Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Go down

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Empty Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 19:34

Ja lad mig bare begynde med det kendte: Vil du emne med mig?
En halv menneske halv elver kvinde, som ingen(endnu) kan for ned med nakken.
Pigen bag skærmen(MIG!) elsker at skrive langt, så derfor vil jeg så forfærdelig gerne have, at du også vil skrive langt. Forståeligt, fint.. i ved.. sådan så jeg kan nyde at svare igen. Jeg er ikke perfekt, og det du heller ikke.. såå .. thihi?
Vi kan sagtens diskutere plot. Men jeg laver emnet og jeg bestemmer hvor .. Mehhe.

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Thanx002


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Empty Sv: Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 19:38

Jeg vil da gerne emne med dig... men jeg ved ikke helt om et plot, har du nogen idéer?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Empty Sv: Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 19:40

Yes.
En ide til plot. Hmm... lad os starte med:

Ven eller fjende? .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Empty Sv: Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 19:42

Helt sikker fjende... han har kun en 'ven'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Empty Sv: Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 19:45

Jamen supeer så. Aino har kun fjender .. sååå.

Så vi er sikker på at de 'bliver' fjender. Så tager vi den derfra.

Emnet bliver.... HAVNEN.. or something!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Empty Sv: Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 19:48

Sounds great ^^ send mig en PM med linket hvis du er sød ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Empty Sv: Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 19:50

Jeg aldrig sød. Men nu da det er dig ^__^ <--- *fedte røv*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Empty Sv: Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 19:52

... Oi o_O
Søgte du kun ét emne, eller flere?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Empty Sv: Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 19:58

*Glor på Enyo* .. Et... men kan sgu godt emne med dig O.O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Empty Sv: Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 20:39

Har du virkelig lyst? o__o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Empty Sv: Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 20:49

Hvis de ikke er nem at overrumple med alt for mange emner, er jeg ligeså interesseret.. Skriver selv lange posts, og fandt den jeg læste af dine, ganske interessant..
Hvis du ikke føler dig overrumplet af tre emner, vil jeg med glæde starte et emne, hvis du bare fortæller mig hvor jeg ikke må lave det, og om du er interesseret i et specielt plot..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Empty Sv: Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 20:55

Keeshen. Meget glad for at høre det.
Jeg kan da godt klare et emne til. Elsker plot. Men vi kan tage det hurtige og sige: Ven eller fjende, også tager vi den derfra, eller så kan vi noget andet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Empty Sv: Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 21:03

Men jeg logger nu Keeshen. Vi kunne eventuelt tage snakken over PM?
Jeg vil nemlig gerne have et specielt plot. Det sætter altid gang i kreativitet når jeg ved hvordan det hele starter og slutter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?  Empty Sv: Er du rå? Skriver langt.. og og.. elsker romaner?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum