Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 12:43

Han hævede det ene øjenbryn atter mens at han lyttede efter
til det som hun sagde, utroligt at hun var så modig til at fyre alle de ord
af.. der var ej noget stilhed på nogle tidspunkter, skønt at han nok også selv ville
sige eller gøre noget for at stilheden ikke længere havde overtaget. ”Reborn?...”
kom det fra ham med et enkelt hvæs. Inden at han undslap et mindre grin, der
ikke havde nogen betydning.


”Jeg kan ikke gøre det som du siger jeg kan..” sagde han
direkte og lod sin tungespids glide ud for at slikke sin underlæbe, for at blød
gøre den. Hvad var det for noget at sige? Han var et råddent væsen, som ikke
havde noget hjerte længere, eller.. jo måske var hjertet der endnu, men det
slog ikke.. dog meget, meget svagt, hvis man skulle sætte nogle ord på det. Og
hvad.. hvis man kiggede ordentlig på ham, var der ikke rigtig noget godhed i
ham, de eneste ord, som efterfølgende røg ud af hans mund var ikke taget i
betragtning, han vidste fra starten hvad han ville sige; ”Reborn.. passer ikke
til mig..” fordi det var sandt.. fra hans egne øjne.


”Birthday.. er et væsen som os alle andre, han har bare ikke
nogen titel som dig og mig inden for racer..” sagde han som et svar på hendes
spørgsmål. Birthday var et unikt væsen.. Men selv vampyren kendte ikke så meget
til ham, han vidste bare at den havde reddet hans liv og efter at det var sket,
havde de været venner lige siden. ”Ret fascinerende.. at du ikke viser nogen
frygt.. eller måske gør du.. men hvor du bare er god til at gemme det..” sagde
han med en noget rolig stemme, imens at han så på hende. Han var blevet ret
imponeret.. Men hans mening om hende kunne hurtigt ændre sig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Tors 5 Maj 2011 - 14:38

Ace så undrende på Reborn og smilede så i det hun sagde
"Jeg vil kalde dig hvad jeg vil sådan er det, så længe du suger blod vil jeg kalde dig Reborn, og vis du ikke syntes det passer dig fordi du ikke kan forvandle nogen så du heller ikke en ovnlig vampyr... ihvertfald ikke i mine øjne og efter film producer og alt det"
hun smilede lumsk og sagde
"Hmm du ikke lige skræmme typen det nok derfor jeg ikke er bange for dig?.... har oplevet være end dette her?" hun grinte let og rejste sig så i det hun strakte sig og så lidt rundt og sagde"Nårh men vi ses vel Reborn, jeg vil smutte ud her fra" hun ville ikke blive der i særlig lang tid overfor denne mærkelige fremmede, fordi hans interesse for hende var mærkelig? den kunne gå fra at hun var noget til hun slet ikke var noget... så?
hun sukkede blot fra struben og lod sig stille gå hen af mod døren og betragtede den lidt og råbte så halvt"Hey Reborn!?"
hun så bagud og sagde"du har vel ikke super kræfter til at kunne rive dette i stykker og smadre døren vel?" hun smilede lidt lumsk men ventede dog blot på hans svar mens hun strøg blidt fingerne igennem sit dejlige hår af hendes og studerede yderligere hvordan de skulle komme forbi gittert og glas dørene?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2011 - 21:34

Mr. Beyond kunne ikke helt forstå hendes opførsel, prøvede
hun at lege med ham?
Og hvis det var hendes plan, gik det ikke særlig godt for
hende. Vampyren tog fat i bogen, som lå mere eller mindre foran ham, den bog
som han havde læst en smule i, men ej kommet videre, fordi han havde fået lidt
selskab. Han rejste sig derefter op og satte bogen på plads..
”Det hjælper ikke at fornærme mig.. jeg har intet hjerte
længere, så hvorfor skulle det svække min selvtillid?” spurgte han lige ud og
fortrak sin ene mundvige i et skævt smil, han kunne ikke se hvorfor at hun
ville prøve på alt det hun havde gang i. Det var helt nyttesløs? Han begyndte
at traske hen mod hende, ”Vil du have at jeg skal skade dig.. bruge mine
kræfter imod dig.. så det kan ødelægge dig?” spurgte han hviskende mod hendes
øre, da han efterfølgende stod rimelig tæt på hende.
Mr. Beyond tog fat om hendes hals med sin ene hånd og
strammede grebet en smule, ”Hvad er det du er ude på?..” spurgte han efter et
stykke tid, imens at han kiggede på hende, han lagde sit hoved en smule på skrå
mens at hans svævende lille væsen havde lagt sig på hans ene skulder.
Han så noget afventende på hende, ”..Og hvem ved hvad jeg er
i stand til..” sagde han angående til hendes spørgsmål om han kunne smadre
døre.. det var en nem sag for ham, men han gjorde det kun hvis han selv havde
lysten og en nogen lunde… god grund til det. Han var ligeglad med hvis at der var nogen til stede som så hvad det var som han havde gang i.. Det var pigebarnets egen skyld at han gik så vidt frem.. og det kunne sagtens ende med at blive værre..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2011 - 22:42

Hendes krop rystede let i det han tog om hendes hals og hun mærkede dette stramme greb og gispede let fra sig mens hun prøvede at vride sig løs hvilket blot gjorde rigtig ondt og fik hende til at lide yderligere end hun egenlig ville?. Så hun stoppede brat med at snakke og lukkede øjnene et sekundt og sagde"stop aaahh" hun bed tænderne let sammen i håb om hun kunne bedre holde smerten ud men? det kunne hun ikke rigtigt.. han havde ikke behøves at blive ved med at stramme grebet eller holde om hendes hals men han gjorde det og hun skælvede let i det hun sagde"ahhhh!" hun prøvede at skubbe ham væk fra sig og sagde"stop så ok..okay!" hun betragtede ham med de gylden brune løve øjne og lukkede dem igen, det var for pinligt at have øjnene åbent for lang tid desværre. Hun lod stille tankerne vandre hen hvor de ikke skulle og mærkede denne vrede til Reborn eftersom han gjorde dette mod hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond - Page 2 Empty Sv: At søge efter noget specielt? :: Mr. Beyond

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum