Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Farvel Vie La Mort EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Farvel Vie La Mort EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Farvel Vie La Mort EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Farvel Vie La Mort EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Farvel Vie La Mort EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Farvel Vie La Mort EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Farvel Vie La Mort EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Farvel Vie La Mort EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Farvel Vie La Mort EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Farvel Vie La Mort EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Farvel Vie La Mort

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Farvel Vie La Mort Empty Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 19:18

Hej allesammel...

Jeg har taget den beslutning at jeg stopper her på siden.
Grunden er meget simpel... jeg mener ikke at man skal kunne spille vildt overpower, og jeg mener bestemt ikke at man skal gå til Di Admins og klynke bare fordi man har været dum nok til at få sin karakter dræbt helt legalt.
Får man sin karakter dræbt, kan man blive et spøgelse, og sådan er det bare. Det der useriøse tuderi og dårlige rollespil gider jeg ikke, så jeg kan ikke se mig selv fortsætte på siden.
Jeg har dog fået mange gode venner her på siden, og jeg vil gerne invitere dem til min og Ailince's side når den er færdig...

Farvel Di Morga, det var hyggeligt indtil det blev latterligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 19:20

Jeg vil sige at han ikke kom klynkende til mig, og jeg sagde bare at man ikke kan få sin karakter dræbt hvis man ikke vil have det.
Men hvis det er din beslutning vil jeg ikke stoppe det. Men vil bare sige at måske er det en misforståelse for begge parter? Ved jeg ikke.. men jeg er da ked af at du stopper her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 19:21

Ej velarian!!! DU MÅ IKKE GÅ!!!!! O.O ......

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 19:24

det er jeg ked af :( men håber at jeg må følge med over på jeres side ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 19:26

jeg er sku osse ked af det Velarian tænk over hvem du såre seriøst den eneste grund til Zann ville af med Zane var at han ville dræbe Kajika og siden det tidspunkt har Zann trænet og trænet og trænet jeg vil heller ikk stoppe dig men seriøst det bliver kedeligt uden en person som kommer og skælder en ud når man har såret Kajika og helt ærligt tror jeg du kommer til at savne det en Dæmon kan ikk blive til et spøgelse ifølge mange legender som jeg har læst om Dæmoner er en Dæmon en fast form af døden en ond form af døden et spøgelse er en flydende form som er begge dele og en engel er en fast form af godhed så teknisk set er en Dæmon en slags spøgelse

men så farvel Velarian bliver fandeme kedeligt uden dig -.-' skrives sikkert en anden gang (håber jeg)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 19:44

VEALRIAN DU MÅ IKKE FORLADE OS DU MÅ IKKE ( GRÆDE RIGTIG )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 19:45

taj hva kan jeg sige hmm når ja hva sagde jeg du såre en masse personer-.-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 19:47

så skal det lige siges.. jeg er ikke såret.. bare ked af det på dine vegne.. og regner med at vi kommer til at skrive sammen igen.. på den ene eller anden måde..:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 19:51

hvis jeg må sige noget O__o
Så synes jeg altså det er lidt langt ude at du forlader os over EN ting som er sket. >_> hvis du virkelig fandt det så slemt det Zann gjorde har jeg altså lavet en nyhed omkring det med over power og at man skulle henvende sig til os Admins, jeg har altså ikke øjne over det hele og fire tusinde arme så jeg tjekker alle emner, og når du så ikke siger noget til os, hvordan kan vi så vide at du har et problem med det?! Så må du jo komme til os for du beslutter dig at forlade os..
Det der viser bare at du egentlig er lidt ligeglad om du forlader eller ikke går, da siden åbenbart så ikke er værd nok at kæmpe for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:07

:'( :'( never det samme uden dig da ved enlig ikke om jeg kender dig men alligeveæ o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:13

Mit store problem er at reglerne er alt for løse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:14

Hmm.. hvordan mener du?
Fordi at jeg synes nu ikke de er alt for løse.. og Val var det ikke dig der klagede over at vi ikke måtte stramme op på det med at skrive for lidt emner?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:19

Dte er ikke det med mængden af tekst. Det hele er bare så løst herinde. Intet har konsekvenser (Ingame) og jeg bryder mig ikke om at det ikke er ret meget i system herinde... men det er bare mig, og det er bare sådan jeg har det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:21

sur røv Vel men skrives så i det mindste et andet tidspunkt^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Jay Wu Tirs 4 Maj 2010 - 20:31

Velarian jeg vil sige, at dette er rent udsagt for LATTERLIGT! Hvis du vil have der skal være lavet om på noget kan du skrive det idéer og det, da vi admins er åben over for kritik og det, men at du brokker dig over at en anden brokker sig over ditten og datten er der ikke noget at gøre ved, der er mange der brokker sig, og det sker altså. At du vil forlade siden er selvfølgelig et hårdt tag på os og mange andre, da man føler et nært ‘venskab’ til folk igennem siden muligvis. Dermed syntes jeg at du da sagtens kunne brokke dig over tingene og det, men grunden til at reglerne er så løse eller så fri i tøjlerne er fordi at dette gerne måtte ligne den virkelige verden så vidt muligt, men vi er da åbne over for kritik, og gør da ekstremt meget for at lave om på de forskellige ting, men hvorfor opsøger du ikke en af de to admins hvis du vil forlade siden? Eller overveje det lidt nøjere? Personligt synes jeg det er lidt irriterende, men min mening. Men hvis du så gerne vil forlade siden, hvorfor er du ikke gået så? Det må da vel betyde at du i grunden ikke har lyst eller er jeg helt over i den anden ende af verden? Beklager jeg er så direkte men sådan noget kan irritere mig lidt.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:32

jaah sur røv siger jeg også bare.. tag en uge på Potterskolen og du vil elske stedet her. Men synes stadig det er for latterligt at du skriver at denne side er latterlig bare fordi at du ikke bryder dig om hvordan den bliver holdt
Hvis du havde et problem så kom til os admins i stedet så vi måske kunne have gjort noget ved det, men jeg må ærligt indrømme at jeg har mistet en stor del af min respekt for dig lige nu over at finde på sådan et nummer...
For det andet er vi 2 Admins her inde, tror du virkelig at vi har tid til at ånde folk i nakken hele tiden!? (som om at vi egentlig gider da folk er gamle nok selv til at finde ud af hvad der er rigtig og forkert)
Du skulle været kommet til os i stedet, så havde vi måske fundet på en løsning til at gøre det bedre.. men lige nu finder jeg det egentlig mest som en fornærmelse sådan som du har stillet det op..
Så kan intet andet end at være enig med Seth omkring dette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:36

Seth. Grunden til at jeg har skrevet det her er at jeg ikke er kold og led nok til bare at forlade siden uden at sige noget...

Og det med at det skal ligne den virkelige verden, er da fint nok. Men så er der godt nok nogle regler der skal strammes op!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Jay Wu Tirs 4 Maj 2010 - 20:39

Og hvilke regler synes du så det skal være om jeg må spørge? hvis det havde været på grund af reglerne hvorfor så ikke sige det til os Admins i stedet for så man kunne lave en løsning på det istedet for at sige "Ej det er sq noget skod noget at der ikke er nogen regl om det og det, jeg sletter mig sq!" fordi det er virkelig sådan jeg opfatter det lige nu! jeg er meget ked af det men det der går mig så meget på nerverne over at du brokker dig over noget uden at komme til os istedet for at se sletning som den sidste løsning!
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:39

Nej men du er åbenbart kold nok til at kritisere siden på det groveste... jeg finder mig i meget kritik og det der finder jeg mig altså bare ikke i!

Vel... reglerne har ikke ændret sig siden at du kom ind og du har godt og vel været her i snart en måned.. Nu må du altså tage dig sammen hvis du først nu finder ud af at reglerne ikke har stramme nok!? Jeg kan ikke se sammenhængen, undskyld mig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:44

EKSEMPEL:
Leif-Ole kommer ind på kroen, han møder en Vampyr og pisser ham af. De kæmper og Vampyren dræber ham, og han laver en eller anden episk ting som ingen kan, og genopliver sig selv, ELLER han springer gennem loftet som en anden kanonkugle og flygter på de vinger der pludselig dukker op på hans ryg og gør ham i stand til at flyve to milioner km/t.

-Kan i se min pointe?

Og jeg har ikke svinet siden til. Det er en rigtig fed side, jeg har bare problemer med regler... generelt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:45

Lawl Vel :P du burde kåres for at være dagens drama queen xD altså helt ærligt, hvor meget opmærksomhed skal du lige have fordi at du ikke kan klare reglerne her inde?? :P hvis det forhelvede er sådan et stort problem at der er for lidt regler eller de er for løse så kom da med problemet end at sige du vil slette dig :P Undskyld mig men det er altså bare en der vil have opmærksomhed her xP

Jeg vil sige at dette er en virkelig god side, og jeg har proppet mange af mine andre rp side for den her fordi den nemlig ikke har så mange regler som de andre har :P
Jeg vil sige at dette er en af de bedste sider jeg har været på, og Vel hvis du har sådan et stort problem med at være her, så synes jeg egentlig det er stort at vores admins at de faktisk gider at bruge til på at finde ud af hvorfor du forlader os i stedet for at trække på skuldrene.. Så Vel gider du lige tage dig lidt sammen mand?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:46

I det tilfælde vi snakker, må jeg give Vel ret, der var tale om power play, fra begge spillere.
En af de regler, der måske bør strammes op er, hvor vidt person A vælger, hvordan han vil angribe, og person B så, efter fysikkens love og den slags, vælger om angrebet rammer, eller om person A bare kan sige, at han angriber OG rammer.

Bortset fra det. Vel, vi har kun skrevet sammen en enkelt gang, det var mega hygge.
Ærgeligt at du stopper på grund af én sag, som admin's ikke engang havde set på.
Men hav det godt, jeg håber at du skifter mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Jay Wu Tirs 4 Maj 2010 - 20:48

Dette eksempel sker kun rigtig få gange. og når folk skriver sådan så må du sige til dem at det kan de ikke være bekendt i at opdigte noget som slet ikke står i deres skema, i stedet for at tage SLETNING som den sidste løsning!
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:49

Heath.

Nu skal du sgu lige tænke dig lidt om inden du begynder at anklage folk for at ville have opmærksomhed.
Det her var en informations-tråd for at fortælle folk at jeg stopper. At det så udviklede sig til en diskussion var ikke planen. Så jeg synes ærlig talt du skal stoppe det der. Det er simpelthen for latterligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:50

Jah det har vi altså også talt om!? Men vi har ikke øjne i nakken og Zann sagde faktisk at han havde spillet for overdrevet, det var også derfor at jeg sagde at han måtte finde på noget så han ikke længere var død da det ikke er den anden der bestemmer det..
Men jeg viste sku da forhelvede ikke hvad der var sket? Så kan jeg jo heller ikke sige noget til Zann ud over at power play er for åndsvagt.. og hvad vil du så have mig til at gøre Vel? Banne dem.. fordi at jeg mener, hvis jeg ikke husker meget forkert at du sagde

"skriv venligt til dem hvad ens problem er også finde ud af det på den måde, ban det er for groft og at gå for vidt.." og hvad er det du gør lige nu synes du selv?
At sige sødt til de folk at de gjorde det for overdrevet?
Og vi har lige bedt alle mennesker om at slette deres evne fordi det ikke er realistisk, så vi er igang med at arbejde på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum