Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Racebeskrivelser - kom med idéer
3 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Racebeskrivelser - kom med idéer
De Nye Racebeskrivelser
Vi er i gang med at lave nye racebeskrivelser på siden. De kommer ikke til at være fuldkommen anderledes, men der vil være en del ændringer især i forhold til magier og evner for den enkelte race. Derudover vil der også blive tilføjet en detaljeret baggrundshistorie til hver race, så man kan få mere indsigt i sin karakters forfædre.
Jeg tænker, det kunne være fedt, hvis I kunne komme med forslag til racebeskrivelserne :D I behøver endelig ikke skrive en HEL racebeskrivelse, men bare mindre dele eller idéer til forskellige ting, eks. svagheder, styrker, magier eller generelle evner.
I kan skrive idéerne her i emnet eller over PM til mig...
Det kan være alt lige fra "Jeg kunne godt tænke mig, at vampyrer ikke har kristne ting som en svaghed" til "Animagusen skal være mest udbredt i Europa" eller "Dværge skal maks være 150 centimeter høje" eller "Vampyrer skal ikke kunne manipulere med elementer"
Bare fyr løs, så prøver vi at få det hele til at passe sammen i racebeskrivelserne n.n'
Abraham Borzakov- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.
Antal indlæg : 700
Towa- Competent (Rank 10)
Antal indlæg : 361
Sv: Racebeskrivelser - kom med idéer
Hmm...
Jeg tænker på at Varulve kan have kontrol over deres egne gerninger i Lycan form?
Det er rigtigt nok at de med nok erfaring vil kunne kontrollere hvad for en del af deres krop, eller om det er hele kroppen, der bliver forvandlet.
Om ikke andet så giv dem kontrol over hvad de gør under specielle situationer (Som en Blood Moon f.eks. Meget sjældne)
Jeg tænker på at Varulve kan have kontrol over deres egne gerninger i Lycan form?
Det er rigtigt nok at de med nok erfaring vil kunne kontrollere hvad for en del af deres krop, eller om det er hele kroppen, der bliver forvandlet.
Om ikke andet så giv dem kontrol over hvad de gør under specielle situationer (Som en Blood Moon f.eks. Meget sjældne)
Gæst- Gæst
Hey guys!
Er der slet ikke nogle af jer, der sidder inde med ideer til racerne? :D
Er der slet ikke nogle af jer, der sidder inde med ideer til racerne? :D
- Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.
Da det er en fantasi side mener jeg selvfølgelig der mangler racer, men mange af dem ville ikke passe ind i den "stemning" der er her på Via-la-mort, som Minotaur, Mind-flayer, Hag's (alle slags af dem), Kobold, Gargoyle, Gnoll, Goblin, Orc, Ogre, Merfolk, Draconic og medusa's.
Føler de skal være der, men de vil ikke passe godt nok ind, og vil med glæde skrive en længere beskrivelse af alle racerne hvis der føles behov for det.
Føler de skal være der, men de vil ikke passe godt nok ind, og vil med glæde skrive en længere beskrivelse af alle racerne hvis der føles behov for det.
Gæst- Gæst
En mulighed her, at du finder saerlige elementer hos nogle af de naevnte racer, som du kunne taenke dig at have under nogle af de eksisterende racer? n.n
Beklager mit mangel paa danske bogstaver, jeg sidder paa engelsk mac.
Beklager mit mangel paa danske bogstaver, jeg sidder paa engelsk mac.
Mind-flayers: Awsome race der skriger "Du skal ikke stole på mig" Og lever af tænkende ting dog ikke levende som en vampyr, og det er en krav de skader dig pernament da de spiser kød og kun kød og har en kærlighed for hjerne (officelt fra wizzards hjemme side kan de kun spise hjerne men høre ikke hjemme til en RPG sige)
Hag's (Hags er asparas onde søster, lige som djælve/engle er der naturligt konflit mellem de to.)
Goblin/Kobold (Den lege syge lille satan der elsker at drille folk, og ikke altid at skade dem)
Merfolk(Føler jeg er awsome, men ville langt fra passe ind i Via La Mort.)
Men resten savner jeg ikke noget fra, Jo mangler lidt den race der er Fysisk stærk og ikke bare lidt men meget som Ogre/Minotaur/Draconic og Orc, selv da orcere ikke er meget fysisk stærkere end mennesker.
Gæst- Gæst
Okay, her er den ene ide jeg har til en eventuel ny race, navnet er latterligt og det eneste jeg kunne finde der virkede passende.
//Skriver på engelsk fordi det er nemmere.. :P//
Name - Paragon
Appearance - Paragons are ethereal beings with no real physical form. They adapt to their environment by creatig a body of non-sentient beings. They can be anything from a rock golem to a wodden human. They can even use the carcass of a dead animal or other creature(Kræver at det er dødt!)
Despite how much they try to disguise themselves with a physical form, they will always emmit a faint arcane glow, making them easily recognizable by those that knows what to look for.
To a human they will just seem very pale.(In case they have a humanoid form)
Strengths Seeing as they are ethereal beings, almost purely magic, they have a massive magical potential. They are able to recognise a magical creature before even laying eyes on it.
Their ability to make a body of almost every non-sentient being allows them to have varying strengths. Fx. One made with a body of stone will be resistent against water.
Weaknesses While their ability to have a body of almost anything can be an advantage, it can also be a massive weakness. One with a body made entirely out of wood would find themselves at the mercy of even the weaker pyromancers.
Giving their large magical potential, they have a weak physicue and as such isn't very strong nor have a very high endurance, no matter the form they possess.
Ide til mulig 'evne' ved et eventuelt erfarings point niveau
The strongest and oldest of the Paragon are able to create a body of multiple materials at once. This means that, at some point, they will be able to create a body partly out of stone, partly out of wood and (perhabs) partly out of flesh, should they desire to do so.
Eneste ide jeg har... Ved ikke helt hvor meget den vil passe ind på VLM :P
//Skriver på engelsk fordi det er nemmere.. :P//
Name - Paragon
Appearance - Paragons are ethereal beings with no real physical form. They adapt to their environment by creatig a body of non-sentient beings. They can be anything from a rock golem to a wodden human. They can even use the carcass of a dead animal or other creature(Kræver at det er dødt!)
Despite how much they try to disguise themselves with a physical form, they will always emmit a faint arcane glow, making them easily recognizable by those that knows what to look for.
To a human they will just seem very pale.(In case they have a humanoid form)
Strengths Seeing as they are ethereal beings, almost purely magic, they have a massive magical potential. They are able to recognise a magical creature before even laying eyes on it.
Their ability to make a body of almost every non-sentient being allows them to have varying strengths. Fx. One made with a body of stone will be resistent against water.
Weaknesses While their ability to have a body of almost anything can be an advantage, it can also be a massive weakness. One with a body made entirely out of wood would find themselves at the mercy of even the weaker pyromancers.
Giving their large magical potential, they have a weak physicue and as such isn't very strong nor have a very high endurance, no matter the form they possess.
Ide til mulig 'evne' ved et eventuelt erfarings point niveau
The strongest and oldest of the Paragon are able to create a body of multiple materials at once. This means that, at some point, they will be able to create a body partly out of stone, partly out of wood and (perhabs) partly out of flesh, should they desire to do so.
Eneste ide jeg har... Ved ikke helt hvor meget den vil passe ind på VLM :P
Gæst- Gæst
SPARKLING VAMPIRES! *____* *Star-like eyes*
Tokito- Advanced Beginner (Rank 6)
- Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?
Antal indlæg : 109
Som jeg har skrevet her over, føler jeg der mangler den legesyge/drille syge, Eller en race hvor der kan være en foredom mod den.
Og dette føler jeg ikke kan passe ind ved nogen af de andre.
Her tre muligheder for dette.
Nisse
Kobold
Goblin
Den af dem jeg føler der passer bedst ind til Via-la mort er nok nissen.
appearance: Dette mindre væsen er på højde med et ti året barn. Har ofte store kinder samt en bred næse.
Personlighed: Dette lille væsen er kendt for at være meget lejesygt, og sky. Normalt høre man børn snakke om deres "fantasi venner" Det er ofte nisser der kun viser sig for børn. Da de føler sig mere hjemme sammen med børn end andre væsner. kun nogen få kan ved ret meget om dette meget sky væsen. Og de få af dem nogen mener de har set en, har ofte kun lige set den og så er den forsvundet.
De lever ofte ude af byen. Da de meget nemt bliver stresset, og selv de mindre ting går dem på, i længere tid.
Den nemmeste måde for dem at slappe af på er gennem at drille folk.
Normale evner: Deres evner hjælper dem ofte til enten at drille folk, eller at forblive gemt.
Mange af dem, har også evnen til at lave sig til mindre dyr, som mus, rotter, marsvin, kaniner, eller mindre katte.
Og dette føler jeg ikke kan passe ind ved nogen af de andre.
Her tre muligheder for dette.
Nisse
Kobold
Goblin
Den af dem jeg føler der passer bedst ind til Via-la mort er nok nissen.
appearance: Dette mindre væsen er på højde med et ti året barn. Har ofte store kinder samt en bred næse.
Personlighed: Dette lille væsen er kendt for at være meget lejesygt, og sky. Normalt høre man børn snakke om deres "fantasi venner" Det er ofte nisser der kun viser sig for børn. Da de føler sig mere hjemme sammen med børn end andre væsner. kun nogen få kan ved ret meget om dette meget sky væsen. Og de få af dem nogen mener de har set en, har ofte kun lige set den og så er den forsvundet.
De lever ofte ude af byen. Da de meget nemt bliver stresset, og selv de mindre ting går dem på, i længere tid.
Den nemmeste måde for dem at slappe af på er gennem at drille folk.
Normale evner: Deres evner hjælper dem ofte til enten at drille folk, eller at forblive gemt.
Mange af dem, har også evnen til at lave sig til mindre dyr, som mus, rotter, marsvin, kaniner, eller mindre katte.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» nye ideer (af katarla)
» Ideer til flere racer :D
» Vie La Mort plot (kom med idéer)
» Forskellige plot idéer... Er du frisk?
» Tomme idéer og blanke papirer - Drew.
» Ideer til flere racer :D
» Vie La Mort plot (kom med idéer)
» Forskellige plot idéer... Er du frisk?
» Tomme idéer og blanke papirer - Drew.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont