Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The blackness (Gabriel Bhaal) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The blackness (Gabriel Bhaal) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The blackness (Gabriel Bhaal) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The blackness (Gabriel Bhaal) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The blackness (Gabriel Bhaal) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The blackness (Gabriel Bhaal) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The blackness (Gabriel Bhaal) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The blackness (Gabriel Bhaal) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The blackness (Gabriel Bhaal) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The blackness (Gabriel Bhaal) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The blackness (Gabriel Bhaal)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 20:38

S: Esclaves
T: 01.00
V: mørket, vind & klodt
O: en masse

Vinden fik den klodende til at var bidne og ubarmhjerte mod huden, der var få træer omkring som stod helt nøgne i kulden, grene og kvisten bvægede sig med vindens klode, der var meget larm omkring idag en stor handles dag vis, midte i det hele var der en lille pige som skille sig ud, hendes påklædning og ungdom, virkede ikke til at passe ind, hun stoppede op og vendte et rolige men klodt blik mod nogle slave, en lille dreng på 8, han var vis ikke bare uskyldig, han sår afslår ham som dæmon, hendes øjne så undersøgende...
Men ikke et træk forandre sig på hendes ansigt, hun var ikke interesseret... hendes kjole, var gammelsdag det du vil sammelignede med en rigmands datte fra 1700-tallet , eller noget du så i tv-et, hun bære højhæle sko og en fin lille hat på hovedet, i hendes højre hånd holdet hun i bamse, når du kiggede på hende vil du se hende som et barn, men hendes udståling sagde noget andet, hun var en skønhed, og lignede en dukke , hun vendte blikkede mod mørket og begyndte at gå videre, hun stoppede først op lidt væk fra pladsen omkring nogle træer , et lille sødt suk kom fra hendes smukke rød læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Lør 1 Jan 2011 - 21:03

Gabriel kom stille og rolig går ned af gade som følge ind på marked, hvor man kan købe slaver i alle aldre og race stor set, han bær en normal tøj i sort eller det var fint af ser på, ud på tøj bære han en lang læder jakke så er sort og rød ind i og på hoved har han en sort hat, han hvis ikke om han finde noget som han kun bruge, men kun aktid håber på det bedst, han kom ind på markedsplads, han kiggede sig kort rundt og begynde så af går rundt ind imellem slaver.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 21:16

Sewa vendte blikkede mod market, hun var i den modsætte side af market end indgangen til det, hun så på alle de menneske som var i fuld gang , hun tænkte ikke rigtigt noget og så mod træet som bevægede sig i vinden, normale mennesker vil synes at vinden var bidne klodt..
Hun begyndte igen at gå , med små skridt, men hun havde retning af træet, hun stoppede op foran det og vendte sig rundt , hun kiggede mod alle de væsner som havde så travlt derinde, hendes ansigt havde bleg hud, nærstem hvid , men de smukke rød læber, gjorder hendes ansigt mere levende, men os at hun lignede en dukke.
hun så på en menneske stod og løftede i en hang på en ung pige, hun var bange og rystede , hun havde små sår , men ikke det slemme, hun sukkede og hendes røde læber bevægede sig "Menneske mand lidenskabhed " sagde hun kort og så mod himlen, hun lagt sig op af træet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Lør 1 Jan 2011 - 21:25

ha forsæt længe ind mellem og kiggede på de mange forskellig slaver som var af mulig af købe, han stopper op fa han synes af kun fornem en anden aura ind de andre som slave, en vampyr måske, han kiggede kort rundt og opdage en pige ved et træ, hvorefter han begynde af går over mod hende, han skubbe til nogen få på vej så de bliv små sur over det, mere sker der ikke ved det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 21:32

Der kom pludselig nogle råb fra en mand, som lyd meget sur, hun vendte blikke langsomt mod lyden og opdagede en styre igennem mennesker og mod hende, hun blikkede kort med øjne, mest så hun så mennesklig ud men da han nærmende sig ham , kunne hun duftede han var dæmon, han skulle ret tæt på da vinden ramt hende i ryggen og blæst mod ham...
hendes øjne farve bliv nu synlig for dæmon de var lilla, men lilla skær, meget uvirkeligt, især da de var så rolige og ikke spor af forandre i dem, hun tog sin bamse op til sig og bevægde sine røde læber da han var tæt nok på "hvad byder jeg ære af Jeres nærvær" sagde hun meget høftligt og fint, hun virkede ikke som nutiden vampyr, så voldlige og blodige, hun var mere rolige og klod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Lør 1 Jan 2011 - 21:48

han tog sig ikke rigtig af menneske som råber efter ham, de kun bare kom an hvis det var det deres problem lå, han stoppe op ca. to meter væk fra hende, så han vil kun når af parre, hvis hun vil angreb ham, "ser om du er til salg nu hvor du er på slaver marked" sagde han og kiggede ned på hende, han var ikke sikke på af nu er til salg men det finde han ud af om lidt.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 21:54

Hun så han stoppede op lidt fra hende *kloget gjordet* tænkt hun og lyttde til ham af høftlighed, hendes læber udstød et suk, det var kort men tydeligt , hun lagde hovedet på skrå "De er modige sir" sagde hun og fik dog en klag af interesse i stemmen, begrund af ham...
et lille smil kom frem, men det var en smule uhyggeligt, meget som om hun virkede tilfreds med hans ord eller som om hun vil køb ham i stedet "Jeg mod sige dem, at jeg er ikke til salg" sagde hun med en fin tone og så mod træet, hun kiggede væk fra ham, mest for at se hvad han vil gøre ..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Lør 1 Jan 2011 - 22:01

han skulle og venter rolig på af hun vil svar ham, han kiggede sig kort over skulder da en mand begynde at råbe af ham, så han kiggede kold på ham og mere behøve han ikke, "okay jeg regn heller ikke med men kan alt spørge" sagde han og vend sig kort og begynde af går ind mod de andre slaver.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:13

Et kort smil kom frem på hendes læber "Hvor interesseret" tænkt hun og kiggede på manden som stod af skrækt "Hm" sagde hun mest til sig selv, hun vendt blikkede mod træet top igen, og nu ikke dufte dæmon mere, han var inden i market...
hun tog sin bamse til sig og gik igen mod market, hendes blik så mod en ældre herre, som var igang med at se på to børn, han var sælger tydeligt, Sewa så mod den yndste en dreng, halv dæmon, hun gik hen og sætte sig på hug, "hm" sagde hun og lagde hovedet på skrå, drengen var gammel nok til at blive forføreret, hun smilede et falske smil, men det opdagede et menneske ikke , "sød duft" sagde hun i mod drengens øre og så var han helt rød i hovedet , hendes stemm var klod og rolig , men rejste sig igen , sælger bliv skuffet over hun ikke købt ham og vred, meget... han begyndte at råbe...
At små børn ikke skulle lege voskne og at hun kunne blive et god slave, men hendes udseenden og at man ikke skulle lege med voskne... han bliv ved og lyd højere og højere... folk samle sig
hendes læber udstød et suk igen, "Sir, jeg er ikke interesseret i dem" hun så ham i øjne og pludseligt holdet han mund, han virkede som en dukke , og væk var hun fra stedet, hun havde bare flyttede sig fra det i blandende og stod nu bag mennesker og gik videre "Kedeligt" hun lod som om hun kedet sig og var skuffet ,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Lør 1 Jan 2011 - 22:25

han når kort af går rundt i kort tid ind han kun høre en mand råbe op over en eller andet, han smiler kort da det var vampyr pige mand stod og råbe af, hun så ud til af være en pige men det var hun nok ikke i aldre, han gik kort videre mellem slaver og fandt ud af der ikke var noget spænde af købe, ud over pige men hun var ikke til salg, han begynde af går væk fra markedsplads.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:30

Sewa sukkede af kedesomhed, hun vendte blikkede mod de mennesker som nu stod forvirret , samlet uden den anklaget... hun vendte blikkede og så dæmon for tidligere, kedsomheden havde vundet dagens kamp, så hun gjorder noget højste mærkeligt for hende at gør, hun gik mod ham, man vil ikke lægge mærke til det lige med det sammen, eller måske, kunne han, hun gik nu ved siden af ham og hun vendte blikkede mod ham "Godaften sir igen" sagde hun og hendes lilla øjne kiggede på ham, de var stadig rolige og klode...
men hun lignede stadig en dukke barn, men hun da hun var tæt på ham kunne han nok se hun var ældre en som så, nemlig 16

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Lør 1 Jan 2011 - 22:36

han gik rolig videre væk der fra og tog hænder ned i jakke lommer, han opdage godt pige kom går imod ham og kiggede kort ned på hende da hun gik ved side af ham, "godaften igen frøk" sagde han og han regn med af hun var ældre ind hvad det lige så ud til af være, "kan jeg hjælp med noget" spurgte han efter noget tid eller keder hun sig bare og så vil har lidt selskab.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:41

"Tja, måske" sagde hun lidt tid , hvor hun havde gået ved siden af ham, hun var ikke høj omkring 160 og hun havde højhæle på...
hun var ikke snaksaglig, men virkede heller ikke ond, eller måske, men gådefuld var hun, en vampyre, som søgt selvskab ved en dæmon, er spændende i sig selv , hun vendte blikkede mod ham igen, hun så mod ham "Sir, er de til salg" spurgte hun efter meget lang tid stilhed mellem dem, hun sagde det på en så høftlig måde er det virke uforskamligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Lør 1 Jan 2011 - 22:49

han sagde ikke noget til det første hun sagde, han var selv 190 cm høj og det var ud fod tøj på, så han var en dele højere ind hende, så men kun næste tror af det var hans bare måske et par, "nej er jeg ikke" sagde han og kiggede kort på hende, som hun heller var er han heller ikke og vil aldrig bliv det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:54

"hvor trist, kunne ellers havde blevet sjovt" sagde hun og stoppede op, hun så mod ham han var ret høj , meget mere end hende.
"er de nu sikker" sagde hun og lod blikkede gled op og ned af ham, som om hun undersøgt ham, som man gjorder når man vil købe noget, hun tog sin bamse ned i en taske som hang på hendes kjole, der kom nogle mennesker gående forbi dem og vendte nakkende om efter hende man kunne hører de hviskede "hun lignede næsten en dukke" hun tog det ikke så tungt, var vant til det nu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Lør 1 Jan 2011 - 23:00

han ryster bare kort på hoved over det kun bliv sjov, "ja det er jeg hele sikke på og de de selv sikke på af du ikke er til salg" spurgte han og kiggede på hende, han stopper op lidt efter hende for af vente på hende, han de var går igang med af snakke med hinande måtte han heller venter på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 23:04

hun så han stoppede op og hævet øjnebrynet, hun begyndte at gå igen og da hun noget op ved siden af ham smilede hun til ham , men et smil som tydelig virkede interesseret i ham, ikke på kærlighed eller venskab måde, mere som en ting man kunne eje , hendes røde læber bevægede sig igen "Nope" sagde hun bare og forsætte med at gå, han bliv vis stående , eller vil han med hende , hun vidste det ikke og var optil ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Lør 1 Jan 2011 - 23:11

han begynde af går igen da hun når op ved side af ham, han nikke kort som tegn på af han havde hørt hende, så vidste de det af hinanden ikke var til salg, "hvad skal de nu" spurgte han efter de havde går i et stykke tid ud af siger noget, hvad skulle en lille vampyr som hende med en slaver, han kun ikke rigtig forstille sig hende med en slaver.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 23:16

et lille smil kom frem , hun så mod ham "jeg sagde måske er jeg til salg" sagde hun og kiggede lige ud, hun hørte hans tanker,meget tydeligt og et suk kom frem på hendes læber "Mad" svarede hun på hans tanker og bliv ved med at gå, hun så mod himlen , som om det vil komme bag på ham at hun søgt mad på den måde, hun vendte blikkede mod ham .... det små blæste igen, hun så mod sti "Tja, natten er min verden, så jeg vandre bare rundt" hun lyd stadig klod i stemmen og grådfuld på en måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Lør 1 Jan 2011 - 23:24

"okay, jeg husk af de sagde Jeg mod sige dem, at jeg er ikke til salg, da jeg spurgte om du var til salg" sagde han og kiggede ned på hende, han mumler et eller andet kort, han kaste lige en magic på sig selv så hun ikke kan høre/læse hans tanke, "okay og ja natten har jeg det også fint med" sagde han kort, men var hans magic tyder og var necromancer.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 23:31

"lidt sjov i må jeg da ha ik" sagde hun og hævet øjnebrynt "vildt de huskere det så godt, " hun så mod ham og små grinede , "sorry, at jeg høret deres tanker" hun vendte blikke mod vejen de gik og stoppede og ved et træ, hun gik hentil det og hurtigere end lige som så sad hun på en gren, ikke så hun var højere end ham, men kom i samme højt... hun vippede med fødderne "Jeg har ingen herre, men er vel til salg" hun vendte blikkede mod market som var synligt for dem "de er en som leger med de dødende ik" hun fik hans kæfter til at lyde som noget sjovt istedet for noget uhyggeligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Lør 1 Jan 2011 - 23:37

"jo det må du da" sagde han kort og kiggede på hende, han gik over omkring hende da hun sad på gren, "det gør ikke noget bare lad være med det en anden gang" sagde han og kiggede på hende, han nikke kort til det hun sagde af hun ikke har nogen herre og af hun vel er til salg, "ja det er jeg hvorfor" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 23:42

"tja nogle gang så sker det af sig selv, som før" sagde hun og så mod ham, de var lige høje nu, hun lagde hovedet på skrå "Du ikke sjov" sagde hun og prikkede ham på panden,hun virkede lidt barnlig, men hendes blik forbliv det sammen lige meget om hun grinede eller lyd barnlig...
"Hvorfor spurgte de om jeg var til salg, vil de havde købt mig da" hun så ham lige i hans øjne, hun havde lilla øjne, månelys skinne i dem lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Artair Lør 1 Jan 2011 - 23:50

han nikke kort til det hun sagde og kiggede kort på hende, "hvem har sagde af jeg skulle være sjov" halv spurgte han, han regn ikke hele med af hun vil svar på det, "fordi jeg vil vide om du var til salg eller jo du ikke var, og ja det havde jeg nok du var du" sagde han og kiggede på hende, han vil tror af hun var en pige hvis han ikke vidste bedre på grunde af hendes høje.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 23:58

"Nå er vi nu på du" sagde hun og rystede på hovedet , hun klappede ham på hovede mest som dril "du nem at læs, du nyserrige efter at finde ud hvor gammel jeg helt er ik" sagde hun vippede med fødderne "lad mig sige dem en ting, Jeg er Japanense og forklar min højt " sagde hun og undgik at sige hvor gammel hun var "så de vil havde købt mig, men alle de skønhed veltrænet slaver ud på market" hun rystede på hovedet "sjovt, er ikke slav, men man kan ikke købe alting herre necromancer " hun drillende, men hendes blik forbliv klodt og roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The blackness (Gabriel Bhaal) Empty Sv: The blackness (Gabriel Bhaal)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum