Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Little angel needs topics? do you dare to CLICK x) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Little angel needs topics? do you dare to CLICK x) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Little angel needs topics? do you dare to CLICK x) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Little angel needs topics? do you dare to CLICK x) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Little angel needs topics? do you dare to CLICK x) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Little angel needs topics? do you dare to CLICK x) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Little angel needs topics? do you dare to CLICK x) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Little angel needs topics? do you dare to CLICK x) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Little angel needs topics? do you dare to CLICK x) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Little angel needs topics? do you dare to CLICK x) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Little angel needs topics? do you dare to CLICK x)

Go down

Little angel needs topics? do you dare to CLICK x) Empty Little angel needs topics? do you dare to CLICK x)

Indlæg af Gæst Tors 30 Jun 2011 - 10:46

Nu sidder jeg her og røv keder mig ^^" og så overvejede jeg lige...
Hva med at spørge om nogen vil emne, dog har jeg ikke haft den store succes med det for tiden, tror folk er lidt bange for mig ;).

Men nu spørg jeg IGEN! :D

:Kravene er:

Skal kunne skrive over 10-15 linjer ( det ikkke meget .
Stavning skal være i orden(dog små fejl gør intet) det skal blot være læseligt.
Vil råde dig til at læse ide mindste lidt igennem på min profil om hvem Kaiden er
Men resten må du finde ud af igennem et emne.
Vold og andet er tilladt.
Ingen drab uden tilladelse.
Ingen Forvandling uden tilladelse.

Det var alt ..

Nogen der tør emne?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Little angel needs topics? do you dare to CLICK x) Empty Sv: Little angel needs topics? do you dare to CLICK x)

Indlæg af Gæst Tors 30 Jun 2011 - 10:55

First of all(til overskriften); I did dare to click.. twice! *evil smiley-face* Mwuarhahaarh!

Second o.a: Kravene er fine for mig, selv forlanger jeg jo kun 100 ord( ca 5-6 linjer) men jeg skriver tit mere end det, så intet problem der! :P

Desuden.. har jeg en lille idé til, hvad i hvertifald noget af emnet kan handle om? *heh*

Gæst
Gæst

Little angel needs topics? do you dare to CLICK x) Empty Sv: Little angel needs topics? do you dare to CLICK x)

Indlæg af Gæst Tors 30 Jun 2011 - 11:04

Hehe ok kom med den ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Jun 2011 - 11:22

Den er ret debat-agtig, men altså:
Jeg har læst på din profil at Kaiden tror på Videnskabelige beviser, altså det håndgribelige. men Juls hun er ret.. drømmende, og tror derfor på faktisk alting der har med fantasy at gøre. Måske kunne de have en debat dr?
Og siden Juls er så god til afslapning, og nu ved jeg ikke om Kaiden er en hidsigprop eller ej, men så kan der vel ske noget alá Jules hjælper Kaiden til at slappe af efter den 'store' debat?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Jun 2011 - 13:53

Hehe kaiden er ikke sådan en der let bliver hidsig ^^"..

Men hvor vil du ha emnet henne af? så kan vi se hvor det føre hen af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Jun 2011 - 13:54

Well, okay ^^
-Ja lad os da det :D Så længe de bare er et sted med masser af plads, og smukke arealer! <333(så kan Jules bedst indfinde sig.. ^^'')

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Jun 2011 - 14:12

O.o ... okay

Men går nok noget tid før emnet kommer op, har lidt meget at se til lige nu ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Jun 2011 - 14:51

Okay det fint :)
Jeg skal også ud og øre nu, så når du laver det, sender du så et link til mig?
c-ya :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 20:14

Søger stadig.. nogen der tør

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum