Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
my blod is my blod!.. not yours! (will) XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
my blod is my blod!.. not yours! (will) XXX
Han havde valgt at snige sig ind til en koncert, der var ingen chance for at han ville betale for det hvis han kunne slippe. Og han måtte da erkende at musikken var god.
Han var ellers mest selv til elektronisk musik, særlig af at lave den selv, men der var noget også noget fedt over det her. Og så så kunstneren da heller ikke værst ud!
Harry var allerede godt kørende både på pot og alkohol. Derfor tænkte han heller ikke helt klart. Så da han valgte at bage på en pige der tydeligvis havde en fyr bæev der da også balade. Og Harry aom inke kunne holde sin kæft i sådanne situationer gjorde det kun værre ved at sige til kæresten at haan havde en tæskelækker kæreste. Eller kommentare til pigen om hvad hun ville med aådan en tomhkernet nar.
Så det var måske ikke så mærkeligt at de 4 fyre der nu endgang var samley, hev ham med ud, og begynde at banke løs på ham. Han fik selv delt nogæe slag ud, og havde han ikke både været fuld og skæv havde han sikkert kunne bruge sine engle kræfter til at tage dem alle ud. Men det var lidt svært når man ikke engang kunne hitte ud af om det var hans højre eller ventre hånd han slog med lige nu.
Desværre var Harry alene denne aften, normalt var han i selvskab med 4 andre gutter der henholdsvis vat både vareulv, dømon og nivajo. Den sidste var et menneske, men han slog stadig en prober næve. Havde de været der havde de smadret disse fyre synd og sammen... Men det var nu ikke tilfældet. Og selv der gik folk forbi, var folk altid alt for bamge for at gribe ind i disse situationer selvom det var fuldstændig undfær odts denne fyr var oppe imod
Sidst rettet af Harry Jepsen Søn 25 Okt 2015 - 20:36, rettet i alt 2 gange
Harry Jepsen- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 963
Sv: my blod is my blod!.. not yours! (will) XXX
Han gik ud bagved og skiftede tøj til en løs skjorte, en jakke og et par slidte bukser samt hans gamle sko.
"Ughh... Meget bedre.." Han vred hans hænder lidt, de var noget stive efter at have spillet i 2 timer, det kunne godt være hårdt ved dem.
Den smukke vampyr gik ud af huset og sukkede, han hadet industrikvarteret, det var så ulækkert og lugtede. Han hørte et par lyde omme bagved bygningen hvor koncerten havde været. Han var nu meget ligeglad, men pludselig ramte en lækker duft ham. Blod...
Han gik med et par hurtige og elegantle skridt om bagved imens han puttede hans hænder i hans bukselommer.
Han nåede lige at komme rundt om hjørnet da han så nogle fyre slog på en anden fyr. Det så ret voldsomt ud og Will sukkede højere. Da den store menneske fyr skulle til at slå på den blonde, nåede Will med overmenneskelig fart hen og greb hans håndled lige inden den ramte dens mål.
"Gør det her færdigt et andet sted, i forstyrrer den rolig atmosfære efter koncerten.." Hans stemme var kølig og han kiggede op på mennesket med meget kolde blå øjne.
Will- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 501
Mennesket der var lige ved at fyre en knytnæve i ansigtet på Harry blev noget chokeret og forskrækket da der pludselig stod en fyr foran ham og stoppede ham i slaget. Normalt ville disse fyre nok ikke lade en enkelt fyr stoppe dem, men det var dumt at ligge sig ud med en Vampyr, eller hvad denne nu en gang var. Derfor valgte alle fyrende at stikke af.
Harry kom lidt mere til sig selv, og tørrede noget af blodet væk fra mundvigen, heldigvis healede han om lidt. Han rejste sig for at Komme på Bennene, dette var dog ikke nogle god ide, da han allerede var skæv og fuld, plus de mange slag han havde fået i ansigtet. Så da han kom på benene, mistede han balancen, og vældede over i nogle skaldespande der stod ved siden af. Der kom en negativ brummen fra ham, som han langede. Han lagde sig om på ryggen og gloede op på himlen, ventede på at hans krop ville lappe sig selv sammen.
Efter lidt, satte han sig lidt op, og kørte en hånd gennem håret. Han så over på den fremmede fyr. "Tak... men jeg havde nu helt styr på det" brumemde han og spyttede en klat blod ud af munden.
Han var så småt begyndt at heale, men han var stadig smurt ind i blod. Han rejste sig, og børstede sig lidt ren.
Alkoholen kunne tydeligt lugtes fra ham og han var indsmurt i hans eget blod. Normalt ville Will bare gå hans vej, men han vidste hvordan den her dreng ville tiltrække udnødigt opmærksomhed hvilket Will ikke magtede.
Han sukkede dybt og gik over til drengen og kiggede ned på ham med øjne som var så kolde som is. Han kunne mærke hvordan drengen var selvsikker og hvordan han på en måde var lidt ligeglad med at Will lige havde reddet hans røv.
Vampyren stak hans hånd ud for at hjælpe ham med, dog havde han alt andet end lyst til at røre ved den beskidte hånd.
"Det kan jeg tydeligt se.. Du har helt styr på det hele var?" Han stemme var så kold og ligeglad.
Han skævede over mod fyren da han kommenterede at Harry helt sikkert havde styr på tingene. "Ja okay... måske havde de overmandet mig lidt" brummede han bare. Han trak læderjakken på igen der også var lidt beskidt.
"Ihh nogle idioter!... nu er jeg jo helt smurt ind i pladder og blod!.. jeg får jo ikke lov til at komme ind nogle steder nu" brokkede han sig mens han forgæves prøvede at tørre noget af det af sig.
Han så over på fyren "er det måske min skyld at han ikke kan klare at høre at han havde en pisse lækker kæreste?" Harry grinte bare lidt for sig selv, som om det var helt vildt sjovt at han havde fået tæsk.
Efterhånen var hans flækked øjenbryn, og hans læbe healet. Og hans hud afskrabninger var også forsvundet. Han strakte sig lidt, for at få det hele på plads, og føle dig tilpas igen.
Han trak en pakke op af lommen hvor han havde smøger, men ikke almindelige det var hash smøger. Han så over mod Den fremmede fyr og viftede pakken mod ham som at spørge om han ville have en. "Ja hvis det altså har nogle som helst virkning på dig?" spurgte han. Han vidste at nogle væsner havde VIRKELIG svært ved at blive skæve eller fulde. Han var selv en af dem, derfor kunne hans forbrug virke voldsomt, men det var nu kun fordi han skulle bruge dobbelt dosis af hvad mennesker og andre svagere væsner skulle have. Men selv han skulle jo også have mindre end en EGTE engel
Dog kunne han ikke helt sætte finger på hvad han var, han var hvertfald ikke vampyr ligesom ham selv.
"Det der virker ikke på mig, og hvis det gjorde, så ville jeg slet ikke ryge det.. Ughh.." Will gyste og så på hans smøger med et frastødt udseende i hans kolde øjne. Han vidste ikke helt var han skulle stille op med denne.. Fulde, skæve og meget beskidte fyr..
Han hev hans smartphone op af inderlommen på hans jakke og så på klokken, den var 23.45 så tæt på midtnat.
"Burde du ikke komme væk herfra? Der er nogle lidt for voldsomme typer som kommer her omkring kl. 02 tiden hver nat, og siden du.. Er i din tilstand, så ville du være rimelig nem for dem.." Han puttede mobilen tilbage i lommen og kiggede på fyren. Will var en meget smuk mand og det var tydeligt at han havde penge, mange penge.. Men han lignede ikke typen som kunne forsvare sig selv. Han havde fremtonede muskler, men lignede ikke en som var pumpet og kunne alt det med kamp.
Faktisk lignede han slet ikke typen som normalt gik rundt i det her område af byen.
Han kunne egentlig ikke lade vær med at undere sig over hvorfor denne fyr stadig var her. Han var klar over at han var vampyr, men hvis han havde tænkt sig at drikke hans blod, havde han vel prøvet?
Han skævede mod fyren da han begynde at tale om værre typer. Han smilede lidt for sig selv, og tog et væs. "Så længe det ikke er mennesker, så har jeg intet at frygte" sagde han blot.
Hans væsen gjorde det umuligt for ham at skade mennesker, det var også derfor han ikke havde kunne stille noget op overfor dem der havde angrebet ham. Men andre væsner kunne han bruge sit engle lys på.
Harry var ikke en der blev skræmt særlig nemt. Men der var ingen grund til at udfordre skæbnen. Han puttede hænderne i jakkelommerne. "Men du har nok ret!... jeg må heller se og komme videre" brummede han. Han så på fyren. "Når men.... tak for hjælpen!.. det er de færeste der tør gribe ind i sådanne situationer" sagde han blot, og tog smøgen i munden.
Han tog sin mobil frem, og tjekkede om der var kommet nogle beskeder eller noget, men det var nu ikke tilfældet. Drengene var nok ude og røve et eller andet, eller lå og havde røget eller drukket sig i gulvet.
Harry vende opmærksomheden mod fyren igen. "Må jeg ikke give en øl eller sådan noget som tak?" sagde han pludselig med et lidt mere muntert smil. Harry havde sine humør svingninger, men for det meste var det et smil der kom fra ham.
"Det kan vi godt.. Der er vist en bar længere nede af gaden her." Will gik med hurtige og meget elegante skridt forbi drengen og gik rundt om hjørnet. Han kunne ikke lade vær med at føle sig akavet, da han slet ikke følte sig hjemme i det her område.
Da de kom forbi indgangen til den bygning hvor koncerten havde været, var der en masse piger som så ham. De løb hen og skreg op.
"Hey!! Det er William Rosario!!!" Han sukkede dybt, men plantede et flot og charmerende smil til dem. Han hadedet det her ved at være musiker. De endte henne foran ham og begyndte med alle mulige spørgsmål om hvor han skulle hen og hvad hans nummer var og alt det som sådan nogle menneske kvinder kunne finde på at spørge om.
"Så så piger.. Jeg er bare p... Nej, jeg har ikke en kæreste.. Jeg kan desværre ikke give mit nummer til jer.. Jeg er nu.." Alle deres følelser væltede over ham, på grund af hans magiske evne til at mærke folks følelser, disse kvinder var så vilde og deres følelser var så fyldte i dem at det gjorde ham helt skidt tilpas. Han tog et par skridt bagud, og følte hvordan han blev svimmel. Hvis en vampyr kunne blive bleg, så var det tydeligt at han var det lige nu.
Han trak vejret dybt og hans blå øjne, blev noget mere blanke og hans hænder rystede svagt. Gud hvor han hadede det her.. Det var derfor han havde taget en anden udvej fra koncerten til at starte med.
Harry stod bare og så sig om mens pigerne overfusede Will. Men han blev lidt undrende da han fik kigge på dem igen. Okay Ham Will så ikke ud til at have det for godt. Pigerne var nu også temmelig nærgående. Han lagde mærke til at Will begynde at ryste og sådan. Harry ryngede brynene lidt, og gik over mod dem. Han havde heldigvis størrelsen, og attituden til at virke som bodyguard. Han måvede sig ind mellem Will og pigerne "De damer! De damer!... jeg beklager men hr.Rosario har meget travlt!... Vi er glade for jeres interrasse og støtte, men vi er nød til at komme videre nu" sagde han total professionelt. Han tog fat i Will's arm og hev ham med.
Pigerne så ikke videre tilfredse ud, men blev dog stående. Harry hev bare Will med sig, uden at kigge tilbage. "lad vær med at se tilbage på dem.. så giver du dem bare mod til at følge efter os" brummede han mens han hev afsted med Will indtil de var kommet ud af pigernes syns vinkel.
Han lænede sig op af muren og lagde hans kolde hænder hen over hans pande og pressede hans håndflade imod hans lukkede øjne. Gud hvor han hadede kvinder! De var bare helt blinde, de kunne bare presse sig sådan på og være helt ligeglade med hvordan dem person foran dem havde det.
"Tak.. Jeg skylder dig tjeneste nu.. Hvis du ikke havde gjort noget, var jeg nok endt som føde til de hapier der.." Han lod hans hænder falde ned og kiggede over på dem blonde dreng foran ham.
Det kunne godt være at fyren der, var en der drak, røg og sikkert gjorde en masse andet skidt, men han havde nu gjort noget tidligere og faktisk hevet Will væk fra hans mindre problem.
Will rettede sig op, børstede skidtet væk fra hans lænd, da han havde lænet sig op af muren. Derefter rakte han hans meget slanke hånd frem og et lille smil poppede op på hans læber, dog var det tydeligt at det ikke nåede helt op til hans øjne.
"En præsentation burde være det rette lige nu. Mit navn er William Rosario, som du nok hørte tidligere.. Men bare kald mig Will."
Han vende hovedet mod Will da han begynde at snakke. Han smilede bare lidt over det han sagde. "Du har lige redet mig fra at blive banket sønder og sammen... jeg tror vi står lige" grinte han bare og røg sin smøg færdig. Han var allerede ved at være klar i hovedet igen. Det triste ved at være et over naturligt og stærkt væsen var at de forskellige rus midler ikke virkede ret længe af gangen.
Harry så en smule overrasket ned på Will's hånd da han stak den frem i en hilsen, og præsenterede sig. En mand med manere måtte han erkende. Det var længe siden han havde givet hånd til nogle. Et smile kom frem hos ham, især da han kunne anne et lille smil hos Will.
"Harry!... Harry Jepsen" sagde han og tog Will's hånd. Igen... selvom han vidste det, så overraskede kulden i Will
s hud ham hver gang.
"Nå, skal vi så hoppe ind på den bar og få en øl?" Det føltes helt mærkeligt for ham at sige sådan noget, det lå slet ikke til hans natur da han nu best kunne lide et glas vin. Will gik over til baren og åbnede døren derind.
Det var en gammel bar, fyldt med en masse fulde mennesker. Will lukkede hans øjne kort og gjorde hans bedste for at lukke alle de følelser ude, han satte muren op i hans hoved og lukkede det hele ude. Det var noget han havde lært sig selv igennem årene, det var svært, men han kunne gøre det i nogle timer, dog blev han meget træt bagefter.
"Jeg kan se et bord derover, jeg går over og holder det, hvis du vil bestille noget at drikke?" Will hev nogle penge op af lommen, det var lidt for meget, men han vidste ikke hvor meget øl kostede. Han gav dem til Harry, han smilte halvhjertet til, dog prøvede han sit bedste på at være lidt venlig, men han følte ikke at han helt kunne ligge noget i det.
Vampyren gik elegant ned til bordet, undveg et par fulde mennesker som væltede rundt på vejen og kom med let hed hen til bordet som var i hjørnet, lidt væk fra de mest larmede personer.
Han satte sig ned og trak vejret dybt, sikke en aften indtil videre, det her skulle nok være sjovt.
Mens Harry sad der, kom der pludselig en mand hen til ham og begynde at spørge ind til hvem han var, og hvad han skulle lave denne aften. Harry svarede bare at han skulle være sammen med en ven.. Selvom man dårligt kunne kalde Will det! Men hvad skulle han ellers sige?
Manden bukkede sig ned mod Harry og hviskede noget i hans øre. Harry kom bare med et lumsk smil. Han lod sin hånd ramme fyrens røv.
Da Harry endelig fik de 2 øl, tog han afsked med manden fra baren og gik ned til Will. Og satte den ene øl foran ham "værsgo!... Og her er pengene de var til overs" sagde han og tog en stor tørstig slurk af sin øl.
Han proppede bare pengene i hans lomme igen, og nikkede kort. Han tog ølene og drak lidt af den. Jep, han kunne bedst lide vin..
"Nå, Harry.. Hvad laver du så til dagligt?" Han satte glasset ned på bordet igen, slikkede hans læber kort og kiggede nysggerig på den yngre fyr foran ham.
Han kunne stadig ikke sætte finger på hvad race Harry var. Det var noget som kunne heale hurtigt, vidste han. Men den eneste race han kendte som kunne det, var en engel, og det var Harry hvertfald ikke, med den opførsel som han havde og livstil.
Will overvejede om han skulle skrue hans charme på og hive det ud af fyren foran ham, men han vidste bare ikke om han gad. Det kunne være at han bare var lige så kedelig som så mange andre.
Will kørte kort en hånd igennem hans korte og brune hår. Det var blevet lidt roddet siden koncerten og nu, lidt mere. Men det gik ikke Will til at se grimmere ud.
Harry var mest til øl, men nu have han heller ikke råd til den gode og dyre vi. Måske ville han være til det hvis det var det han var vant til.
Harry så noget overrasket op på Will da han pludselig spurgte hvad han lavede til hverdag. Harry tog sig selv i at tænke "hvad fanden rager det dig?" Men igen... Denne fyr var sikkert bare ude på at få en samtale igen, og det måtte Man jo tage hatten af for. Harry kom blot med et skævt smil, der alligevel indikerede at det han grinte af, egentlig ikke var så sjovt. "Ikke rigtig noget!... Lidt små arbejde her og der når der er noget!" Brummede han og tog en tår af sin øl.
Han lænede sig tilbage i stolen. Og løftede blikket mod Will "Og hvad med dig?... laver du andet end at spille koncerter?" Spurgte han og lod sin tommelfinger glide langs glassets kant.
Der var varmt på baren, og det fik Harry til at smide læderjakken, så han kun sad i T-shirt, hvilket afslørede hans tattooverede arme, hvilke man ikke helt havde kunne se i mørket tidligere.
De var flotte og han var imponeret over de kunstner som kunne lave det på folks hud med sådan en maskine.
Han tog endnu en tår af ølen, og rynkede kort på næsen. Han kunne ikke lige vænne sig til det bobblende fornemmelse som det havde.
"Ja.. Jeg har koncerter engang imellem, men ellers bruger jeg mest min tid på at skrive sange både til mig selv, men sælger dem også til andre." Han trak på skuldrene, da for ham føltes det ikke som et arbejde, mere bare en hobby, som han nu brugte mest tid på.
"Nogen gange er der nogen som også vil betale mig for at lære deres børn eller elever.. Så lidt af hvert med min musik.." Han smilte kort og kiggede fra hans glas og op på Harry. Han kunne se at folk ikke sad i deres jakker derinde, måske et godt tegn til ham om at han også burde tage hans jakke af. Han kunne ikke mærke forskel på et varmt og et koldt rum, hvilket var en mindre forbandelse for ham, når han helst skulle blande sig ind med mængden.
Will tog hans egen jakke af og sad nu i en lidt stram lys skjorte, som var nede i hans bukser. Han var en slank og godt velbygget fyr, og det var meget tydligere når han havde dette tøj på.
Harry tog sig i at sidde og lytte meget opmærksomt og intrasseret i hvad Will fortalte. Musik var noget han kunne lide! Han kunne godt lide at synge selv, men han var slet ikke lige så godt som Will, og så havde han heller ikke råd til det rette udstyr til at kunne blive til mere.
Desuden... hvem ville lytte til en knægt med tattoos, og som drak og røg de underligste ting.
"Det lyder da til at du udlever drømmen" sagde han med et smil. Hvis bare det var ham! Hvis det bare var ham der kunne leve af musik! Så han ikke behøvede at rende rundt og skaffe penge på de særeste måder. Somme tider tog han også sin guitar med ud, spillede og sang for penge, Men det var jo ikke noget man blev berømt på.
Harry tog sig selv i at iagttage Will da han tog jakken af. Han var nu ikke værst! Lidt spinkel, men det var jo kun fordi Will selv var temmelig trænet. Han fik revet sit blik væk, han kunne jo ikke sidde der og stirre sådan.
Han tog en stor tår af sin øl. Men da den allerede var ved at være tom, skævede han mod baren. "Drikker du shorts?... eller er der andet du vil have?" sagde han med et smil, og var allerede ved at rejse sig for at hente mere at drikke
"Det kan man vel godt sige jeg gør.. Det var ikke ligefrem en dans på roser i starten.. Men det er det eneste jeg kan og er god til.." Han trak på hans skuldre, der var intet andet i den her verden som han var god nok til, så han kunne få penge af det.
Den eneste måde alkohol kunne på virke Will på, var via blod. Men det kunne nu være sjovt at nok se om Harry ville prøve at drikke ham under. Jo han ville kunne mærke alkoholen's varme med det havde ellers ikke nogen reaktion overhovedet på ham.
"Ja, har smagt dem før, lad mig denne her gang." Will rejste sig og gik rundt om bordet. Han lagde blidt en hånd på Harry's skulder så han blev siddende i stolen hvorefter han gik op imod baren.
Will bestilte 10 forskellige shorts, da han ikke vidste hvad Harry helt var til. Han kiggede kort rundt på baren imens han ventede på at de blev lavet. Der var en stor fyr som kom hen og lagde armen rundt om hans hofter og en lav knurren kom fra Will.
"Årh nej hvor ulækkert.." Tænkte han. Men pludselig ramte en sød og metallisk duft ham. Han den klamme som var over ham, havde åbenbart været oppe og slås. Han havde et lille sår under hans ene øre. Will kiggede på såret med is blå øjne. De var lysere end før.
Han skubbede blidt til fyren og vendte hans hoved væk.
Harry så lidt overrasket på Harry da han satte en hånd på hans skulder, og satte ham ned igen. Han så lidt overraket efter ham, men kunne ikke lade vær med at smile. Han satte sig tilbage igen, og lænede sig tilbage i stolen. Han tog en smøg frem, og tænde den. Det var heldigvis et sted hvor man måtte ryge. Han lagde mærke til at der pludselig stod en ved siden af ham. Det var fyren fra tidligere i baren. "er din ven smuttet?... Du er da velkommen til at komme over til os og sidde!" Alt i fyrens stemme tydet på at hvis Harry valgte at takke ja, ville dette ikke blive en gangske almindelig aften, og selv hvis Harry valgte at være sammen med denne fyr, skulle han nok ikke regne med at han kun havde EN mand med hjem.
"Han er skam kun gået op i baren! Men ellers tak for tilbudet" sagde han med et påklistret smil. Manden brummede bare lidt, men havde dog stadig et smil på "Men din lille ven er da også velkommen hvis i skifter mening" sagde han og gik tilbage til sine 3 venner. De lignede mest af halt nogle rocker typer.
Harry vende bare hovedet og vrængede ansigt. Gruppe sex var sku ikke lige hans kop tea. Desuden vidste han jo slet ikke om Will var til den slags.
"Nej tak.. Du er slet ikke min type." Han klaskede hårdt pengende på bordet for deres shorts og greb bakken hvor de var på. Hans temprament var voldsomt når han skulle holde hans mur oppe i hovedet. Det krævede meget af ham, mest fordi han ikke kunne slappe af når det var.
Han gik elegant tilbage til bordet og satte bakken ned. Han trak vejret dybt, åbnede den øverste knap i hans skjorte hvorefter han selv satte sig tilbage i stolen.
Huden på hans brystkasse var bleg og fejlfri, det var tydeligt at det ville være svært at finde den mindste lille fejl på ham.
"Nogle personer er bare lidt for åbne med deres formål.." Mumlede han lidt vredt hvorefter han greb en af de shorts og kastede den ind i hans mund.
Han kiggede op på Harry. Hans øjne var mere lyse og noget mere klare end før. Blodets duft hang stadig i hans næse og hans sult blev noget mere intens. Han havde spist natten før, så normalt ville han ikke være så hurtigt sulten, men noget var også anderledes den her nat.
FØJ! Tequila!!!.. Han skar en grimasse. Det var BESTEMT ikke hans ynglings drik.
Han sende Will et smil, og et blik samtidig med at hans lavede en grimasse over det. "hvis der er flere af dem tilhøre de dig" grinte han. Han tog et stort sug i sin smøg.
da han havde røget færdig, skodet han den. Han tog endnu et short op, og løftede det som en skål. "Skål!... Og lykke til med hvad der nu engang er i dit glas" grinte han. Han syntes faktisk det var en anelse sjovt at Will havde fået en masse forskelige shorts med.
"Ja, nu er jeg jo ikke ligefrem van til at være på bar. Der hvor jeg normalt får en drink.. Der bliver man pænt smidt ud, hvor man opførte sig ligesom den klamme skiderik deroppe.." Han greb endnu et lille glas, han var slet ikke påvirket af det overhovedet. Han lagde hans hoved lidt på skrå og holdte øje med om Harry blev påvirket.
Det var ham stadig et mysterie om hvad han var, og det var faktisk ret irriterende for Will at han ikke vidste det.
Duften fra manden med såret på nærmere og Will kiggede op bagved Harry og så hvordan ham den klamme og hans 2 klammere venner kiggede herover og tog bordet bagved Harry.
Will slikkede noget af resterne fra Gajol shortet, som var spildt på hans finger. Han knep hans øjne lidt sammen og kiggede derefter tilbage på Harry.
"Drikker du normalt i det her område?" Spurgte han Harry med et lille smil på hans læber.
Harry trak lidt på skuldrene. "Det er desværre meget normalt på sådanne bare... du bliver kun smidt ud hvis du laver ballade... tro mig jeg ved hvad jeg taler om" erkende han med et grin.
Harry var noget blevet smidt ud af de værse Bare op til flere gange, enkelte måtte han slet ikke vise sig på.
Han bemærkede hvordan Will slikkede sig først om munden, og derefter på fingeren Sig mig gøre han det med vilje+ tænkte han for sig selv, og tog endnu et short for at skylde det ned. Han vende blikket da Will spurgte om han tit drak her "En gang i mellem! Det er klart det billigste sted! Og så er det nemt at få gratis drinks" det sidste blev sagt med lidt sjov i stemmen. Godt nok var det sandt, men han vidste at det lød som en pige der var for nærig til at betale sine egene drinks. dette var nu ikke tilfældet for Harry han betalte helst selv, men på den anden side så sagde han heller ikke nej til en gratis drink.
Harry skylede endnu et short ned, han var begyndt at mærke at hans finger snurrede, men det var langt fra tegn på at han var fuld. Det var blot en smule berusehed, men ikke noget man kunne fornemme på ham. Han så ned på bakken der snart var tom.
Harry rettede sig op i stolen, og så på Will. "det er alt for længe siden jeg har drukket med nogle der kunne tåle det! Lad os tage en omgang mere!" udbrød han og havde allerede rejst sig, og var på vej op i baren.
Han bestilte denne gang 10 shorts til dem hver, samt en drink til dem hver.
På grund af hans alder, så kunne han max være sollys i et par sekunder før han begyndte at brænde op.
Will kiggede over på bordet hvor de klamme fyre sad, de var begyndt at drikke meget, virkelig meget. Will hældte det sidste short ind og rynkede på næsen, føj.. Mere Gajol.. Adr..
Han proppede mobilen i lommen igen og kiggede op i baren hvor Harry var. Han var faktisk meget sjov at snakke med, Will kunne slappe lidt af i nærheden af ham. Dog følte han intet. Harry var faktisk ret charmende tænkte han, men han skubbede hurtigt tanken væk. Han kunne ikke have en partner, aldrig.
Han så over mod Will og tog sin pakke med almindelige smøger frem "Du har ikke noget imod jeg ryger vel?" spurgte han inden han tog en op af lommen.
En brølen lød bag ham, og at så lidt underende tilbage. En flok fyre havde sat sig bag dem, men det var nu ikke nogle han tillage nogen betydning. Han så i stedet mod Will og hævede et short glas "Skål for min redningsmand!" sagde han muntert. Okay... måske var de andre shorts blandet med alt det han tidligere havde drukket og røget ved at slå lidt ind. I hvert fald mærkede han en høj stigning af hans humør.
Men det stoppede ham nu ikke fra at drikke sin drink på rekort tid, og smide flere drinks i hovedet.
Han skævede lidt hen mod Will der så ud til at være lige så ædru som da de kom "Din snyder...!" Brummede han fornærmet da det gik op for ham at Will slet ikke kunne mærke noget. Egentlig ville Harry heller ikke kunne blive fuld, men da det meste af hans hellige lys var taget fra ham. Var han tæt på at være et menneske. Han kunne klare mere end et menneske, både af rus midler, og slag. Men han blev stadig påvirket af det på et tidspunkt.
Da han var færdig med de sidste short, hang han en smule mere i stolen, og grinte bare lidt over noget han åbenbart selv syntes var sjovt. "Jeg tror faktisk.... at du gjorde det... med VILJE!" det var tydeligt på både hans sprog og stemme at han var fuld. Han lænede sig en smule ind over bordet, og hen mod Will. "Du vidste sikkert fra starten at det ikke ville påvirke dig!..... så du gjorde det bare for... at se mig fuld!...Du er en rigtig slyngel er du" mumlede han der ud af mens han dinglede lidt fordi han skulle balancen på sin albue.
Side 1 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» en trang til blod
» The blod of the night
» en trang til blod // Julius //
» ondt blod i åren
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus