Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Jeg tror jeg er ved at dejse om.. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Jeg tror jeg er ved at dejse om.. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Jeg tror jeg er ved at dejse om.. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Jeg tror jeg er ved at dejse om.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Jeg tror jeg er ved at dejse om.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Jeg tror jeg er ved at dejse om.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Jeg tror jeg er ved at dejse om.. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Jeg tror jeg er ved at dejse om.. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Jeg tror jeg er ved at dejse om.. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Jeg tror jeg er ved at dejse om.. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Jeg tror jeg er ved at dejse om..

Go down

Jeg tror jeg er ved at dejse om.. Empty Jeg tror jeg er ved at dejse om..

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:26

Dag: 11. maj Tirsdag
Tid: 21:14
Vejr: Mørkt, men solen er dog stadig i syne i den vestlige horisont. En smule dugget og køligt.
Omgivelser: Mange træer, mørke, tyk tåge.


Zerra fløj på sin sorte drage Diar, en sjælden hundrage på en størrelse med to heste. Han fløj over træerne på hende og kiggede efter søen La marécage, så Diar ville kunne få noget vand. Han kiggede omhyggeligt rundt, selvom det var svært at se for tågen, men kendte efterhånden skoven ud og ind og havde ikke svært ved at finde den.
Han landede på skovbunden foran søen, og Diar dykkede hovedet ned mod vandet og drak løs. Zerra hoppede ned fra hendes ryg og tog sig til sin varme pande. Han ville snart få feber, vidste han, men han vidste også, at han ikke havde tid til at blive syg, på grund af al den arbejde han havde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er ved at dejse om.. Empty Sv: Jeg tror jeg er ved at dejse om..

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 11 Maj 2010 - 22:30

I det dragen landede ville en sikkert ikke have opdaget en sovende halv-dæmon der havde lagt sig madeligt i græsset og så ud til at have en sød drøm. Han vågnede dog på grund af lyden fra det store dyrs vingeslag og slog de dyriske morder øjne op. Han trillede væk med et stort:
,, Holy shi-!!!"
Hans pupiller var en lige steg idet han så på det store sorte dyr der stod foran ham, og et eller andet sted fandt han den ufattelig smuk og tiltrækkende. Han gik nogle skridt tilbage med hænderne foran sig imens han betragtede væsnet nøje, dog fra en dejlig sikkert afstand.

//Har du by any means, set Sådan Træner Du Din Drage? xD

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er ved at dejse om.. Empty Sv: Jeg tror jeg er ved at dejse om..

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:36

Diar ignorerede bare hankønsvæsnet ved sin side og slubrede vand i sig. Hun var for doven til at reagere på noget som helst lige nu andet end vandet.
Zerra spærrede øjnene op ved lyden af en andens stemme, og hans hjerteslag gav et ekstra tryk indefra brystet. Forsigtigt kiggede han om bag Diar og kunne lige skimme Malakel, der stod og så op på hans drage. "Undskyld.. Kom De noget til?" Spurgte han usikkert og var helt nervøs for, hvad han skulle sige til en fremmed person. Han var ikke vant til at tale med andre mennesker end folk fra militæret, når de kom og hentede deres drager, eller hvis de skulle have hans penge.

//er det noget man kan se på youtube?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er ved at dejse om.. Empty Sv: Jeg tror jeg er ved at dejse om..

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 11 Maj 2010 - 22:55

Ma'lakels grønne ulve øjne lukkede sig på Zerra og med et morderisk glimt i dem stirrede han på drengen som om han var en hjort han havde fået øje på. Spørgsmålet hang lidt i luften endnu inden han tog sig sammen til at svarer:

,, Med held! Din drages kæmpe røv havde nær omdannet mig et bog mærke! Pas på dit kæledyr, møj unge!!"

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er ved at dejse om.. Empty Sv: Jeg tror jeg er ved at dejse om..

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 23:01

Zerra gloede et øjeblik på ham uden at vise noget udtryk, men mest af alt fordi han var forbavset over den fremmedes udråb. Han skulle til at svare ham, men stoppede sig selv og bed sig selv svagt i læben, og skyndte sig om på den anden side af sin drage igen. Han gik hen og løftede Diars hoved fra søen og sagde ikke noget til den fremmede, men havde dog sine tanker om ham. Han fandt ham ikke spor behagelig.
*Sikke dog en væmmelig person..* Tænkte han og trak Diar få skridt tilbage, før han hoppede op at sidde på hendes ryg igen. Det ville være bedst at finde et andet sted at holde hvil. Han kiggede lidt ned på Malakel "Ngh..".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er ved at dejse om.. Empty Sv: Jeg tror jeg er ved at dejse om..

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 11 Maj 2010 - 23:22

Ma'lakel tog en hånd op bag nakken og kløede sig uforstående idet knægten ikke svarede ham. Måske var ungen retarderet eller noget i den stil, de fleste ville have svaret Ma'lakel med et underligt come-back, enden undskyldende eller andre skældsord.

,, Tsk..."

Han så på drengen i det han sad på dragen som Ma'lakel fandt fascinerende. Han gik dog nogle skridt væk da han så de skulle til at lette, og trak på skuldren.
*Det er ikke værd at gå amok over!*..
Han lagde sig ned på græsset længere væk og forsøgte at genvinde den skønheds søvn han havde tabt.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er ved at dejse om.. Empty Sv: Jeg tror jeg er ved at dejse om..

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 23:28

Zerra gav diar et spark som tegn på at hun skulle lette, men hun gik i stedet to skridt fremad igen og drak videre af vandet. "D-Diar!" Udbrød Zerra forfærdet og blussede helt op i ansigtet. Det var ikke ligefrem noget fremmede folk skulle se, at han ikke engang kunne få sin drage til at lystre. Men på trods af at Diar var hans tætteste drage, var hun også i sin rebelske teenagealder, og gjorde som regelt hvad der passede hende.
Han gav hende nogle hårdere spark, men hun måtte være godt tykhudet, siden hun ikke engang reagerede på det.

//Det er sengetid for mig ^^ Så godnat. Jeg kommer på igen i morgen, hvis det er//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er ved at dejse om.. Empty Sv: Jeg tror jeg er ved at dejse om..

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 11 Maj 2010 - 23:33

//Okays ^__^..

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er ved at dejse om.. Empty Sv: Jeg tror jeg er ved at dejse om..

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 0:52

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er ved at dejse om.. Empty Sv: Jeg tror jeg er ved at dejse om..

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum