Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Why does this happen to me? ~Zero::Privat~ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Why does this happen to me? ~Zero::Privat~ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Why does this happen to me? ~Zero::Privat~ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Why does this happen to me? ~Zero::Privat~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Why does this happen to me? ~Zero::Privat~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Why does this happen to me? ~Zero::Privat~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Why does this happen to me? ~Zero::Privat~ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Why does this happen to me? ~Zero::Privat~ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Why does this happen to me? ~Zero::Privat~ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Why does this happen to me? ~Zero::Privat~ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Why does this happen to me? ~Zero::Privat~

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Why does this happen to me? ~Zero::Privat~ Empty Why does this happen to me? ~Zero::Privat~

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 20:54

S~Katra's lejlighed
T~12:30
V~Solen står højt på himlen, skyfrit og omkring 15-20 grader udenfor
O~Det inventar der er i hendes lejlighed
P~ http://idesigniphone.net/wallpapers/03621.jpg [kjolen]

http://image.trendsales.dk/topics/2200/22005000/thumbs/22005245.jpg?updated=26-06-2011%2016:51:23 [stiletterne]

Solen stod højt på himlen og dagen var næsten lige begyndt for mange mennesker, men for andre havde den været i gang længe, da mange børn på hendes alder var i skole på denne tid, men ikke hende, hun havde fri, eller det havde hun sørget for hun havde. Et blidt smil kom frem på de blege læber idet hun gik over gaden og fik øje på en ung fyr der stod og snakke med en eller anden. Han så nu ikke værst ud, men hun undlod at sige noget til ham. Hun fortsatte med et fast tempo, hvilket fik lyden af stillethælene til at give genlyd. Nogle meter længere nede af vejen stoppede hun og så sig omkring for at være sikker på der ikke kom nogle biler og gik derefter over vejen og op af en lille trappe til en lejlighed, det var der hun boede. Hun gik inden for uden at stille sine sko og så sig omkring inde i stuen, alt lignede sig selv inden hun havde gået ned i byen for at mødes med en af hendes veninder og spiste en is. Hun gik over til et af de få vinduer i hendes stue og åbnede det os så ud på gaden, hvor nogle fyrer blærede sig på skateboard " Det ser godt ud drenge, men der skal mere til for at score mig" sagde hun og smilte blidt til dem og lod kort en hånd glide gennem det lange isblå hår. En af drengene gik op til hendes vindue og så op på hende " Årh Kat.. Kom nu! Jeg ved du vil have min krop" sagde han drillende og lod en finger glide over hendes læbe " Ork drop det der Sam" sagde hun og hev sit hoved til sig og gik væk fra vinduet igen og gik over i sin sofa og satte sig ned for at slappe lidt af og kom i kort tid efter i tanker om hendes dør stadig stod åben, så folk egentlig bare kunne gå indenfor og overfalde hende, hvis det nu var det de havde i sinde, men hvorfor skulle folk have lyst til at overfalde hende? Hun havde jo ikke gjort nogle fortræd, ikke så vidt hun huskede

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Why does this happen to me? ~Zero::Privat~ Empty Sv: Why does this happen to me? ~Zero::Privat~

Indlæg af Zero Bang Tirs 22 Nov 2011 - 8:54

Der bar stille et stykke tid hvorefter noget bevægede sig fra vinduet som hun heller ikke havde lukket. En ung mand kom ind af vinduet og kiggede rundt kort. Før hun opdagede ham ”davs jeg vil gerne låne en telefon drengene dernede sagde jeg kunne låne en her” det hørtes at drengene grinte det var tydeligt det havde været en spøg. Han kiggede lidt på hende sådan halvt måbende ”wow det blå år ser virkelig godt ud” sagde han smilende før han blidt gik hen og trak en stol hen og satte sig på den efter at have taget sit hår tilbage så det strittede lidt mere og så meget pænere ud ”det ser virkelig smukt ud” sagde han og nærmest nærstuderede det så deres ansigter næsten rørte hinanden et kort smil kom frem på hans læber det var forførende for ikke at sige mystisk. Efter lidt tid gled hans øjne ned fra hendes hår og ind i hendes øjne. Hans blik var underlig intenst samt forførende en kombo mange tøser havde svær ved at modstå specielt de tøser som ikke kendte ham ikke kendte hans rigtige identitet som han regnede med hun ikke gjorde. Der var noget ved det hans ansigt hår og smil sagde noget i retning af. Kom her skatter jeg skal nok passe på dig. Mens hans øjne sagde noget mere roligt Jeg vil røre dig blidt jeg vil mærke dig. På en ikke seksuel måde. Noget som mange ville blive forført af. Ja kort sagt hele hans krop var nærmest baseret på at være forførende og lokkende. Spørgsmålet var om hun faldt for det.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354

Why does this happen to me? ~Zero::Privat~ Empty Sv: Why does this happen to me? ~Zero::Privat~

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 11:06

Da hun igen kom ind i stuen og så ham stå der fik hun et mindre chok " Telefon? Blev du lokket til det her af drengene der ude?" sagde hun med et blidt smil på læberne. Da han kommenterede hendes hår rødmede hun kort, der var ingen der rigtigt havde gjort det på den måde som han gjorde " Virkelig? Jeg er også ufatteligt glad for det" sagde hun og smilte blidt til ham. Forførende var han uden tvivl og hun var så småt begyndt at falde for det, takke været hendes godtroenhed. Idet han kom tæt på hende og så hende i øjnene føltes det som om hun var ved at smelte og det blev ikke ligefrem bedre da han så hende i øjnene " Jeg.. Uhm.. " sagde hun kort og stoppede da hun også så ind i hans øjne. Hun var som trylle bundet til ham, som om hun lænkede sig selv til ham. Hun mærkede hvordan drengene uden for var stoppet med at grine, hvilket fik hende til at gå over til vinduet og så ned på dem "I burde skamme her! Sådan få en skyldig dreng til at komme ind til mig" Hun så på dem med et vredt blik og lukkede derefter vinduet med et smæk og rullede sine mærklægnings gardiner for " Er du okay?" spurgte hun og hev de andre mærklægnings gardiner for i hele hendes stue så folk ikke kunne kigge ind

Gæst
Gæst

Indlæg af Zero Bang Tirs 22 Nov 2011 - 22:04

Zero sad bare på stolen og kiggede mod vinduet hendes reaktion på dem var ikke just overraskende den var meget forførende for ham. Han sad bare og kiggede på hende smilende. De rolige læber var forførende hendes hårde stemme gjorde am nærmest lidt skræmt på en måde. Det var virkelig forførende. Men han var trods alt ikke just sexgal mere. Han havde ikke lyst til sex før han havde kendt personen et stykke tid. Katra var god hun var rigtig god. Pludselig lagde han mærke til hun trak gardinerne for og meget hurtigt blev der mørkt derinde. Desværre. Da mørket var svært at trænge igennem kunne man se et lille rødt skær. Eller rettere 2 runde røde skær. Det var Zero han kunne se i mørke men til gengæld for at kunne se i mørke lyste hans øjne rødt. Det var som om hans øjne brændte. Men det gjorde de ikke det var hans indre flamme som kom igennem hans øjne. Dog ikke kraftigt så der kom en lysstråle bare sådan at vis han kiggede på en kunne man se svævende flammer. Langsomt rejste han sig og uden at se på hende gik han hen og tændte for lyset han ville ikke ha hun skulle vide han ikke var menneske. Han rystede på hovedet ”nåh men vi kom fra den telefon” sagde han roligt og rettede blikket mod hende.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 19:29

Hun så over på ham og smilte blidt til ham, men hendes smil forsvandt idet hun så hans røde øjne, hvilket fik hende til at gå nogle skridt bag ud " Dine.. Dine øjne....." lød det fra hende idet hun så ned i jorden og bed sig i underlæben og så derefter på ham igen " De.. Lyser" sagde hun og gik over mod ham med langsomme skridt, hun stoppede op omkring en meter fra ham og bed sig kort i underlæben da han nævnte det med telefonen " Det er rigtigt" sagde hun og gik over mod en døren til gangen for at finde kontakten så der kunne komme lys. Hun lod sin ene hånd glide ned i hendes bh og smilte kort til ham " Du låner den bare " sagde hun og rakte ham hendes Iphone. Hun håbede da han ikke var en af dem der bare kom for at låne mobilen og så siger han vil snakke udenfor og derefter skrider, da hun havde prøvet det før. Hun lod kort en hånd glide gennem det lange isblå hår og derefter gik hun over foran ham og smilte blidt til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Zero Bang Tors 24 Nov 2011 - 9:39

Zero smilede roligt da hun fiskede mobilen op af hendes BH og smilede. Det lidt frække og mystiske smil ”hvorfor sagde du ikke den var der jeg ville ikke ha noget imod at tage den selv” sagde han smilende og tog imod telefonen og duftede kort til den og blinkede til hende ”er der et sted jeg kan snakke privat?” spurgte han smilende ”jeg er lidt ligeglad med hvor bare jeg kan være der og snakke for mig selv” sagde han smilende og gik lidt tættere på hende ”jeg gætter på du er bange for at jeg bare tager din mobil og stikker af men det lover jeg dig jeg ikke gør” hviskede han blidt ”du er alt for smuk til det” hviskede han blidt og bukkede sig ned og kyssede hendes kind ”jeg går lige udenfor jeg lover jeg ingen steder går” sagde han hvorefter han smilede stort og gik så forbi hende udenfor hendes dør hvorefter han gik ned af trapperne og stilte sig udenfor hvor han så begyndte at taste nummeret ind og ringede op. Der gik lidt tid hvorefter han begyndte at snakke men selv på afstand kunne man mærke den vrede og alvorlige aura fra ham. Det var et tegn på at han snakkede om den person han egentlig jagtede. Kajika! Hun skulle fortryde hvad hun gjorde imod ham. Men først skulle han finde hende. Han havde lejet en gruppe spejdere som går rundt i byen og kigger efter hende. Desværre var der ingen der havde fundet hende endnu. Han lagde roligt på og gik hen for at åbne døren. Dog opdagede han at det var en af de der irriterende trykke halløjsa højtalesystem. Men han vidste ikke hvad for en knap var hendes. Han sukkede og gik hen for at kravle op af brandstigen hvorefter han bankede på hendes vindue for at få lov til at komme ind.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 14:58

Hun så på ham med et blidt smil " Fordi jeg ikke er en af dem der er nem at lokke" sagde hun og hævede det ene øjenbryn. Et svagt smil kom frem på hendes læber "Jeg prøver at stole på dig, men du kan bare gå udenfor" sagde hun og strøg en hånd gennem det lange hår og så op på ham idet han gik over mod hende. Hun mærkede hans læber mod hendes kind, hvilket fik hende til at rødme ufatteligt meget " Smut bare, jeg venter her" sagde hun og gik over i sin sofa. Hvad gik dette mon ud på? Han kommer ind i hendes lejlighed for at låne en telefon? han kysser hendes kind og smutter ud og snakker? For hende var det forvirrende, hun forstod ikke drenge, og ville aldrig komme til det, da hun nød at være fri som en fugl. Hun hørte nogle banke på et vindue og smilte " Jamen for satan " sagde hun og grinte kort og gik over og åbnede vinduet og lod ham komme ind " Du er ikke alt for klog er du vel? " sagde hun og grinte kort af ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Zero Bang Tors 24 Nov 2011 - 15:21

Zero grinte roligt da han fik lov til at komme ind hvorefter han med et lille smut stak mobilen ned i hendes BH og bukkede sig frem. ”Ja nogle gange er jeg lidt dum det ved jeg” hvorefter han fjernede hånden fra mobilen lige inden den rørte hendes bryst sådan at han egentlig bare stak hendes mobil ind under en af hendes remmer på BH'en ”tusind tak for at jeg måtte låne din mobil” hviskede han i hendes øre igen med et roligt smil før han trak hovedet tilbage og lod en hånd glide igennem hendes hår ”dit hår er altså utrolig smukt” hviskede han blidt og efter at nogle fingre gled igennem det begyndte det at blive en mere ae bevægelse ned af hendes side af hovedet ned på hendes nakke som han nussede kort og holdte sådan blidt fat aede hendes nakke stadig mens han så på hende som om han havde en idé om at kysse hende men gjorde det alligevel ikke han ville ha hende til at kysse først. Vis hun gad.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 17:25

Hun så på ham og hævede sit øjenbryn igen " Hvad tror du lige du laver?" spurgte hun lettere fornærmet idet han stak hendes mobil ned i hendes BH igen " Ja det tør siges du er lidt dum" sagde hun og trak sig lidt tilbage, uden at vide hvad hun ellers skulle sige. Idet han hviskede i hendes øre gøs hun og himlede med øjnene og så derefter på ham " Mit hår? Tja det er vel som man tager det?" sagde hun og lod en hånd glide gennem hendes hår. Et blidt smil kom frem på hendes læber da han nussede hendes sider og derefter hendes nakke " Hvad er du ude efter?" spurgte hun og trak sig nogle skridt væk fra ham og bed sig kort i underlæben. Det var ikke fordi hun ikke ville, men han havde totalt randomnessly kommet ind i hendes lejlighed, lånt hendes mobil og nu var det som om han lagde op til noget

Gæst
Gæst

Indlæg af Zero Bang Tors 24 Nov 2011 - 18:30

Han trak på skulderen roligt ”intet” sagde han med et roligt smil mens han så på hende og havde sluppet hende da hun flyttede sig før han nikkede og smilede ”tusind tak fordi jeg måtte låne din mobil jeg kan godt selv finde udgangen” sagde han roligt og gik forbi hende hen og åbnede døren lidt før han stoppede i døråbningen og vendte sig så imod hende for at se på hende. Det hår det var så flot. Han kunne ikke lade være med at kigge på det. Heller ikke hende for den sags skyld der var noget specielt ved hende. Han kiggede bare på hende lidt ”hvad er dit efternavn overhovedet?” spurgte han roligt mens han så på hende med et svagt smil ”så jeg altså kan finde dig igen en dag” han smilede bare roligt mens han fortsat så på hende med de rolige blide varme øjne før han kom til at ramme lyskontakten så lyset røg ud der var heller ikke noget lys ude på gangen og igen lyste hans øjne rødt dog kun kort fordi han skyndte sig at tænde for kontakten igen.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 19:10

Hun så på ham med et svagt smil på læberne og lod derefter hendes blik falde mod jorden. Hun skammede sig over sig selv, for sådan pleje hun ikke at være med mindre det var hendes manager eller en eller anden idiot der tror han er noget, men det gjorde han jo ikke, hvad var det der fik hende til at være sådan overfor ham. Hun gik ud i gangen og så op på ham " Du må gerne blive, hvis du vil" sagde hun og bed sig svagt i underlæben. Da han spurgte efter hendes efternavn så hun på ham med et blidt smil " Egentlig har jeg to efternavne.. Misu Makakio" sagde hun og smilte blidt til ham. Da lyset gik ud så hun igen hans lysende røde øjne hvilket frembragte et smil på hendes læber " Jeg kan godt lide dine øjne" sagde hun idet lyset igen blev tændt. Hun syntes hans øjne var specielle, hvilket hun elskede ved fyrer, specielle øjne og så måtte de jo også gerne se godt ud og ham her havde hele pakken.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zero Bang Ons 30 Nov 2011 - 19:17

Zero var stoppet op og havde kigget på hende da lyset var slukket han havde set hendes smil før lyset blev tændt og han smilede svagt. ”Så har vi da hver vores ting vi kan li ved hinanden” sagde han smilende mens han så på hende roligt ”er det naturligt blåt eller har du fået det farvet?” spurgte han smilende mens han så hende i øjnene han ville ikke miste hendes blik ikke lige nu hans hjerte pumpede som en sindssyg. Hans øjne lyste bare mere naturligt som vis man var forelsket. Han kunne ikke lade være med at se hende i øjnene hans mave føltes som om der var sommerfugle derinde men lige før han ikke kunne holde sig tilbage mere lige før han ville kysse hende lukkede han øjnene og drejede hovedet væk men fik det til at se naturligt (Eller sådan nogenlunde) ved at gå indenfor og sætte sig på den præcis samme stol som før.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 19:44

Hun så på ham med et blidt smil og rystede kort på hovedet "Nej er oprindeligt brunette" sagde hun og bed sig kort i underlæben og så ham ind i øjnene som han så ind i hendes. Hendes hjerte var ved at flyve ud af brystkassen af hende, hun var forelsket, ingen tvivl, eller det troede hun i hvert fald. Et smil kom frem på hendes læber idet han gik ind i stuen og satte sig i stolen han havde siddet i tidligere. Hun gik ind til ham med et blidt smil på læberne og stillede sig overfor ham " Var det overhovedet planlagt du skulle komme så langt? Jeg mener.. Var det meningen du havde regnet med jeg ville lade dig blive her?" spurgte hun og bed sig kort i hendes underlæbe

Gæst
Gæst

Indlæg af Zero Bang Ons 30 Nov 2011 - 19:51

Zero havde ikke tænkt over hun ville stille sig foran ham så lysten til at kysse hende var tilbage han rejste sig roligt og så ned på hende blidt med et smil ”brunette” sagde han roligt og rørte hendes hår blidt ”det var sikkert lige så smukt på dig som det her ja måske lidt mindre men fandeme tæt på” sagde han smilende mens han så på hendes hår ”men altså” hans blik ramte hendes igen og han mærkede tegnene igen desværre. ”nej det var ikke planlagt men jeg håbede da lidt” sagde han smilende mens han så på hende men han kunne ikke holde det længere langsomt løftede han sin hånd og tog blidt fat i hendes nakke kærligt og langsomt nærmede han hende med sine læber. Denne gang kunne han ikke stoppe sig selv han ville mærke hendes læber og det skulle være nu.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 20:10

Hun så på ham og smilte blidt da han rørte hendes hår " Jeg lignede en lille artig pige, da jeg var brunette.. Og artig er nok det sidste jeg bliver" sagde hun og lod atter deres øjne mødes " Jeg havde allerede planer om at lade dig blive" sagde hun og lod kort sin tunge komme frem og fugte hendes læber. Da han tog om hendes nakke lukkede hun øjnene, hun vidste godt hvad han ville. Dette kys ville føles som om hun blev kysset for første gang, aldrig før havde hendes hjerte slået så hurtigt som det gjorde nu, men det var takke været ham. Hun lod ham trække hende tættere på ham og lænede sig ind mod ham så deres læber var få millimeter fra hinanden, nu skulle han tage det sidste skridt. Hun åbnede igen sine øjne og så på ham, hun rødmede, faktisk en del det var en følelse der spredte sig til hende hendes krop, som fik den til at sitre af glæde

Gæst
Gæst

Indlæg af Zero Bang Ons 30 Nov 2011 - 20:18

Han grinte svagt mens han nærmede sig hende ”nej det tror jeg på du er en lille fræk tøs” hviskede han blidt inden han blidt lod deres læber snitte hinanden først for at være sikker han smilede mere da han mærkede hendes læber mod hans selv efter det snit var forbi hvorefter han langsomt lod deres læber mødes helt og blidt lagde han armene om hende tæt om hende og langsomt lukkede han øjnene med et nydende suk. Han ville ikke slippe ikke nu. Det var første gang han havde følt noget så specielt. I så forbandet lang tid. Han havde jo været gift engang. Men Kajika havde ødelagt det. Dette var første gang han kyssede en pige siden. Første gang der var følelser bag siden. Det var vidunderligt og han ville ikke ha det til at stoppe.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 20:36

Hun smilte blidt til ham da han sagde de ord " Du skulle bare vide" hviskede hun og mærkede deres læber strejfe hinanden, dog kun kort. Hun mærkede hans læber mod hendes egen, lukkede hun sine øjne og mærkede hans krop mod sin, hvilket fik hende til at rødme og ligge sine arme omkring hendes arme omkring hans nakke. Nydelsen steg indeni hende, hvilket kunne ses på hendes rødmen, men nu hvor deres øjne var lukkede kunne han selvfølgelig ikke se det på hende, men man kunne mærke det på hendes galoperende hjerte der var ved at springe ud af hendes bryst. Hun trak sig kort ud af kysset og så på ham med et genert blik "Havde du også regnet med det her?" hviskede hun og lænede sig ned mod hans hals og lod kort sin tunge glide op af halsen mod hans øre, hvor hun blid nappede hans øreflip

Gæst
Gæst

Indlæg af Zero Bang Ons 30 Nov 2011 - 20:51

Zero åbnede blidt øjnene da hun slap hans læber og smilede roligt. ”nej det havde jeg ikke men som sagt man må da altid håbe” hviskede han blidt i hendes øre da hun slikkede ham op af halsen og nappede hans øre. Han smilede glad og lagde armene tæt om hende blidt. Og nussede hende kærligt. Roligt med en svag bevægelse aede han hendes ryg og nød det meget. Nussede hendes ryg med blide berøringer og nappede blidt hendes øre med sine tænder med et glad smil. Langsomt lukkede han øjnene mere og nød bare den dejlige fornemmelse. Indtil han til sidst slap hendes øre og hviskede i hendes øre ”Du har gjort mig så glad så hurtigt” han kyssede hendes kind blidt og begyndte at kysse hendes hals og svagt bide igen bare på hendes hals.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 21:51

Hun så på ham med et blidt smil og mærkede hans arme omkring hende, hvilket fik hende til at rødme. Hun bed sig kort i underlæben da han nappede hende i øret, hvilket fik hende til at sukke af nydelse " Hvordan.. Glad?" sagde hun og så på kort på ham idet han kyssede hendes kind inden hun lagde hovedet let på skrå så han nemmere kunne komme til hendes hals. Hendes hjerte hamrede og bankede inde i brystet på hende, men hun var i tvivl, som om der lagde noget bag denne fyrs søde ydre, men hvad vidste hun ikke. Et blidt smil kom frem på hendes læber da han begyndte at bide hende svagt i halsen

Gæst
Gæst

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 9:07

Zero smilede roligt mens han nussede hendes ryg kærligt. ”jeg føler bare en indre glæde som jeg ikke har følt i så lang tid utrolig lang tid” hviskede han blidt før han slap hendes hals blidt og så på hende smilende. Så sukkede han svagt af en grund og tog fat i sin nakke nussede sin egen nakke lidt og drejede hovedet ”jeg er træt Katra” hviskede han svagt og lukkede øjnene mens han havde svært ved at holde sig vågen men endte med at give sig selv en lussing så han vågnede igen hvorefter han lagde armen om hende igen blidt og kyssede hendes kind blidt.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 1 Dec 2011 - 14:57

Hun så på ham med et blidt smil og lod en hånd glide gennem sit lange hår "Hvad er det jeg gør? " sagde hun og bed sig i underlæben for hun kunne ikke selv se hvad det var hun gjorde for han var så glad som han var. Hun rødmede kort over han sagde han var træt " Du må gerne låne sengen" sagde hun og smilte blidt til ham " Du kan bare sove i nogle timer, så kan jeg vægge dig hvis det er" sagde hun og bed sig kort i underlæben

Gæst
Gæst

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 15:04

Han smilede roligt og rettede blikket mod hende blidt "kan du ikke ligge dig med mig så kan vi begge sove et par timer" hviskede han roligt ind i hendes øre med et roligt smil mens han aede hendes ryg "du er dig selv Katra jeg ved ikke hvorfor men du er mega dejlig" hviskede han blidt i hendes øre og kyssede hendes tinding ”jeg er helt vildt forelsket i dig ingen tvivl om det” hviskede han blidt i hendes øre og kyssede hendes kind kærligt mens han nussede hende videre blidt
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 1 Dec 2011 - 15:15

Hun så på ham og bed sig i underlæben " Sikker på det er en god idé?" spurgte hun og så på ham med et blidt smil. Hun vidste ikke hvad han havde i tankerne, men hun var ikke klar til at gå i seng med ham, hvis det var det han ville. Hun rødmede da han sagde at han var forelsket i hende, trods de næsten lige havde lært hinanden at kende, men hun måtte ærligt erkende at hun også kunne lide ham, han var ufatteligt charmerende og hans øjne var så smukke at hun næsten ikke kunne få sig selv til at se væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 15:23

Zero smilede roligt ”der sker intet Katra jeg har ikke tænkt mig at ha sex med dig” hviskede han blidt og kyssede hende kærligt ”jeg vil bare gerne holde om dig ae dig kysse dig” hviskede han og lod blidt sine fingre glide ned af hendes dejlige vidunderlige ansigt og begyndte at kysse hendes hals blidt og bide svagt i hendes hals mens han smilede ”du vil jo godt Katra” hviskede han blidt ”kom vis mig sengen” hviskede han og tog hendes hånd blidt med et roligt smil.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 1 Dec 2011 - 16:46

Hun så på ham og rødmede " Jeg regnede heller ikke med det" sagde hun stille og nikkede kort og mærkede hans hånd i sin " Følg med" sagde hun stille og gik mod soveværelset. Da hun åbnede døren stod der en stor dobbeltseng, to natborde og en stor kommode, hvor hendes tøj var i " Bare lig dig til rette" sagde hun og smilte blidt til ham " Jeg kommer om 2 sekunder" sagde hun og gik ud i køkkenet for at tage noget at drikke og derefter gik hun igen ind til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum