Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Deres andet møde EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Deres andet møde EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Deres andet møde EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Deres andet møde EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Deres andet møde EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Deres andet møde EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Deres andet møde EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Deres andet møde EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Deres andet møde EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Deres andet møde EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Deres andet møde

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Deres andet møde Empty Deres andet møde

Indlæg af Adriana Fre 14 Maj 2010 - 22:04

S: Skoven
T: 23.00
O: kun hende og en masse træer
V: Stjerne klar, vis du kan se den
D: omkring 23 Maj

Ailince kom gåene med nogle tynge skirdt ned mod søen, hun havde en hvid top og kort nederdel på, hendes sko passede til hvad hun gik i men passede os til hendes tøj.. hun så ned mod jorden og stoppede op... hun så inden mod søen og smilede "Så smuk den er" sagde hun og ventede sig langsom mod den og begyndte at gå mod skoven . hun skubbede en gren til siden og så den mørke skov foran sig, men så skønheden i skoven... natdyrene som løb på skovbunden.... vinden som tog fast i grene, hun smilede blidt og gik inden i den mørkede skov.... hendes røde hår bevægede sig med vinden... hun mærkede den mod sin kind og smilede da hun mørkede den mod resten af sin krop... hun forsætte og så op på en gren ..., hendes skønhede var utrolige
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Akumu Fre 14 Maj 2010 - 22:16

Akumu som selv befandt sig i skoven, stod med ryggen lænet op ad et træ og lyttede. Han lyttede til de nyankommende skridt, som langsomt tiltog i styrke og blev højere, samt tydligere. Han smilte. Han var iført sin lange, sorte frakke og stod med korslagte arme. Ventede. Han kunne høre skikkelsen nærme sig. Et vindpust tog fat i hans halvlange hår og legede blidt og kærligt med det. Vinden bragte en velkendt lugt med sig, og som han genkendte den, voksede hans pupiler og gav ham fuldent syn i den dunkle skov. Han kunne høre hun snart passerede hans træ, og han trådte frem. Han lænede sig sidelæns op ad træstammen og betragtede hende med sit rolige, dybe blik. "Så mødes vi igen" sagde han med sin blide, men dog gådefulde stemme. Han bevægede si imod hende. snog sig om hende og lagde sig tæt om hend esom et mørkt lagen. lukkede alt andet ude. Et skævt og frydende smil gled ind over hans farvede læber og han betragtede hende. Som et rovdyr betragter sit bytte.
Akumu
Akumu
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 426


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Adriana Fre 14 Maj 2010 - 22:23

Ailince mærkede vinden mod sin ryg da en bekendt ansigt kom frem mod træet "Du vampyr fra den dag" sagde hun og så han nærmede sig hende, Ailince flyttet sig ikke baglæns da hun stadig mærkede trygheden fra ham fra sidst, hun lagde en hånd mod sit hjerte som slog blidt *Ah* sagde hun i hendes hovede og mærkede hans kold krop mod sin, Ailince blive stående på pladsen helt uden frygte, selvom hun havde gættet hun var blevet et byttet igen... Ailince stå nu et skridt frem og så mod et af træerne , hun mærkede vinden mod sit ansigt og hendes hår blæst tilbage mod Ham "hvad dit navn " spurgte hun og vendt sig om mod ham, meget langsom hendes bevægelser var meget smukke og elegant, hun var smuk og havde en perfekt figur, Håret var foran hendes ansigt og hun flyttet det til siden... Det smukke ansigt kom til syne og hendes blid blå øjne lod mod ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Akumu Fre 14 Maj 2010 - 22:41

Han betragtede hende roligt. mærkede hendes reaktion og smilede ved den. Han hævede let øjenbrynene. "Du vil vide mit navn?" spurgte han, dog ikke forundret. Han stod fortsat lænet mod træets stamme og mærkede barkets modhagere imod sin jakke. "Ændrer det noget, hvis uhyret får navn?..." spurgte han og lagde hovedet let på skrå. Hans blik veg ikke én gang fra hende. "Hvad hjælper det at sætte navn på mig?" spurgte han med sit let triumferende smil altimens hans dybsindige blik hvilede på hende.
Akumu
Akumu
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 426


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Adriana Fre 14 Maj 2010 - 22:48

"Nej gør det ikke" sagde hun og bliv stående på sin plads, hendes røde hår bevægede sig med vinden blid bevægelser "og ser dig ikke som et monster" sagde hun og smilede blidt "Jeg " hun stoppede sig selv, ej han skulle ikke vide hun faktiske følte sig tryg ved ham, hun gik nu langsomt mod ham og stod nu foran ham og løftede sin hånd mod hans kolde kind, hendes bløde hånd var velduftende og blid, hun smilede blidt "vil bare høre sit navn" sagde hun venligt, hun var en modsætning af ham lige nu... Hendes smukke ansigt var rolige og fredefyldt... Han havde givet hende tryghed den gang hun havde behøv for det, så hun var ham taknemlig og han havde jo os lagt hende et sikkert sted da hun var besvimende selvom han havde bidt hende "men tak for at bære mig hen på teater "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Akumu Fre 14 Maj 2010 - 23:02

Han lukkede kort øjnene ved hende blide berøring, og lagde sin hånd oven på hende. Han kunne mærke hendes markante varme imod hans kind. Han slog atter øjnene op da hun talte til ham og betragtede indgående hendes øjne. Han smilte svagt "Det var blot min måde og takke for... dit gavmilde offer" sagde han lavmælt og fjernede derefter hendes hånd. blidt, men bestemt. Hans dybe blik hvilede på hende "Mit navn er Akumu" præsenterede han sig og bukkede ganske svagt "En fornøjelse at støde på dem igen" sagde han formelt. Han rettede sig atter op og ventede på hendes reaktion af sådan et fremmed navn. Det havde dog en hvis betydning i sig...
Akumu
Akumu
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 426


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Adriana Fre 14 Maj 2010 - 23:08

Ailince smilede over han lagde sin hånd oven på hende og så han lukkede øjne og derefter mærkede hun han flyttet hende hånd fra hans kolde hud, hun var taknemlig over han havde givet hende den trygge følelse, men han gav hende den stadig *mærkeligt* tænkte hun og tog sin hånd til sig og smilede over han enligt svarede hende "Jeg gav dig det som tak på den tryghed du giver mig" sagde hun og kom til at sige det som han kunne høre han stadig gjorder det *fuck * tænkte hun og kløede sin kind og tænkte over hans navn "Mareridt" sagde hun så og smilede sødt "passer vel til en vampyr, med dit sind" sagde hun og vidste godt han ikke var en man normalt vil føle sig tryg ved, "Jeg er Ailince " sagde hun sødt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Akumu Fre 14 Maj 2010 - 23:41

Han betragtede hende med sit tågede blik "Det er ikke klogt for et bytte at føle tryghed, nær et rovdyr" forklarede han og smilte bittert. Vinden blæste blidt omkring dem og legede med deres hår. Hendes lange, smukke og hans kortere og mørke. Han smilte svagt "Med mit sind..." han overvejede hendes ord "Hvad indebærer et sind som mit da?" spurgte han og fængslede mildt hendes blik. Han fangede en af hendes mange hårlokker og holdt den forsigtigt i hans hånd. mærkede dens silkebløde hår, som tilsammen dannede én lang tot. Han så dybt i hende "Er jeg som... et hjemsøgende mareridt for dig?" spurgte hans tryllebindende stemme imens han svagt hævede det ene øjenbryn og betragtede hende, med sit kølige blik.
Akumu
Akumu
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 426


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Adriana Fre 14 Maj 2010 - 23:45

hun rystede på hovedet "nej , men sindet af en vampyr som et mareridt er for dem selv" sagde hun og smilede venligt til ham og så han mærkede sit hår og kunne ikke lad være med at smile kærligt , hun så ned og vil ikke vis sit smil til ham lige nu "Jeg ved det er farligt for et byttet at følele tryghed hos en som dig" sagde hun og så på ham , hun var utrolige venlig og omsorgsfuld , hendes øjne mødte hans , hendes øjne var rolige og meget blid, passede til hendes smukke ansigt , hun løftede sin hånd igen og skulle lige til at rør hans kind da hun stoppede sin figner ved hans ansigt, *han vil ikke ha det* tænkte hun og skulle til at tag hånd til sig igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Akumu Fre 14 Maj 2010 - 23:59

Han smilede "Heller ikke ofte, at et bytte, forstår rovdrets tanker" sagde han og drog et lettere smil. Han betragtede hendes udtryk. hver eneste ændring i hendes kønne ansigt, fandt ham meget facinerende. Han lod hende forsvinde i hans blik, og ham selv i hendes "hvorfor føler du dig så tryg, når du kender risikoen?" spurgte han og slap forsigtigt og let hendes bløde hår. Meget anderledes fra hans eget. Hendes; så fyldigt, smukt, faverigt og... levnede... hans eget... mørkt, tætsidende - som malet på ham, dog elegant... skjulte ham... Han betragtede hendes bevægelse "Du drager dig selv til mig..." sagde han og fangede atter hendes blik. *interessant* tænkte han med et skævt og dog skummelt smil
Akumu
Akumu
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 426


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 0:09

Hun smilede "nej men gør jeg vis" hun smilede og var lige så overasket som han var at hun havde ret, hun rørt hans hud med sin figner , hun var fortryllet af ham og alt ved ham, hun så mod hans hår og gled en hånd hen og rørt det, Hun mærkede det var lidt mere hårdt og tyk end hendes, men stadig meget smukt i hendes øjne.... "jeg ved ikke hvorfor jeg følelser mig tryg ved dig... men gør jeg bare..." der gik lang tid for hun svarede igen "Jeg ved det er farligt, men jeg vil løbe risikoen, for bare lidt tryghed" sagde hun venligt og kærligt til ham , Ailince så hans blik igen og bliv fangende "Jeg gør jeg vis" gentog hun igen "gør det noget jeg gør" spurgte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Akumu Lør 15 Maj 2010 - 0:18

Han betragtede hendes nærmest.. betagede blik.. og dét blik var på grund af ham. Han mærkede hendes kærlige berørelse og nød den nærmest. Det var ellers sjællent. Hans glatte hår gav efter hendes bevægelser og blev straks skubet til side. Han så skiftevis i hver af hendes øjne. * besynderligt * tænkte han i sit stille sind. Han mærkede atter varmen fra hendes hånd. det var en fremmed og anderledes fornemmelse. "tryghed..." mumlede han. "hvordan skulle jeg kunne give dig dén?" spurgte han, stadig undrende... men samtidig forstående. han stod nu lænet med ryggen på ad træet stamme. Om det gjorde noget, at hun følte sig draget af ham... han var dog usikker på hvor længe hans egen selvdiciplin ville kunne holde ham på plads, men.. "Hvis det er dét, frøknen ønsker" svarede han beskedent i sit bløde og varmende tonefald.
Akumu
Akumu
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 426


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 0:23

Et smil kom frem på ailince ansigt og så mod ham, hun mærkede hans hud mod sin... det virkede som modsætninger til hinanden, Hun virkede tryg ved ham om han så var vampyr, hun tog langsomt sin hånd til sig da han sagde det frøknen ønsker "nu ment jeg hvad du ønsker" sagde hun og smilede venligt til ham, hun holdet sig stadig på samme plads og så mod hans smukke ansigt "du giver mig tryghed allerede, byttet finder tryghed hos rovdyret" sagde hun og gjorder lidt sjovt med det, men hun var kærlig i stemmende og smilede over hans tone
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Akumu Lør 15 Maj 2010 - 0:48

Hans hud genoprettede sin normale kølighed, efter hun fjernede sin hånd. Der var en del han ikke forstod ved hende... men resten fandt han forståelig. Han betragtede det besynderlige pigebarn som stod foran ham. "Hvis jeg sagde det ikke var iorden... ville du så overholde det, og vige fra mig?" spurgte han med en antydning af et smil over hans læber. "Eller ville du blot handle efter egne følelser og ignorer konsekvenserne?" spurgte han og lagde hoved let på skrå og betragtede hende indgående, med sit svage smil
Akumu
Akumu
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 426


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 0:52

"Jeg vil selvfølgelig gå vis jeg ikke synes noget var okay" sagde hun og smilede "eller prøve at komme væk, vis jeg ikke kan " sagde hun og kiggede på ham med nogle blide øjne "hvorfor spørger du" spurgte hun og virkede ikke spor nevøs.... hun så på ham med sit blide blik, hvad var han ude på tænkte hun og lagde hovedet på skrå og på den mod blottet sin hals lidt, uden hun rigtigt tænkte over det
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Akumu Lør 15 Maj 2010 - 0:57

Han lyttede til hendes fine og rene stemme. Betragtede hende skjult og let "Ikke for noget særligt" svarede han kort og slog derefter blikket væk fra hende. Hans ryg fordelte noget af hans vægt mod stammen, mens benene tog resten. Hans arme hang langs hans sider og fik ham til at virke højere og mere ærefrygtig. Han betragtede omgivelserne med sit perfekte syn. med sine mørke, delvist skjulte øjne. overvejede hvorfor det egentlig var de stod og havde denne samtale... hvorfor det ikke var hun var flygtet endnu. Havde han bundet hendes sind, ubevidst til sig?
Akumu
Akumu
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 426


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 1:06

Ailince nærmede sig igen ham og rørt hans kind "er du helt sikkert" hendes søde dufte kom over ham igen da vinder ramte hendes ryg, Hendes blød hånd gled op af hans kolde ud, hendes smukke ansigt, nu kom vinden bag fra ham , meget mærkeligt da han stod mod et træ, hendes hår bliv blæst væk fra hendes ansigt og hals, hun var helt blottet fra et angrib... hendes sårbarhed, skønhed og blid personlighed , kunne fortrylle alle og det samme som var sket for ham... hun andet bare ikke dette ting
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Akumu Lør 15 Maj 2010 - 1:15

Akumu så hende i øjnene. så nærtagende og sart, hun var. Så fin og smuk. Som sommerfulgens skrøbelige vinger. én berørelse og sommerfulgen er ikke istand til at flyve længere. Det var forræderisk. Hendes sødlige dufte kom næsten som et slag mod ham. Trak ham ind i en anden verden.. lokkede ham. Hans allerede mørke øjne, blev mørkere da hans pupiler voksede. Stillede hans syn fuldstændig skarpt. Han lagde uendelig langsomt en hånd på hendes hofte. tøvede så kort... og trak hende derefter ind til sig. Hendes nakke var blottet og hendes lyse hud, blændede ham næsten. Han bed sig i læben. holdt sig selv tilbage. Han kunne ikke få sig selv til det, nægtede, men vidste det var en tabt kamp. Han lagde panden mod hendes skulder i håb om at vinde tid mod hans langsomt voksende tørst og dyriske instinkt. Hans hår foldede sig naturligt mod hendes skulder, og bølgede svagt. Han løsnede ganske let, kun ganske svagt sit instinktive greb om hende "du kan nå at flygte..." hviskede han hæst.
Akumu
Akumu
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 426


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 1:20

Hun mærkede hans panden mod sin skuldre... kold var den og hun så mod træet overasket, hun hørte han sagde du kan nå at frygte "Frygte " gentog hun , men i stedet for at frygte gjorder hun det modsætte, hun vidste han kæmpe mod at bide , hende vidste bære ikke hun vil blevet forvandlet ved dette angrib, hun lagde armene omkring ham og hviskede i hans øre "jeg frygter ikke, sorry" sagde hun med sin meget kærlige stemmende, hun lukkede øjne og gjorder sig klar til bidet , hendes søde duft bliv voldsommere
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Akumu Lør 15 Maj 2010 - 1:26

Hans kamp var tabt. Han lod sig nu bukke under for tørsten. Han løftede hovedet fra hendes skulder, tog blidt fat i hendes hår med den ene hånd og blottede hendes strube. Han gabede let op og synliggjorde de syle spidse hjørnetænder. Han nærmede sig langsomt. Gjorde tiden til den rene tortur. Han bed hende. Lod langsomt hjørnetænderne bryde igennem hendes hud og kød. Han drak hendes søde og velsmagende blod i store mundfulde. Han nød det og holdt hende blidt imens han drak af hende.
Akumu
Akumu
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 426


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Akumu Lør 15 Maj 2010 - 1:27

//out... svarer imorgen//
Akumu
Akumu
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 426


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 1:34

"Ahh" sagde hun og lukkede øjne, det var en nydelse kom igennem hende... det gjorder ikke ondt på hende, da hun var vantil at blive bidet , selvom det han bid gennem hendes hud og kød havde gjordet lidt ondt... Ailince lagde armene omkring ham, og lod ham bide så længe han ville... det gjorder jo ikke ondt. i nu... hendes søde smag og duft var fanatiske... og stærk
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Akumu Lør 15 Maj 2010 - 11:33

Akumu drak af hendes berusende blod. Holdt blidt om hendes liv med den ene arm, og holdt blidt i hendes hår med den anden hånd, så hendes hals var strakt. Hans hjørnetænder havde lavet to perfekte huller igennem hendes hud og ind i hendes kød. Hendes blod flød nærmest frivilligt ind i hans mund. Han nød blodet, nænnede næsten ikke at give slip. Han trak langsomt tænderne ud af hende, og lod blidt tungen glide over de to huller og slikkede det værste blod væk. En blodstribe prægede hans mundvige og hans læber var nu helt mørkerøde, farvet af hendes blod. En svag blodstribe bevægede sig langsomt ned fra hans mundvige og ned mod hagen.
Akumu
Akumu
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 426


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 11:50

Ailince mærkede han slap hendes hals igen og mærkede en brænde følelse i kroppen "Ahh hvad er dette for en smerte" fik hun mumlede ud af munden hun lagde sin panden mod hans skuldre, det var som om nogle stak 1000 knive i hendes krop og samtiden at det brændt... "Ahh" sagde hun og knyttede hånden med hans tøjre i den... smerten var ubeskrivelig, den var det værerest hun nogle siden havde oplevet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Akumu Lør 15 Maj 2010 - 19:45

Akumu slikkede rested af blodet af sine læber og fjernede det sidste ved at tørre det af i sit frakkeærme. Han øjne glødede stadig. Han lagde hånden mod hendes kind for at løfte hendes hoved så han kunne møde hende søjne "Er du okay?" spurgte han lavmælt og så på hende. Hun så ud til at lide abnormt efter hans bid.
Akumu
Akumu
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 426


Tilbage til toppen Go down

Deres andet møde Empty Sv: Deres andet møde

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum