Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Til folk uden farver på deres navne... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Til folk uden farver på deres navne... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Til folk uden farver på deres navne... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Til folk uden farver på deres navne... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Til folk uden farver på deres navne... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Til folk uden farver på deres navne... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Til folk uden farver på deres navne... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Til folk uden farver på deres navne... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Til folk uden farver på deres navne... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Til folk uden farver på deres navne... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Til folk uden farver på deres navne...

Go down

Til folk uden farver på deres navne... Empty Til folk uden farver på deres navne...

Indlæg af Scars Man 25 Apr 2011 - 18:25

Hejsa alle jer nye små poder herinde ^^

Mit navn er rigtigt Christian og jeg ville bare komme med en lille opfordring til jer.

Om i ikke ville være så snykke at melde jer ind i jeres respective grupper så i kunne få en farve, det er så trist at se på den hvide (Ingen disrespekt spøgelser, men i har selv valgt det ^^).

Jeg ved at Di Admins og Di Moderators gør et stort arbejde ud af at putte folk ind i deres grupper, men jeg tror de ville sætte stor pris på hvis i også kunne hjælpe jerselv.

Lille vejledning : tryk på grupper oppe i menuen, find jeres race, tryk på "Vis indformation", derinde vil der stå tilføj til gruppe, tryk på denne og i er set to go xD

Håber ikke i tager dether som en reprimande fra en der ikke har beføjelse til at give en, men nærmere som en venskabelig hjælp .__.

Christian over and out
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 780

Tilbage til toppen Go down

Til folk uden farver på deres navne... Empty Sv: Til folk uden farver på deres navne...

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 9:19

Mange tak Christian ^^.. dejligt at du selv skriver noget omkring det, også da jeg selv, har skrevet omkring det i nyhederen. (:
Faktisk var der utrolig mange som der havde tilmeldt sig grupper, men det er sådan, at jeg skal acceptere for at de får deres farve, og eftersom at jeg var i London, var der ikke rigtig nogen som kunne få farve fra tidsperioden, 18-25 april ^^
- Men ja, det er en ret stor hjælp, hvis folk ville tilmelde sig deres grupper, og jeg vil også lige sige, at jeg er begyndt at stoppe med at sætte folk ind i grupperene, hvis de ikke selv tilmelder sig, jeg har altså også andre ting at tage mig til, end at skulle klikke ind på bruger, se om deres magi er okay, skrive til dem, også gå ind på gruppen, og tilmelde dem. Så er det meget nemmere, at jeg får en mail, hvor der står at man har tilmeldt sig, kan gå ind på linket, og trykke godkend
så please! Tilmeld jer, jeres grupper!

Gæst
Gæst

Til folk uden farver på deres navne... Empty Sv: Til folk uden farver på deres navne...

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 16:00

*Klappe over Christians strålende tale*

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum