Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3

Go down

I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 Empty I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3

Indlæg af Gæst Tirs 26 Jul 2011 - 18:34

Jaa..

Nu går det jo sådan, at Ray bliver den char, der sådan set forbliver på Vie! ^__^ Men men.. Det har så sandelig sit krav :3

Jeg behøver jo et emne, at komme igang med. Så sørgeligt er det nemlig...
Derfor disse småååå krav, som ellers skal skubbe et fantalissimo emne igang :D

Zhe Kravs:

- Minimum 12 linjer... Please ^^
- Tjaa.. Vil faktisk gerne have et plot, der har mening i Rays liv.. Noget der skal blive betydningsfuldt :3
- Og stavningen må virkelig gerne være en smule ordentlig... Takker på forhånd ^_^

Såh.. Will you make the future, with me?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 Empty Sv: I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3

Indlæg af Gæst Tirs 26 Jul 2011 - 18:39

Hej :)

Jeg vil rigtig gerne prøve at emne med dig og kan godt leve op til sine krav :)
Jeg vil gerne lave et plot, men har ikke lige nogle ide lige nu her på stående fod. Stavningen - jeg skal gøre mit bedste, men jeg staver normalt også rigtigt, hvis jeg dog alligevel har fejl, så er det for det meste trykfejl ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 Empty Sv: I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3

Indlæg af Gæst Tirs 26 Jul 2011 - 18:57

Trykfejl kender vi jo alle.. Især mig ^^

Men det lyder ellers godt :3.. Overlever nok plot-manglen, men så er det bare hvem der laver det, og hvor henne ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 Empty Sv: I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3

Indlæg af Gæst Tirs 26 Jul 2011 - 19:03

Kunne jeg lokke dig til at starte? Jeg skal ud at spise, så får ikke tid lige nu og her, så det ville være dejligt hvis du kunne starte. Jeg ved ikke lige hvor det skal være henne, men har du en ide? Jeg kan godt finde på et sted, hvis jeg skal :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 Empty Sv: I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3

Indlæg af Gæst Tirs 26 Jul 2011 - 19:05

Jeg laver det bare - så svarer du, når det er færdigt ^^
Stedet.. Sender linket over PM xD Finder bare et random place :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3 Empty Sv: I got the power.. To make you look in here! :D Seriously x3

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum