Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Before the night is trough, click and see me searching for a topic, with you. *Indsæt sexet hvisken*
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Before the night is trough, click and see me searching for a topic, with you. *Indsæt sexet hvisken*
Hvis du ønsker at lave den perfekte blanding til et emne.. Så brug disse ingredienser:
En smule god stavning, over børnehavekodesprog, så blandingen bliver dejlig nem.
Mindst de 15 linjer, ellers bliver den alt for tynd.
Tilsæt så lige et plot, hvis du ønsker en bedre start på smagen, end uden. Men denne ting er dog valgfri.
Resten af ingredienserne, såsom race, køn, alder osv. er på eget ansvar at putte i ^^ Men blandingen vil altid blive lækker!
Håber der er nogle derude, der ønsker sig et emne med mig.
*At bukke for læserne*
En smule god stavning, over børnehavekodesprog, så blandingen bliver dejlig nem.
Mindst de 15 linjer, ellers bliver den alt for tynd.
Tilsæt så lige et plot, hvis du ønsker en bedre start på smagen, end uden. Men denne ting er dog valgfri.
Resten af ingredienserne, såsom race, køn, alder osv. er på eget ansvar at putte i ^^ Men blandingen vil altid blive lækker!
Håber der er nogle derude, der ønsker sig et emne med mig.
*At bukke for læserne*
Gæst- Gæst
Sv: Before the night is trough, click and see me searching for a topic, with you. *Indsæt sexet hvisken*
*Nejer dybt* Goddag de herre, ønskes et emne med mig? Kan da præsentere mig som Yuki Koi, isdæmon og lad mig sige, mit humør svinger ofte. Jeg kan ellers være mange roller, både den hadefulde, den sukker søde, som jeg helst ikke spiller, eller den mere grusomme. Ønsker de et emne?
Gæst- Gæst
Sv: Before the night is trough, click and see me searching for a topic, with you. *Indsæt sexet hvisken*
*Undersøger hende for sjov, fra top til tå* Hmm... Det går lige
Ej.. det vil jeg gerne og hvem, der skal lave, er allerede løst ^^ Hvis bare du sige,r hvorhenne og hvilket slags plot vi skal have
Ej.. det vil jeg gerne og hvem, der skal lave, er allerede løst ^^ Hvis bare du sige,r hvorhenne og hvilket slags plot vi skal have
Gæst- Gæst
Jamen skal vi ikke sige Quatre? Har ikke prøvet at være der. Plot? Øhhh... har du nogle ide? Jeg ved ikke helt lige med tøsen her, da hun ikke har så frygtelig mange penge. Nå jov! Hun kunne jo arbejde på hotellet, og så kom Milan og boede på det? ^^ Det var nok lige det bedste jeg kunne finde på. :)
Gæst- Gæst
Der kunne også være fest på hotellet, for Di Morgas lærere, der faktisk tør komme, og så var hun jo en servitrice? ^^
Gæst- Gæst
Uhh ... det lyder da fedt, med på den :)Det lyder som en farlig lærestabel :P
Gæst- Gæst
Nu er han kun menneske, i denne gudsforladte by
Gæst- Gæst
Nej nej, men mennesker kan skam også være ganske fascinerende som væsen.
Gæst- Gæst
Så sandelig. Men hvordan skal de ende? Fjender eller venner.. Eller noget helt andet? ^^
Gæst- Gæst
hmmm, jeg er åben, jeg er med på det hele, ja, altså vil da gerne leve når vi engang er færdige :P Men ellers ^^
Gæst- Gæst
Tror aldrig han ville kunne slå dig ihjel Men ok. Fest på Quatre, tilfældigt møde. Ikke sandt? ^^
Gæst- Gæst
Man ved jo aldrig med jer mennesker. Men jov :) Har du nogle ide til slutningen, eller skal vi bare se hvad der sker?
Gæst- Gæst
Sys du ikke det er mest spændende, ved lidt mystik?
Gæst- Gæst
Ganske rigtigt :)
Gæst- Gæst
Så går jeg igang me'det'vuns ^^
Gæst- Gæst
Go go! *Står i kullisen og venter spændt* ^^
Gæst- Gæst
lyst til emne?? jegskriver selv over de 15 linjer og elsker plots dog viklle det være bedst vis du lavede emnet;)
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Searching ! Click only if you dare !
» Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)
» Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (;
» HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN!
» Hvisken fra Gravene~ (Vittorio - Privat)
» Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)
» Wanna see a living prisoner? ^.^ Then try click here and make it happen via a topic (;
» HALLØJ!! *CLICK CLICK CLIIIIICK* DU TROR DET LØGN!
» Hvisken fra Gravene~ (Vittorio - Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]