Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Blå øjne som ligner himmlen(Raphael) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Blå øjne som ligner himmlen(Raphael) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Blå øjne som ligner himmlen(Raphael) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Blå øjne som ligner himmlen(Raphael) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Blå øjne som ligner himmlen(Raphael) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Blå øjne som ligner himmlen(Raphael) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Blå øjne som ligner himmlen(Raphael) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Blå øjne som ligner himmlen(Raphael) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Blå øjne som ligner himmlen(Raphael) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Blå øjne som ligner himmlen(Raphael) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Blå øjne som ligner himmlen(Raphael)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Blå øjne som ligner himmlen(Raphael) - Page 2 Empty Sv: Blå øjne som ligner himmlen(Raphael)

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 23:49

Han stod lidt og tænkte over det. Skulle han afsløre sine vinger og lære hende at svømme? Eller være ligeglad og svømme uden hende... Hvorfor var han så venlig?
"Hvad med at jeg prøver at lære dig det?" spurgte han hende så lidt usikkert og kiggede på hende med øjne vendt mod hendes fødder.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Blå øjne som ligner himmlen(Raphael) - Page 2 Empty Sv: Blå øjne som ligner himmlen(Raphael)

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 23:50

"Kun hvis du lover at jeg ikke pludselig bliver hevet ned af en eller anden mega krappe" sagde hun og satte sig let op.. Hun smilede kært til ham.
Hun betragtede ham lidt.. Hun vidste godt at han var dæmon men han vidste vist ikke at hun var animagus..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 23:56

//Logger svare når jeg kommer på imorgen x)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 0:17

"Hvis jeg skal lære dig det... Så skal du vide at jeg ikke er helt menneskelig" sagde han stille og krassede lidt med fødderne mod jorden...
Hvordan skulle han kunne sige noget andet?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 15:18

"Hvis du skulle kende mig, skulle du vide at jeg var animagus" smilede hun stille. Hun vidste goodt at han var dæmon. HUn smilede kort igen "Og jeg ved at du er dæmon ikk?" spurte hun kært og kørte en hånd gennem håret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 17:10

Han kiggede lidt overrasket over på hende. "Virkelig?" hviskede han overrasket. Han anede ikke hvorfor han hviskede, måske bare af ren og skær overraskelse.
"Så du har ikke noget imod hvis jeg..." Han lod sine flagermusevinger vokse ud og nærmest kaste en skygge hen over dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 17:13

"Nej slet ikke" sagde hun med et smil og betragtede kor t hans vingger. Hun bed sig let i læben. Vinger? Det måtte være sjovt at flyve, men hun ville nok aldrig komme til det. Hun lagde hovedet let på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 0:15

Han smilte glad. "Fantastisk" sagde han lykkelig over det.
Hurtigt havde han smidt T-shirt og andet udover boxershortene, uden rigtig at tænke over det og hoppede i vandet, stadig med vingerne ude.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 9:53

Hun smilede let og bed sig kort i læben. Hun grinede kært da han sprang i vandet. Hun smilede kort igen og bed sig igen i læben.
Lilly smilede og lagde sig på maven ved søens bred. HUn smilede kort igen og betragtede ham svømme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 11:42

Hurtigt var han fløjet op, foldede vingerne om sig selv igen og fløjede ned i vandet igen med hurtighed der sagtens kunne overgå en masse andet.
Efter et par ture sådan op og ned, svømmede han stille og roligt hen til bredden.
"Skulle jeg så lære dig at svømme?" spurgte han med et stort smil og maste noget af vandet ud af sit hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 11:50

"Hvis du kan" grinede hun kært og smilede til ham. Hun tog let hendes sko, af. men ikke andet, end dem og hendes jakke. Hun hoppede let ned i vandet, til ham. Hun mærkede let det kolde vand, men det var rart.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum