Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What a life - Gabriel Bhaal EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What a life - Gabriel Bhaal EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What a life - Gabriel Bhaal EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What a life - Gabriel Bhaal EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What a life - Gabriel Bhaal EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What a life - Gabriel Bhaal EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What a life - Gabriel Bhaal EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What a life - Gabriel Bhaal EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What a life - Gabriel Bhaal EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What a life - Gabriel Bhaal EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What a life - Gabriel Bhaal

2 deltagere

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Angelin Ons 3 Aug 2011 - 21:50

What a life – Gabriel Bhaal
Privat


På en af Terres gader, begav en smuk ung engel sig af sted I de sene nattetimer. Hvad hendes mål var med denne tur, var hun ikke selv klar over, men hun havde bare brug for at være lidt ude i den kølige sommernat. Denne nat var en af de første der havde været godt gennemkold, men dette bemærkede hun intet af. Kvindens plus var høj, lidt som om hun havde løbet et halvt maraton, og dog ikke. Med meget anstrengelse forsøgte hun at holde pulsen og hendes hjerteslag nogle lunde reglmessige, men det var en smule besværligt, når hun stadig følte sig forfulgt. Denne forfølger var et af de grimmeste væsner hun længe havde set, men hans ord var smukke. Lidt ligesom poesi. Lidt havde hun overvejet om han var poet, men denne tanke havde hun dog smidt væk, da hun ikke ville tænke for meget på væsnet.
Angelin, som kvinden hed, satte tempoet lidt ned, så hun nu nærmest ikke gik længere. Først nu, efter lang tiden uden døre, kunne hun mærke kulden snige sig ind på hende. Lidt varme ville hun ikke gøre særlig meget skaden på hendes skrøbelige og spinkle krop. Den blege hun skinnede stort set om kap med månelyset og stjernernes funklen. For andre ville det være et smukt syn, men for hende gjorde det bare at hun var lettere at få øje på, og blive en vampyrs offer igen. Ikke lige noget hun følte sig specielt tiltrukket af.
Ingen andre skridt end hendes kunne høres. Hendes åndedrag var ganske rigtigt også det eneste man kunne høre, og hun sank sammen på en bænk. De tynde klæder hun havde på, så ikke ud af særlig meget. En mosegrøn kjole, som gik hende til midt på lårene, et par nedslidte ballerina sko og en sort cardigan som ikke var meget tykkere end spindelvæv. Nogle ville kalde hendes påklædning for upraktisk, men det modsagde hun sig tit. Det var ikke tøj man skulle bruge for mange kræfter på at bære, og det var skam meget praktisk for hende, nu hvor hun blot strejfede rundt på gader og stræder for det meste.
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Ons 3 Aug 2011 - 22:07

længer op af gågade, kom der en mand stille og rolig går ned mod en uddørs cafe ting, han var høj næste to meter og har unaturlig mørke brun øjne, næste over i det sort, mand hedder gabriel og er en gammel dæmon, nogen kender ham fra rygter og andre gennem en af væsen, han har sort stof bukser og en blod rød skjorte, da han når til cafe sat sig ned ved et bord til to, han kiggede kort rundt for af ser hvor mange der endelig var til sted, da en tjener kom ned til ham bestemmer han en øl og læner sig tilbage i stol, han kiggede kort op på natten himmel og smiler svagt, der er en engle på vej her op, kun han mærke fra en aura længe ned af gågade, han tog mod øl og tog en tår af den.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Angelin Ons 3 Aug 2011 - 23:05

Med forsigtige skridt gik Angelina vidre ned af gaden, selvom hun for et kort øjeblik havde smidt sig på en bænk. Kulden ved en smile i hendes overarme, lår og ben, da hun ikke havdevalgt en særlig varm påklædning, sidste gang hun fik mulighed for at skifte tøj. Når man var en stjrejfende engel som hende, havde man skam også brug for pÅklædning og en halskæde med hvidløg, da engle rimelig tit blev overfaldet af vampyrer. Utroligt at engle lod smagte så utrolig godt. Selv mente hun at blod blot var flydende væske, som næsten alle levende væsner havde i deres krop, både varmt og koldt blod. Angelin bevægede sig længere op af gaden, og stødte på en lille café, som hun besluttede at aflægge et lillebesøg. Det kunne være rart med en smule varme i kroppen igen.
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Ons 3 Aug 2011 - 23:12

han havde tager to tår mere af krus med øl da en engle kom til cafe, som han havde mærke af der var på vej her op og nu kan han ser hvem det er, det er en kvinde i noget ikke særlig varm tøj, han tog en tår mere af øl og lukke kort øjne, han som tro af engle havde penge til tøj og så noget ting men det så det ikke ud til af hun havde, han havde godt nok ikke selv det varm tøj på men han var så også en undead dæmon så han mærke ikke rigtig af det var kold, hvis han havde var død som nu havde han være en ild dæmon, og så havde han går rundt med mere tøj på kroppen end det han gør nu, "godaften frøk" sagde han og kiggede over på hende, han regn med af hun var en frøk da hun ikke virker særlig gammel.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Angelin Ons 3 Aug 2011 - 23:23

Caféen så ud til at være rimelig mennesketom, og det passede hende også passende, da hun ikke havde behov for alt for meget støj, til hendes gode hørelse. På nogle punkter lignede hun virkelig en vampyr; skarpe tænder, god hørelse, god lugtesans og for ikke længe siden kunne hun også læse tanker, dog var den gave mere eller mindre forsvundet fra hende, og det samme med den anden evne. Nu kunne hun sportte varsler om fremtiden og tilføje og fjerne væsker fra kroppe såsom alkohol, stoffer og blod. "Godaften, unge herre," lød det fra englens smukke og bløde læber. Selve hendes stemme var blid og mild, samme stemme som utrolig tålmodige og kærlige væsner havde. Angelina kiggede forsigtigt på den unge herre, og dtuderede ham kort.
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Ons 3 Aug 2011 - 23:31

han ligner også selv en vampyr da han har hugtænder og resten af hans tænder er skarpe, hans øjne farver kun men også godt tro med engang imellem, "hvad laver man her ud i by alene" spurgte han og kiggede rolig på hende, det var ikke den bedst by af være i efter hold som alle væsen er kommer frem, han selv var ud og nyde natten liv og få noget frisk luft men han kun også godt klar sig selv, som hun nok også kan men han vil ikke fortale hende af han godt ved at hun er en engle, han kiggede kort rundt og lukke kort øjne, der var nu meget stille her i by eller der hvor de var, hvor der plejer af være en masse da det er på gågade, som ligger op til så mange bar og diskotek og nat klubber.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Angelin Ons 3 Aug 2011 - 23:43

"Jeg er altid her ude i byen alene. Gaderne er mere eller mindre mit hjem.. Ser du.. Jeg er ikke hjemløs og alligevel er jeg.." Forsigtigt rakte hun begge arme ud i luften, så man kunne de hendes slave-armbånd. Hvis ikke det allerede var gået op for ham, at hun var slave, vidste han i hvert fal besked nu, og hvordan han ville tage det, måtte hun finde ud af. Forsigtigt nærmede hun sig det bord han sad ved, og opdagede hans skarpe tænder. Dog sagde noget hende, at han ikke var vampyr, men at han var en Dæmon. " Må jeg sætte mig?" Spurgte hun med en blid let sensuel stemme, hvorefter hun lavede en kort hovedbevægelse hen mod stolen over for ham. Allegevel strejfede tanken om at han måske ventede på nogle, hende et kort sekund, og hendes krystalblå øjne mødte hans.
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Ons 3 Aug 2011 - 23:47

han nikke kort til det hun sagde og kiggede på armbånd om der var nogen navn på dem, han nikke kort til det om hun må sat sig og løft hånd og vis af det må hun gerne, han tog en tår mere af øl, "kan jeg bid på noget" spurgte han og kiggede på hende og smiler svagt, efter lidt tid, rakte han hånd frem mod hende, "navn er Gabriel og dit er" spurgte han og kiggede på hende, hans hånd var lette kølelig men ikke kold, da hun hils på ham, læner han sig rolig frem og kysser hende hånd ryg, ja han er en gammel dæmon som også lever i den tid, det var nu meget god af bruge nogen gang og af man havde lever den gang, det er ikke rigtig noget men kommer af med igen.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Angelin Tors 4 Aug 2011 - 0:01

Angelig var lettere taknemlig da han først gav hende tilladelse til at sætte sig, så bød hende på noget ogderefter spurgte om hendes navn, samt kyssede hendes håndryg blidt. "Mit navn er Angelin, og mange tak skal De have, for at være så vendelig mod en som mig," sagde hun med en blid tone, dog med en dæmpet stemme, ds ikke alle skulle vide hvad hun var for en. Det var utrolig hårdt og stressende at være slave, især når man blev 'leget' med. Nogle gange havde man bare brug for at være lidt sammen med en anden, som kunne på andre måder end ren vold. Efter hendes møde med Jace, var der sket en hel del ting med hende. "Noget at varme sig på, kunne være godt," kom det fra hende, og øjenkontakten var der endnu.
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Tors 4 Aug 2011 - 0:08

"når det er ikke noget og det er så lidt" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke kort til det næste hun sagde noget af varme sig på, han fik fat i tjener og bestille et stor krus varm kakao til hende, han regn med af hun kun lide det, han tog en tår mere af øl og havde enlig snart druk det hele, det gjort nu ikke rigtig noget, så kun han bare sidder og slappe af og snakke med hende lidt, "har du så nogen herre nu hvor er slave eller er du herre løs" spurgte han dæmpet, han smiler lidt af det han sagde, da det godt kun lyder som han snakke til en hund eller et anden dyr.

//smutte nu, skal op på arbejde i morgen/senere men kommer på imorgen/senere igen//
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Angelin Tors 4 Aug 2011 - 0:29

Angelin overvejede sit svar, før hun kom frem til det hun ville sige. "Jeg har en herre, Avery, men jeg har lagt planer om at skifte herre, en som vil gøre mig fri, når jeg har betalt det han skulle have for at hjælpe mig, med at få mig fri fra min tideligere herre. Men hvis jeg var herreløs, ville du så tage min som slave, eller rettere købe mig som slave?" Spurgte hun med en halvbange stemme, selvom den anden del var flirtende kg sensuel. Engle var til for at sprede glæde og lykke, men det skadede da ikke at være en smule sensuel og flirtende? Gjorde det vel? Kort overvejede hun det, indtil en kop varm kakao stod foran hende, og en fantastisk duft af chokolade ramte hendes næsebor. "Mange tak, unge herre. Ingen har været så høflige over for mig længe."

//okay:)
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Tors 4 Aug 2011 - 19:06

han nikke kort til det hun sagde om det med sin herre, "det ved men aldrig om jeg kun, men hvad kan du hvis jeg købe dig og går med til aftale" spurgte han og kiggede på hende og smiler svagt, "det er så lidt og det er ikke alle som er det mere" sagde han og lukke kort øjne, end han kiggede op på natten himmel, han kun enlig godt bruge en slave mere og kun han godt går med på hendes plan med af hun er fri, når hun har betale tilbage af det han havde købte hende for.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Angelin Tors 4 Aug 2011 - 20:10

"Jeg er allerede gået med til en aftale, og hvis jeg springer fra, kommer jeg ikke levende fra det længere. Hvis du kender Scars, eller Alexander, så er det ham jeg indgår en aftale med." Forsigtigt så hun over på Gabriel, og fortrød sin aftale med Scars, da hun sikkert kunne ingå en bedre aftale med ham den unge herre, som sikkert kunne behandle hende lidt bedre eller med lidt mere kærlighed, og af det ville hun nok heller ikke tabe så megt blod som ved den anden. "Så gid jeg kunne, du ville sikkert kunne behandle mig lidt bedre end ham," mumlede hun, og tog en tår af den varme kakao.
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Tors 4 Aug 2011 - 20:16

"jo har hørt om ham men har aldrig mødt ham" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, så hans hugtænder kom til syn kort, han lo kort af det næste hun sagde og smiler svagt derefter, "hvad for dig til af tror det, bare fordi jeg er høflig nu betyder det ikke af jeg altid er det, husk på så noget" sagde han og kiggede på hende, hvis man gab af kig efter, kun man ikke læs ham ved af ser på hans krop eller i hans øjne, han slap sig aura fri så man kun mærke den og føler den, hans aura sagde død og ødelades, meget mere kun man ikke få ud af den, kort efter forsvandt han aura hvor han kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Angelin Tors 4 Aug 2011 - 20:26

Angelin lagde hurtigt mærke til hans hugtænder, og sukkede. Hvorfor ramlede hun altid ind i nogle som var en smule vampyr? Det var bare utrolig typisk at det lige var vampyrer. Hvorfor kunne det ikke være andre Engle som hende selv? Det kunne have været meget nemmere. "I Know, men du virker ikke som en der ville gøre en kvinde alt for meget fortræd, eller er det noget du har tænkt dig at bevise?" Let som en fjer, fik hun blottet sin hals, med et lille grin. Han kunne bare komme an kunne han, og hvis det gik for vidt, kunne hun altid tømme ham for blod på en anden måde. Kort så hun over på manden, og sendte ham et sensuelt blik, blandet med et par flirtende krystalblå øjne.
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Tors 4 Aug 2011 - 20:44

han smiler svagt og kiggede kort rundt, han tog en tår mere af øl og tøm øl krus på det, ind hun kun når af blik med øjne stod han bag hende og læner sig rolig ned mod hende, hvor han kyssede hende svagt på hals og sat rolig tænder i hende, så det ikke vil gør vild ondt, han drak lidt af hendes blod, ind han gab slip på hende og forsvandt bag hende og sat i stol overfor hende igen, det var altid godt af kun teleport som magi, det giv nu meget hurtigt, i sted for af løbe eller fly, "var det et bevis nok" spurgte han og kiggede på hende og smiler svagt, engle blod smager nu meget godt.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Angelin Tors 4 Aug 2011 - 20:57

Da han berørte hendes hud med hans fyldige læber, sukkede hun kort. Ikke forsi hun var træt eller irriteret, men fordi hun simpelthen allerede vidste hvad han ville efter kysset på hendes hals. Og det gik som hun havde forventet. Han satte tænderne i hendes hals, men smerten kom ikke. Den forblev væk, og det gjorde hende en smule stærkere. Tænk at hun virkelig kunne holde de ting ud. Kort afgav hun et støn fra de rødlige læber i hendes ansigter. "Bevis nok på, at du ikke er bange for at bide, og jeg er næsten også sikker på, at du ikke er bange for at kæle lidt med en kvinde," lød det fra hendes læber, efter han nu sad på hans stol overfor hende igen.
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Tors 4 Aug 2011 - 21:08

han smiler svagt da hun gav et støn fra sig, han smiler af det næste hun sagde og kiggede kort på hende, "nej det er jeg heller ikke, hvorfor da" spurgte han og kiggede på hende, var hun også tiltrække af ham eller kun hun bare godt bruge noget, det kun men nu aldrig vide med så nogen kvinde, han læner sig tilbage i stol og slappe af, han lukke kort øjne og kiggede derefter op på natten himmel, "skal vi find et andet sted eller" spurgte han efter lidt tid i stillehede, mens han kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Angelin Tors 4 Aug 2011 - 21:19

"Det bliver jeg nød til at se før jeg tror det," mumlede hun kort for sig selv, og rettede blikket fra sit tøj og over på ham. Selvom han lignede en som var et par år ældre end hende, gjorde det hende intet. Hun var van til at de mænd hun mødte var omkring tre til fire år ældre end hende, og hun trives da også godt med dem, ingen tvivl om det. "Tanken er utrolig fristende, men det kommer an på om du vil bevise det på mig?" Hun hævede forsigtigt et øjnbryn, og sendte ham et halvfrækt blik og de samme flirtende øjne, som nu mødte hans i lidt kort tid. Angelin bed sig selv i læben, og afventede en kommentar eller et svar far den unge herre.
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Tors 4 Aug 2011 - 21:24

han smiler da han halvt hørt det hun mumlede for sig selv, "det vil jeg da, da det ikke er så tit af men møde på kvinde som vil gør det med andre til sted" sagde han og smiler halv frækt tilbage til hende, han smide den en sko og kørt den fod op af hendes inderlår, og lad den mellem hendes ben, hvor han svagt kørt den op og ned ud på hendes trusse for af bevis lidt af han godt tør, hvor han tag fod til sig og tag sko på og kiggede på hende, for af ser hvordan hun tog det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Angelin Tors 4 Aug 2011 - 21:35

Angelin så på ham med et overrasket smil, og sendte ham et frækt blik. "Lad os findet et andet sted, hvor de ældre herre ikke bliver jaloux," kom det fra hende, hvorefter hun lavede et hovedkast hen mod tre fulde mænd, som sad og kiggede på dem med store øjne, som kunne se hvad der forgik under bordet. Ovre fra dem kunne hun høre piften og hvisken fra den ne mand til den anden, og lidt efter begyndte det at gå hende på. Hvis bare de kunne holde deres kæft, kunne hende og Gabriel komme vidre med deres småting som de havde gang i. Og hvis de fandt et andet sted, kunne hun også gøre noget for ham, eller bevise noget.
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Tors 4 Aug 2011 - 21:41

han nikke kort til det hun sagde og smiler frækt tilbage, "så lad os det, når du har druk din varm kakao færdig hvis den ikke er bliv kold" sagde han og kiggede på hende, når så vil han også få prøve en engle igen, det er mange år side, han vente rolig på af hun skulle få den drikke eller sige af hun ikke vil havde den fordi det er for kold, han rejse sig rolig op da hun var færdig med kakao på den en eller anden måde, hvor han rakte hånd til hende for af hjælp hende op af stå, "nogen ide til hvor vi skal går hen" spurgte han og kiggede på hende, han havde ikke noget hotel værelse for tid men man kun altid find et øde hus, ellers kun de tager hjem til ham, det kun de være i fred.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Angelin Tors 4 Aug 2011 - 21:57

I Et par hurtige mundfulde, fik hun tømt kakaoen, som efterhånden var blevet ensmule lunken, men i bunden var dejlig varm. Duften af den rene kakao kom frem i hendes mindre, og hun overvejede hvorda ndet mon kunne være når man gikog indåndede den faktastiske duft dag ud og dag ind. Tanken om at kunne drikke kakao så tit hun ville, var heller ikke helt så ringe endda, men når man var slave, hjemløs og ikke særlig mange penge havde, var det rimelig svært at få noget varmt at drikke, ordenligt tøj at tage på, eller for den sags skyld et sted at sove, som ikke inkluderede en bænk. Forsigtigt så hun på ham, og fik rejst sig op ved hjælp af ans hånd. "Njaa.. Ikke rigtigt.. Har ikk noget hjem som sådan selv, ellers ville jeg have tilbudt det," mumlede hun.
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Tors 4 Aug 2011 - 22:08

han smiler svagt af hende, så hun så hurtigt kun drik resten af den varm kakao, han nikke kort til det hun sagde, "vi kan find et øde hus eller tager hjem" sagde han og kiggede på hende, han begynde rolig af går bare for af kom lidt væk fra de tre fuld mænd, da det virker til af det irriterende hende, han lad en arm om hende og tog hende let på røv mens de gik rolig, han var ligeglad hvor de tog hen, da han godt kun selvom der var andre end den han gjort det med.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Angelin Tors 4 Aug 2011 - 22:19

Forsigtigt så hun hen på de tre fulde mænd, og sendte dem et rimelig muggent blik, da hun var ved at blive godt træt af dem. De sad alligevel bre og stirrede på dem, som om de var en eller anden porno-film, der kørte foran deres øjne. Det skulle hun godtnok ikke nyde noget af længere, og slyngede derfor armen om Gabriel da de gik ud af døren. "Du bestemmer. Du kender sikkert også byen lidt mere end jeg gør," kom det fra hende, efter en lang tavshed, da de gik hen af gaden. Hun havde virkelig intet imod at han tog lidt på hendes røv, da de alligevel snart skulle det alt det der var værrer, som hun på en eller anden måde glædede sig til.
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

What a life - Gabriel Bhaal Empty Sv: What a life - Gabriel Bhaal

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum