Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Ons 6 Jul 2011 - 22:53

En eller anden der ville befri mig fra mit ynkelige natteliv?.

YES SIR, det kan netop blive dig lige nu og her.

Det dig der stille kravene og jeg opfylder dem ;).

Alt er tilladt dog.(næsten)

Forvandling og drab skal godkendes ( og så skal der lægge godt plot under det )


Stil dine krav Babe or Handsome boy og jeg vil følge dem, eller de kan eventuelt diskuteres.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Ons 6 Jul 2011 - 23:00

Jeg vil da bestemt gerne hjælpe dem fri fra deres 'lidelser'. Specielt ved at sætte krav.. Er jeg nemlig god til... *Flexin*
Heh heh. Men vil dog ikke kunne være online meget længere, så dit natteliv, er jeg ikke den redning de ledder efter.. Da lille mig, skal op om... *Suk* Otte timer..
Nå, men ja.. Jeg vil gerne have et emne med dem, hvis de kan skrive mere end 15-20 linjer, og kan stave nogen lunde. Plot er jeg bestemt frisk å at finde ud af, men er mig ikke nødvendigt. Sted og så, kan vi også snakke om, når jeg ved om kravene ikke er for store :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Ons 6 Jul 2011 - 23:03

Pretty Pretty Lady, dine krav er slet ikke store for mig og vil gøre mit bedste for at emne så godt jeg overhovedet kan. Vil mene jeg er god til at stave ;), og jeg skriver skam meget... meget mere end 15-20 linjer ^^

Et specielt sted de kunne tænke dem emnet?, atmosfære eller vejr måske os.
Og plots er jeg ikke selv så god til at udtænke men de er perfekt, fordi Kaiden er ikke født gennem død men en ægte engle og kender ikke til disse forskellige racer, og de vil være den første af elver racen hun møder ;).
(Cant wait)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Ons 6 Jul 2011 - 23:20

Hehe.. Lyder fantastisk :) Hmm et plot, ved jeg ikke helt med, men ved bestemt allerede hvad Keeshens reaktion er på en som Kaiden. Facination. Præcis som den er ved alle andre smukke racer. For det meste er det nydelsen, at se en skønhed knække, stolthed revet væk, og kun efterlade skønheden tilbage.. :P Og Keeshen ville bestemt, hvis hun fik chancen, forsøge at tage Kaiden til sig. At kalde det slave er et ret så stærkt ord, da det eneste Keeshen vil have af de skønheder hun samler op, er at.. Se på dem... Hun er slet ikke så svær at stille tilfreds..

Men sted og atmosfære.. Hm. Kommer helt an på, hvilken Keeshen du ønsker at møde, jeg er frisk på at spille hvilken som helst side, af min dejlige lille ondskab.. :) Hvis du vil have en veltilfreds eller 'glad' Keeshen, vil det i hvert fald ikke skulle regne, være ude i det fri, og ikke for mange personer omkring. Hvis du vil have en direkte hidsig og irriteret kvinde, skal det regne. Og hvis du ønsker en frustreret Keeshen, kunne det som eksempel være på en bar.
Hvis det er helt op til mig, ville den sidste passe mig bedst. Er det eneste aspect jeg ikke har arbejdet med endnu. Men jeg vil lade dig bestemme, hvad du har lyst til i vores emne :) Jeg elsker alle Keeshens sidder. Hehe

BOOM! Hvor jeg kan snakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Ons 6 Jul 2011 - 23:31

Hehe Kaiden har endnu ikke stødt ind i en ond ? person i nu faktisk eller væsen for den sags skyld uanset race. (Vampyr og dæmoner) Så jeg vil se hva jeg vil gøre og bar emner er jeg ej for go til men kan måske god mix noget sammen for deres skyld ;).

og elsker folk der snakker los xD !, ( selv en af dem ) and proud :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Ons 6 Jul 2011 - 23:34

Jammen plots er en mulighed. Så skal vi bare sætte hoveder i blød, og tænke lidt over det :) Og Keeshen er som ikke.. Kun.. Ond. Hun er bare anderledes, og har sine egne måder at belære dem omkring hende. Der.. Kan tilfredsstille hendes sadistiske sind, samtidigt... Noget for noget.. Bwaha.

Hvis du hellere vil have at vi finder på et plot, kan vi sagtens gøre det, men hvis jeg skal tænke, bliver jeg nok liige nød til at vente til i morgen, da jeg er teemmeligt træt :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Ons 6 Jul 2011 - 23:47

Men ja, hvis du finder på et plot, kan du bare sende mig en PM. Men er temmeligt sikker på, jeg er med på det meste :) Så hvis du tør, og har lyst, kan du bare starte emnet, og så linke mig. Så vil jeg svare, så snar den skide kulturdag jeg skal til i morgen, slutter..
I lay it in your hands, beautifull.. I'm far from picky. And far from shy..
Chao, og g'nat når du kommer til det o/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Tors 7 Jul 2011 - 0:22

Så det skam lavet og Pm´et til dig.


FLERE DER MUND TØR EMNE MED MIG ??..
OG SOM VIL STILLE KRAV .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Lør 9 Jul 2011 - 23:20





NOGEN DER OP FOR AT PRØVE ET EMNE MED MIG SØGER STADIG

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Lør 9 Jul 2011 - 23:21

jeg er skam frisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bare du laver emnet, måske vi ku finde et plot?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Lør 9 Jul 2011 - 23:31

Jeg er frisk på at redde dit natteliv xD Jeg er selv oppe til klokken 5 uden noget at lave ...
Hvis du laver, kan plots diskuteres. Så længe det er nat er jeg faktisk tilfreds ... Hvis altså vores krea ikke dør i løbet af natten. Det er jo altid så trist.
Jeg skriver min. 14 linjer hver gang. Håber du kan leve med det mindstemål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Lør 9 Jul 2011 - 23:46

Asriel :D Hva for et plot eller ideer har du ;).. og hvor vil du gerne have emnet henne af fordi det jo altid en start til at ku finde på et plot?.


Diego :D Fedt og kan jeg godt leve med heh, Men hvor vil man have emnet henne af og har du måske en ide til plot ellers kan vi blot begynde og se hvor det kommer hen af ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Lør 9 Jul 2011 - 23:49

hmm Asriel arbejder på en lille cafe i terre(har selv opfundet de) Café´La Charlott måske ku det forgå der, men ellers er der kirken da Asriel er ret troende? og sidste ikke mindst så er der mulighed for at han ku være til en fest

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Søn 10 Jul 2011 - 0:01

Desværre, jeg er ret blansk ... Måske ... Sombre? Jeg er lidt ligeglad med stedet x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Søn 10 Jul 2011 - 0:08

jeg logger af nu men senden PM med det du nu finder ud af;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Søn 10 Jul 2011 - 0:52

/ ok diego x)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Gæst Søn 10 Jul 2011 - 1:06

Send en PM med linket, ok`? ;3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges) Empty Sv: Dine krav ~ er min lov ( Emnepartner søges)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum