Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What Will Happen (Shilla - Privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What Will Happen (Shilla - Privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What Will Happen (Shilla - Privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What Will Happen (Shilla - Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What Will Happen (Shilla - Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What Will Happen (Shilla - Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What Will Happen (Shilla - Privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What Will Happen (Shilla - Privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What Will Happen (Shilla - Privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What Will Happen (Shilla - Privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What Will Happen (Shilla - Privat)

Go down

What Will Happen (Shilla - Privat) Empty What Will Happen (Shilla - Privat)

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 13:06

Sted: Søen
Tid: 23.00
Vejr: Måneskin, vindstille og en smule varmt
Omgivelser: Ved søen som glinser i månes skær. Der er ildfluer(Fireflies) der flyver rundt og oplyser stedet. Der er en stilhed og ro over dette smukke sted.

Aaron var kørt op til søen. Det var lidt tid siden han havde set Shilla. Men han kunne ikke lade være med at tænke på hende i ny og næ. Det var som var hun forsvundet ud af hans liv lige så hurtigt som hun var kommet. Han stillede sin motorcykel op af et træ og smed sin læderjakke så han bare stod i T-shirt. Der var trods alt en smule varmt. Aaron uglede sit hår og kiggede ud over den smukke sø. Der var ikke så meget som en anden person her. De smukke ildfluer dansede ud over søen og Aaron kunne ikke lade være med at smile en smule. Dette var en af de mest fredsfyldte og smukke steder han længe havde set. Han kunne ikke lade være med at blive i bedre humør når han stod her. Han havde heldigvis stadigvæk noget af det salve han havde fået af Marlene. Det healede hans sår. Så nu så han ud som han aldrig havde været i kamp før i hele hans liv. Tanken slog ham igen. Hvad nu hvis der var sket noget med Shilla. Han kunne dog ikke bekymre sig for meget. Han vidste hun kunne passe på sig selv. Han satte sine arme bag nakken og strakte sig. Han havde set en masse kamp her på det seneste. Han havde brug for at slappe af. Begge sider rykkede i ham. Englene ville have ham tilbage og Dæmonerne prøvede at lokke ham med hævn og magt. Han vidste ikke hvilken side han skulle tage i nu. Men han tænkte over hvilke konsekvenser begge valg kunne have. Aaron rystede på hovedet. Han kunne tænke på det senere. Lige nu skulle han bare slappe af og nyde denne smukke natur. Det var et fantastisk syn. Der var ikke så meget som en fugl der sang. Det var ikke tit Aaron sådan overgav sig til naturen og betragtede den på denne måde. Han slappede af igen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

What Will Happen (Shilla - Privat) Empty Sv: What Will Happen (Shilla - Privat)

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 13:29

En slank skikkelse kom roligt gående mod søen denne skikkelse havde gået hele dagen for at nå til dette sted et sted som k gi hende tid til at tænke over alt hvad der var sket, denne skikkelse var Shilla hun var i dag iført et par stramme lyse jeans samt de sorte stiletter og en lilla langærmet trøje som varmede ret så godt desuden havde hun sin hvide skuldertaske med sig som altid, hun gik roligt af sted imens hun tænkte lidt på en fyr hun faktisk savnede men hun havde ikke set ham længe og troede faktisk han havde droppet hende. Shilla ku ja klare sig selv sådan da nu havde hun fået et farligt job dog fik hun en god løn , samt at hun havde fået et hjem nu så hun boede ikke længere på gaden og nu havde hun faktisk også købt sig t killinger så hun følte sig ikke alene men faktisk elsket dog var de to killinger i sikkerhed hjemme hos hende. Shilla kom langsomt frem til søen enlig efter en meget lang gåtur, hun lage ikke mærke til den velkendte person men gik bare hurtigt ned til søens kant, hun stoppe op hvorefter hun satte sig ned for så at ligge sig helt ned og betragte himlen, med et svagt smil imens hun tænkte på alt hvad der var sket på det sidste, det hele gik så stærkt den herre hun arbejde for var vampyr og desuden en mand man enligt brudte frygte selvom hun langt fra frygte ham dog vidste hun at denne mand ku skade hende men det ku alle vel. I Shilla taske lå der ikke længere tyvekoster men en pung samt en pistol og to knive som ku bruges i kamp. Shilla faldt langsomt ind i en drømmende søvn og slappe bare helt af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 13:47

Aaron kunne høre hun kom gående. Aaron lagde mærke til det var Shilla. Han listede sig over og ventede til han var sikker på hun sov tungt. Han var først og fremmest glad for at se hun var okay, men han var også glad for at se hun lignede sig selv. Aaron listede sig over og prøvede at vække hende med et kys. Han smilede og sagde roligt hvis hun vågnede af det ’’ Du er nok den sidste jeg ville forvente at se sådan et sted her.. Jeg har savnet dig ’’. Aarom gav hende et skævt smil og blinkede til hende med hans himmel blå øjne. Han havde savnet hende. Aaron gav hende et kram og sagde roligt ’’ Jeg troede der var sket dig noget.. Jeg blev næsten helt urolig tøs ’’. Aaron vidste det ikke var tit personer forsvandt i Di Morga og så dukkede op uden der var sket dem noget. Han var sikker på der stak noget under. Især da han så hendes taske. Ingen tyvekoster. Nogen havde givet hende et job. Han vidste hvad Shilla var i stand til. Det betød det ikke kunne være et godt job hun havde fået. Han måtte spørge ind til det uden hun fattede mistanke ’’ Hvor har du så været i alt den tid.. Det er ud ti du har fået dig et job.. fortæl endelig ’’. Aaron smilede og kiggede Shilla i øjnene. Han ville sikre sig hun ikke løj hvilket hun sikkert gjorde. Men Aaron var jo en jæger. Det var som i et eventyr uden de vidste det. Aaron jagede de onde og hun arbejde for dem. Alligevel var de faldet for hinanden uden i virkeligheden at vide hvem hinanden var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 14:11

Shilla var faldet i en dyb rolig søvn og lå helt roligt og sov hun så helt fortryllet ud selvom hun blot var sig selv, hun vågnede forvirret op ved at hun ku mærke et kys dog tog hun det med ro og slog øjne op hvorefter hun smilede stort da hun så hvem denne person var"jeg ville finde et sted at ku tænke, og jeg har også savnet dig"sag hun muntert imens hun satte sig op, hun krammede igen og trak ham let ned på sit skød"tag det roligt søde, jeg er en stærk tøs"sag hun let hvorefter hun kyse ham på halsen "jeg troede du havde droppet mig" hviske hun blidt imens hun holdt ham ind til sig i et varmt kram der tydeligt viste hvad hun følte for ham, hun vidste at hendes chef ikke var glad for at hun var forelsket men han havde accepterede det dog måtte kærligheden ikke gå ud over hendes job. Shilla lytte til hans ord men smilede dog stadig roligt hun ville ikke lyve for ham dog måtte hun ikke afsløre for meget "jeg ja har fået et job samt et hjem og to killinger "sag hun munter imens hun nusse ham let i håret"jeg er en slags agent for en fin herrer mere må jeg dog ikke sige"sag hun let hvorefter hun slap ham og lage sig helt ned igen, dog lofd hun ham bestemme hvad han ville gøre, lige meget hvad han arbejde med ville hun ha ham, og håbe da også på han ville spørger om hun ville komme sammen for han var den eneste ene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 17:26

Aaron kunne ikke lade være med at smile. Han var glad for hun reagerede som hun gjorde. Dog havde han forventet det. Da hun sagde hun havde savnet ham blev hans smil en smule større. Aaron kom med et grinende fnys og sagde med en rolig stemme ’’ Jeg ved du er stærk.. Du er dejlig.. hvorfor tror du ellers jeg faldt for dig ’’. Aaron rystede på hovedet da hun sagde hun troede han havde droppet hende ’’ Du ved hvor jeg bor.. Du er velkommer hvornår det skulle være.. Smukke tøs ’’. Aaron lyttede og nikkede i det hun sagde hun havde fået kat og lejlighed. Men Aaron vidste det stak noget under. Dette var jo Di Morga. Men han ville ikke blande sig. Kun hvis der skete hende noget. Aaron lagde sig ved siden af hende. Han lå og tænkte på hvordan han skulle sige det. Det var en stor mundfuld. Men faktisk var han ikke bange for at sige det. Hun var perfekt. Han vidste han kunne stole på hende. Det skulle være dem sammen, det var han sikker på. Aaron sagde svagt ’’ Jeg vil gerne være din.. og du min.. Hvis du forstår.. Men Hvis vi skal være sammen.. Er der en ting du skal vide om mig.. En ting der måske får dig til at ændre dit syn på mig.. Det kan godt være jeg ikke virker sådan.. Mest fordi jeg hverken er god eller ond.. Men jeg er halv Ærkeengel.. Min Far.. Det er Ærkeenglen Michael ’’. Aaron kiggede alvorligt på Shilla. Han tænkte ikke det ville gå hende på. Men man kunne aldrig vide eftersom han jo ikke var helt menneske. Dog følte Aaron sig mere som et menneske end noget andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 17:38

Shilla nød at være her sammen med ham han gjorde hende mere lykkelig en hun nogle siden havde været enlig var der en som elske hende og bekymrede sig om hende samt var opmærksom på at hvad hun sagde, hun smilede varmt"tak du er også skøn"sag hun blidt hvorefter hun kort kysse ham på munden for så at lytte igen"tak søde jeg sku ha kontaktet dig for nogle dage siden"svarede hun let hvorefter hun lag sig tæt ind til ham og så ham dybt ind i øjne med et kærligt blik. Hun lytte til hans ord hvorefter hun blot smilede let til ham"jeg er da ligeglad med hvilken race du er søde, blot du elsker mig og jeg dig, desuden ved jeg ikke noget om ærkeengle "sag hun blidt i hans øre"jeg vil være sammen med dig, du den eneste ene det kan jeg mærke"sag hun blidt hvorefter hun mødte hans læber i et dybt kys for så at stoppe lidt tid efter"du må flytte ind i mit nye hjem jeg vil ikke undvære dig i så langt tid mere"sag hun blidt imens hun nusse ham let i håret, hun var ligeglad med hvad han var det der talte for hende var at han elske hende og at han ville elske hende for altid lige meget hvad der ville ske i fremtiden hun vidste bare hun ikke ku leve uden denne mand.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 17:51

Aaron smilede. Han havde ikke været så glad i lang tid. Han vidste jo ikke at, i virkeligheden kæmpede de på modsatte sider af denne kamp. Men selv om han vidste det ville det intet have ændret. Han nød hver eneste af hendes kys. De var forfriskende og bragte en glæde i hans hjerte han troede var død. Aaron holdt hende tæt ind til sig. Han nød virkelig det her. Da hun sagde hun ikke vidste meget om ærkeengle smilede Aaron let. Hans himmelblå øjne lyste lidt op med et blåt skær og små sten begyndte at svæve rundt omkring dem. Hans Telepath evne var forbundet med hans Ærkeengel side. Stene faldt til jorden da hun kyssede ham dybt og hans øjne blev normale igen. Han kyssede hende tilbage. Han havde det helt på samme måde med hende. Aaron sagde blidt ’’ Ærkeengle.. Der er engle.. Så er der Ærkeengle.. De er ledere af den himmelske hær.. De er generalerne for det hellige.. Jeg er halvt en af den.. Dog.. Blev og opfostret af min mor.. Trænet af en engel.. Jeg er den første og eneste af min slags.. Der er mange teorier om hvordan det kan være jeg overhovedet er til.. Det burde ikke være muligt.. Men jeg er jo her.. Sammen med dig heldigvis ’’. Aaron kyssede hende blidt på munden og smilede da hun sagde han kunne flytte ind ’’ Er du sikker på du vil have mig rendende i tide og utide.. Jeg er jo ikke ligefrem den mest lovlydige eller gode person at have hængende ’’. Aaron grinede en smule og smilte varmt til Shilla.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 18:15

Shilla nød at være tæt på ham og at rør ham det varmede hendes hjerte og fik det til at springe et slag over af ren glæde hun betragte hans øjne da de lyste op og så kort rundt på alle de flyene sten før hu igen så på ham"sejt" mumlede hun let imens hun betragte ham nøje før hun vildlede hovedet mod hans brystkasse for at nyde ham mere, hun lytte dog roligt med på hans ord"når okai hmm"svarede un roligt hvorefter hun lo let af hans næste spørgsmål "du kommer og går som det passer dig, jeg arbejder mest om dagen, desuden er jeg da ligeglad med at du ikke er verdens mest lovlige person"sag hun blidt hvorefter hun kysse ham let på halsen"jeg vil bare værre sammen med dig"hviske hun blidt hvorefter hun lukke øjne og lage armene om ham. Han ville ku mærke på hende a hun nød dette og vis han så hendes kinder ville han ku se en let rød farve som et tegn på at hun faktisk var forelsket. Shilla vidste næsten også at de arbejde på vær sin side men det betød intet for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 18:15

//blev alt for kort//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 16:59

Aaron smilede og sagde blidt ’’ Jeg vil nyde at bo med dig... Det er som passer vi perfekt sammen.. Det bliver også en god måde at lære hinanden bedre at kende ’’. Aaron strøg let sin hånd igennem hendes hår i det han talte til hende. Han nød at ligge her. Det var afslappende. Denne aften havde vist sig at være en af de bedste i længere tid. Han lå og betragtede ild fluerne i det de lå der. Lidt efter sagde han ’’ Hvornår vil du så vise mig denne lejlighed.. Dejlige Tøs ’’. Aaron grinede lidt. Det var fantastisk at tænke på hvor godt de allerede havde det sammen. Han vidste i fremtiden ville han sikkert finde ud af hvem hun arbejdede for. Måske ville det ende i noget drama. Men Aaron var ligeglad. Så længe han havde Shilla var der intet han frygtede. Han vidste hun kunne passe på sig selv. Men han kunne ikke lade være med at bekymre sig alligevel. Aaron drejede sig over og kyssede hende blidt på Læberne ’’ Vi kan køre hjem og så kan du vise mig lejligheden nu hvis du vil det.. Skat ’’. Det var første gang Aaron nogen sinde havde kaldt en kvinde det. Men det føltes helt rigtigt at kalde Shilla det. Han kunne ikke lade være med at have hans skæve smil på læberne i det han sagde det. Han var glad. Især fordi de begge følte det samme for hinanden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum