Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Darkness //åbent for alle// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Darkness //åbent for alle// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Darkness //åbent for alle// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Darkness //åbent for alle// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Darkness //åbent for alle// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Darkness //åbent for alle// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Darkness //åbent for alle// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Darkness //åbent for alle// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Darkness //åbent for alle// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Darkness //åbent for alle// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Darkness //åbent for alle//

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Darkness //åbent for alle// - Page 2 Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Logan Tors 15 Sep 2011 - 17:26

Logan begynde at smile over drengens kommentar, damn var virkelig dum!
"Hør knægt vi foretrækker ordet frihedskæmpere, ikke efterlyste. Og hvis du får den dumme dumme igen at finde på at sladre til ALexander Lazarow, så skal jeg søge for at du aldrig får hvile igen. For det andet så er alle ikke vampyrer, kun mig, hvorfor tror du ellers at jeg kunne fange dig så hurtigt med minimum 16 kgs udstyr? Du må selv tænke dig til svaret" sagde Logan dig rystede på hovedet.
"Vi har gæster drenge" mumlede Logan og ladte sit gevær.
Med gæster mente Logan selvfølgelig den så stupide elver som ikke rigtigt havde kunne finde ud af at camouflager sig i de her omgivelser, hold op hvor var det dumt.
"Jeg tror vi har at gøre med en skov elver, de mest arrogante elvere, der eksistere" sagde Logan og glemte alt om drengen.
"Men husk, hold lige øje med hun-vampyren, jeg stoler ikke på hende" sagde Logan ind i en mikrofon som sad fast til hans brynje.
"Dræb dem kun hvis de virker truende" sagde Logan og kiggede på elveren. Logan kunne selv elvisk så et ville ikke blive et problem at tale med den.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// - Page 2 Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Gæst Tors 15 Sep 2011 - 18:39

" nej høre nu her. Hr Vampyr det kan godt være at jeg er skovelver men arrogante det er jeg nu ikke, jeg er ikke som jer blodsuger i tænker kun på jer selv og ikke de. Mensker og væsner i drikke af og så siger du at jeg er arrogante det må nok heller være dig, som er det lede blodsuger og lad dreng være i fred. Ellers jeg jeg godt blive ret ubehaglig vis du ikke lade drengen være i fred " sadge Cedric vredet og holdet fast i sit svæder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// - Page 2 Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Gæst Fre 16 Sep 2011 - 9:29

//din tur Sinclair :)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// - Page 2 Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Aubrei Ons 28 Sep 2011 - 16:07

//skal vi bare fortsætte?
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// - Page 2 Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Gæst Tors 27 Okt 2011 - 17:04

*sorry har vært væk i land tid, men ja jeg syntes vi skal forsætte eller lave et nyt emne. det er lidt synd hvis vi bare smider et emne ud som kunne ha udviklet sig :)?? *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Darkness //åbent for alle// - Page 2 Empty Sv: Darkness //åbent for alle//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum