Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I det ukendte EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I det ukendte EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I det ukendte EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I det ukendte EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I det ukendte EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I det ukendte EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I det ukendte EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I det ukendte EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I det ukendte EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I det ukendte EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I det ukendte

2 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

I det ukendte Empty I det ukendte

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 15:47

O: mig
T: 23:00
V: køgligt
S: l'obscurité belle (min fars tidligere hus)

"så har den gamle endelig overladt mig stedet og smuttet hjem til min verden hvor han vil blive pint rigeligt" smilte Lg ondt og mørkt, hun foldede sine enorme vinger ud od fløj over det mørke og store sorte hegn og hen til den enorme port, hun slog porten op og kiggede på det vide marmor gulv "nå men hvis jeg skal bo her når man er på jorden skal der ryddes op" sagde hun mørkt og smilt ondt *slaver* tænkte hun og fløj ud af det enorme slot igen og over hegnet. hendes øjne lyste og hun tænkte kort over viklen vej hun skulle flyve men besluttede at vente til dem der kom med forsyninger skulle ankommeog så ville hun ta dem

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

I det ukendte Empty Sv: I det ukendte

Indlæg af Mr. Ting Tors 13 Maj 2010 - 15:54

Ting chan fløj med sin kost. Hun var nysgerigt og elskede at udforske stedet her. Hun fløj og opdaget et smukt men forladt hus. På en måde forladt, men det så da gammel ud. Hun så nysgerigt ud men så en person der nede *Jamen dog, det er jo endes Liske igen.. Gad vide hvad hun laver her..?* tænkte hun og så sig om, Liger var jo alene. Mærkelig nok...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 16:03

Edelig kom vognen med forsyninger … ”godaften frøken er det dem der bor her” sagde en af de mænd der var i vognen ”ja vil du gøre rent for mig” sagde hun koldt ”nej gu vil…” han stoppede da han så ind i hendes øjne… ”misfoster” sagde han skrækslagen ” ja det kalder de mig” smilte hun og kradsede ham med en enkelt negl og hans blodåre blev grønne ”gør rent i hele huset og smit den frugt ud” hun kradsede nu også den anden og det samme skete med ham ”ryd hele stien op til huset for blade og ukrudt !” sagde Lg koldt og de gjorde som de havde fået besked på

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 13 Maj 2010 - 16:18

"Uhhhh den sad" sagde hun og dinglede med sine fødder på sin sorte Le. Ting chan havde bare set alt det hun lige gjorede og lavede så komentar til "ej ej ej ej, spænde" mumlede drilsk og grinede. Hun tænkt sig om og smilede fornøjet. Hun ville lige drille. Hun fløj lyn hurtigt ned og leen var væk. Hun løb hen mod Liger og bukkede "Hvad skal jeg gøre, min kære frue Liger" sagde hun i en gammeldags tone.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 16:25

Lg så koldt på hendes 2 slaver *de holder ikke længe* tænkte hun og så koldt på Chi ”hvor vover du at komme til min by uden en tilladelse!” sagde Lg mørkt ”hvis du abseludt vil være her skal du ordne porten” sagde hun koldt og pegede på den store port som hun havde ødelagt lidt da hun slog dem op

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 13 Maj 2010 - 16:31

Hun nikkede "med gerne deres majstæt" sagde hun med en omhyggelig buk og klappede hænderne sammen. *Jordens kræft* tænkte hun og de små grønne slyngel planter blev levende *Vand tak* tænkte hun og slyngen planterne havde en boble vand og begynde at skrubbe porten. Hun smilede og så på Liger "Jeg må da godt se mig omkring, Frøken Liske... Jeg tænkte bare jeg ville hjælpe, så de to slaver kan være fri" sagde hun venligt...

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 16:39

Hun så koldt på Chi ”nej gør som det bliver sagt” sagde hun holdt ”og hvis du røre rosenhaven vil du ikke se lyset igen ” sagde Lg koldt … det var en af de få ting en element betvinger ikke kunne røre dødens roser … de kunne kun vokse i den jord der var i (nu Lg’s) have ”har du forstået?!?” sagde hun mørkt

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 13 Maj 2010 - 16:48

Hun så på de røser og smilede "de minder mig og de røde 'dødens blomster' hvis du ved hvad jeg mener" sagde hun og huskede den gang hun var nede i helvede og føre nogle uartige og ondskabfulde sjæle ned. Hun smilede "de roser der, dem kan jeg sagten røre, men gøre det ikke fordi Frøken Liger ikke vil havde det" sagde hun og bukkede.

// Sådan ser 'dødens blomster' ud http://static.zerochan.net/240/02/05/15252.jpg //

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 16:52

Lg lavede en mur at mørke ”nej du kan ikke og skal ikke … og dette er dødens roser … de rigtige… og de har svært ved at vokse på jorden … og hvis du så meget som prøver at betvinge dem han jeg mærke det ” sagde Lg mørkt og koldt så hendes 2 andre slaver der normalt ikke kunne mærke noget når man først havde forgiftet dem, til at ryste ”og her arbejdes der og ikke snakkes !” sagde hun hårdt

//kan ikke se dem //

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 13 Maj 2010 - 17:00

Ting chan så på Liger og på porten, den var skindene rent. Hun rødmede lidt "Liger, uhm hvordan var vores, uhm hvordan var det den gang vi lærte hinanden at kende i Asien i min rejse. kan nemlig ikke huske det" sagde hun og så lidt på hende. Måske kunne Liske hjælpe med hendes hukommelse om hvordan man talte til andre...

// prøv den her såå...
http://static.zerochan.net/600/17/49/132467.jpg //

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 17:05

Lg så vredt på hende ”der er hulder i døren reparer dem ” sagde hun vredt ”så kan det være du får historien bagefter” hun så lidt på sine slaver der tydeligvis var ved at være udkørt ”nu er de næsen ætset op indeni og så kan jeg ikke bruge dem mere ” *men sådan nogle som pigen der kan man bruge længe* tænkte hun

//det er dem du kalder dødens roser//

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 13 Maj 2010 - 17:11

Hun nikkede og så på døren og sukkede. Øvs det var metal, så skulle hun kompenere to elementerne sammen. Hun gad det ikke så hun gjorede med sine hænder. Der var som om døren var blødt, fordi hun havde stærke hænder. Ting chan tænkte meget over hvordan de to mødte hinanden, var Liske sød og rar den gang...? Eller var hun som før...

//er det, jeg kalde dem altid dødens blomster, fordi min person altid havde det.. Hun er jo tros alt pigen med leen//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 17:16

Lg så på hende "det går langsomt " sagde hun og satte de to andre arbejdere til at hjælpe hende "når du er ferdig indfind dig i spisestuen på 1 etege 2 dør til venstre " sagde Lg kort til Chi og fløj ind i huset , "hvis jeg ikke er der så vendt" sagde hun holdt til Chi og forsvandt helt ... kort efter kunne man se hende oppe i det højeste torn på hele slottet hvor der kom ´rødt lys inde fra hun rullede de mørke gadiner for uden at røre dem og man kunne ikke se hende længere

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 13 Maj 2010 - 17:23

Hun nikkede og skubbede blidt de andre væk "I skal ikke, jeg skal nok" sagde hun venligt og brugte bare de to elementer. Hun var færdig, og løb ind. Ting chan var sådan nu nygerigt rigtig meget nu. Hun sprang over trappen og var på første sal. Hun smilede og løb og var ikke en gang forpustet. Hun Kom til spisesalen og satte isg ned på gulvet, som man nu gjorede i asien og ventede...

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 17:36

der var et smugt hvidt marmorgulv og et langt bord lavet af eg, stolene var ligeså lavet af eg, og tapetet var mørkerødt og der hang billeder alle steder,det var et meget smugt rum og i den ene ende af huset var der en pejs som var tændt op, der hang et stort billede over stolen der lignede en trone ved bord enden og på billedet stod der nogle mærkelige bugstaver som ikke gav mening under bugstaverne kom den smukke sorte rose til syne igen, (det var i den anden ende)
det tog sin tid før Lg dukkede på og hun satte sig for enden af det store bor på den troneligendene stol "i den vestlige verden sidder vi på stole" sagde hun hårdt og pegede på en stol 3 pladser fra hendes egen ..."hvad vil du vide" sagde hun og mumlede noget uforståeligt, og en af hendes slaver kom til syne "vand vin øl og glads'" sagde hun til slaven "kælderen 3 dør højre, vin" sagde hun kort tid efter "kan du li noget af dette ?" sagde Lg koldt

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 13 Maj 2010 - 17:47

Hun smilede lidt da hun så Liger kom, men blev da forbavset da hun sagde at hun skulle sætte sig nej. *nå ja, det var også rigtig* tænkte hun og rejste sig op og satte sig. Hun så lidt ventende ud da hun lige talte med tjenerne og så på hende da Liger var færdig "Hvordan vi to mødte hinanden, det vil jeg godt vide" sagde hun venligt og sad pænt på stolen. Hun tænkte meget over hvordan hun var, om hun kunne huske hvordan man talte til nogen og kærligheden...

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 17:58

"vi mødes omkring japan " sagde Lg "da du ledte efter din far eller noget" sagde Lg koldt " du kom 5 minutter forsent" smilte Lg ondt "jeg kender ham og det har jeg gjordt længe"sagde hun med et mørkt smil tjeneren kom med alle tingene og stilte dem ved siden af Chi "ta" sagde Lg koldt og så rundt "ellers noget andet" spurgte hun koldt

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 13 Maj 2010 - 18:03

Hun tog en glas vin og drak det hurtigt og så på Liger "Hvordan var du..? hvordan var jeg, hvordan talte jeg med dig. Det er det jeg vil vide" sagde hun bestemt og hælde noget mere vin og drak det hurtigt. Hun elskede rødvin og hvidvin. Men elskede nu mere bare vand.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 18:16

vi mødes omkring japan " sagde hun koldt "og der fandt du hurtigt ud af at jeg ikke var et menneske og turde derfor godt spørge mig om jeg havde set din far" sagde Lg koldt "det havde jeg men jeg løj og sagde nej ... jeg har kendt din far i 18 år " sagde Lg koldt og kiggede på tjeneren "jeg var som jeg er nu" sagde hun meget koldt og så fornærmet på Chi da hun drak så hurtigt "hvem fanden har opdrget dig!" sagde hun koldt ... inden tjeneren var nået ud af lokalet væltede han om og var sten død "ÅÅHHHH FOR SATAN! KUNNE DU IKKE HA SLÆBT DIG SELV UD PÅ KIRKEGÅRDEN INDEN DU DØDE" sagde Lg mørkt og rasendene og mumlede igen noget den anden slave / tjener kom gåendene og begyndte at slæbe den anden ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 13 Maj 2010 - 18:25

Hun så på tjeneren og tænkte sig om "Var jeg virkelig sådan" sagde hun overrasket men tænkte sig lidt mere om. Minderne kom, hun kunne godt huske japan, men pludselig huskede hun Liske. "Hey, løgner. Uhm undskyld, men du var en helt anden jeg dengang" sagde hun bestemt "Du havde altid dine øre og hale og jeg nussede dig altid" sagde hun og mærkede hvordan hun var selv..

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 18:30

hun så koldt på hende "HVOR VOGER DU2 sagde hun faretrugendene "hvis du selv kand huske det så skal jeg jo ikke sige det ..." sagde hun koldt "jeg var 14 den gang " sagde hun koldt "og det er jeg ikke længere det er en anden og bedre mig ... der har magt " et mørkt smil voksede "meget magt" grinte hun ondt "og hvis du vil ha mig undskyldt ... jeg har også arbejde ... vil du arbejde mere ?" sagde hun koldt og rejste sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 13 Maj 2010 - 18:32

Hun svajede lidt med hoved og sagde "nej tak. Men vil stadig med dig. Hvis jeg må, for frøken Liske" sagde hun og havde det godt. Hun kunne huske hvem Liske var den gang. Men hvordan, hvorfor var hun sådan nu...? Hvad var der sket.... Hun forstod entet....

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 18:37

"hvis du ikke vil arbejde må du ikke være her " sagde Lg koldt og gav hende et flammendene blik så det sved i Chi's øjne "man arbejder for mig i denne bo og i dette land ... ellers må man ikke være her" sagde Lg koldt "du kan gå ud på gaden og finde arbejde der eller blive her og arbejde" sagde hhuhn koldt "jeg mangler arbejdere og du dør ikke så hurtigt ... det gør de andre heller ikke men de er ikke 'betvingere' som dig så dit arbejde går hurtigere" smilte hun ondt "de dør ikke hurtigt hvis de er frivillige" smilte hun mørkt og begyndte at gå

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 13 Maj 2010 - 18:43

Hun så tænktsom ud og gik med imens hun tænkte *Liger du var en ven for mig i Japan. Kan du slet ikke huske de sakura træer vi sprang på, eller bare ved vulkanen, hvor var klatrede op i det. Eller dengang vi skulle gå ved stranden i solnedgang, du var en god veninde for mig* tænkte hun og fylgte efter Liske "Mester Liske, jeg vil godt arbejde her..." sagde hun og smilede

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 18:47

"jeg kan huske det men det var svagt gjort af mig" sagde hun roligt men koldt "du er hofpige" sagde hun koldt "kom op på mit kontor og 10 minutter og skriv under på en kontrkakt " sagde hun koldt og gav hende et kort der kunne foldes op så man så det i 3D , der var kun et eneste rum der ikke stov hvad var "det rum går du aldrig ind i" sagde hun koldt *hun kan slet ikke "i mellemtiden kan du ryde af boret ... du får flere opgaver når du kommer op på kontoret" sagde hun "det røde kontor" på kortet var der tegnet 3 kontorer et rødt et sort og et blådt "kom ikke forsent det hader jeg"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum