Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vie La Mort plot (kom med idéer) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vie La Mort plot (kom med idéer) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vie La Mort plot (kom med idéer) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vie La Mort plot (kom med idéer) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vie La Mort plot (kom med idéer) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vie La Mort plot (kom med idéer) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vie La Mort plot (kom med idéer) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vie La Mort plot (kom med idéer) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vie La Mort plot (kom med idéer) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vie La Mort plot (kom med idéer) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vie La Mort plot (kom med idéer)

+3
Luna Linston
Khaa
Stefan
7 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Abraham Borzakov Lør 27 Apr 2013 - 16:43

MAFIA PLOTTET
(Kom med idéer)

Handlingen til plottet so far....

En fransk mafiagruppe begynder langsomt at danne sig, en kamp om magt i undergrundssamfundet starter både internt i mafiaen og mellem andre grupper, samtidig forsøger lovholdere og modstandsgrupper at spolere deres planer.


  • Jeff Es. foreslår, at der via emner langsomt opbygges en fransk mafia
  • Adriana foreslår, at FUN (forenede undergrundsnationer) indblander sig med en hemmelig modstandsgruppe, hvis mål er at bekæmpe mafiaen i deres tidlige stadie
  • Marcus foreslår, at den franske mafia dræber ham, hvilket medfører, at hans sjæl officielt går til Leviathan og han bliver djævel. Han søger efterfølgende tilhængere for at hævne sig over den franske Mafia. Tilmeld dig klanen her: https://vie-la-mort.danskforum.net/t11768-angaende-vie-la-mort-plottet-laes-venligst#221124
  • Liam Borzakov foreslår, at Den Franske Mafia oprettes som NPC, så brugerne har mulighed for at tilmelde sig og overtage ledelsen af mafiaen. 
  • Jeff Es. ønsker at overtage De Franske Mafia og inkludere de støttere, han allerede har. 
  • Outofgame: Maya, Thomas Keefer, Mallorie, Abel og Kylie bliver sat ind under mafiaen. 
  • Adriana bliver udnævnt som operationsleder for Operation Libra, der er en politisk modstandsgruppe oprettet af FUN, Forenede Undergrundsnationer. 
  • Andrija bliver ejer af diskoteket "Salles de Banquet" som skal distrubere våben og stoffer.
  • Andrija får lokket Thomas Keefer med i Mafiaen og bliver hans dealer, Mallorie bliver en del af mafiaen som følge af Thomas' indblandelse. 
  • Outofgame: Gretchen Murphy, Thayer, Khá, Millicent, Luna Linston, Stefan og Zhadalina bliver sat ind under modstandsgruppen "Operation Libra"



Emner:
https://vie-la-mort.danskforum.net/t11742-everyone-sang-abent-emne-mulighed-for-udvikling-af-plots

https://vie-la-mort.danskforum.net/t11634-expecting-abent

https://vie-la-mort.danskforum.net/t11802-den-franske-mafia-sger-medlemmer

https://vie-la-mort.danskforum.net/t11831-all-good-clean-fun-or

https://vie-la-mort.danskforum.net/t11888-friend-or-foe

Artikler:
Salles de Banquets har fået ny ejer



Jeff Esvilla Boucher kom tidligere på måneden op med et initiativ til at starte et plot på siden, hvilket lod til at tiltrække et par brugere. Jeg kunne dog godt tænke mig, at vi får endnu flere brugere med på vognen, så vi kan få stablet plottet op som en historisk handling i Di Morga, der vil påvirke fremtiden. I kan læse om de grundlæggende idéer for plottet i Jeff's plotsøgning indlæg her: Let's Create History!
Hvis I læser hans indlæg, vil I se, at mafia-plottet giver en længere række af muligheder for hvad der kan ske. Man kan blive en del af mafiaen, starte en politisk modstandsgruppe, starte en kriminel modstandsgruppe eller anden mafia opposition eller indvolvere sig på anden vis, det er stort set kun fantasien, der sætter grænser!

I dette indlæg ville det være fedt, hvis I kunne komme med nogle idéer til plottet; det kan være generelle idéer eller de kan inkludere jeres karakter direkte, det er helt op til jer. Jo flere brugere, der er med, jo bedre!

I takt med at idéerne bliver bygget op herinde, vil jeg skrive dem i dette hovedindlæg, så det er let og overskueligt at følge med. Jeg vil også lave lister og hvilke brugere, der danner grupper sammen og hvis der ønskes, kan jeg offentliggøre emner herinde, der er relateret til plottet, så andre brugere kan se, hvor de kan hoppe ind og være med.
Jeg vil til at starte med benytte mig af Liam til at starte emner, der kan sætte lidt gang i sagerne, i disse emner er ALLE selvfølgelig velkommen til at være med!

Hvis I danner en gruppe, skal I være velkommen til at gøre den officiel ved at oprette den under vores forum for Organisationer, klaner og wolfpacks


Den Franske MafiaMAFIA 

Nuværende leder: NPC 
Kommende leder: Jeff Es.
Medlemmer:
Kylie
Andrija
Thomas Keefer
Mallorie
Abel
Maya

Under opbygning
Operation LibraMODSTANDSGRUPPE 2

Overordnede leder: FUN
Leder af operationen: Adriana
Medlemmer:
Millicent
Khá
Thayer
Luna Linston
Stefan
Zhadalina
Gretchen Murphy

Under opbygning


Sidst rettet af Liam Borzakov Fre 28 Jun 2013 - 16:37, rettet i alt 12 gange
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Khaa Lør 27 Apr 2013 - 17:30

Jeg vil helt klart være med på ideen men har også forsøgt at starte emne hvor der har været involverede der skulle overtale Khá til at vælge side i en eller anden forstand. For ideen synes jeg er rigtig fed men der skal nok være en til at påvirke Khá's valg hvilket også er forsøgt gennem Jeff Es' kæreste der desværre ikke har svaret tilbage
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 17:37

Praktisk spørgsmål: Må plottet kun omhandle selve byen/område Terre/Di Morga eller kan det være hele verden der er med?

Min tanke (kun aktuel hvis hele verden er med): En tredje (eller fjerde hvis man tæller FUN med) gruppe af væsner vil forsøge at blive mere kendt i verden. At gøre de overnaturlige væsner mere kendte. De kunne udnytte at mafiaen holder FUN optaget i selve Di Morga og så kan gruppen have frit spil udenfor. Muligvis skaber de også noget inde i byen, for at få FUN ud af starthullet (idé efter at have læst Liams åbne tråd).

Ved godt at det er en meget stor idé (fordi det dækker hele verdenen) og jeg ved heller ikke om det kunne være i folks interesse, men bare et forslag som afgjort ville påvirke hele spilmiljøet på siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Abraham Borzakov Lør 27 Apr 2013 - 17:56

Som udgangspunkt er hele verden vores legeplads, da karakterer jo har lov til at bosætte sig hvor som helst det passer dem. At inddrage en part, der vil gøre brug af at hele verden kigger den anden vej, lyder bestemt ikke tosset, men før det kan ske, skal vi jo have stablet mafiaen og modstandsgruppen og alt det der - mit råd ville være at smide bomben, når plottet er kommet lidt i gang, så virker det mere realistisk.

Det kunne eventuelt være en anden mafiagruppe, der udover at være irriterede over den nye franske mafia, forsøger at sprede budskabet om at åbne undergrundssamfundet op for menneskenes verden.
Det er dog et udfald som jeg på stående fod ikke kan tillade, da det vil have lidt for fatale konsekvenser, hvis vi blander menneskene og væsnerne fuldkommen. Men hvis plottet leder i den retning og der er MANGE brugere, som er med på idéen, vil demokratiet selvfølgelig få sin vilje!
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 18:00

Jeg er frisk på at hoppe med ind i Plots.. Vil bare send en Pm og spørg mig omkring ting :) måske kan dette få min lyst til at være her inde tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 18:02

Ok - lyder fornuftigt :]

PM på din avokado farvet journalist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 18:05

Jeg er også på. Marcus ville fungere bedst som højre hånd, eller som træner af nye medlemmer (Måske begge dele?). Hvis det er noget der kan arrangeres via et emne, ville det være fedt :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 18:16

Hvad med nogle få individer der ser til fra sidenlinjen og agerer forskelligt alt efter hvad de vil finde underholdende?

Jeg ved at Abatu her vil være en sidespiller og hjælpe den ene eller den anden side alt efter hvad han tror vil give et underholdende resultat. For has skyld kan den franske mafia overtage alt og han vil være ligeglad, så længe han fik noget sjov ud af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Abraham Borzakov Lør 27 Apr 2013 - 18:17

Fedt med så mange henvendelser allerede! :D
Jeg vil dog lige hurtigt opfordre alle til at komme med idéer til det, der allerede er foreslået, så der ikke kommer for mange forskellige historier på samme tid. Vi skal først have skabt en mafia gruppe og modstandsgruppe og få dem i spil før vi kan starte på noget andet.

Hvis nogen har interesse, kunne vi starte ud i dette emne: https://vie-la-mort.danskforum.net/t11742-everyone-sang-abent-emne-mulighed-for-udvikling-af-plots

I kan offentliggøre jeres idé til handlingen i et indlæg derinde og derefter skrive selve teksten, da det kan tage lidt lang tid, og det ville være ærgerligt, hvis der så var en anden bruger, der var hurtigere med en handling.
Så kan andre brugere også bygge videre på den handling, man hurtigt opremser i sit lille indlæg. Gav det mening? Hahah

Eksempelvis:
Bruger 1: I mit indlæg beskriver jeg at min karakter ser en ukendt person gå ind på et hotelværelse på højeste etage

Så kan bruger 2 bygge videre inden det rigtige indlæg fra bruger 1 er færdigskrevet (man skriver sit færdige indlæg i samme indlæg med input til handling)
Bruger 2: Jeg kunne godt tænke mig at være denne ukendte person, det er mig der skubber den der person ud af vinduet fordi ... blablabla

Benyt jer endelig af at kunne sende PM til hinanden og aftal hvad der skal ske :D

........ giver jeg mening? Hahaha jeg er så glad!!
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 20:03

Jeg er også med på idéerne, synes det lyder fedt alt sammen. :) Det er altid super med plots selv om jeg ingen ideer har pt kan jeg vel godt prøve at kommet med noget selv om jeg ikke er den bedste til plots.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Stefan Lør 27 Apr 2013 - 20:54

Har ingen idéer, men super fed idé, kunne da være fedt at deltage :D
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Abraham Borzakov Lør 27 Apr 2013 - 23:10

Hvordan kunne I tænke jer at deltage? :)

Regner I med at blive indblandet i mafiaen eller en modstandsgruppe der forsøger at mindske kriminaliteten?
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Khaa Lør 27 Apr 2013 - 23:12

Jeg vil personligt foretrække at hvis Khá blev kontaktet af en af siderne for at overbevise ham om at deres er det rigtige valg:) Så begge sider er åbne for mit vedkommende
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 12:23

Chrips er in!!! han er lige typen der gør alt ondt, og grusomt så længe hans masters Lucifer og Satan har det fint med det, så jeg frisk på ideen

tænker Chrips vil passe godt ind i mafia gruppen hvis det var
ellers åben for ideer x)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Luna Linston Søn 28 Apr 2013 - 12:38

Vil meget gerne deltage hvis det kan lade sig gøre, ved bare ikke hvor Luna fitter ind? Hun er en dæmon, men hvordan kan hun komme ind i det hele? Når hun er i sin Dæmon form er hun meget ondskabsfuld :3

P.S. Super fed idé ^w^ Er vild med den! .w.
Luna Linston
Luna Linston
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Di Morga - Terre - Lejlighederne.

Antal indlæg : 80


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 12:49

Ved dog ikke hvilken en af siderne Gretchen kunne passe ind, måske en modstands gruppe? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Thomas Keefer Søn 28 Apr 2013 - 16:35

Det lyder vældig interessant.
- Ydermere ville det passe Thomas glimrende, hvis han på en eller anden måde kunne blive inddraget i det. En mafia gruppe især.
Thomas Keefer
Thomas Keefer
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Di Morga - Terre - i en mellemstor, nyrenoveret lejlighed med altan.

Antal indlæg : 233


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Abraham Borzakov Søn 28 Apr 2013 - 18:29

Til jer der gerne vil inddrages i et plot nu og her bør kontakte Marcus. Vi har aftalt, at hans oldefar solgte Marcus' sjæl til Leviathan, så når Marcus dør vil hans sjæl blive givet til Leviathan og så vil han skifte race fra menneske til Djævel af Leviathan.

https://vie-la-mort.danskforum.net/t11742-everyone-sang-abent-emne-mulighed-for-udvikling-af-plots
I mit emne bevidner Liam en person falde ned fra Quatre Hotel, vi er nu nået til, at det er Marcus, der er splattet ud på fortorvet.

Nu søger vi en eller flere brugere, der kunne have skubbet ham ud og en begrundelse hvorfor det blev gjort - jeg ser helst, denne gruppe skal have forbindelse til den franske mafia.

Marcus vil når han bliver transformeret til Djævel søge hævn mod den franske mafia - denne gruppe vil dog ikke være en politisk eller fredelig modstandsgruppe, så der er stadig mulighed for at sætte gang i organisationer, som forsøger at bekæmpe kriminaliteten (både den franske mafia og den gruppe, Marcus vil forsøge at danne)

Jeg håber, nogle af jer vil smide en karakter ind som hjælp - vi skal jo starte et eller andet sted!
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 18:43

Jeg er villig til at hjælpe Marcus hvis der bliver mulighed for det
en djævle til en anden jo :)


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Thomas Keefer Søn 28 Apr 2013 - 18:45

Er den franske mafia forbeholdt menneskeracen ?
Thomas Keefer
Thomas Keefer
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Di Morga - Terre - i en mellemstor, nyrenoveret lejlighed med altan.

Antal indlæg : 233


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Abraham Borzakov Søn 28 Apr 2013 - 19:12

Alle racer har mulighed for at komme i spild - den franske mafia vil især have brug for flere forskellige racer, da det vil give mere indflydelse. Dog kan der opstå grupper, der er rettet direkte mod en bestemt race eller som består primært af en bestemt race.
Eksempelvis kunne Chrips og Marcus skaffe flere djævle og starte en klan af djævle.

Det er vigtigt, at I kontakter hinanden over PM, når I ser nogle interessante, på den måde får vi hurtigst muligt sat gang i sagerne!
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Baalichi Søn 28 Apr 2013 - 20:41

Synes det lyder fantastisk! Tænker på en elelr anden måde, at Baalichi bliver en hitman, eller i hvert fald lejemorder, for mafiaen, hvor han leger lidt med dem han ikke må, hvis I forstår. ELler måske, at han går killing spree, hvor han og nogle andre går renegade, fordi de synes, det hele er noget lort?
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 21:16

Hvis der på et tidspunkt blev sendt bud efter folk, som enten stik-i-rend-drenge/piger, dobbeltagenter eller en der skulle skaffe informationer for en gruppe, er jeg klart på banen! :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Abraham Borzakov Man 29 Apr 2013 - 21:20

Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 17:30

Liam Borzakov skrev:Alle racer har mulighed for at komme i spild - den franske mafia vil især have brug for flere forskellige racer, da det vil give mere indflydelse. Dog kan der opstå grupper, der er rettet direkte mod en bestemt race eller som består primært af en bestemt race.
Eksempelvis kunne Chrips og Marcus skaffe flere djævle og starte en klan af djævle.

Det er vigtigt, at I kontakter hinanden over PM, når I ser nogle interessante, på den måde får vi hurtigst muligt sat gang i sagerne!

Selvom nye idéer til plots er blevet sat på pause, or so I read, ville jeg liiige kaste en diskret hentydning. Hvis en af de her fremtidige mafia-, modstands- and whatnot-grupper har brug for at flekse med musklerne offentligt, må I meget gerne bruge Mitchell! please notice that I'm really shy and therefore only does topics in PM's or on Skype - that said, you're welcome to use Mitchell as a random victim of violence(verge-of-death-scenarios at the worst, though not necessarily fewest) in any topic, as long as I'm told, thanks for reading this small text~

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort plot (kom med idéer) Empty Sv: Vie La Mort plot (kom med idéer)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum