Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Rovdyrets yndlingsmix - Nu uden hukommelse!! //Raphael//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Rovdyrets yndlingsmix - Nu uden hukommelse!! //Raphael//
V//Fuldmåne
O//Ingen
D//5/4
P//Se avataret
T//Midnat
_________________________/
Domkirkens rungende klokker hamredes løs på da den midterste nattetime blev placeret. I takt med aftagende hjerteslag og et smertekvablet åndedrat. En smuk skabning halvlå på domkrikens marmortrappe imens hendes nu slørede isblå øjne forsøgte at holde fokus imod den kæmpemæssige bygning. Det var hendes sidste håb for at afslutte hvad hun havde gjort. Blodet flød fra hendes arm og hendes side, men sås ikke rigtigt på grund af hendes aflange sorte kjolelignende frakke. Dog var der dannet en rød pyt under hende. "Hvis du findes.. så ved du at jeg ikke kan dø nu!" Hviskede hun med frost i stemmen op imod det centrale kors på portens åbning. Hun mærkede kulden feje igennem sin krop og hendes asparablod løbe uden modstand. Hun dragede endelig det sidste suk inden hun faldt fuldkommen sammen på trappen. Hendes lange klatte sorte hår bredte sig som silketråde over den hvide marmor. Hun var himmelsk smuk, selv i sin død. Hun var væk, men i det øjeblik fløj ey gyldent åndedrat ud fra kirken og fyldte atter hendes lunger og fik igen hjertet til at hamre.. Ryggen på hendes klædedragt flænsedes og ud voksede et par store smukke sølvhvide englevinger. Fjerene fløj omkring hendes livløse krop endnu, inden vingerne igen forsvandt fra hendes ryg, men efterlod hende liggende i live med smukke fjer omkransende hendes ellers mørke figur.
Gæst- Gæst
Sv: Rovdyrets yndlingsmix - Nu uden hukommelse!! //Raphael//
Han anede ærligt talt ikke hvad han lavede deroppe. Han var bare vågnede op af en slags trance deroppe. *Gad vide hvad der skete* var en af de første tanker der ramte ham.
Han var ikke forklædt som menneske, så hvis nogen kiggede op, ville de forveksle ham med en af Domkirkens mange statuer af skabninger.
Lange flagermusevinger stak ud af skulderbladene, lige horn stak ud af panden på ham og en hale snoede sig om et af spirene. Han kiggede intereserede ned da en forvirrende lugt drille hans næsebor.
Hvad var det for en duft?
Han kiggede direkte ned på Anthonia. Havde han set hende før? Årene var begyndt at løbe ud for ham i hukommelsen...
Han kiggede ned og tanker begyndte at tromle stille ind. Om han bare skulle hjælpe hende eller smutte.
Gæst- Gæst
Splintret og væk. Væk... væk..
*Hvad...* tænkte hun og kiggede endnu engang ud på sine omgivelser. Hun var blank. Ante ikke hvor hun var eller hvorfor hun sad der, som en falden engel med et endnu blødende sår fra faldet. Hun tog sig til siden, som endnu blødte den smule. Hun ømmede sig en smule og støttede sin hånd imod marmortrappen idet et blodigt håndtryk markerede sig på de hellige sten. Hendes lange sorte hår lå endnu elegant på trappen, trods de silkebløde spidser var bevet en smule farvede af det røde blod. Hun forsøgte at rejste sig, støttende på portens hvælving. Hun vaklede meget kort inden hun holdt balancen igen. Hun så ned på blodet under sig.. Hendes intilligens var intakt.. hendes tale og hendes evne.. men hendes hukommelse.. hvad var der sket med den? Hun havde kun et at huske.
*Mit navn er Anthonia.*
Gæst- Gæst
Han sprang let ud, med nysgerrigheden nagende helt ud til fingerspidserne. Ja endda helt ud til spidserne af hornene. Med et kraftigt udfold af sine vinger landede han lydløst på jorden og forvandlede sig til sit menneskelige jeg.
En dreng med blond hår, gyldenbrune øjne og lettere solbrun hud, stod få meter bag ved hende, som en ekstra skygge.
"Godaften" sagde han stille til hende mens han kiggede meget intents på hendes blødende dele. Dog med et lidt sørgeligt blik.
Gæst- Gæst
Hun hostede kort en enkelt gang inden hun fjernede armen fra sin blødende side. Hun mærkede at det begyndte så småt at stoppe med at gøre så forfærdelig ondt, trods hun åbentbart havde fået både grus og jord ind i såret. Hun måtte have slæbt sig hele vejen til Domkirken før.
Hun betragtede endnu den fremmede dreng og fandt det egentlig en smule akavet bare at stå og stirre på ham. "Ehm.. Hvor længe har du stået der?" sagde hun så.
Gæst- Gæst
Raphaels sande jeg, sad omme bag facaden og betragtede hende. for at være ærlig havde han intet imod Engle, de var en af de få ting der havde fået ham forladt af familien, det og nogen andre ting. Men det var altid sjovt at se folks reaktioner.
"Jeg kom bare gående og så dig ligge der... Og jeg har det ikke så godt med bare at efterlade folk på jorden" forklared han stille og skrabede lidt mod jorden med foden.
Han kiggede på hende med et blidt blik, hvorved han holdte hendes blik imod hans. Han havde altid godt kunne lide at se folk i øjne. Han anede ikke hvorfor.
Gæst- Gæst
"Tak." sagde hun ømt, nærmest hviskende og nikkede til ham inden hun rettede sig op og stod en smule usikkert, dog selvstændigt på sine fødder.
Hun fandt hans smil tiltalende og blev mere rolig over tilværelsen. Hun behøvede ikke at være bange for ham, eller hvad? Hun havde dog ikke indset at han var andet end menneske, som hun havde med sig selv. Hun vidste slet ikke hvad hun var lige i øjeblikket.
Gæst- Gæst
"D-Den bløder" sagde han allerførst dumt, men rystede så på hovedet. "Du bløder" sagde han og kiggede på hende. Denne gang var overraskelsen ikke længere påtaget, men ægte og en nagende tvivl lagde sig tungt i maven på ham. Hvad nu hvis den her engel var skadet?
Hvem havde skadet hende, var jo så et mere passende spørgsmål.
Gæst- Gæst
Hun så derefter på ham med et ømt smil. med sådan en blødning burde hun være død...
"Mit navn er Anthonia." sagde hun så, men mærkede pludselig væmmelse ved det formelle navn. Hun tænkte sig om. "Men kald mig Anthon."
Gæst- Gæst
"Er du sikker på at du er okay?" spurgte han med ægte bekymring. Det kunne mærkes at han faktisk var bekymret for hende.
Han trådte et skridt nærmere og kiggede hende i øjne. "Mår jeg lige tjekke det?" spurgte han og rakte stille og roligt en lettere rystende hånd frem.
Han havde tit set sår, men en ung på den her alder havde sikkert ikke.
Desuden ville Raphael meget gerne vide om han måske kunne finde noget der kunne gi mening om hvad pokker der var sket med hende. Hans nysgerrighed var for alvor vakt nu og han vidste den så ikke ville lade sig slappe af før han vidste hvad pokker der var sket.
//Sorry tiden, men Computeren lavede problemer...//
Gæst- Gæst
Selvfølgelig var hun ikke klar over at det rent faktisk havde dræbt hende, men lod heller ikke til at tænke videre over det.
Gæst- Gæst
Den solbrændte hud forsvandt kort og afslørede den mørkegrå hud hurtigt.
En lille gylden tråd udsprang kort fra håndfladen og plantede sig midt i såret. Raphael kiggede koncentreret på det og sørgede for at gøre det så hurtigt og præcist som muligt.
Hurtigt fordi han ikke ville ha hun skulle se det og præcist for at hun ikke skulle miste hele føelsen i kroppen.
Smerten ville forsvinde hurtigt pågrund af Raphael lille evne. Han tog praktisk talt hendes følelses sans i den bid af kroppen... Noget han ikke gjorde tit...
"Hvordan føles det nu?" spurgte han blidt og skyndte sig at gemme sin hånd for at hun ikke skulle se den stadig mørkegrå hånd.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Raphael kneb øjne sammen et sekund og hånden blev normal igen.
"Men bor du et sted i nærheden?" spurgte han og kiggede på hende med hovedet let på skrå og et lettere løftet øjenbryn. Et lille jag af smerte skød igennem hans hånd da han bevægede fingrene for at det skulle gøre mindre ondt, og få blodcirkulationen i gang.
Gæst- Gæst
"Jeg bor..." prøvede hun sig frem og fremsagde igen med en mere opgivende tone.. "Jeg bor..." Hun sukkede og så ned i jorden i en del tid, inden hun rettede sig op og så på ham. "Hvor er jeg egentlig henne?" sagde hun så og kiggede ventende på hende og mærkede utrygheden begynde at dominere hendes væsen. Utilpadshed for at være et sted hun ikke kendte til.
"Hvad hedder den her by?.." prøvede hun så igen og så ud på omgivelserne med et undrende blik.
Gæst- Gæst
"Har du det helt okay?" spurgte han ganske forsigtit for ikke at forvirre hende yderligere end hun åbenbart allerede var.
*Det må være såret eller noget andet...* Tænkte han logisk og kiggede stadig på hende med det samme små bekymrede/Forvirrede blik.
Gæst- Gæst
"Jeg har ingen ide." sagde hun så med et meget opgivende suk. Hun betragtede hans bekymrede blik og tvang et kort smil frem. "Jeg er fuldkommen klar i hovedet.. men.. der er ikke noget at falde tilbage på." sagde hun. Det var underligt. Hun kunne tale og tænke logisk.. men.. hun huskede intet overhovedet.
Gæst- Gæst
"Jeg tror du har mistet din hukommelse" sagde han ganske kort og roligt.
"Har du noget der kan fortælle om dig på dig?" spurgte han så stille og kiggede blidt på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ooookay..." sagde han stille og prøvede at finde en mening i det forvirrende snak de førte.
*Nej, jeg kan ikke finde noget som helst om det* Tænkte han lettere vredt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er fra Italien" forklarede han, hvis nu hun undrede sig over navnet.
"Og min mor var Jøde" Det var dog den fedeste løgn han i sit liv kunne gi et andet væsen, eftersom han var Dæmon og han kun havde fået sit navn som en fornærmelse mod ærkeengle navnet.
Gæst- Gæst
"Så må du jo være en engel." sagde hun så og kom igen til at smile varmt, som overgjorde hendes ellers kølige glasklare blå øjne. Hun havde ikke taget det bundseriøst, men kunne ikke lade være med at forbinde ham med det. Han kom. Han så. Han hjalp. Det var som engel i hendes hoved.
Gæst- Gæst
"Nej... Jeg er ikke en Engel... Jeg var her bare på det rette sted og ved den rette tid" sagde han venligt og kiggede op i himlen.
Blikket faldt på hende igen.
"Kom, vi må se at få dig et eller andet sted hen" sagde han stille og gik hen til hende.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Thanks for saving me! - Raphael
» Dancing on the table-Raphael
» Uventet Sammentræf - Raphael
» Blå øjne som ligner himmlen(Raphael)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus