Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Darkness //åbent for alle// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Darkness //åbent for alle// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Darkness //åbent for alle// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Darkness //åbent for alle// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Darkness //åbent for alle// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Darkness //åbent for alle// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Darkness //åbent for alle// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Darkness //åbent for alle// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Darkness //åbent for alle// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Darkness //åbent for alle// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Darkness //åbent for alle//

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Aubrei Søn 28 Aug 2011 - 17:25

T: Lige omkring kl 1 om natten.
S: Den gamle forlystelsespark.
O: Ødelagte maskiner, tilgroede stier og andre mærkværdige ting.
V: En vindløs aften, med fuldmåne.

Aubreiane så sig svagt omkring, efter en lang gåtur var hun havnet i den gamle forlystelsespark.. Hun havde egentlig aldrig været er før, hvorfor vidste hun ikke, var nok bare gået andre veje. Lydløst gled hendes fødder i de højhælede støvler hen over jorden, yndefuldt som altid. Denne aften var hun klædt i sin lange sorte læderjakke, et par små sorte shorts og en ret ødelagt top med en rød bh indenunder, hun gabte lidt for sig selv, og lod de røde øjne glide rundt på omgivelserne. Satte sig på en af de gamle bænke og nød stilheden omkring sig,. Månen skinnede højt fra sin plads på himlen og badede alting i et sølvagtigt lys,. Hun lod en spinkel hånd glide gennem sit ildrøde hår, og smilte for sig selv, det var egentlig et okay sted at være lige nu, der var jo ikke så mange folk at møde for tiden, men en anden vampyr ville da være rar at snakke med. Idet hun åbnede sin jakke, glimtede et sværd i månelyset, hun havde det altid på sig, man vidste aldrig med sine omgivelser mere.
Til sidst sukkede hun dog, himlede med øjnene og rejste sig, gik langsomt videre ned af den tilgroede sti, mange af forlystelserne var rusten og i stykker,. Hun lod hænderne glide ned i lommerne på det ankellange jakke og smilte tilfreds for sig selv. Mørket havde altid tiltrukket hende noget så forfærdeligt, selv mens hun levede, nu var det jo bare forstærket af at hun ikke kunne bevæge sig i sollys, da hun så ville blive til aske.
Tænkende betragtede hun det gamle pariserhjul og så op mod toppen af det, adskillige vogne var faldet ned, sandsynligvis fordi hængslerne var rustne og til sidst havde givet op for den tunge vægt.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 17:41

Zebastian løb gennem det høje græs, han var ved at være godt forpustet da han hvade løbet i et godt stykke tid nu. Han kom til et højt stakit, Zebastian begynde at gå langs det for at lede efter en vej igennem. han lod sine finger køre langs stakitet til han fandt en løs brade, Zebastian stoppet op og begynde at prøve at få det op " piss det lort sider stadig fast" sagde han til sig selv stresset for han vist de lede efter ham*fucking træ * tænkte han og tag et par skridt tilbage. lidt efter sprede lyden sig igennem den stille nat af noget der flækket i et lille brag. Det var Zebastian der hvade sparket det gamle strykke træ ind, han skynde sig igennem og løb mod den nærmest bygning uden at se sig omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Aubrei Tirs 13 Sep 2011 - 17:46

Aubreiane så langsomt mod lyden og lagde hovedet lidt på skrå, så ret så tydeligt den fyr der løb hen mod hende, og efter duften at dømme, var han menneske, synd.. men hun var egentlig ikke sulten lige nu.
idet han løb fordi hende spændte hun ben for ham og betragtede ham tænkende, "DU modig må jeg sige.. løbe helt alene.. også på sådan et sted som her? du ikke bange for at dø lille menneske" smilte hun roligt og strakte si, hun gad ikk dræbe ham, men drille ham kunne man jo altid.
Let gik hun hen foran ham så hun stod et par meter fra hans hoved, "Hvem eller hvad løber du fra?" fortsatte hun let, hendes stemme var forførende og charmerende som kun en vampyrs kunne være det, og med tiden havde hun lært at leve med det,. Det var egentlig fint nok af og til, men nogle gange irriterede det hende dog oz.
Med en blid håndbevægelse smed hun håret om på ryggen og satte sig ned på hug, stadig med de røde øjne hvilende på ham, som om hun overvejede hvor vidt hun skulle lade ham ligge der og rode, eller hjælpe ham. Hun valgte det første.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Logan Tirs 13 Sep 2011 - 17:50

//Må man joine? :D//
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Aubrei Tirs 13 Sep 2011 - 17:57

//ofc xD sry tiden, svarede lige et emne xD
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Logan Tirs 13 Sep 2011 - 18:02

// hopper bare ind efter Zebastian :D//
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Aubrei Tirs 13 Sep 2011 - 18:03

//fair skal lige spise xD
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 18:28

Zebastian kunne mærke at noget ramte mod han ben og han slog en halv salto og lande på rygge. Zebastian kunne mærke det smule luft han hvade blive slået ud "uuff " host host " fuck hv..a." nået han kun at sige intil han hørte stemmen. Zebastian skynde sig at rejse sig op, han fik øje på hende og han var mundlam da han var bange for at blive fanget. "øhh... øhh" var det eneste der kom ud af hans mund. Zebastian kigget mistænktsom på hende mens han to et par skrind tilbage indtil han hørte hendes spørsmål " øhh. hve.. hvem jeg løber fra øhh " sagde han og kigget mod hulet hvor han kom ind * jeg tror jeg fik rystet dem af* tænkte han og kigget over på kvinden igen.


// skal lige spise så kommer først på igen her kl19:15 eller der omkring :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Logan Tirs 13 Sep 2011 - 18:46

P: skulderplade ( http://www.madmaxmodels.com/images/proparmor_belt11.jpg ), ringbrynje ( http://www.thinkgeek.com/images/products/zoom/chain_mail.jpg ), brystplade ( http://getasword.com/590-1187-thickbox/adult-breast-plate-armor-full-size.jpg ), sorte bukser (minder lidt om et par militær bukser bare uden camouflagen) og et par militær støvler.

Logan kom gående ned langs en hel masse små gader i Terre, bag sig havde han cirka 2-3 andre mænd, der stort set var klædt præcis som ham.
Selvom Logan var blevet vampyr havde han stadig sit 'gamle' udstyr på, selvom han havde fået at vide af sin skaber Kajika, at han var stærkere og ikke behøvede, brugte han det stadig, det var det sidste der holdt ham fast til at være menneske.
Hans udstyr bestod stadig af to metal armskinner (en på hver arm) som faktisk var et våben, ud af dem kunne der komme et blad (http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20110222041327/assassinscreed/images/7/7b/Eerste-info-onthuld-over-assassin-s-creed-2_5_460x0.jpg ) ud som Logan brugte til at snigmyrde fjender, personer eller andre. På ryggen havde Logan sit trofaste elversværd ( http://www.kormax.com/images/UC1373.jpg ). Logan havde fået dette sværd af en gammel død ven, en elver. På sværdet stod der med gammel elver skrift ''Vi slås for frihed'. Sammen med sværdet sad der også to knive (http://www.council-of-elrond.com/castdb/legolas/legolas8.jpg ). Dog fordi Logan var ekstra meget eftersøgt nu, eller rettere nu hvor byen faktisk hadede ham, havde han taget sin M4 riffel ( http://www.modelguns.co.uk/images/scom4c.jpg ) med også.
Efter de havde gået lidt tog en af dem fat i hans skulder.
"O'Meyers siger at der er sporet en vampyr i nærheden af den gamle forlystelsespark" sagde manden.
O'Meyers hans gode og loyale ven, Matthew O'Meyers, en teknik nørd der hjalp Logan når han var uden for. Logan havde kendt Matt siden Logan var soldat og de har være venner siden.
Logan stoppede og så på hans mænd før de nikkede og begynde at løbe syd fra deres position hen mod den gamle forlystelsespark.
Efter vel 25 min stoppede Logan og hans mænd op foran porten, som åbenbart var blevet sparket ind, besynderligt.
"Okay gutter, you know the drill" sagde Logan og pegede i to forskelige retninger, som et tegn på hvilken vej hans mænd skulle gå.
"Skatter jeg er hjemme" Råbte Logan så højt han kunne, bare for at vise at han var tilstede.
"Hvis jeg var en sulten vampyr, hvor ville jeg gemme mig?" sagde Logan og ladte sit våben med sølvkugler, dødelige for selv ham, så han skulle være varsom.
"Jeg finder dig på et tidspunkt" råbte Logan og begynde at gå rundt og sin M4 mod sin skulder, klar til at affyrer en salve af skud.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Aubrei Tirs 13 Sep 2011 - 18:55

Aubreiane grinte ganske svagt af mennesket, "Du virker ung.. omkring de 14-15 år, hvad laver du overhovedet her?" spurgte hun roigt og lod armene glide ganske svagt over kors, smilte svagt for sig selv.
Aubreiane så kort rundt da hun hørte lyden af andre, og en stemme, regnede hurtigt ud det var en vampyr, og kunne oz sagtens høre de andre, uden problemer. lydløst og nemt fulgte hun vinden, pågrund af sine magiske evner kunne hun blive et med vinden, så på ingen tid stod hun bag den anden vampyr, overvejende.
"Du vil da ikke myrde en forsvarsløse tøz vil du?" spurgte hun roligt og strakte sig ganske kort, havde hørt om ham før, havde aldrig mødt ham, "Du afbrød mig ellers lige i en snak med et menneske derovre" hun nikkede lidt ligegyldigt i retningen af Zebastian og lod hovedet glide på skrå.
"Du ser finurlig ud.. jeg kan næsten gætte mig til du ikk kan li vampyre? hvorfor skal dit had gå udover mig?" spurgte hun fortsat og smilte for sig selv, hun var forberedt på lidt af hvert, og stod derfor ikke helt afslappet, hun havde flere magiske kræfter, men lige nu fulgte hendes blik oz de andre fyre som hun havde hørt.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 19:23

Zebastian kigger på hende med et meget mistroisk blik " hvad jeg..." nået han kun at sige før han blev afbrudt af en person der råbte noget han ikke helt kunne høre og kvinden forsvandt som vinden blæser. Zebastian kigget meget bange rundt for han viste godt at der var ting der luret i mørket vampyre og andre ting. Zebastian skynde sig hen til en af de boder hvor han listet bag om hen mod der hvor lyden af stemmen kom fra. Zebastian sad nu bad boden tætest ved indgangen til parken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Logan Tirs 13 Sep 2011 - 19:49

Logan begynde at smile over hvad vampyren sagde.
Hvor kæft hvor var hun egentlig dum og uvidende.
Logan vendte sig med lynets hast, og så på hende med et smil.
"Har du nogle ide om hvem jeg er? Og er du klar over hvor meget lort i står i lige nu?" sagde Logan før han forsvandt og bukkede op 2 meter fra hende med sit våben peget mod hende.
"Mit navn er Logan O'Connor, en mest eftersøgte i hele Di Morga, så hvis jeg var dig ville jeg passe på hvordan jeg snakkede til mig" sagde Logan og trykkede på en lille knap i sit bælte og kort tid efter dukkede de to mænd op.
"Der skulle være et menneske den vej" sagde Logan og pegede i den retning som mennesket var, kort tid efter skulle manden gerne være ovre og hjælpe manden hvis der var sket noget.
"Sig mig vampyr hvorfor være ude nu og jage, når man kan få syntetisk blod? Og nej jeg hader ikke vampyrer efter som jeg selv er en, jeg bryder mig bare ikke som 'jeres slags' så giv mig en grund til ikke at skyde" sagde Logan og holdt forsat sit gevær rettet mod hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Aubrei Tirs 13 Sep 2011 - 20:05

Aubreiane himlede med øjnene, "Jeg drikker rent faktisk syntetisk blod.. og jeg var ikke ude for at jage, jeg gik en simpel tur, også kom mennesket løbende herind, og da han smadrede sig vej gennem hegnet, ville jeg se hvad det var" hun trak på skuldrene.
Let så hun mod drengen, han burde ikke være kommet det mindste til, så var det i hvert fald ikke hendes skyld.
"Og ja jeg ved udemærket hvem du er, jeg har hørt om dig, og nu oz mødt dig, men jeg bestemmer ikke her, det gør du vist" smilte hun let og pillede ved sin halskæde. hvorfor hun endnu ikke havde skilt sig af med den, vidste hun ikke, men det havde hun ikke.
Let gik hun lidt væk fra ham, "Men hvad får dig til at tro du kan fange mig uden videre når jeg intet har gjort?" hun trak let på skuldrene


//sry det korte svar xD
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 21:06

Zebastian begyndte at kunne høre snakken fra den anden side af boden* fuck og hvad hvis det nu er en flok af dem eller noget. fuck.. hvad har jeg rodet mig ud i* tænkte han og to sig til hovedt til han fik øje på døren til boden var åben og han begyndte at liste der ind.
lidt efter var han ind i den lille bod, Zebastian begyndte langsomt at kigge op over disken hvor han kunne se kvinden og den person som råbte tidliger men hvem er de hun han dem.
Zebastian holde godt øje med dem og kunne se ham den anden bar våben " fuck det er ordensmagtet " Zebastian tag sig til hovedt " pis de fandt vej aligevel. øhh rolig nu øhh der må være en vej væk" sagde han stille for sig selv.
Zebastian kigget op igen og kunne se at porten var åben * okay så er det nu* tænker han og tag en dyb indåndning og hopper over disken og ud af boden og løber alt hvad hans ben kan trække mod porten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Logan Ons 14 Sep 2011 - 19:35

Logan så over på sin mand som stod samme med ham med våbnet peget mod Aubreiane.
Deres koncentration blev afbrudt af den anden mand som råbte noget a la "Logan han løber!". Mere skulle der ikke til før Logan smed sit våben og sin brystplade over til manden ved siden af ham, og begynde at løbe efter Zebastian.
"hvorfor løbe hvis han ikke har noget at skjule" mumlede Logan og satte af, eftersom han var vampyr ville han hurtigt få indhentet Zebastian.
"Hør knlgt jeg giver dig en chance til" mumlede Logan lavt for sig selv. Men eftersom at Logan havde erfaring med at folk aldrig stoppede besluttede Logan at sætte af og tackle Zebastian.
2 sek efter lå Logan oven på Zebastian, han havde i midlertidigt trukket en kniv og holdt den op ved Zebastians strube.
"Hvorfor løbe, når vi kan havde en hyggesnak?" sagde Logan og holdt forsat kniven mod hans strube indtil manden med hans udstyr kom løbende.
"Sørg for at han bliver der, hvis han render og sladre om hvor vi er, så er vi på røven" sagde Logan og begynde at tage sin brystplade på igen.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Aubrei Ons 14 Sep 2011 - 20:10

Aubreiane grinte lidt og så efter Zebastian der bare var begyndt at løbe, diskret så hun mod personen der hold et våben rettet mod hende, ham kunne hun godt nakke, uden videre.
Blidt og diskret blev hun opløst i vinden og forsvandt så hen på en bænk, hvor hun satte sig op på ryglænet, tænkende betragtede hun personerne, gad vide om de alle var vampyre.
Let strakte hun sig, var egentlig lidt ligeglad med dem, men det var nu meget sjovt at se mennesket løbe derud af, og Logan der bare var sat efter og havde fanget ham hurtigere end de fleste vampyre ville. blidt gabte hun og strøg det røde hår om på ryggen, hun overvejede om hun ikke bare burde smutte derudaf, der var vist ikke mere at se,.
Kort så hun mod Logan og mennesket da de kom tilbage, Mennesket så stadig ikke ud til at være specielt gammel, men åbenbart gammel nok til at lave ballede en masse steder, siden folk prøvede at fange ham.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Gæst Ons 14 Sep 2011 - 20:20

noget rurte på sig lidt fra hende. Det var en ung elver mand Cedric på 19 år han var i klædt grønt tøj og brunlæder, støvler han hade en bue og nogen pile på ryggen. Men han var let at se takke være hans sølvblondte hår som flager blidt i vinden, han så ret duster ud men var det ikke han var meget venlig og rolig. og gjorde ikke nogen fortræde hans skridt var lette og luftig så det var sværet at høre ham komme, men man ville kunne lugte ham da han dufte af skov. Da han var en skovelver med et særliget talent for at laver smykker,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Gæst Ons 14 Sep 2011 - 20:31

Zebastian var forviret og meget forskrækket over hvad der lige var sket, først løb han og nu lå han på jorden og med en kniv mod halsen og manden som snakket til ham " je...jeg jeg har ikk.. " Zebastian var i lamet og kunne ikke få ordene ud * fuck hvad sker der hvad gør jeg* tænkte han og kigget på Logan som nu stod og snakket med en anden person.
Han hørte godt hvad de sagde * vent lige lidt de er jo ikke * tænkte han og begynde at rejse sig " heh i er jo efterlyst er i ikke " sagde Zebastian mens han rejste sig og kigget op på Logan " jeg trode lige jeg hvade noget at frygte, bordset fra mit liv og at i ikke er mennesker " siger Zebastian i sjov og hvade nu et lidt flabet smil på læben " er i vel " siger han spørgene


Sidst rettet af Zebastian Ons 14 Sep 2011 - 20:46, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Gæst Ons 14 Sep 2011 - 20:37

//ER det for sent at springe ind?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Aubrei Tors 15 Sep 2011 - 11:38

//self ikk Sinclair^^
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Gæst Tors 15 Sep 2011 - 14:01

// nej du joiner bare //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Logan Tors 15 Sep 2011 - 14:37

//så er rækkefølgen vel bare Aubreiane, Zebastian, Logan, Cedric, Sinclair og evt andre der vil være emd :) //
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Aubrei Tors 15 Sep 2011 - 16:27

//jaa ^^
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Gæst Tors 15 Sep 2011 - 16:38

//fint:)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Aubrei Tors 15 Sep 2011 - 16:42

//så det din tur Logan xD
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum