Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Første Møde  - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Første Møde  - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Første Møde  - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Første Møde  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Første Møde  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Første Møde  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Første Møde  - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Første Møde  - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Første Møde  - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Første Møde  - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Første Møde

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Man 11 Jul 2011 - 19:27

han smiler svagt af hende, da hun stille han et nyt spørge som skulle for det til at lyd som han ikke har forstå det første rigtig, men det havde han, "det er stor indda meget stor, jeg har mange værelse har ikke tal på hvor mange jeg enlig har, men nok til af jeg kan har en hær overnatten, jeg har et kæmp stor bibliotek, flere stuer, kæmpe spisesal, en stor sal" sagde han og gab ikke har sige flere af de ting han havde på slotte, han nikke kort til det sidste hun sagde og smiler svagt.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Man 11 Jul 2011 - 20:28

Selene spærrede øjnene op, dog diskret fordi hun synes det lød helt vildt. hun havde aldrig været sådan et sted og hun havde eksisteret i over 100 år. Selene synes han var venlig taget i betragtning af alting, selv om det var en smule mystisk at sidde her i hendes sofa med en som hun ikke kendte. Det var dog hyggeligt nok. "wow.. igen.." hun grinte lidt da hun indså hvor dumt det havde lydt, "så hvor langt tid har du boet der?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Man 11 Jul 2011 - 20:37

han smiler svagt af hende da hun sagde wow igen, han læner sig tilbage i sofa og tænke sig kort om, det rigtig antal år kan han sgu ikke husk men det er rigtig mange år, "det er rigtig mange år, så mange år af jeg ikke kan husk der mere" sagde han og kiggede kort på hende, "hvor gammel er du enlig" spurgte han efter en lidt halv lang pause.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Man 11 Jul 2011 - 20:48

Selene nikkede og smilede til ham. Da han spurgte om hendes alder måtte hun lige tænke sig om "ehmm.. 102 må det være nu. hvad med dig selv?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Man 11 Jul 2011 - 20:50

"sikke et lille barn du er" sagde han drille af hendes aldre, han havde gætte på at hun ikke var særlig gammel, "for mange år, jeg er hold op med af tælle for mange mia år side" sagde han og kiggede kort på hende, ja han var en gammel tude forhold til hende, men så var det at nogen er ældre end andre.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Man 11 Jul 2011 - 21:04

hun grinede lidt af det og sagde "åh hold da op, så slemt er det heller ikke" hun sagde det på en drilsk måde for hun kunne godt høre man bare drillede hende. Men okay hvis han var så gammel så det var det også en stor forskel der var imellem dem. hun spurgte ham så "så.. arbejder du eller?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Man 11 Jul 2011 - 21:09

"nej det er det ikke men du er et lille barn forhold til min aldre" sagde han og kiggede kort på hende, "nej det gør jeg da ikke, jeg arbejde med magi for mig selv, men arbejde ikke for nogen, arbejde du og som hvad hvis du gør" spurgte han og kiggede kort på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Man 11 Jul 2011 - 21:32

Selene smilede " ja, ja" da han sagde han ikke arbejdede nikkede hun forstående og svarede så til hans spørgsmål "lige i øjeblikket arbejder jeg ikke, er jo lige kommet til byen , men jeg skal ud og lede i morgen. og jeg var det også i dag inden det begyndte at regne"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Man 11 Jul 2011 - 21:35

han smiler svagt af hende og kiggede kort på hende, end han lukke kort øjne, han nikke kort til det sidste hun sagde, "hvordan gik det så med af find et job i dag" spurgte han efter en lille pause, han kiggede kort rundt, "har du noget af drik" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Man 11 Jul 2011 - 21:38

hun smilede inden hun svarede og kiggede på ham "det gik ikke som planlagt skal vi ikke sige det sådan?" hun små grinte lidt og fortsatte så "men nu nåede jeg også kun 2 steder før det begyndte at stå ned i stænger". Hun kiggede igen over på ham da han spurgte om hun havde noget at drikke og svarede så "kommer an på.. hvad kunne du tænke dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Man 11 Jul 2011 - 21:47

"jo det kan vi godt sige, hvis det gør dig glad" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke kort til det med hvad han kun tænke sig, for hun kun svar på om hun har det eller ej, "hvad har du af drille vare" spurgte han og kiggede kort på hende, han lukke kort øjne og flytte derefter kort noget hår væk fra øjet.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Man 11 Jul 2011 - 22:09

"øhm ikke meget.. jeg har blod, vand, jack daniels, vodka?" hun kiggede på ham med et unskyldende blik for hun vidste ikke hvad han drak. hun vidste ikke engang hvad han var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Man 11 Jul 2011 - 23:02

"vodka lyder fint nok til mig" sagde han og kiggede kort på hende, han gab ikke blod lige nu og det var heller ikke sikke af hun havde nok til sig selv, hvis han begynde at drikke af hendes blod.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Man 11 Jul 2011 - 23:43

Selene smilede og nikkede og fortsat ud i køkkenet for at finde hendes vodka og hendes jack daniels. Hun kom tilbage med de to flasker, 2 shot glas og et almindeligt glas. hun stilte det hele på sofabordet og sagde "tag hvad du helst vil have" med et smil. Det almindelige glas var til ham for hun drak kun jack daniels i shot glas

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Tirs 12 Jul 2011 - 17:01

han nikke kort til det og tag derefter vodka flaske, hvor han åben den og hælder op i det almindelige glas, hvor han så lukke flaske og stille den på bord, derefter tag han en tår af glas, han læner sig rolig tilbage i sofa med glas i den en hånd, "hvad vil du enlig gerne arbejde med" spurgte han.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Ons 13 Jul 2011 - 1:21

Selene hældte et shot glas Jack Daniels op, drak det og satte sig tilbage i sofaen. Hun kiggede på ham da han snakkede til hende, og hun svarede så "hmm.. det ved jeg ikke. hvad som helst? bare ikke stripper eller noget i den stil. Bartender, butik, hvad der nu lige er. Jeg har brug for pengene så har i den mest bogstaveligste forstand ikke råd til at være kræsen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Ons 13 Jul 2011 - 17:18

han tog en store tår af vodka og lukke kort øjne, han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "det har jeg hørt før, har aldrig haft det problem" sagde han og kiggede kort på hende, han har ikke altid haft penge men som dæmon og lever i helvede har man ikke bruge for penge.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Fre 15 Jul 2011 - 13:40

Selene nikkede og sagde "Nej.. men hvis du kan magi er det vel egentlig også lidt ligemeget". Selene tænkte på hvad hun skulle sige, men sagde så "Du skulle vel ikke vide om der var nogen steder der søger?" hun afventede et svar med et venligt smil. Hun havde nu sat sig helt godt til rette for hun skulle ikke have mere at drikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Fre 15 Jul 2011 - 15:15

"ja det er det nok men er vandt til af laver hårdt arbejde, hvor men bruge kroppen" sagde han og tog en tår af vodka, "nej det gør jeg desværre ikke, men nu er det heller ikke lige at jeg går rundt og hold øje med det" sagde han og kiggede kort på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Gæst Søn 7 Aug 2011 - 1:15

Selene nikkede med et venligt smil og svarede "Nej det er det selvfølgelig ikke, det var bare i tilfælde af at du kendte nogen eller noget. Men Jeg finder nok noget. Tak, ellers". Hun betragtede ham med et roligt, svagt smilende blik mens han drak hans vodka. "Hvad laver du så ellers Gabriel?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Artair Søn 7 Aug 2011 - 1:46

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "det var så lidt" sagde han og lukke kort øjne, en tog en tår af vodka og tøm der ved glas, hvorefter han tager flaske og hænge op i sit glas, han stadig jo har lidt af drikke, "hvad få du så tid til af går med ud over du søger job" spurgte efter lidt tid.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Første Møde  - Page 2 Empty Sv: Første Møde

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum