Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Farvel elskelige mennesker  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Farvel elskelige mennesker  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Farvel elskelige mennesker  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Farvel elskelige mennesker  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Farvel elskelige mennesker  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Farvel elskelige mennesker  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Farvel elskelige mennesker  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Farvel elskelige mennesker  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Farvel elskelige mennesker  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Farvel elskelige mennesker  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Farvel elskelige mennesker

4 deltagere

Go down

Farvel elskelige mennesker  Empty Farvel elskelige mennesker

Indlæg af Angelie Ons 22 Jun 2011 - 14:32

Ja...
Jeg havde aldrig troet at jeg skulle komme til at skrive det her.. ._. Men nu kommer det alligevel og det gør ondt helt ind til knoglerne..

Der er flere grunde til at jeg vælger at forlade jer allesammen, og en af dem er at jeg helt har mistet lysten til at bygge videre på min karakterer, eller lave en ny.. Jeg føler ikke for at skabe handlinger igennem tekst.. Istedet vil jeg skabe handlinger igennem livet nu..
En anden grund er, at jeg jo som bekendt er mor og jeg har bare ikke den ekstra tid, som det kræver at sidde herinde og tale med jer i flere timer. Jeg har en kæreste der også kræver opmærksomhed jo, og det skal han da bestemt have.. xD
Man kan bare ikke få det hele.. Jeg har vendt et nyt blad og livet må trods alt komme i første række

For første gang længe føles det faktisk som om noget rent faktisk fungerer for mig, og det er længe siden jeg har haft det så godt! Jeg vil gerne tildele æren for mit gode helbred idag til jer herinde.. De af jer der ved hvad jeg har været igennem.. I har praktisk talt reddet mit sind, liv og forstand ^^ Mange gange tak for det <3
Men nu kører tingene på skinner og jeg har det godt! Og sådan skulle det meget gerne fortsætte ^^

Jeg vil savne jer allesammen forbandet meget D': I er alle nogle fantastiske mennesker, og det at man er accepteret ligemeget hvem man er, er den bedste del af denne side. I er sgu mere værd end noget andet <3
Glem mig nu ikke for hurtigt, for jeg vil bestemt ikke glemme jer.. Nogensinde <3

Der er også personer der skal have en særlig tak.. I ved bestemt selv hvorfor så det er der ingen grund til at gå i detaljer med..
Så tak til Aiden, Clash, Damia, Zane, Asmamix, Karaktar og Lazarus.. You're the best <3
Itarian... Jeg savner dig x__x Du er her jo aldrig, men du skal også have en særlig tak.. Du er nu en dejlig en ^___^

Goddammit... Farvel allesammen.. Jeg vil savne hver og en.. Selv dem jeg ikke nåede at hilse på Q_Q

- Nanna is over and out
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Farvel elskelige mennesker  Empty Sv: Farvel elskelige mennesker

Indlæg af Gæst Ons 22 Jun 2011 - 15:12

Nu har jeg ikke kendt dig så fantastisk godt på hverken denne, eller nogle af mine andre karakter, men jeg vil nu alligevel lige have lov til at give en lille kommentar med på vejen.

Det er en skam at vi ikke kan se Angelie udvikle sig mere, men valget er jo dit, og sådan er verden jo, som du selv siger, dit/vores eget liv irl kommer jo før noget andet, så lad mig bare ønske held og lykke med datteren, kæresten og hvad der nu ellers kommer :)

-Arizona

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel elskelige mennesker  Empty Sv: Farvel elskelige mennesker

Indlæg af Scars Ons 22 Jun 2011 - 16:21

Det var da lidt sørgeligt, men på den anden side kan jeg godt forstå dig og al mulig held og lykke til dig og din familie ^^

Jeg kommer til at savne dig meget og det kan godt være vi ikke har skrevet meget sammen, men jeg har læst en masse af dine andre emner og fundet stor inspiration og glæde ved det, du bliver meget savnet herinde :)

- Christian... Scars
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Farvel elskelige mennesker  Empty Sv: Farvel elskelige mennesker

Indlæg af Damia Ons 22 Jun 2011 - 17:17

... jeg må sige jeg lige fældede en lille tåre da jeg læste det her. Det bliver jeg simpelthe nød til at indrømme ^^' Du har været en stor del af Vie La Mort i mine øjne, og er det vel på sin vis stadigvæk.
Jeg ville SÅ meget ønske at der var flere timer i døgnet så du rent faktisk kunne få tiden og måske endda overskudet til at være herinde, og finde lysten på ny. Men når du ikke har den, skal du selvfølgelig ikke tvinget til at skrive emner du egentlig slet ikke har tid eller lysten til.
Og som du jo har skrevet, er du nu mor, og barnet kræver sikkert MASSER af opmærksomhed - ligesom den kæreste du jo omtalker ;')

suk.. hvilketvil sige at arbejdet med Angelie og båndet nu offcielt er ovre og Angelie bliver nød til at blive streget over **streger navn over på notesblok** så må jeg finde en anden speciel person Ö men det er jo Å svært! Især når man tænker på hvor længe det her lille bånd-plot mellem Damia og Angelie egentlig har kørt! Jeg kommer til at savne det MAX. Kan lige så godt sige allerede nu at jeg bliver nød til at gøre brug af flere NPC's end jeg først havde regnet med D:

Men livet er trods alt det vigtigste, og url kan altid ænres og justeres på hvis det erdet der er behov for ;') LEV DIT LIV GURLI-GRIS!! :D
Og hold mig opdateret på din lille pige - bliver skuffet hvis du gør andet :b Så tusind tak for månederne med dig, det var været nogle FANTASTISKE måneder ! Det er ikke hver dag man møder en så god RPG'er som du. Alle har trodsa alt ders egen skrive stil (for det meste).

we'll miss you in here Gurli ^.^ 100.000.000.000.000.000.000.000 kisses and rapes from here (;<
~Damia/Kitty/Maylea - Mathilde~
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Farvel elskelige mennesker  Empty Sv: Farvel elskelige mennesker

Indlæg af Tokito Ons 22 Jun 2011 - 17:23

Noez! D:

Nu kendte jeg dig ikke så godt, men det stykke tid jeg skrev med dig, var du nu en meget hyggelig person. Du er helt klart en af de personer som jeg syntes jeg havde det godt med...

Håber du får et godt liv med en masse glæder.

-Tokito
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109


Tilbage til toppen Go down

Farvel elskelige mennesker  Empty Sv: Farvel elskelige mennesker

Indlæg af Gæst Ons 22 Jun 2011 - 21:52

Hæh, jeg synes nu aldrig rigtig at jeg lærte dig at kende, men du var en totalt awesome og venlig person, der også var imødekommende og velkommende over for nye. Og jeg kunne godt lide dig. ^^ Og tror aldrig rigtigt at Vie bliver det samme uden dig, Angie. Og tillykke med bebsen. x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel elskelige mennesker  Empty Sv: Farvel elskelige mennesker

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum