Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en aften i stipperbarne Zann(privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en aften i stipperbarne Zann(privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en aften i stipperbarne Zann(privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en aften i stipperbarne Zann(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en aften i stipperbarne Zann(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en aften i stipperbarne Zann(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en aften i stipperbarne Zann(privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en aften i stipperbarne Zann(privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en aften i stipperbarne Zann(privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en aften i stipperbarne Zann(privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en aften i stipperbarne Zann(privat)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

en aften i stipperbarne Zann(privat) - Page 2 Empty Sv: en aften i stipperbarne Zann(privat)

Indlæg af Zann Søn 3 Jul 2011 - 9:48

Han gik hen til hende roligt og tog fat i hendes hår og hev hende op "hvad sagde jeg til dig" sagde han og skubbede hende ind mod væggen så hun kunne bruge den til at støtte sig op af før han skar hendes rester af hendes tøj af hende og smilede ondt "smut ned i kiosken over på den anden side af gaden og køb en pakke smøger til mig" sagde han ondt og så på hendes nøgne krop med et ondt smil
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329

Tilbage til toppen Go down

en aften i stipperbarne Zann(privat) - Page 2 Empty Sv: en aften i stipperbarne Zann(privat)

Indlæg af Gæst Søn 3 Jul 2011 - 9:51

" nej ikke sådan her. Det vil jeg ikke ikke uden tøj du mår være skør " sagde hun og tog sin takse, ig fiske en lille læderkjole på i sort og tog den på samt nydt undertøj. Hun ville ikke regen rundt ude på gaben uden tøj på det ville hun bare ikke, og da hun hade får tøj på gik hun ned og købet de smøger til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Søn 3 Jul 2011 - 9:57

Zann så vredt efter hende "det er ulydighed jeg sagde intet om du måtte tage tøj på" sagde han roligt efter hende med et ondt smil da hun kom med smøgerne tog han imod den og stak en i munden og tændte den roligt "så kan du smide tøjet igen" sagde han roligt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Indlæg af Gæst Søn 3 Jul 2011 - 10:00

" nej det har jeg ikke lyst til. For jeg er ikke en du skal glo på uden tøj for jeg er ikke en luder, eller ha lyst til at være i seng med ander mænd så må du helder finde dig en anden. Slave som du kan gøre det med men bare ikke mig " sagde Vladcela, hun var ved at være godt vred på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Søn 3 Jul 2011 - 10:20

Han lukkede svagt øjnene før han tog sin pistol op fra sin holder bag ryggen og skød lige forbi hende med en lyskugle som sprang med sollys og åbnede øjnene rettet imod hende hans øjne var ikke længere normal røde men blodrøde det blev de når han var vred han rejste sig roligt op
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Søn 3 Jul 2011 - 10:23

Vladcela traks sig bange sammen. Hun ryste så meget at hun slet ikke kunne siger et ord, det var hun alt for bange til hun lukke øjnen og lag sig ned uden at rør sig. Hendes hals var blotte vis han ville gøre hende noget hun kunne ikke, gøre modstans med den lille solkugle han hade skud af

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Søn 3 Jul 2011 - 10:48

Han gik hen til hende og skar hendes tøj af hende og gemte alle hendes ting væk og slukkede lyskuglen igen og bar hende hen i hans seng og sad bare og ventede på hun vågnede mens han sigtede mod hende med en pistol bare for en sikkerhedsskyld
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Søn 3 Jul 2011 - 10:55

Vladcela vånge ikke før. Efter 3 lange timer hun var træt og var helt nøgen igen og hun hade ondt, over alt og så ham slet ikke sidde og siget på hende med pistolen. Da hun hade tralvet med at finde noget undertøj hun hade altid ekster, i taske som han ikke kunne gemme væk fra hende da den sad på hendes skulder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Søn 3 Jul 2011 - 11:09

"du kan godt glemme det jeg skær det bare af dig igen" sagde han roligt og koldt og ladte pistolen igen før han rejste sig og tog sin jakke af og sine bukser af med et ondt smil "hmm hvad skal jeg starte med" sagde han tænkende
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Søn 3 Jul 2011 - 11:13

Vladcela for op. Og stod ved væggen og hun ryste endnu mere en før hun trak et tæppe, omkring sig for at han ikke skulle se sådan på hende hun ville ikke har noget. At gøre med am på nogen måder og det kunne han ikke ænder ved hende,

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Søn 3 Jul 2011 - 11:19

Han gik roligt hen til hende og tvang tæppet væk fra hende og slog hendes mave hårdt så hun ville bukke sig frem hvorefter han tog sin lem frem og tvang den op i munden på hende "bider du bliver du pisket i flere timer" sagde han hårdt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Søn 3 Jul 2011 - 11:22

Vladcela skubbe ham væk fra sig. Hun ville ikke " lad mig så være i fred jeg vil ikke ha noget at gøre med, sådan en gris som dig så lad mig være i fred svin " sagde hun vred og kom. Op og stå igen hun hade ondt over alt i maven i sær, efter han hade sloge hende så meget i maven

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Søn 3 Jul 2011 - 11:25

Han rejste sig igen og tog en masse håndjern og gafatape frem "du bed selv om det" sagde han og tog hårdt fat i hendes hår og tvang hende ned og ligge hen af sengen og satte hendes ben og hænder i håndjern mens han smækkede hende hårdt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Søn 3 Jul 2011 - 11:37

" aaarrrh!" skreg Vladcela. Og det gjorde ondt på hende så odt at det blødte en smule fra stedet, han hade slog hende og når Vladcela blødte ville selv en blanding. Før trag til at tag det blod som løb fra såret og gem det til noget,

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Søn 3 Jul 2011 - 12:30

Zann var for optaget af noget andet til at kunne bemærke blodet før han spredte hendes ben hårdt og pressede sin lem ind i hendes underliv hårdt og begyndte med det samme at rykke hårdt mens han tog fat i hendes hår og hev hende imod ham samtidig
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Søn 3 Jul 2011 - 12:35

Vladcela skrege af smerte. Han var for hård ved hende og hun stridte i mod af alle kræfte, hun ville , ikke ha noget at gøre med det klame svin til Zann. Han var ikke hendes tybe det siden hade hun Jason hendes højt elske kærste, og ingen skulle skilde dem af på nogen måde

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tirs 5 Jul 2011 - 10:17

Han blev bare ved hårdere og hårdere før han rev hende ned af ryggen med hans skarpe negle med et ondt smil "du min nu" hviskede han hårdt før han bukkede sig ned til hendes øre "er du sød ved mig er jeg sød ved dig" hviskede han roligt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 15:09

" holde dig fra mig. Jeg vil ikke være din slave og forsvinde ud af mit live dit lede svin, jeg vil heller tortures end at være din slave er det forstår dit bæst dit møgsvin " sdge Vladcela vredet. Nu var hun rigtig rigtig vred på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tirs 4 Okt 2011 - 13:13

Han fortsatte bare ligeglad med hendes trusler lige indtil han kom indeni hende og kastede hende ned på jorden og tog sin pistol og sigtede på hende "vis du nogensinde kalder mig noget igen siger noget vredt til mig eller skader mig igen jeg lover dig jeg skyder din hjerne ud af skalden på dig og torturere dig i døden" sagde han vredt og ladte pistolen mens han sigtede på hende
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Man 17 Okt 2011 - 12:30

nu var hun først vred. Hun relsje sig op og slog pistolen ud af hånden på ham og kaste ham ind i døren, Så hådret hun overhovedt kunne hendes vrede gav hende styrke, og kræfter til at kæmpe i mod ham og hans slver kontraket

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Fre 4 Nov 2011 - 14:48

Han mærkede det og stoppede sig selv ved døren ved at bruge benene mod jorden før han vendte sig mod hende og hævede pistolen imod hende "du bad selv om det" sagde han og skød fire skud mod hende før han fjernede pistolen og trak sit sværd i stedet for og løb mod hende med hævet sværd
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 11:12

Vladcela undveg skuden. Undtagen en som bore sig ind i hendes side og hun faldt sammen. men vist at han ikke var færdig med hende endnu såhun ville kæmpe, til det sidste for at stoppe ham det lede svine som hade gjorde hende så meger ondt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Lør 5 Nov 2011 - 11:21

Med en voldsom kræft stadig for langt fra hende svang han sværdet og en energibølge skød fra det en energi bølge kræftig nok til at skubbe folk omkuld fordi den skød mod hele kroppen så ens ben ville flyve væk og så resten af kroppen så man ville falde
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 11:33

Vladcela rygge sig. og undgik med nød og næppe den enegibølje han hade sendet efter hende, hun blødt svaget fra sre hun hade får efter en af hans kugler hade ramt hende. Og lige nu lå hun hjælpeløs på gulvet

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Lør 5 Nov 2011 - 11:48

Han satte sværdet på ryggen igen med et ondt smil før han langsomt gik hen imod hende "er du mig ulydig igen" spurgte han koldt og gav hende en lussing "vil jeg næste gang ikke misse" hviskede han ondt i hendes øre og gav hende igen en kort lussing
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum