Nej jeg tror ikke du venlig, dog skånet du mit liv.. men der behøves intet tak, dette var en engangs forstilling vis du forstår hentydning" hun mente dette var sidste gang hans tænder ville skære i hendes kød*Han er den første vampyr der har bidt mig selv om jeg har mødt andre... dog.. vil dette aldrig ske igen, og så 3 gange.. det brænder så meget i min hals og hans tunge eeewwwww... slikkende op af min hals, hele hans berøring har fået min krop til at prikke og stikke inden i samt... jeg. jeg kan ikke stoppe med at ryste* hun så lidt nervøst på sine hænder og tog sig let hånd i hånd med sig selv og så væk fra fyren og sagde så stille"så hvad bliver du kaldt.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Fre 22 Apr 2011 - 10:34

Mr. Beyond lagde sit hoved en smule på skrå og hævede det
ene bryn, mens at han undrede sig over det som hun sagde. ”Os vampyrer er lige
så forskellige som jer..
” sagde han mere eller mindre som et svar på hendes
spørgsmål. ”Der er ingen som er ens.. udover hvis man har en tvilling.. men det
er sjældent at man ser det..
” kom det fra ham og han holdte en lille pause
inden at han fortsatte på sin enetale. ”Det jeg gjorde.. er min måde at gøre mit arbejde på..” sagde han med et svagt hvæs. Uden at vide om hun havde
forstået det eller ej. Mennesker havde meget at lære i forhold til visse andre
væsner.
Han fortrak sin ene mundvige i et skævt smil, ”Du skal ikke
sige tak.. jeg gør hvad der passer mig, og siger de ord jeg synes der er
nødvendige..
” mumlede han og fugtede let sine læber, selvom mennesket havde
sagt sit sagde han det hurtigt imod: ”Ikke sikkert at det kun ender med den engangsforestilling, hvis vi mødes igen..” der var ikke andet end at sige til det. Når han fik
chancen første gang med at dræne noget blod ud af et offer, så ville han helt
sikkert gå efter det igen.
Mr.. Beyond” sagde han letter besværligt, men sådan at hun
stadig kunne høre ham. Han overvejede hvad han skulle nævne af sine navne, da
han også blev kaldt andet end Mr. Beyond. Et lydløst suk undslap fra hans læber
da han mærkede en bevægelse i sin ene bukselomme, det var hans lille væsen, der
havde været så snu at gemme sig der.. han førte sin hånd derhen og åbnede for
lommen og Birthday, som det iskolde svævende væsen hed, dukkede frem fra sit
skjul. Det sagde nogle små pive lyde, som dog ikke skulle tages irritabelt. Den
kiggede en smule hen på den fremmed, inden at den lod sig kærtegne sig op af
hans ene kind, ”Og dit navn er..?” spurgte han, det kunne ikke vides om han var interesseret, men det ville vise med tiden hvordan mødet ville gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Søn 24 Apr 2011 - 16:40

Ace rejste sig langsomt op i det hun børstede sig let af, efter at ha sat temmelig ubehageligt på gulvet hvilket ikke lige var hendes form for kop te, at sidde så stille mens man blev suget eller bidt for den sagsskyld af en total fremmde der virkede kold og kynisk samt temmelig fjendtlig dog havde han en vis grund til dette, men han virkede dog til at kunne lide hendes fjendtlighed mod ham til tidere eller hendes spydighed? så længe hun ej ignorerede ham på et vis plan?. Hun så lidt ned mod ham som så hun ned på ham dog viste hun han var langt højere plan end hende i fødekæden og han havde lige skånet hende hvilket hun burde føle sig yderst hellig om.. fordi hun ville ingen ting være i sådan et mægtig væsens øjne normalt?.
Hun så lidt på ham og sagde" Mr, beyond... jeg tror ej vi mødes igen vis det står til mig" hun vendte koldt sit blik den anden gang med neutral og koldhed i sin stemme i det hun sagde med sådan en falskhed over sig eftersom hun aldrig plejede at være sådan her, men for at leve i en falsk verden måtte man til tidere være falskere end dens bebor.. man ville støde på"Mit navn vil ingen betydning ha for dig alligevel, så det er uden betydning men af ren respekt til de var så venlig at fortælle mig deres" hun ville ikke snakke som et vandfald så hun holdte et godt tempo og rolighed i stemmen og så en pause i det hun begyndte at gå væk fra Mr Beyond"Mit navn er Ace" hun smilede lidt lumsk, dog blev det hurtigt koldt igen, i det hun havde lyst til at vende sig om og se på ham igen, han var facinerende men hun ville ikke vise det, så hun fortsatte væk fra ham og reolerne og gik så mod udgangen hvor man lejede bøger og lånte den i det hun stille vendte sig om og gik mod computer afdeling hvor der mærkeligt nok ikke sad nogen inden i, hun lukkede døren efter sig stille og satte en kost op foran den og tog så en lille memo frem og tog i den flash drive nærmere og så begyndte tasterne ellers at klikke løs i det hun tog hørebøffer på(høretelefoner)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 18:54

//out, vil ikke rigtig deltage når personer jeg emner med ikke selv er så meget på..sorry//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 18:56

//o_________o... vis det angående påske så havde jeg ikke mulighed for at komme på desværre.... og angående med at være på ellers, er på hver dag blot nogen gange på min anden karakter men holder skam vågent øje med mine andre emner os.. Men det helt fint//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 15:59

//okay, det må du undskylde.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 18:50

//det gør intet ^^".. jeg glemte blot helt at sige det fordi emnet fortsatte jo, så troede ikke jeg behøves at sige mit fravær var på grund af min defekte computer eller på grund af andet :S.. men undskyld, men ellers er jeg altså virkelig på hver dag o.o Alot,.. xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 21:18

//guess.. >__> jeg havde en af mine død kedelige dage samt dårlige dage.. så ja x_x.. normalt plejer jeg at være pretty god til at ødelægge det hele, når jeg har disse dage^^' ..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 21:30

// Tjaaa jeg har lige sådan en dag i dag og i morgen og hele weekenden med... :'( har vildt brug for at emne meget for tiden kan slet ikke sove og har intet at lave og er mega ked ellers... Sååååå... men det gør skam intet.. er blot glad for at jeg lige fik mig forklaret og sådan, så du ikke tror at jeg aldrig er på og sådan, fordi hader virkelig når en man emner med er væk i vildt lang tid selv hehe.. ^^" //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 21:33

//det hader jeg nemlig også selv^^'' .. men jeg acceptere det da, hvis der er en god grund til det. Ah okay (: .. Hm, er du så måske med på at fortsætte igen på det her emne, eller?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 21:35

//Ja det er jeg skam ^^ men det din tur til at svare jo, heh.. og skal nok :D vis jeg lige kommer på om aften først eller noget? skal jeg nok skrive det til dig ^^ heh, eller vis jeg ikke har mulighed for at komme på en dag.. men det yderst sjældent^^".. (computer afhængig xD)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 9:14

Han så lidt op på hende da hun rejste sig op og som ord
atter strømmede ud af hendes mund, hvis hun havde så meget i mod ham, hvorfor
gik hun så ikke i en anden retning, væk fra ham? ”Tja..” lød det stille fra
vampyren imens at han trak lidt på skuldrende. Hun snakkede og snakkede. Sikke
en tale og som om at det ville gøre en forskel at hun sagde alt det. Han hævede
dog det ene bryn da hun præsenterede sig. Javel ja. Så var hun da færdig med
sin enetale. Han sagde ikke noget imens at han lod sine røde øjne hvile sig på
hende, end til at hun forsvandt igennem døren og lod døren lukke bag sig.
Skulle han følge efter eller hvad? Et eller andet sted var han faktisk en smule
forvirret, men i sidste ende blev han siddende på gulvet, hvis hun ville ham
noget, måtte hun traske tilbage til ham. Han rettede blikket ned mod den bog
han tidligere havde begyndt at læse i og åbnede den igen.

”Kvinder..” mumlede
han og rystede let på hovedet, måske det var underligt at snakke med sig selv,
men Mr. Beyond gjorde hvad der passede ham og det var der intet der kunne
forhindre ham i medmindre at der virkelig var nogen som ville sætte ham på
plads. ”Det er derfor at jeg hverken har en kæreste eller en kone.. eller børn
for den sags skyld endnu..” sagde han sagte med en bestemt tone i stemmen. Og
hvis han blev forelsket med tiden vidste han ikke hvordan han skulle tackle
det.. Et mindre skævt smil dukkede frem
på hans læber, da han troede på at hun ville komme tilbage..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 14:21

Ace sukkede let og tjekkede noget på nettet og tog sig stille til halsen og lod et stille suk slippe endnu en gang ud igennem hendes lettere samklemte rosa røde læber, der let blev fugtet af den lyserøde lille sensuelle tunge, der drejede let og yndigt over dem som et slør af fugtighed der spredte sig let, i det hun stille vendte hovedet mod døren og tog sig så til hovedet med begge arme og tænkte*Nej du går ikke tilbage til den wirdo?, du gør det ikke det ville blot være total mærkeligt* hun så stille på computeren igen og loggede så stille af og fjernede kosten fra selveste døren og kom så ud temmelig stresset at se på, hun tænkte ja nogen gange for meget over tingene.
Hun tog sig lidt sammen og så på den bog hun havde og gik over og fik den scannet ud og gik så tilbage mod Mr, Beyond selv om hun nu ikke rigtig havde lyst til at se på ham, så følte hun at hun nu gerne ville lære mere at kende om ham dog, han regnede vel allerede med hun kom tilbage til ham?, men måske hun blot skulle aflevere bogen til dens plads og så gå fra biblioteket og tage en aftens bade tur i søen inde i skoven?, vejret var jo vidunderligt til det og så kunne hun glemme alt om dette belastende møde med denne grådige vampyr der havde pryglet hendes hals ? måske som en straf for hendes dumhed og uvidenhed om smerten ved et bid?.
Hun gik let hen til reolen og mærkede sit hjerte banke hurtigere og så let mod Mr,Beyond men sagde intet andet end at virke ignorerende til ham og satte så bogen på plads og sagde"Farvel" hun kunne ide mindste godt sige farvel til ham, skønt det var en dum ide?, som om hun nogen sinde ville være tydeligt for sådan et væsen som ham?..... vampyre.. tsk evige problematiske kakelakker var de, som spredte sig i systemet hurtigere end selveste skadedyrene...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 16:36

Som han havde regnet ud fra starten kom hun tilbage.. hvor
han sad.. dog for at sætte en bog på plads; også sagde hun farvel? Han lod sin
tungespids glide ud at slikke ved sin underlæbe for at blød gøre den, imens at
han kiggede lidt hen på sit lille svævende væsen, som hed Birthday. Den
kærtegnede blidt hans kind inden at den fløj hen op til hende og lod med et
kort strejf berøre hendes kind, og hun kunne sagtens mærke en kulde, en usædvanlig kold kulde, fordi hun var et levende væsen, så var væsnet som en
frossen istap at røre ved og hvis et dødeligt væsen rørte ved den, som Mr.
Beyond, ville han hverken føle kulde eller varme. ”Hvordan kan jeg vide hvor dette møde fører hen?” spurgte han lige ud, selvom hun var ved at forlade stedet, han var vel nysgerrig for at få mere at vide, måske så nysgerrig for at lære hende bedre at kende, hvis kvinde menneskes blod som han havde smagt for lidt tid siden.
”Eller har du blot tænkt dig at gå din vej og lade som om at intet er sket?” spurgte han
imens at han havde taget fat i hendes ene arm, inden at hun var ude fra hans
rækkevidde. Han lagde sit hoved en smule på skrå, imens at han så på hende uden
at vide om han selv var interesseret i det som han havde gang med. Han så en
smule afventende på hende, lige nu var det meningen at han ville have gået til
angreb… eller været mere voldelig, men det at han var lidt høflig overfor dette
menneske kunne også være en del af hans plan..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 18:51

Ace havde dog ikke regnet med dette kolde lille dyr Birthday hvilket nuttet navn vis hun blot vidste det? men hun havde ikke regnet med den ville flyve op til hende og berør hendes kind som den gjorde? hadet den mund hende eller var den nysgerrig eller en slags i like? human ting. Hun betragtede den og gøs let over den kulde den havde og tog sig så til kinden, hvilket facinerende og interessant dyr dette var eller væsen nærmere?.
Hun så lidt på Mr. Beyond og følte sig faktisk lidt hellig gjordt nu fordi han ikke ville have hun gik sådan, om det så var fordi han ville smage mere af hendes udsøgte blod ? eller var blot af snakken skyld så var hun lidt glad for han ikke ville lade hende gå?. Hun rødmede let over kinderne blidt som et slør af Rouge strøget over dem i det hun så med sine løve gylden brune øjne på Mr beyond og sagde"J..jeg.. det ved jeg ikke, måske vis jeg får chancen" hun vendte let blikket den anden vej og prøvede at undgå alt kontakt med dette væsen der tydelig havde en vis fetish ved at berør en, hvilket blot gjorde hende mere utilpas, hun var ikke vand til berøring fra nogen end ikke sin egen mor gav hende sjældent et kram eller kys som kærtegn?.'
Hun betragtede ham lidt og sagde så stille"hvad vil du egenlig med mig?" hun betragtede hans lille væsen og gik så ned på knæ foran Mr Beyond og sagde"Noget jeg kan kalde dig måske der lidt.. kortere end Mr beyond?" hun lagde let hovedet på skrå os som ham dog til den anden side og sagde"sødt lille væsen du har der" hun tog sig stille til sin kind med den frie hånd og tænkte yderligere over det med hendes bid på halsen, hendes blodtype var aldrig rigtig blevet registreret? var den virkelig så lækker for disse skabninger..
Hun så flovt ned mod gulvtæppet der prægede hvert hjørne og areal på biblioteket og sagde"slipper du nogen sinde igen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 20:08

Mr. Beyond kunne ikke helt forstå denne røde farve som dukkede frem på hendes kinder, da
han lod sine øjne hvile sig på hende, ikke fordi han studerede hende som sådan.
”Hvis du vil gå din vej.. syntes jeg at du skal tage fat i den chance..” mere
sagde han ikke til det emne og måske var dette kvinde menneske også i
virkeligheden for svag til at være i hans selskab? Han hævede det ene øjenbryn
imens at han intenst lyttede efter til det som røg ud af hendes mund, så hun
havde taget en beslutning om at hun ikke ville gå med det samme. Interessant.. ”Hm..”
mumlede han letter tænkende, ikke fordi han tænkte så meget over tingene. Hvad
ville han egentlig med hende? Det var ikke et dårligt spørgsmål som hun kom
med, som hun ellers snakkede løs. Han gav langsomt slip på hendes arm som han
åbenbart stadig havde holdt fast om. ”Ikke mig som skal bestemme.. hvad det er
du vil kalde mig.. folk har vel mange navne” sagde han lige ud, inden at han
rømmede sig, ”Jeg vil smage dit blod igen..” Mr. Beyond vidste ikke ellers
hvordan han skulle sige det, der var vel heller ikke mere at sige? Det var jo
grunden til hvorfor at han ikke ville have hende til at gå, måske ville hun
også have noget af ham, men det tænkte han ikke over, med en noget rolig
stemme, men alligevel rusten, ”Det hedder.. Birthday”.
Normalt sagde han det ikke til nogen, men han kunne ikke se hvad der skete ved at fortælle det til hende, når han havde fået noget af hendes blod.. henrykte blod.. som han gerne ville smage igen, også selvom hvis det ville blive noget svært for ham, det kunne godt være at hun hurtigt ville skifte mening og gå sin vej. Men
han håbede inderligt på at han ville få chancen igen.. Menneske blod var noget
af det bedste blod han kendte til.. og som han kunne få fingrene i, det var jo
sjældent at han så en engel i forhold til et menneske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 20:20

Ace så helt paf ud i forhold til denne fyrs rolighed og hun lod stille sine øjne hvile på ham i det hun smilede temmelig lumsk og sagde med ikke flabethed men drilskhed i hendes stemme da hun blidt rykkede sig på afstand fra ham"Nej du får ikke lov til at bide mig igen" hun rakte let tunge af ham fordi som hun sagde fra starten som en lille tøs hun til tidere var som at række tunge dog for sjov?, så havde hun det med at ville holde sine løfter?, hun ville ikke under nogen omstændigheder frivilligt give ham lov til at bide hende igen, det gjorde ondt nok i forvejen?.
Hun hørte stille en gå rundt og spørge om et eller andet men kunne ikke høre det, i det lyset stille blev slukket og man hørte en stor dør låse i det hun rejste sig paf op og så mod døren og løb så der hen og prøvede at få den op!? ... men den var låst og der var gitter foran det man trak eller rullede ned fra løftet!?.
Hun sukkede højlydt og så stille hen af mod ham hun var fanget med og sagde"Så vil jeg kalde dig Reborn fordi du kan få folk til at stå op på ny, dog tror jeg næppe du egenlig gør det nogen gange?" hun grinte let og smilede så lidt imøde kommende til ham i det hun stille strøg håret bagud og satte sig på gulvet dog ikke for nær Reborn og så på hans lille birthday og sagde"så Birthday? hvad er det egenlig for en ting" hun syntes i hendes øre at det lød godt og så os Reborn og Birthday det havde en vis klang når man tænkte på de to ting sammen?, det var yderst facinerende at være så tæt på en vampyr men hun var nu lidt ved at blive usikker i hans selvskab men holdte den kolde mine...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum