Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I det ukendte - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I det ukendte - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I det ukendte - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I det ukendte - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I det ukendte - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I det ukendte - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I det ukendte - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I det ukendte - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I det ukendte - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I det ukendte - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I det ukendte

2 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

I det ukendte - Page 4 Empty Sv: I det ukendte

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 17:39

Læs dine regler" sagde hun hårdt og lod en jernkæde sno sig op af hende og stramme til den borede små huller alle steder i hende og efter 2 min lod hun lænken falde til jorden og den forsvandt *"og så husker du dem !" sagde hun koldt "og aldt i dette slot er mit!"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 17:42

Hun nikkede bare og gav hende koppen og begynde endnu en gang at slikke sine sår. Hun sukkede, hun var faktisk lidt træt over at hun fik skrammer bare på grund af ingenting "Liger, kan du ikke lide sige hvad jeg har gjort forkert.... altså.. Man straffer ikke andre, hvis man ike har gjort noget" protestede hun imens hun slikkede sine sår.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 17:51

"du overtræder mine regler og det må du ikke" sagde hun koldt og så roligt på katten "mine regler er for dig det eneste der tæller ! forstå det !" sagde hun koldt og sukkede "gå så"

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 17:53

Hun nikkede og så ned på sin kjole og smilede *jeg sagde det jo, hvidt tøj bliver let beskidt* tænkte hun, for hendes kjole var fyldt med blod pletter. Hun sukkede og gik. Hun havde da entil vidre overholdt reglerne, eller måske ikke. Hun fattede ikke hvad hun havde gjort forkert....

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Yukii Tirs 18 Maj 2010 - 17:55

Yukii kom stille gående ned ad en bred sti med små hoppende skridt
hun var gået lidt i hendes egne tanker og tænkte at hun ville lave nogle
små hop afsted.Hun stoppede så da hun så et hus foran sig, og tænkte at hun
ville gå derind så det gjorde hun, men først bankede hun på døren med et bredt smil*hvem bor herinde* tænkte hun lidt
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:31

"CHI" råbte Lg højdt og koldt "gå ud til porten og se hvem der vover og betræde dette land uden tilladelse... jeg kan mærke det er en halvdemon men ikke hvem det er" hendes stemme var kold og hun smilte ondt *enndu en slave* tænkte hun og fik lyfted alle tingene op på boret igen med en elegant håndbevægelse

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 18:38

Hun lavede hurtigt en rotte hale i håret og så på hendes blodrøde hår. Sårene blødte ikek mere, men man kunne stadigvæk se hullerne "KOMMER" skreg hun og gik og sprang ned fra trappen. HUn lande blødt og åbnede døren og sagde "Velkommen til, men du bliver nød til at smutte. Det er for farligt" sagde hun hurtigt men venligt og så på personen, som hun lige ikke ngoet at se hvem var... "Kii..?" sagde hun og kendte personen...

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:41

"er hun allerrede helt inde ! kender du ikke det med at vente ved porten" Lg stod få meter bag Chi og så koldt på Yukii "det er mit hus min by og mit land ! og hvor vover du at komme ind i det uden tilladelse ? og eler arbejde ?!?" sagde hun koldt og hendes blik flammede kort op

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 18:47

Hun så på Liske og Yukii og tænkte sig om "Bag slap af, skal nok smide hende i ´haven så hun kan strække ukrydt op" sagde un venligt og så lidt på Yukii.. Hvad lavede hun her, mærkelig nok, hvad lavede hun selv her.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:56

"den tror du selv på kun slaver uden hjerne får lov til den slaks !" hvæste Lg koldt, og mørkt "hun skal gøre den lange sti af sement sten ren" sagde Lg koldt , det var den sti som startede nede ved 'porten'/hejnet ca 200m fra huset og sluttede helt oppe ved ingangen til huset "fjern ukrudt mellem alle fliser og vask dem ren !" sagde Lg koldt og vendte sig om for at så "og Chi?!?" sagde hun kort efter "aldt har øjne ! hjælp er forbudt i dette hus ! det står også i reglerne" sagde Lg kort og gik

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 19:03

Hun så lidt dumt ud "hun ville da ikke hjælpe. Hun så igen på sit tøj og stønne "i bad igen" mumlede hun surt og gik på sig værelse imens hun så ud af vinduet hvor Yukii var "Stakkels, hende" sagde hun og tæntek på om Liske fik medlidenhed..

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:05

Lg var oppe i det forbutte værelse og satte katten til at holde øje med Chi "gå ned og kig på vores slave , ikke at jeg ikke selv kan men ved du elsker at hjælpe mig" smilte hun og krammede den kort

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 19:15

Hun gik i bad, og så alle de sår som var næsten heale, men man kunne stadig se hullerne. Hun blev lidt fornærmet. Hvorfor skulle Liger straffe hende, og folk. HUn pleje da at være såå sød. Hun rystede på hoved og svingede med armene. Der kom vandstråle ud af hendes fingre, som om de var vandslanger. Hun gjorede sig våd og vaskede sig.... Hun syntes det var spild af kræfterne så hun peget på vandhanen og der kom en stråle vand mod hende så hun blev endnu mere våd. Uden at åbne vandet..

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:24

//skal vi springe en ugen fram ^.^? //

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 19:29

//det kan vi godt ^^ men ikke hvidt tøj. Sort ok ^^//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:32

//nej hvorfor det?? XC //

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 19:34

//Som jeg skrev, så bliver jeg ikke let beskidt ^^//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:34

// oggg ^.^ ????//

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 19:36

//Hmm skidt pyt, så vil jeg altså havde en forklæd på ^^//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:47

//en vest !! XP //
"CHI KOM HER IND" sagde Lg koldt og satte sig foran pejsen i den grønne stue "hent hende lige " sagde hun roligt til katten og i løbet af et øjeblik stod katten foran Chi, den tog atter torted og satte potten på den grønne stue

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 19:57

Hun sukkede "kan godt gå selv" sagde hun og gik. HUn hoppede lidt ned af trappen og var i godt homør. men fik en grim vest på, med rose omme bag ved *Jeg bliver pint*tænkte hun men syntes også det var sjovt at være her "jaa hvad er der Liger" sagde hun venligt

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:59

"du har tjent godt i 1 uge og du må nu stille mig 1 og jeg mener kun 1 spørgsmål ... så tænk dig godt om" sagde Lg og så koldt på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 20:08

Hun smilede og tænkte sig om. Hvorfor kun et..... Ting chan tænkte så det knagede "Jeg tænkte, uhm hvorfor har du valgt den der vej som du er i nu... Hvor er den gamle af, Og jeg vil havde elle historien at vide hvordan du lige pludselig ville havde en ond sige.." sagde huin

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 20:15

"det startede med at jeg blev smidt ud af skolen. så fandt jeg det gode ved at afskaffe andre og jeg fik god betaling for det eller hvad man nu nkalder der " sagde Lg koldt "det var det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 18 Maj 2010 - 20:19

Hun tænkte sig om. Skole gik demoner i skole. HUn ville godt havde byttet med Liske, men hun kedet sig virkelig meget ved dødens flod..

Mr. Ting

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum