Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Let's Play.. (Lilly og Alecia) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Let's Play.. (Lilly og Alecia) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Let's Play.. (Lilly og Alecia) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Let's Play.. (Lilly og Alecia) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Let's Play.. (Lilly og Alecia) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Let's Play.. (Lilly og Alecia) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Let's Play.. (Lilly og Alecia) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Let's Play.. (Lilly og Alecia) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Let's Play.. (Lilly og Alecia) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Let's Play.. (Lilly og Alecia) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Let's Play.. (Lilly og Alecia)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Let's Play.. (Lilly og Alecia) - Page 2 Empty Sv: Let's Play.. (Lilly og Alecia)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:21

//Oki xD

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Let's Play.. (Lilly og Alecia) - Page 2 Empty Sv: Let's Play.. (Lilly og Alecia)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:07

Han så på hende og tiltede hans hoved lidt til siden endnu engang... han ville gerne have at hun skreg.. han bevægede sig om bag ved hende, og lænede sig ind så han kunne hviske hende i øret.. hans mørke/skygger holdt hende så hun ikke kunne dreje kroppen men hovedet.

"hmm.. gad vide hvordan vi får dig til at skrige..."

hand grinte stille og lod så hans fingre spidser løbe ned langs hende rygrad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:09

Hun rystede "IKKE RØRE MIG" hvæsede hun. Hun bed skriget i sig, hvis det var dte han ønskede fik han det ikke. Hun kunne i lide den måde han lod hans finger glide ned over hendes rygrad. "Stop det!" bedte hun. Hun lukkede kort hendes øjne. Hun bed det i sig, der kunne ske værre ting end det!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:16

Han smilede ondt og kiggede ned på hendes ryg, hvad hun ikke havde vidst var at han med sin mørkemanipulation havde skabt en lille skarp genstand imellem hans fingre, så da hans fingre spidser løb ned af hendes ryg havde han egentlig skåret ryggen på hendes jakke op. den ville blidt glide af hende og lade trøjen hun havde på indenunder komme til syne..

"hmm ellers hvad...?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 21:21

"Lad mig være" sagde hún bange.. tårene ttrillede ned af hendes kinder. HUn var bange nu.. "LAd være" hulkede hun, tårene løb ned af kinderne.
Hun rystede stadig.... "Lad mig være.. Lad mig være" sgade hun med tårene trillede ned af hendes hvide kinder. Hun rystede over hele kroppen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 18:26

Han fnøs let. og rystede på hovedet mens han smilede grisk.

"hvorfor skulle jeg dog det lille sommerfugl?"

Så lod han igen fingrene glide ned langs hendes ryg. skygge kniven skar let gennem hendes trøje og snart ville den også glide af hende så let som ingen ting.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 19:50

"RØR MIG IKKE!" hvæsede hun og vred sig så hårdt hun kunne.
Hun bed sig i læben.. "Jeg vil gøre næsten alt bare du slipper mig fri" sagde hun, mens tårene trillede ned af hendes hvide kinder. Hendes øjne var fyldte med vand.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 20:56

Han smilede bredt og lænede sig ind til hende så hans mave og bryst var imod hendes ryg. så hviskede han stille, næsten blidt i hendes øre.

"næsten alt..? åh men lille ven.. det er slet ikke godt nok... er det det at du er bundet? hmm...?"

et kort øjeblik strammedes skyggerne som holdt hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 20:59

Tårene trillede ned af hendes kinder.. *Hjælp* tænkte hun og lukkede let hendes øjne.. "Slip mig slip mig" sagde hun stille og hæst. Tårene trillede ned af hendes kinder.. "Hvd vil du med mig?!" spurte hun iggen selvom hun vist godt vidste at hun ikke ville få et orndeligt svar.. "ikke strammere" hviskede hun hæst. Hun hadede at være bundet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 21:39

Veulf var i parken da han hørte en stemme sige noget. Den sagde "slip mig" og Veulf var straks opmærksom. Han sneg sig tættere på i sin tiger form. Da han kunne se hvad der skete blev han vred. Sindsyg vred. Han forvandlede sig til en bjørn. 5 gange større end en normal bjørn og løb i høj fart mod ham som havde fanget Lilly i noget som lignede skygger. Han brølede et brøl, der kunne have vækket hele parken. Og i en kilometers afstand så man fuglene lette fra træerne, og flyve væk. "Slip hende eller det vil få konsekvenser" sagde han og blottede sine halve meter lange tænder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 21:48

Sutekh kiggede op fra det han var ved og i retningen af den kæmpe bjørne lignende ting som kom styrtende mod ham. Han rejste og rettede sig op. og med et koldt udtryk i sine grønne øjne gjorde han en simpel bevægelse med hånden og skyggen fra de nærmeste træ ræv sig løs og svang sig mod Veulf som et gigantisk bredt sort stykke silke, men man skulle ikke lade sig narre.

hvis skyggen ramte ham ville den vikle sig rundt om ham og binde ham til stedet så han ikke kunne røre sig før at Sutekh ville have at han gjorde det.

"og hvilke konsekvenser er det... hvalp?!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 21:50

tårene trillede ned af hendes kinder.. "Du må ikke gøre ham fortræd" bad hun sutekh om. Hun vendete ikke hendes blik, hun kunne ikke hode det ud mere. Skulle hun bare lægge sig til at dø eller hvad? Hun gispede kort efter vejret fordi han havde stramt rebbede så meget.. Hun ville kigge op på Veulf, men kunne ikke. Hendes krafter var svægget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 22:00

"haha" tænkte han. Troede Suketh han var en Animagus?? Det var en dum fejltagelse. han var en Aspara. En ånd! Hvilken skygge kunne fange ham? ingen. Han forvandlede sig straks til sin ånd. han blev straks ysundlig. Han var selv en skygge. Men en ånd var mere end en skygge. Han rejste dog en kæmpe mur at vand foran ham som han tvang ud at selve luften, som ville stoppe skyggen og dermed vise at han ikke kunne ramme ham. Samtidig sendte han en kæmpe luftbølge mod Sutekh. Bølgen var også kommet ud at luften og det eneste man kunne se var ar græsset blev revet op da den passerede. Hvis den ramte ville Suketh ikke dø... men han ville mindst blive slået ud. han var en ånd og kunne ikke ses. han vær Veulf. Ikke bare en hvalp!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 22:02

//sorreh peeps jeg er simpelthen for træt ._." cya tomorrow!//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 22:05

//skrives imorgen xDE

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 22:07

//Ses ;P

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum