Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Forskellige plot idéer... Er du frisk? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Forskellige plot idéer... Er du frisk? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Forskellige plot idéer... Er du frisk? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Forskellige plot idéer... Er du frisk? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Forskellige plot idéer... Er du frisk? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Forskellige plot idéer... Er du frisk? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Forskellige plot idéer... Er du frisk? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Forskellige plot idéer... Er du frisk? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Forskellige plot idéer... Er du frisk? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Forskellige plot idéer... Er du frisk? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Forskellige plot idéer... Er du frisk?

Go down

Forskellige plot idéer... Er du frisk? Empty Forskellige plot idéer... Er du frisk?

Indlæg af Gæst Man 1 Aug 2011 - 21:57

Hej Alle.

Det er sådan at jeg nu søger nogle bestemte plot til min karakter Dean og jeg håber nogle af jer derude er friske.

Kort om Dean:
Dean er en ung engel der er flyttet til Terre for 4mdr siden. Han bor i byen fordi han er jagtet og eftersøgt i London efter at have lavet en masse ballade. Han er glad for sex, sprut og stoffer og arbejder på den lokale stripbar. han er kun på jorden af én grund: at finde sin fortabte bror. Ihvertfald er det den grund Dean tror han har til at være her, men virkeligheden er en helt anden...

De plots jeg søger er:

- Dean mangler en ven eller veninde! Alle han møder på sin vej ser han som sexobjekter, både mænd og kvinder. Men Dean kunne godt bruge en der kunne holde hans arrogance ud og bruge tid på at komme ind bag facaden og måske høre hans historie. Om det ender i kærlighed og problemer, eller det blot er et venskab, kan altid tales om :)

- Sex, Drugs and Rock'n'Roll søger altid kompani. Mænd og kvinder. Folk der vil stoppe ham på hans rejse, måske folk som banden der er efter ham i london har sendt? Måske nogle der vil slå ham ihjel og sniger sig ind på ham? Måske nogle der bare er billige? MÅske en luder han har bestilt?

Tell! :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forskellige plot idéer... Er du frisk? Empty Sv: Forskellige plot idéer... Er du frisk?

Indlæg af Gæst Man 1 Aug 2011 - 22:29

Ey! Er frisk på et emne. ^^
Hmmmh.. Altså Nata er ikke ligefrem den type der hopper i sengen med mester hvem som helst så tror at topic nummer et vil passe bedst i denne sammenhæng. Dog er hun lidt af en..afviser. Men bare vent til man kommer ind på hende og høre hendes stemme sige mere end to ord.
Plus at hun er en fantastisk lytter under hendes facade. Også når hun ikke ser ud til at være det.

Kunne det være noget der tiltræk dig?? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forskellige plot idéer... Er du frisk? Empty Sv: Forskellige plot idéer... Er du frisk?

Indlæg af Evangeline Lør 6 Aug 2011 - 13:16

Jeg vil gerne emne med dig, og jeg synes om begge plots, så du må egentlig gerne bare vælge et af dem. Jeg er frisk på det meste.

Evangeline er lidt den naive type, som er let at charmere sig ind på.. Jeg ved ikke, om det er noget der skal bruges i emnet? n.n
Evangeline
Evangeline
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Forskellige plot idéer... Er du frisk? Empty Sv: Forskellige plot idéer... Er du frisk?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum