Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Let's Play.. (Lilly og Alecia)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Let's Play.. (Lilly og Alecia)
Omgivelser ~ div. planter osv, samt et par enkelte personer som ikk er smuttet endnu.
Vejr ~ Klart og lunt
Udseende ~ Lang sort jakke, sorte fingerløse handsker, Sorte mili-støvler og sorte bukser med en rød kæde som hænger fra bukselommen og til ca. midt på bukserne bagpå. Hvid trøje. alt andet er som på billedet.
Sutekh havde været i parken i et godt langt stykke tid nu.. han kedede sig og var irriteret over alle de glade ansigter som havde passeret ham i løbet af dagen. han stod lænet op af et træ, skjult i den skygge som snart ville blive forenet med det mørke som var begyndt at trænge ind over landet. Han sukkede næsten lydløst. Disse mennesker.. så ynkelige at se på.. med alle deres følelser vist uden på.. tænk at nogen gad finde sig i at blive overøst med en andens følelser på den måde? Et let smil gled over hans læber mens han tænkte tilbage på nogle af de få opmuntrende ting som han havde set i dagens løb. En pusher, en mand der stjal en gammel dames taske, en stofmisbruger og en ludder nede på hjørnet. Så var der da i det mindste nogle mennesker som havde lidt "fornuft" i sig..
Gæst- Gæst
Sv: Let's Play.. (Lilly og Alecia)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"er du okay...??"
egentlig kunne han være pisse ligeglad med hvorvidt hun var okay eller ikke men han kedede sig mere end hvad han mente at godt var.. lidt samtale kunne jo måske godt vise sig at være interessant.. det så hvert fald sådan ud når han så på hvordan disse menneske fraterniserede..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"burde du egentlig ikke være hjemme nu..?"
Hans spørgsmål var mere retorisk end det egentlig var et spørgsmål. Han stillede det bare ud i den blå luft og forventede ikke noget svar. Han drejede hovedet let og kiggede forbi hende og henad stien. Hans ansigt udtryksløst.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"når du nu selv siger det..."
Der lå pludselig noget bag hans ord. noget skjult som ikke var rart. men det var godt skjult.. næsten ikke til at opfange med mindre man var virkelig obs på hans tonefald og den måde han sagde det på.
Gæst- Gæst
Hunså stadig meget vredt på ham.
Gæst- Gæst
Det næste sekund havde han rejst sig og stod over hende. Hans højre hånd fløj op og lukkede sig om hendes hals i et hårdt greb mens han langsomt løftede hende op at stå. Et lettere tilfreds smil legede stadig på hans læber da han let klemte omkring hendes strube mens han holdt hende ud fra sig i strakt arm. Han blev ved med at hæve armen indtil at hun lige nøjagtig ikke kunne nå jorden mere. Han vidste ikke helt hvorfor han angreb hende. Men adrenalinen var umiskendelig tilfredsstillende. Hans grønne øjne lyste let mens han så op på hende.
"Fortæl mig lige... For du ser ikke ud til at være tabt bag en vogn.. hvad laver du I en park, hvor der ingen andre er.. på denne tid a døgnet..?? Du burde da vide at det ikke er sikkert.. og da slet ikke for en lille sag som dig..."
Gæst- Gæst
Hun prøvede stadig at sparke ham..... "Hvad vil du gøre med mig!" gispedde hun vredt.
Hun stod let på hendes tær, for at kunne få lidt luft.
"HVAD VIL DU MED MIG!" råbte hhun så højt hhun kunne.
//Sorry skulle spise!
Gæst- Gæst
Han smilede nu helt. Hans let spidsede hjørnetænder kom til syne sammen med resten af hans tænder da han smilede bredt og selvisk. Et sultent udtryk i hans øjne mens han så på hende. Da hun forsøgte at sparke ham greb han fat om hendes ankel og klemte så hårdt til at hun ville kunne mærke hendes knogler knage, men han brækkede den ikke.
Hendes råben fik ham til at småle. troede hun virkelig at det hjalp noget? han hvislede af hende, hans stemme dyb og truende.
"hvad tror du jeg vil, lille sommerfugl..? jeg har tænkt mig at trække dine vinger af dig... og råb du bare alt det du vil.. for ingen vil høre dig.. ingen vil komme for at hjælpe dig... du er helt.. og aldeles.. alene.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han blev ved med at kigge på hende. koncentreret. så dukkede endnu et af de der små næsten usynlige smil op på hans læber og med et snoede hendes skygge sig op ad hendes ben, lydløst, som hænder eller tykke kæder bandt den hende til stedet hvor hun stod.
han tiltede sit hoved let på skrå og betragtede hende i et par sekunder før han rettede sig op og begyndte at gå imod hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han strøg hende let over kinden og grinte lavmælt. "hvorfor skulle jeg dog lade sådan en lille fin sag som dig gå..." Et sultent nærmest dyrisk udtryk kom frem i hans øjne og and lænede sig langsomt ind og slikkede hendes kind.
Gæst- Gæst
Hun stirrede ondt ind i hans øjne, men da han slikkede hendes kind,vendte hun ansigtet væk. "RøR MIG IKEK" hvæsede hun, med løbene tåre ned af kinden.
Gæst- Gæst
"ellers hvad lille sommerfugl? vil du stikke af? bide mig? hmm...? hvorfor skulle jeg lade dig være?"
Han forsatte, og bed hende så i øret, først let men så lidt hårdere.. det her ville blive sjovt,,, for ham i det mindste
Gæst- Gæst
"DU RØRE MIG IKKE!" hvæsede hun igen. Og bed ud efter ham..
Men pludselig da han bed hende i øreflippen blev hun først vred. Hun bed ham så hhårdt i halsen at blodet fossede ned af ham.. Igen skulle gøre hende ondt.
Gæst- Gæst
"det må jeg sige.. du er da vel nok en farlig en, hva?" hans ord var dyb sarkastiske og han kiggede på hende med et overlegent blik alt imens hans egen skygge bevægede sig op og lagde sig omkring hans hals, blodet stoppede hurtigt med at løbe fra såret i hans hals og snart ville det være helt væk sammen med såret på hans finger. dette tog ham kun et par sekunder..
så bøjede han sig ned igen og hviskede blidt..
"hvis du ikke er ordentlig bliver jeg nød til at gøre gengæld.."
et sukker sødt men morderisk smil bredte sig ud på hans ansigt.
Gæst- Gæst
Hun stirrede ham ind i øjnene, bare en eller anden ville komme og redde hende fra den grusomhed. Hun hvæsede kort før hendes tænder, blev normale.
"HVAD VIL DU GØRE MED MIG!" hvæsede hun igen.'
Hun viille have svar på det!
Gæst- Gæst
"hmm.. jeg har ikke tænkt mig at sige hvad jeg vil gøre med dig.. men hvis du er heldig.. så æder jeg dig ikke bag efter..."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Lets Play My Dear
» Lets get started
» Lets try this again - Emnesøgning
» Lets get ready
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift