Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Første Møde  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Første Møde  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Første Møde  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Første Møde  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Første Møde  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Første Møde  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Første Møde  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Første Møde  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Første Møde  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Første Møde  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Første Møde

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Første Møde  Empty Første Møde

Indlæg af Gæst Søn 10 Jul 2011 - 20:56

T: 02:48
S: Gågaden
O: Ingen mennesker og alle butikkerne havde lukket så der var heller ikke noget udenfor
V: Der regnede kraftigt
P: Tank top, sort læder jakke, sorte stramme bukser, army grønne sokker der gik til midten af hendes skinde ben og sorte, tunge army boots. Hendes lange lyse hår hang løst om hendes skuldre

Hun kom gående i regnen ned af gaden og hun var drivende våd. Hendes tøj var fuldstændig gennemblødt og hun var sikker på at hun kunne hælde vand ud af hendes støvler hvis hun tog dem af og hældte dem på hovedet. Hun fortsatte dog med sine skuldre trukket op om hendes ører mens hun kiggede sig omkring og tænkte *ugh! hvor er jeg henne?!* hun var ny i byen og hun anede ikke hvor hun var, så hun tænkte at hun bare måtte blive ved med at gå indtil hun fandt noget som så bekendt ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Søn 10 Jul 2011 - 21:08

Gabriel kom rolig går ud fra bar, som skulle til af lukke her til kl 3, han har sort stof bukser og en mørke grå skjorten på, ud over det havde han en sort hat og en lang sort læder jakke, så han kun hold sig tøj, han kiggede kort op og ned af gå gade for af ser hvor mange der enlig var, på det her tidspunkt af døgn, der var en, en kvinde som var gennem blødt af regn, han var næste to meter høj og har unaturlig mørke øjne, næste over i det sort, han begynde lidt efter af går i et stille og rolig tempo da han ikke havde travle.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Søn 10 Jul 2011 - 21:17

Som Selene kom gående og hun kiggede sig omkring for at finde nogen hun kunne spørge om vej, så hun en meget høj mand komme gående ud fra en bar. hun turde ikke bare gå op til ham så hun fortsatte som hun gjorde, hun ville se hans ansigt først inden hun snakkede med ham for Selene plejede altid at sige at man kunne finde ud af meget om en person ud fra personens ansigtsudtryk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Søn 10 Jul 2011 - 21:20

han har kul sort hår ud over hans pande hår er hvidt, det kun hun ser når hun kom tætter på ham, hans ansigt sagde ikke noget om ham, han kun være et menneske, en vampyr eller noget hele tre, det var svært af sige hvad han enlig er for en race, men hans aura sagde noget andet, det var kold og død, men skulle være god til af kun mærke hans aura da han nedtryk den.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Søn 10 Jul 2011 - 21:27

Selene og den mystiske mand kom tættere på hinanden og hun kunne nu begynde at se detaljer om hans udseende. Hun tænkte at det vel ikke kunne skade at spørge, for hun havde jo nogle fordele ved at hun var vampyr. Hun gik forsigtigt hen til ham og sagde lidt højt igennem regnen for at overdøve den "u-undskyld mig, men kan du fortælle mig hvor jeg er?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Søn 10 Jul 2011 - 21:34

han kiggede på kvinde som spurgte ham om noget, hm en vampyr, ikke særlig gammel virker det til, "tjo det kan jeg godt, men det vil være nemmer af fortale dig vej til der du skal hen" sagde han og kiggede ned på hende, "du er på gå gade ca midt på den" sagde han efter en lille pause, han kiggede kort op på himmel og lukke kort øjne mens han gjort det, hvorefter han rette blikke mod hende og afvente på et svar fra hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Søn 10 Jul 2011 - 21:41

"åh, okay" hun svarede og følte sig en smule dum. Hun kiggede så på ham "jeg skal finde vej til lejlighederne. Jeg er lige flyttet ind i dag og kan ikke finde noget som helst" hun kiggede på ham med et spørgende blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Søn 10 Jul 2011 - 21:46

han nikke kort til det og tænke sig kort om, "så skal du lidt længe ned af gade, ind af den lille gyde der over, så skal du ned af tre vej til vestre og derefter kan du ser dem efter noget tid" sagde han og peger ned mod gyde, han kiggede kort på hende og smiler svagt, det forstod hun sikke ikke særlig meget af, "jeg kan også vis dig der hen" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Søn 10 Jul 2011 - 21:49

Selene prøvede at forstå hvad han sagde men det var svært i regnen og man kunne ikke rigtigt se hvor han pegede hen. Da han sagde at han godt kunne følge derhen smilte hun til ham og svarede "Mange tak, det må du gerne, ellers farer jeg bare vild igen" hun kiggede taknemmeligt på ham, mens hun puttede sine hænder i sine lommer og begyndte stille at gå i den retning han havde peget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Søn 10 Jul 2011 - 21:53

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, så han hugtænder kom til syn kort, han var dæmon men han havde hugtænder som en vampyr, "det var så lidt" sagde han og begynde af går mod gyde som han havde peger på, mens han gik tog han hænder ned i jakke lommer, da han kom til gyder gik han ned til den, hvor han drej ned af tre vej til vestre og forsætte ned af den.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Søn 10 Jul 2011 - 22:04

hun blev en smule overrasket over at han have hugtænder og tænkte at han var en vampyr, men hun havde aldrig i sine 102 år set en vampyr som ham så hun var ret sikker på han var noget andet eller bare var halv vampyr. hun smilede til ham og fulgte så med ham. Hun besluttede sig for at spørge lidt ind til ham for han virkede som ene ganske interessant person, hun kiggede op på ham og spurgte i en venlig tone "Hvad hedder du, hvis jeg må spørge?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Søn 10 Jul 2011 - 22:10

"navn er gabriel og deres er" sagde han og gik rolig videre, han havde godt opdage af hun havde kiggede noget på hans hugtænder, så noget synes han bare var sjov, så tror folk bare af han er noget som han ikke er, de gik i et stykke tid hvorefter lejligheder´s bygning kom frem i regn, ja så var der ikke så lang i nu, det må hun være glad for, så hun kun kom i noget tør tøj.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Søn 10 Jul 2011 - 22:34

Selene nikkede med et smil og svarede med en tilføjelse af et spørgsmål "Jeg hedder Selene Walker, hvor lang tid har du boet heromkring?" hun kiggede på ham afventende et svar , og hun kunne nu se bygningen hun ledte efter, hvilket fik hende til at smile endnu mere, hun kunne godt tænke sig at komme i noget tørt tøj så hendes krop kunne blive normal temperatur igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Søn 10 Jul 2011 - 22:37

"hyggeligt af møde dig Selene" sagde han og smiler svagt, han gik videre i lidt tid end han svar på det næste, "jeg bor ikke her i by, jeg er her bare daglig", de gik i lidt tid, hvorefter de kom til den første af de mange lejligheder bygning, "bor du i den her eller en af de næste" spurgte han og kiggede kort på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Søn 10 Jul 2011 - 22:46

"også hyggeligt at møde dig Gabriel" hun smilede til ham med et venligt blik. Da han svarede på hendes spørgsmål nikkede hun forstående og spurgte "hvor bor du så? hvis altså jeg må vide det. du må undskylde men jeg er en lidt nysgerrig person". De gik lidt længere hen, Selene kiggede op på bygningerne og tænkte sig om.. "øhm.. jeeg.. tror det er den næste" hun følte sig virkelig dum over at hun ikke engang kunne finde der hvor hun boede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Søn 10 Jul 2011 - 22:50

"jeg bor i en verden for mig selv, som bestod af et slot, jeg har selv laver verden og slotte med magi" sagde han kort, som om det var ingenting, han nikke kort til det sidste hun sagde, hvorefter han rolig gik hen imod den næste bygning, hun var ny i by kun man nem høre, da hun engang ikke kan kende/husk hvilke bygning hendes lejlighed er i.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Søn 10 Jul 2011 - 23:06

Selene spærrede øjnene op da han sagde han boede i hans egen verden på et slot og at han selv havde lavet det med magi. Hendes tanker om at han måske var vampyr var pludselig væk. Det troede hun absolut ikke længere. "wow" sagde hun bare og gik videre til den næste bygning. hun kiggede op på bygningen og sagde "jep, jeg tror det er den her.. vil du med op? der regner jo helt vildt, så kunne du blive tør?" hun spurgte ud af venlighed men hun synes nu egentlig også han var ret spændende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Søn 10 Jul 2011 - 23:10

han smiler kort af hende da hun sagde wow, det var tit af han hørt den, når han fortaler om hvor han bor, "okay og jo det vil jeg godt" sagde han og kiggede kort på hende, han kun når hjem når hun var når over til dør til opgang, han lod hende går første, hvor han bare følger efter hende, op til hendes lejlighed, hvor han smide sko og hat og jakke, så han ikke gør hele hendes lejlighed våd, selv om hun nok selv kom til det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Man 11 Jul 2011 - 0:24

hun kunne se på ham at han nok hørte "wow" ofte oh hun kunne da også godt forestille sig det, for det var jo ikke noget man hørte hver dag.
hun nikkede til hans svar om at han gerne ville med op og tørre, hun gik ind først eftersom det jo var hende der skulle forestille at vide hvor hun boede, hun gik op ad trapperne med ham bag sig, og låste sig så indenfor da de nåede lejligheden. Hun så at han smed sko hat og jakke, så hun smed sine boots, strømper og jakke. hun gik indenfor og gjorde en gestus imod nogle spisebords stole "sid ned, jeg henter lige nogle håndlklæder, så når vi er lidt mere tørre kan vi sætte os i sofaen. Selene gik på badeværelset for at finde nogle håndklæder, kom ud med 4 og rakte 2 af dem til Gabriel. "Værsgo, så kan du tørre dig lidt. jeg går lige ind og skifter tøj" Selene smilte til ham og forsvandt så ind i soveværelset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Man 11 Jul 2011 - 15:32

han gik ind og sat sig på den en af spisebords stole, han kiggede sig kort rundt og lukke kort øjne, han tog imod håndklæder og tør kort sit hår, som var det eneste som var vådt på ham, derefter lad han håndklæder fra sig, han nikke til det med af hun gik ind og skifte tøj, det gør hun bare så bliver han sidder her imens, en lille lejlighed, men kun fin større end det her men det kan være af hun ikke har råd til det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Man 11 Jul 2011 - 17:03

Selene smilede til ham inden hun gik ind i soveværelset, hun låste døren efter sig og tog det våde tøj af. Hun hang tøjet op på et lille tørrestativ hun havde i soveværelset og trak i nyt tøj. Da hun gik ud af soveværelset bar hun et par mørke stramme jeans, all star sko og en strikket sweater som hang ned over den ene skulder, så man kunne se stroppen fra den sorte tank top hun havde på indenunder. Hun havde flettet sit våde hår ned af den højre side som også var hvor hendes skulder var næsten bar. Hun gik hen til sofaen og satte sig med det ene ben over det andet og gjorde en gestus med sin hånd mod sofaen "kom og sid" hun smilede venligt til ham og ventede på at han kom ned på sofaen og sidde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Man 11 Jul 2011 - 17:09

han sad og slappe af mens han vente på af hun vil få skifte tøj, han rejse sig rolig op og gik over til sofa og sat sig ved side af hende, med lidt mellemrum mellem dem, han var ikke bange for af hun bide eller vil overfald ham, da hun nok ikke vil kom så lang med det, "når hvorfor er du så flytte til by" spurgte han og kiggede kort på hende, end han kort kiggede rundt i stue.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Man 11 Jul 2011 - 17:41

Hun kiggede venligt på ham med et smil og svarede så på hans spørgsmål "tja.. hvorfor ikke, jeg mener jeg havde ikke rigtigt noget hvor jeg kommer fra og jeg kunne bestemt godt bruge en frisk start." det var ikke fordi hun havde en voldsom lyst til at snakke om fordi det ikke ligefrem var en lys fortid. hun forsøgte at skifte emne ved at spørge ham "hvordan er det at bo hvor du bor?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Man 11 Jul 2011 - 17:47

han nikke kort til det hun sagde og kiggede kort på hende, "det er fint, der hvor jeg bor, jeg har jo som sagt selv laver det, der er mig og min tjener" sagde han og kiggede kort på hende, han gik stadig og tænke over han skulle laver en landsby til hans slot, så han også har noget at har tjener i i sted for slotte, "det er også godt med en frisk starte, det kan hjælp nogen gang" sagde han.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Man 11 Jul 2011 - 19:19

Selene smågrinte og følte sig en smule dum, selvfølgelig kunne han godt lide hvor han bor han har ligesom lavet det. hun spurgte ham så "Ja, men hvordan ser der ud?" for at få det til at virke som om han havde misforstået spørgmålet selv om det havde han overhovedet ikke. hun nikkede derefter og sagde "ja, en ny start kan nogle gange være en god ting"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum