Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Today? its gonna be my day ~~ Jayden EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Today? its gonna be my day ~~ Jayden EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Today? its gonna be my day ~~ Jayden EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Today? its gonna be my day ~~ Jayden EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Today? its gonna be my day ~~ Jayden EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Today? its gonna be my day ~~ Jayden EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Today? its gonna be my day ~~ Jayden EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Today? its gonna be my day ~~ Jayden EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Today? its gonna be my day ~~ Jayden EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Today? its gonna be my day ~~ Jayden EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Today? its gonna be my day ~~ Jayden

Go down

Today? its gonna be my day ~~ Jayden Empty Today? its gonna be my day ~~ Jayden

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 17:18


Tid ~ 11:32
Sted ~ High school di morga
Vejr ~ Sommer og sol, blid vind og blå himmel
Omgivelser ~ Rolig mængde med små grupperede folk
Dag ~ Irl
Årstid ~ Sommer

Som så mange andre dage gik, gik denne dag os temmelig hurtig, ihvertfald for Kaiden der havde været til læge undersøgelse med sin ryg, den havde givet hende få problemer på det sidste og hun havde skam prøvet sine vinger af en gang før, men efter at ha ramt et træ, havde hendes ryg skam ikke været den samme som før?, dog mente lægen dette skyldes at hun havde fået en kraftig forstuening ved sine skuldre blade og hun derfor ikke måtte være for aktiv så midt i idræt udenfor mens andre løb og spillede fodbold, eller løb hurtig løbs banen, måtte Kaiden sidde på side linjen og kigge pænt på med en opretholdende stolthed der så småt var ved at krakalere eftersom hun ikke havde været den mest aktive på det sidst, hun havde det med at skulke uden om selv til eksamerne vis hun da kunne komme til det, hendes drøm var noget mere frit og ej så indelukket som et 4 kantet lille rum med eget skrivebord eller sygeplejerske med tusind ting i sine lommer så det lignede man gik med poser på hver side af sine lår?. *Hvorfor er det der aldrig sker noget spændende* i mens hun sad der i sine egne tanker, lukkede hun blidt øjnene`? hvad kunne der dog ske ved det, intet fordi ingen så rigtig over på hende og hun var jo alligevel fritaget fra denne time alligevel?, det var jo ikke som om der ville komme en bold susende mod hende blot fordi hun lukkede sine øjne få sekunder og nød den stille brise der let strøg hende hen af kinden som en omsorgsfuld mor der var bekymret for sit skadet barn, skønt... den omsorg havde Kaiden dog aldrig oplevet, hun var blevet fundet i frankrig, helt alene ved en løve statue, overladt til at dø af kulde eller af drukning og det mest komiske var at hun blev en engle ved at drukne fordi en eller anden gik i panik og hun ville hjælpe personen og siden da havde hun aldrig nogen sinde prøvet at hjælpe andre end sig selv og holdt sig langt væk fra vandet, skønt hun elskede strande... var det sjældent hun tog ud til dem, kun når mørket faldt på og solen strøg sine sidste stråler hen af den blå himmel.. solen slikkede hendes gylden brune ben og hun mærkede en glæde suse igennem hende, dette var virkelig en dejlig dag, intet kunne gå galt, intet ville gå galt, hun ville nyde dette ud til fulde, ingen idræt, ingen sved, ingen stank nej haha!. Dette var himlen for hende iført hvide shorts og en halv stram sort tshirt der gik ned til midt på hendes lår og halv gemte hendes hvide shorts med få huller her og der fra andre fyres eller tøsers smøger, hun røg dog ikke.. ikke i nu da?, dog overvejede hun det lidt men hva ville folk så ikke sige om hendes ånde og ville de blegede hvide tænder blive lettere grimme at se på?. Vis man så efter på Kaiden havde hun lys orange øjne smukke og dybe samt mystiske at se på, som en solnedgang og i mørket var de som appelsiner der var modne.. hendes tænder var rettet til at bøjle i ung alder så hun havde haft sine skønheds fejl, og havde dog stadig nogen som hun havde lidt dyriske hjørnetænder, lignede lidt en lille løve når hun smilede eller vis hun blev vred.. blev hun kaldt hun løven?, skønt hun ikke kunne se en samling med en løve og så hendes hjørnetænder??...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Today? its gonna be my day ~~ Jayden Empty Sv: Today? its gonna be my day ~~ Jayden

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 18:06

Idræt.. hvem gad at have den form for undervisning og i det hele taget være i skole for at få noget indlæring? Utroligt at der stadig var nogen som deltog. Denne unge mand havde valgt at spille fodbold sammen med nogle af de andre som gik på skolen, High School, i Di Morga. Uden at han vidste præcist hvorfor. Han gik ikke på skolen.. men havde bare fået lov til at deltage i et fag som Idræt.
Han havde slidte fodbold støvler på, shorts og en almindelig sort t-shirt. Hans sorte hår sad glat og pjusket med noget af pandehåret ned foran det ene øje. Det generede ham ikke nær så meget, som folk ville tro. Som altid havde han sin kæde af sølv om halsen, en ganske normal kæde som ikke havde noget vedhæng. Han havde også sine læder handsker på, som han altid bar pga. hans kolde krop.
Udover det havde han også en tatovering på ryggen som tydeligvis ikke kunne ses fra t-shirten, som havde en betydning for ham, selvom nogen nok ville sige at det var latterligt. Et hjerte som sad oppe på højre skulder blade som havde nogle få deltaljer der gjorde det mere unik, hvor der løb nogle formede streger ned langs hans ryg omkring til hoften.
Det var ikke ret mange gange han fik bolden, men de gange hvor han fik den løb han lidt op af banen til modstanderen inden at han afleverede den videre til en anden spiller. Så småt begyndte der at kunne ses svedpletter på hans trøje som tiden gik. Han koncentrerede sig om spillet så godt han kunne, ikke fordi han var en professionel fodboldspiller. Nogle ville nok sige at han slet ikke egnede sig til at spille det, men alligevel spillede han videre, uden at give op.
Han stoppede pludselig op mens at han lod de andre spille videre, da han var lidt forpustet og trængte til en pause, mere eller mindre, måske også noget vand, så han kunne få mere energi. Han tog en dyb indånding og åndede ud inden at han rystede på hovedet for at få de klistrede hår væk fra ansigtet, og for at det sad nogen lunde igen, som svedpletterne begyndte at glide ned på hans hud.
Det positive ved det var at han ikke blev varm af det, da hans hud og krop altid ville være kold når han jo rigtig var en is dæmon. Men sveden bare dukke frem alligevel som om at det lignede at han var et andet væsen end det han var. Han lod sine øjne glide rundt et kort øjeblik for at se om der var et sted han kunne sætte sig.. nogle få minutter.. eller til at der ikke længere var tid tilbage af timen.
Han fik øje på en pige.. eller ung kvinde sidde henne ved side linjen. Han trak sig svagt på skulderen inden at han besluttede sig for at gå hen til hende. "..Hvad.. er du okay.. siden at du sidder her?" spurgte han lige ud, som om at han kendte hende, selvom han ikke gjorde..
For det meste var Jayden, som den unge mand hed ikke så meget fremme i skoene, men denne gang var der intet som holdte ham tilbage, han sendte et lille smil, imens at han lagde sit hoved en smule på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Today? its gonna be my day ~~ Jayden Empty Sv: Today? its gonna be my day ~~ Jayden

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 19:50

Det tog et lille suk og et pust blot til at rode let ved Kaidens skrå pande hår, mens hendes lange hår lå ned af hendes ryg dog i en slap hestehale hvor man sagtens kunne se hendes sølv platin hvide hår længde forskel i forhold til de sorte striber hun havde i håret der var 2 cm længere end det platin sølv grå hår.
Hun så let på dem der spillede fodbold da hun fik åbnet øjnene og de orange øjne endnu en gang tittede glad og fridig frem og betragtede de mange forskellige spiller?, indtil en af dem stoppede op?. Hun lagde let hovedet på skrå hvilket var en ny vane hun havde fået vel? når hun var nysgerrig efter at vide mere eller blot generaldt nysgerrig. Hendes blik fulgte den sort håret fyrs fodtrin indtil hun nærmest blev grebet af indre panik over at han faktisk kom hen af mod hende hvilket havde givet hende sådan en forskrækkelse.. eftersom hun ikke kendte ham og så hendes sværhed ved at snakke med nye mennesker. Da han endelig nået hende kunne hun mærke hans øjne nærmest betragte hende dog var dette blot normalt at man så på hinanden*Hvorfor gik han hen til mig i første omgang overhovedet?, det gir jo ikke mening siden jeg ikke kender ham og omvendt* hun fattede ikke rigtig folk gad snakke med hende, hun var ikke sådan en utrolig person som sådan, dog hørte hun hans ord og det fik en blid rødmen til at vise sig på de gylden brune kinder og hun så let op mod Jayden med disse store hundehvalpe øjne med lidt store sorte pupiller hun var født med og de orange skærs øjne, samt hendes lette rødmen over kindbene. Hun så let på fyren og sendte ham et hurtigt dog forsigtigt smil og sagde"Oh.. ? øhm ja det er jeg, jeg er okay, det blot jeg kommet tilskade efter min fly...." hun nærmest sank det sidste af ordet og det blev hurtigt rettet til "Efter min flyve tur ned mod gadens brusten, så jeg fritaget fordi mine skuldreblade er lettere hårdt ramt" hun grinte let og så lidt den anden vej, lettere neutral dog ikke for at være fjendtlig men blot fordi det var normal for hende at reagere underligt når andre bekymret sig om hende eller spurgte ind til hende eller noget i den stil, hun plejede jo egenlig aldrig rigtig at besvare andre vis de spurgte hende om hun var okay eller noget?, men ved ham her havde hun skam besvaret temmelig hurtigt og da hun havde smilet kunne han måske ha nået at få et glimt af hendes dyriske hjørne tænder der fik hende til at ligne en lille hundehvalp eller noget?, dog var det ej tilfældet, hun var vel alt andet end så sødt og uskyldigt et dyr.
Hun så stille op mod ham igen og hendes rødmen var så småt gået væk og så lod hun ellers læberne let blive fugtet af tungen dog så de ikke så sprækkende ud men ikke yderligere for andre grunden, i det hun spurgte tilbage"og dig?, er du okay siden du pludselig ikke spiller med de andre mere?" hun lagde hovedet let på skrå og ventede stille på svar og det lange hår lod en tot glide ud af elastikken bagpå og lod den glide ned af ørets kant og ned mod hendes kind og blot lod den hænge i det fri mens den berørte hendes ben der var trukket op til hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Today? its gonna be my day ~~ Jayden Empty Sv: Today? its gonna be my day ~~ Jayden

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 20:07

Hans smil blev en smule større da hun rent faktisk svarede ham. Fordi han havde regnet med et koldt svar og en hentydning om at han skulle gå sin vej? Sådan var de fleste kvinder vel når den mand som lige stod overfor dem ikke var deres type? Men det var måske en fejl bedømmelse han havde taget.
Han bed sig lidt i underlæben, ikke sådan at der kom et hul, imens at han lyttede efter de ord som kom ud af hendes mund. Han hævede det ene øjenbryn da det så ud som at hun ikke lige vidste hvad hun skulle svare, angående til hans spørgsmål? Han rystede dog kort på hovedet, så det ikke så ud af noget..

,,Okay..må jeg sætte mig ned?" kom det lige fra ham som måske var en hurtig hentydning til at han gerne ville sidde ned i stedet for at stå op, han sagde det også med en blid stemme, selvfølgelig også roligt.
Det var ikke fordi han ikke gad at lytte, men dæmonen var blevet lidt træt i benene efter den sport og han ville da holde pause så længe han kunne, inden at læren ville gå hen til ham for at sige at han skulle spille videre.. i stedet for at sidde ned og spilde tiden. Han havde også spurgt hende for at være sikker på om han måtte sætte sig eller ej... på den måde kunne han også finde ud af om hun ville hans selskab, eller om han blot skulle gå sin vej. Han ville ikke lyde desperat?

,,Medmindre at det er for farligt.. at sidde ved siden af en ildelugtende frø, som mig.." sagde han forsigtigt, imens at han fortrak sin ene mundvige i et mere drilsk smil. Han blev stadigvæk stående endnu hvor han stod, da han ikke havde fået noget svar endnu. Han lod sin tungespids glide ud at slikke ved sin underlæbe, for at blød gøre den. Hvorefter at han nikkede bekræftende til hendes spørgsmål.
,,Ja. Jeg er okay.. jeg trængte bare til en pause... og desuden går jeg heller ikke på skolen.." svarede han og trak lidt i sin t-shirt inden at han gav slip igen. Han glædet sig til at komme i bad.. når han kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Today? its gonna be my day ~~ Jayden Empty Sv: Today? its gonna be my day ~~ Jayden

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 21:43

Hun betragtede Jayden undrende, ville han sidde ned nær hende nu, dog tog hun det ikke som en frielse eller sådan noget, men det var faktisk dejligt at hun følte sig så tryg ved ham, han virkede ikke væmmelig eller noget, og han var lidt ala et frit menneske for hendes syn, sådan da?, så hun nikkede sødt til ham og gjorde let plads så han kunne sidde lidt bedre ved siden af hende dog med passende mellem rum mellem dem?.
Hun betragtede ham lidt og sagde"heh jeg tror nu jeg overlever så længe jeg ikke selv var endt som en ildelugtende frø" hun blinkede drilsk til ham og så lidt mod de andre spillere for ikke at virke ubehagelig ved at stirre eller blot beskue ham for lang tid, det kunne virke upassende og meget uhøvlet for nogen vis man gjorde sådan noget, så hun valge at se væk fra ham lidt dog ikke for længe heller ikke, han skulle ikke tro at hans selvskab var træls eller kedelig som sådan?.
Hun så lidt mod ham og sagde"Jeg har aldrig set dig her før?, du går vel ikke på skolen formoder jeg" hun så lidt på ham og inden i hendes hoved gik tankerne med at hun aldrig havde set ham egenlig og at han ikke lignede en skole studerende eller blot en der passede sådan helt ind i dette skole liv? dog gjorde hun vel heller ikke det, men hun prøvede da at leve et så normalt liv som overhovedet muligt? selv om det til tider var svært med alle disse forskellige indtryk og når hun ikke var vand til de helt store sociale kommen samner der var her og der i denne her by? den var altså lidt mere mærkelig end alle andre byer hun havde været i eller lande, dette var virkelig et specielt sted dog ville hun nok ende med at elske det mere og mere jo længere hun var her.
Hun rakte stille hånden frem og lod den hænge foran ham dog indbydende og sagde med et smil og lukkede øjne få sekunder"Mit navn er Kaiden" hun smilede nuttet til ham og dog ikke forførende, hun var ikke den der lagde an på alt og alle, man skulle virkelig være chamerende og smuk vis hun endte med at falde helt og aldeles for en, eller os skulle hun kende dem bedre os før hun så hvordan de virkelig så ud og var, så ville hun nok ende med at være solgt?.
Hun kunne ikke lade vær med at betragte Jayden i noget tid og sagde"så hader du os at svede?" hun grinte let og sagde"det nok det værste ved at være aktiv, det alt den stank og svedighed man opsamler efter at ha rørt sig et godt stykke tid"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Today? its gonna be my day ~~ Jayden Empty Sv: Today? its gonna be my day ~~ Jayden

Indlæg af Gæst Tors 23 Jun 2011 - 17:08

"Det lyder godt.. jeg regner dog med at timen snart er slut.. så jeg kan gå i bad" sagde han og smilede lidt. Det var ikke altid at man gad at sidde ved siden af nogen som lugtede så meget af sved som han egentlig gjorde.. Han var stadigvæk overrasket over at hun gad at snakke med ham, både fordi at han ikke gik på skolen og at de ikke kendte hinanden overhovedet.
"Ja.. jeg er okay" sagde han som et svar på hendes spørgsmål. Inden at han satte sig ned ved siden af hende. "Jeg trængte bare til en pause.." kom det fra ham imens at han prøvede på at slappe mere af i kroppen, efter at han havde spillet fodbold med de andre drenge. Han rettede derefter blikket hen mod hende igen, "Det er ikke lige mig.. at spille fodbold" sagde han og bed sig lidt i underlæben, så der ikke kom et bidemærke. Det var efterhånden blevet en dum vane, som man ikke kunne vænne af med. Han hævede så det ene øjenbryn da han lyttede efter de sætninger som kom ud af hendes mund.
"Javel ja.. men så er du vel klar til næste gang der er idræt?.." spurgte han og blinkede lidt med det ene øje. Han ville ikke til at sige, 'det var synd' eller lignende, fordi så vidste han at hun nok selv ville tænke mere over den ulykke hvilket var usundt for sjælen. Han vidste ikke om hun talte sandt, men han måtte vel bare tro på det. Det havde alligevel ingen betydning som sådan. - Jayden havde selv haft grimme oplevelser, hvor man kom til skade og derefter ikke kunne glemme det eller for den sags skyld tænke på noget andet end hævn. Han rystede kort på hovedet i stedet for at han endte i de negative tanker.
"Men.. du keder dig ikke, ved at sidde her?" spurgte han mere eller mindre nysgerrigt, han var løbet lidt tør for ord, mens at han kunne mærke at samtalen lidt var ved at gå hen og dø. "Jeg er Jayden" præsenterede han sig imens at han tog imod hendes hånd og klemte den blidt, godt at han stadigvæk havde sine læder handsker på, så hun ikke kunne mærke hans kolde hånd. Kaiden.. det var et specielt, men også et smukt navn. Han smagte lidt på hendes navn, så han kunne huske det, inden at han fugtede let sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Today? its gonna be my day ~~ Jayden Empty Sv: Today? its gonna be my day ~~ Jayden

Indlæg af Gæst Fre 24 Jun 2011 - 15:27

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Today? its gonna be my day ~~ Jayden Empty Sv: Today? its gonna be my day ~~ Jayden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum