Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (; EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (; EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (; EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (; EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (; EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (; EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (; EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (; EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (; EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (; EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (;

Go down

Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (; Empty Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (;

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 2:57

Ja.. Uden de smarte dimser og koder, farvestrålende bostaver osv... Kan jeg lige så godt sige, at jeg nu mangler et emne - den eneste hjælp, der skal gøre Jackie endnu mere interessant! ^^

Her er kravene... :3 I kender dem jo allerede ^^

- Jeg accepterer ikke tilbud, hvis personen ikke kan overholde de nedenstående bud, uanset brugerens status ^^

1 __ Et minimum på 20 linjer, hvis du har kreativt svigt, Pm mig og vent med svar, indtil du kan opfylde kravet tilfredst (: No rush at all.

2 __ Stavningen skal være iorden. Jeg kan accepterer kommafejl og andre normale stavefejl, man ikke lige opdager, første gennemlæsning. Men så er det heller ikke mindre, end at jeg gerne ser dig kunne sætte ordentlige punktummer, istedet for én lang sætning, der bare kører derud af. Det er ikke for at tilsidesætte ordblinde, eller dem der har svært ved at stave: Bare prøv på at sætte flere punktummer, uden at overdrive - men heller ikke undlade dem helt. Takker på forhånd! ^^

3 __ Jeg vil gerne emne med folk, der har profilen nogenlunde klar. Det vil sige styrker, racen (of course), svagheder og så lige navnet. Jo flere oplysninger, des større chance er der, for at jeg accepterer dit ønske (såvel som mit) :D

Der er lige et par sidste ting i også må være indforståede med... (Undskylder på forhånd min lange prædiken, men vil ret så gerne have et værdifuldt, realistisk og holdbart emne ^^)

1 __ Når i indgår i et emne med Jackie, skal der liiige tages vare på nogle ting.
Som det første: Alt er indenfor risiko. Det vil sige at det kan ende i drabsforsøg, pinefuld misbrug, voldtægt, bedrageri - Ja, alt! I skal tænke på at Jackie er fange i et mandligt fængsel, fordi hun var for brutal overfor de andre kvinder. Hun er på sin vis ufølsom, men stadig menneske: Hun kan derfor de syv dødssynder, og håndhæver dem som en kristen håndhæver De Ti Bud. Som reglerne siger, træk jeres karakter ud af kløerne på Jackie, hvis i ikke ønsker ricisien af brækkede ben, afhuggede lemmer, stjålne kostbare egendele osv. Det er på egen ansvar, at i vælger, at lade jeres karakter møde hende. ^^

2 __ Jeg starter gerne et emne, men så må i også respekterer, at det kan blive en blodig, brutal eller grotesk start. Så længe Jackie er med, foregår der 99 % af gangene ikke noget sødt, normalt eller bare på nogen måde venligt. Hun er en morder, svindler og helt igennem en rigtig "bad-ass" - derfor den sikkert drabelige start (;

Ja.. Vil vi tænke et plot igennem, ser jeg helst at det er groft, med mange udeladte detaljer: Jo mere man kan lade til fantasien, des bedre.. (: Det er foruden også en smule påkrævet: medvirken til det der sker og det skal være kreativt.. På sin vis, originalt så begge parter kan se den andens bedre skrivekvaliteter. ^__^

Med Kærlige Hilsner "Jackie"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (; Empty Sv: Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (;

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 8:26

Bestemt en interessant karakter. Og bestemt en karakter, Keeshen ville ælske at møde, så ville da være urretfærdigt hvis jeg ikke gav hende chancen.
Jeg er interesseret i et emne, og samtlige dine krav kan jeg leve op til, og skriver kun 20 linjer på en dårlig dag. Hvor jeg for det meste ikke skriver, og så blot venter på min kreativitet. Stavning skulle jeg mene var i orden. Kan komme til at lave typos, men hvem kan ikke det. Og min profil kan du jo checke og bestemme om du er interesseret.. :)
Jeg skal til Sverige i morgen, og kommer først tilbage Søndag, men vidste jeg ville glemme at sige jeg var interesseret, hvis ikke jeg fik det gjort nu, da jeg husker, som en dør.. :) Så fik det gjort, såder da stadigt er en chance, for at du ville emne med mig, og jeg huskede det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum