Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sometimes you gotta run? # Privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sometimes you gotta run? # Privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sometimes you gotta run? # Privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sometimes you gotta run? # Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sometimes you gotta run? # Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sometimes you gotta run? # Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sometimes you gotta run? # Privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sometimes you gotta run? # Privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sometimes you gotta run? # Privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sometimes you gotta run? # Privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sometimes you gotta run? # Privat

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Tirs 6 Sep 2011 - 23:57

Tid # 22:32
Sted # Parken
Vejr # Roligt, og ingen regn, blot en lun brise..
Omgivelser # Ingen at se eller høre ved parken, dog ellers sirener i baggrunden og folk der snakker her og der på gade hjørner og andet..
Beklædning # Hvide shorts, samt hvid/grå jakke, og sort laset(lidt stor) tshirt.. hængende ned af den ene skuldre og halstørklæde i sort(om halsen).
Privat - Shamus

Alt føltes anderledes nu. Hun var stukket af fra det mest grusomste sted, et sted der prøvede at gøre hende umenneskelig. Hvilket hun også var nu, desværre. Hun nød ikke godt af svaghederne der kom med, ved at være en ikke fuldblods vampyr, ligeså led hun heller ikke godt af de styrker der kom med det os, fordi hver gang hun brugte for meget af dem, havde hun trang til blod.. blod der ikke var nok af desværre, i menneske kroppe. Spirit var halv menneske halv vampyr, en mærkelig og yderst sjælden blanding, fordi hun var hverken menneske mere men heller ikke vampyr helt?. Hun var ikke udødelig og leve ikke for evigt.. Dog havde hun visse egenskaber fra vampyrens side dog os dens svagheder, undtagen det med solen. Det var koldt udenfor og Spirit havde ikke for så lang tid siden røvet lidt fra en butik ikke langt væk fra hende. Hun havde iført sig hvide shorts, en lang hvid/grå jakke og en lidt hængende tshirt i sort. Hun havde stadig bar tær. Hun følte ikke rigtig nogen grund til at gå i sko, eftersom jorden ikke var iskold i nu, skønt vinden var tæt på at være det. Som isterninger der gled ned af hendes spinkle ryg med små runde ar efter de ledninger der havde sat i hendes uskyldige blege hud, der lyste hendes syre grønne dådyr øjne op, ligeså gjorde det lange dog skævt skåret hår. Hun havde i stedet for at klippe det rapunzel lange hår.. skåret det med et stykke glas fra laboratorium´et hun var stukket af fra?.
Spirit skyndte sig at løbe igennem gaden mens hun kunne høre folk råbe efter hende og sirene fra politiet der var ved at hale ind på hende mens de råbte, at hun skulle stoppe og holde hænderne oppe over hovedet, men eftersom Spirit var halv vampyr løb hun hurtigere end mennesker dog ikke hurtigere end en vampyr.
Hun skyndte sig at dreje af ved en gyde og kravle over dets hegn og ende i en busk på den anden side for da at opdage!?.. en PARK.
hun så forbløffet rundt og gemte sig i buskaset i noget tid indtil der var fri bane, i det hun langsomt banede sig vej og så rundt varsomt.. ingen at se, så hun satte i løb igen indtil"Uff!" hun mærkede noget næsten som en mur, havde hun mund løbet ind i en.
Hun lå ihvertfald ned eller nærmere sad ned nu og tog sig til hovedet og ømmede sig kort"Auuv" hun bed sig forsigtigt i underlæben ved sammen stødet så hun ikke var helt sig selv, og et sort halstørklæde hang om hendes hals, for at forhindre den kolde vind i at stjæle hendes varme.. Hun lod de dådyr grønne øjne blidt glide mod den genstand hun var løbet i mod..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 0:25

Grå røgskyer steg lystigt op fra den tændte cigaret Som dansede ivrigt rundt på læben af Shamus. Som altid slendrede han afsted i lav fart, der var ingen sønderlig grund for ham til at være i parken, hans ben havde bare båret ham hen hvor virkeligheden syntes at ville have ham. Allerede i en ung alder havde Shamus fundet ud af at det med beslutninger ikke var hans stærke side, at følge sine impulser var meget bedere og ikke mindst meget hurtigere, det gjorde også en fri for alle de åndsvage bagtanker hvis man tog en dårlig beslutning, alt i alt var impulser bedere og nemmere.
Fra top til tå var Shamus en underlig person, han havde en high n thight klipning, men samtidig var en lang lok af hans hår nede foran øjnene, hvordan det var blevet sådan tog han sig ikke af, det havde nok noget at gøre med nogen af de fester han tog til. På kroppen havde han en hvid skjorte og et rødt slips og længere nede på benene sad et par skinny jeans tæt til ham. Shamus var ikke stor, omkring 1.75 og lidt under 68 kg, man ville vel kalde ham lille af bygning, men på trods af dette var han alligevel mere end i stand til at tage kampen op mod nogen der var større end hamselv, ikke at han ville gøre det, men i teorien var det muligt.
Shamus drejede rundt om hjørnet til parken og kunne se sin lille stam Pavillion lidt længere fremme, men efter et par skridt hørte han larm fra krættet og i det sekund han drejede hoved så han ikke andet end to syregrønne øjne. Med et drøn blev han sendt i jorden, han rullede væk og blev liggende med hoved nede i græsset, han var slået ud og anede ikke hvad der var sket eller hvorfor, det hele var blevet som en drøm, han huskede kun glimtet af de syregrønne øjne, mon han var død?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 0:43

Spirit tog sig forsigtigt til hovedet, skønt hun havde en spinkle krops bygning og var slank, helt perfektions skabt krop nærmest? så... løb hun til tider hurtigere end hun skulle ? og dette fik hun ud af det. Hun huskede en hvid skjorte og en mande stemme, eller nærmest et gisp af overraskelse og smerte i et ved sammen stødet. Hun fik klarhed i de sløret blanke syre grønne dådyr øjne og lod blikket flakke rundt i det hun fik øde på ham hun egenlig var stødt ind i. Hun var næsten 1,70 cm høj og denne fyr var næsten på hendes højde?. Hun så overrasket på ham et øjeblik, var det virkelig ham hun havde løbet ind i, dog fik hun ikke lang tid til at tænke over det.. i det hun lagde mærke til han ikke rørte på sig som hun gjorde?.
Hun fór hurtigt op fra parkens græs og løb hen mod fyren der lå og så ikke ud til at rør sig"årh nej!.. bare du ikke er død eller noget" hun vendte ham hurtigt om på ryggen og lod blidt de lange kolde klaver finger glide ned til hans hals side og mærke efter en puls. Han havde heldigvis en, og hans vejrtrækning syntes dyb men svagelig i det.
Hun så på ham med de store øjne blå/grønne øjne og sagde forsigtigt"H-hallo?" Hun berørte blidt hans kind og lod forsigtigt sit ansigt nærme sig hans. Det var virkelig lang tid siden hun havde været så tæt på et andet køn. Hun havde været forsøgs "kanin" for forsker jo så hun var slet ikke vand til dette. Hun vendte forsigtigt hovedet varsomt til den ene side for at lytte til om hans vejrtrækning ville ændre sig.
Dog vis den ikke gjorde ville hun forsigtigt tage fat i ham og prøve at bære ham så langt hun nu kunne, hen til skyggerne ved et træ og prøve lidt at ruske liv i ham"Hey?.. hey du, vågn op" hun så bekymret på ham og lagde opgivende hovedet mod stammen*omg.. første gang jeg har slået en fyr bevidstløs og slået bene væk under en og så er det på denne her måde og som tyv, og jeg ser ugly ud!* hun snøftede forsigtigt og tog stille sin jakke af og lagde blidt over hans overkrop så han ville holde varmen"Hm? gad vide hvorfor du ingen jakke har på" hun anede ikke om han var kommet til sig selv mens hun havde snakket der ud af, mens hendes hoved var blidt dunket ind mod træets stamme.. Dog vis han vågnede og sagde noget, ville hun hurtigt sætte sig foran ham og blidt lægge en hånd på hans pande og lade de store syre grønne dådyr øjne blidt kigge bekymret på ham og så sige med en blid stemme, mens det lange platin hår af hendes, fyldigt og vildt, lå ned af hendes skuldre og var lidt pjusket med et blad lidt over hendes ene højre øre"Er du okay?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 11:59

Jorden var blød på en underlig måde og Shaums havde det som om han var et sted mellem virkelighed og en drøm, ikke helt ved bevidsthed, men på den anden side ikke helt væk, han kunne fornemme en anden persons nærver, det var en kvinde, men meget mere kunne han i sin tilstand ikke fornemme, dog var de grønne øjne printet på indersiden af hans hjerne, de smukke grønne øjne der havde været det sidste han havde set inden han var belevet sendt til tælling.
Sløvt kunne han mærke sine sanser vende tilbage til ham, han kunne mærke hvordan en skarp smerte begyndte at brænde igennem hans hoved, men kun for et kort øjeblik inden den forsvandt igen, det måtte have været som hans hjerne genstartede og lod bevægelse og andre funktioner komme tilbage til hans egen styring. En lille prikken begyndte at brede sig i hans fingre og løbe ned igennem resten af hans krop til den til sidst nåede hans tær og et nærmest elektrisk stød satte gang i ham igen.
Med en høj hosten og en lille sammenkrybning vågnede Shamus døsigt, først skulle hans øjne lige vende sig til lyset igen, men kort efter så han en pige der sad bukket over ham, et lille smil dansede på hans læber, "Hvis jeg er død og du er en engel er jeg positivt overrasket", Shamus glippede lidt med øjnene inden han igen begyndte at smile så de perlehvide og let lange hjørnetænder kom til syne, det var tydeligt han ikke var vampyr, men et eller andet form for væsen måtte han, "Men nu da isen er brudt frk. engel... Jeg er Shamus og ehm... det er dejligt at møde dig, hvad er det du har så travlt med, eller valgte du at tackle mig for sjov?" .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 15:23

Spirit så forbløffet på Shamus da han kom tilbage med nærmest den bedste score replik i den menneskelige verden, og hun kunne ikke lade vær med at tage hånden for munden og blidt, samt lidt i skjul grine over hvor sødt det egenlig lød da han sagde det. Dog var hun alt andet end en engle men det behøvede han jo ikke at vide?. Dog svarede hun sødt tilbage"Vis dette her er himlen, glæder jeg mig ikke til at dø" hun blinkede til ham og rejste sig så forsigtigt op og tog sin jakke væk fra hans krop. Hun havde jo lagt den forsigtigt over ham så han ikke blev forkølet vis han først havde tænkt sig at være væk i flere timer?. Hun sendte ham et nuttet lidt spidst hjørnetands smil og sagde"Jeg valgte blot at tackle dig for sjov" hun smilede lidt flabet og sagde"Ej, øhm.. lad os blot sige nogen var efter mig og jeg ville helst ikke ende som deres?" hun så lidt rundt og sagde"Mad, kan man ... vel kalde det?" hun kunne dog ikke lade vær med at smile ved synet af den nu vågnede Shamus, dog anede hun ikke hvad hun skulle sige til ham.
Hun iførte sig sin jakke og betragtede ham kort med de syre grønne dådyr øjne og sagde"Mit navn er Spirit" hendes lange platin hvide hår havde lagt sig roligt, dog nogle gange bevægende, ned af hendes skuldre og ryg.. som et blidt slør af kridt hvid farve nærmest.. og hendes hud var næsten os hvid, dog med en mere mild form for.. bleg hud farve? vel.
Hun strøg forsigtigt en forvildet hårlok bagved øret og slikkede sig let over, overlæben og fik så sagde"Såå? Shamus.. sødt navn. Hvor var du så på vej hen" hun lagde hovedet en anelse på skrå og betragtede ham med utrolig nysgerrigheds glimt i de grønne øjne og et nuttet smil over de fyldige lyserøde læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 17:11

Hun var smuk, der kunne ikke siges andet om hende, hendes gang, hendes udstråling... omend en smule opskræmt og overrasket over det der var sket, men ikke destro mindre var hun smuk som en engel og en lille mistanke bredte sig i baghoved på Shamus på trods af det hun sagde. Med et lille støn kom han vaklende på benene og kiggede sig lidt rundt, som om han havde tabt et eller andet, eller bare skulle orientere sig igen efter at have været slået ud, *Jeg mindes ikke det var her jeg faldt.. nuvel*.
Shamus drejede rundt på hælen og gik over til Spirit der var ved at iføre sig sin jakke igen, de syregrønne øjne var betagende, han kunne, hvis han skulle være ærlig ikke lade være med at stirre ind i dem som en andet rådyr fanget i forlygterne på en bil. Med et sort smil der matchede Spirits stillede han sig overfor hende så deres blik mødtes og med det samme kunne han mærke at han begyndte at stirre intenst uden at være i stand til at stoppe, *stop... STOP SÅ!!! DU ER PINLIG!* var de ord der brølede inde i hoved på ham, men han kunne ikke lade være og det store smil charmerende smil han havde på læberne ville heller ikke forsvinde, "Spirit, det var da et usædvanligt navn, men jeg tror det passer godt til dig, du virker... anderledes, på den gode måde mener jeg", Shamus var ved at bide sig selv i tungen over at han måske havde fornærmet hende med det sidste, men på den anden side, hvis hun ikke kunne se igennem det lidt tåbelige fremtræden og modtage komplimentet var det også hendes egen skyld.
Shamus strækte sig en smule og det virkede næsten overdrevet hvordan han kunne krænge og bøje ryggen, han lignede mest et stort kattedyr der lige var vågnet op fra en lur, hans ryg kom med et stort knæk og han så nu mere afslappet ud, "Hvor jeg var på vej hen, ingen stedet... alle steder, jeg følger bare mine ben og den vej som nu bliver lagt for mig, men jeg foretrækker at tro at der var nogen eller noget der ville have jeg skulle møde dig, og skulle jeg nogensinde finde ud af hvem eller hvad er jeg det dybt taknemlig".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 19:00

Spirit så yderst smigret ud og rødmede forsigtigt over de høje kindben mens han holdte sit intense blik rettet mod hendes. Hun følte nærmest noget skubbe hende lidt mere eller mindre tættere på Shamus og hun kunne ikke lade vær med at komme med en lille slags grinen, indtil han pludselig brød stilheden og hun nikkede forsigtigt og sagde"Aha.. tak" hun kunne godt høre det var sødt ment og tog så derfor helt og fuldest imod det. Hun smilede forsigtigt til det med at han var dybt taknemmelig for at ha mødt hende, eller dybt taknemmelig nærmere til den der havde sørget for det. Dog fik det et nervøst grin frem på hendes læber og hun tænkte bare i baghovedet * Hehe yearh... det ville så være politiet..* hun roede sig lidt i håret og så sig rundt omkring men før hun vidste af det kom hun med et lille nys. Eftersom hun ikke boede noget sted eller bar det helt vilde tøj..tja så var der vel en chance for at blive lidt syg. Hun så flovt på Shamus og sagde"Undskyld.. koldt vejr og mig kan ikke så godt lide hinanden" hun så flovt ned og tænkte hun hellere måtte fortælle ham om at hun faktisk intet sted boede."Øhm kan vi måske gå lidt sammen og snakke" hun så lidt mistænksomt rundt, der var dog ingen sirener i nærheden eller andet at høre eller se for den sags skyld. Hvilket hun nød i fulde drag lige nu. At gå ved Shamus side var egenlig dejligt. Han var utrolig chamerende og meget flot os. Hun så flovt ned og strøg forsigtigt det platin hvide hår bagud mens hun gik ved hans side og sagde"Så hvor bor du egenlig henne af Shamus?" hun så afventende på ham og sendte ham et nuttet smil. Hun ville gerne lære ham mere at kende og os hvorfor han duftede som han gjorde?. Det var en speciel duft, dog om den var lokkende til den lidt vampyriske del, kunne hun ikke bestemme sig for.. men hun ville aldrig bide ham uden tilladelse.. kun.. måske lidt i sjov?.
Hun fik et billede af hende læggende i en seng halvt over Shamus og blidt bed ham på halsen som et slags vågn op. Hun rødmede i hele hovedet ved tanken og rystede på hovedet for at komme tilbage til virkeligheden*OMG!? det forstillede jeg mig bare ikke.. gard man jeg en perv lige nu* hun så flovt til den ene side og helt automatisk gled det ud af hende"Jeg har intet hjem faktisk.. jeg .. hjemløs" hun lod hovedet blidt sænke sig og vidste ikke hvordan samtalen yderligere skulle gå?.. måske Shamus så hende som en hjemløs nu..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 20:39

Det var pinligt på den mest tilfredsstillende og gode måde Shamus kunne forestille sig, det var ikke ofte han mødte en pige hvor han ikke kunne tage øjnene fra hendes øjne, men hende her. hun havde bare et eller andet over sig der havde fået det til at slå gnister med så eftertrykkelige knald at han ikke var helt sikker på om han nu virkelig var helt vågen endnu, diskret og uden hun så det kneb han sig i armen, jo den var god nok, han var helt vågen.
Shamus forsøgte stadig at fange hendes blik igen, han var draget af hende på en næsten unaturlig måde, det var som om hun havde en eller anden magt over ham han bare ikke kunne sætte ord på, han fik først en smule kontakt med jorden igen da hun begyndte at snakke til ham, "Jamen så lad os dog komme ud og bevæge os en smule så du ikke behøver at stå og fryse, jeg skulle nødig have at du vælger at løbe væk for at tackle en anden hvis du mangler varmen", han smilede en lille smule mere inden han faldt ind ved siden af hende mens hun begyndte at gå, han håbede ikke at hans konstante joken ville irritere hende, den havde desværre den effekt på nogen mennesker som ikke bare ikke havde det samme syn på livet som ham.
Efter de havde gået lidt i tavshed kom hun så med et spørgsmål som han havde så uendligt svært ved at svare på, folk fattede det ikke når han sagde han hørte til over det hele og boede overalt, det fik mange til at tro han var hjemløs og ikke vaskede sig og den slags, men intet kunne være længere fra sandheden, "Jeg bor lidt overalt, jeg har ikke som sådan et hjem, men jeg er heller ikke hjemløs, jeg vælger at se godt selskab og et tørt sted at sove som mit hjem... Men ligenu bor jeg her i parken, der er en stige ned til et lille varmerum under jorden hvor jeg har mine ting, der er også varmt vand fra et ødelagt varmerør... hvis det skulle have en interesse?".
Igen smilede Shamus som om der intet ondt var i verden, hans lille latter efter det han havde sagt var med til at understrege hvor glad han var for det liv han havde og hvordan han klarede sig igennem dagen og vejen, men skulle sandheden frem havde han ingen brug for at sove fremmede steder, han kunne så let som ingenting købe et hus eller sågar en hel egendom, han valgte bare at føre sit liv som han nu engang havde lyst til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 21:02

Spirit vendte hurtigt sin interesse med det angående varmt vand og sagde lidt hurtigt og dog måske lidt for ivrigt kunne man vel også sige"Har du brusebad i det der varme ting noget?" hun så lidt underøsgende på ham dog havde han det sikkert ikke. Og angående det med at bo i en park, hvem boede i en park. Andre end Shamus. Hun sukkede stille. Endnu en nat i kulde og ingen dejlig seng eller andet. Hun havde håbet lidt hun kunne ha spurgt Shamus om hun måtte overnatte ved ham, men der var vist ingen udsigt for det. Hun drejede let om sig selv og kiggede så mod Shamus og sendte ham et uskyldigt smil"Så vi to der bor på gaden, eller mere... jeg nok en af dem der ikke har valgt det frivilligt" hun huskede da hun fik stukket ledninger ind i sig. Hun gøs let og nøs forsigtigt men dog kom det helt bag på hende, så hun endte med at rødme over hele ansigtet over at nyse så pludseligt?. Hun så flovt på Shamus og smilede i det hun var sikker på hun ikke var så meget en beauty mere i hans øjne. Hun så stille ned mod jorden og hørte dens knasen under sine fødder i det hun sagde"Gaard... her er koldt om natten" hun kiggede forvirret rundt og sagde"Måske... det der varme rum kunne være til nogen nytte nu egenlig? vis du ikke har i mod at jeg kommer med dig og ser dit hemmelige underjordiske rum" hun blinkede lidt drilsk til ham, dog var det ment sødt og lidt drillende, som en slags joke, det med hemmelig underjordiske rum?.. lidt badboy skurk, lød det som den måde hun fik ordene til at stable sig?.
Hun smilede forsigtigt til ham og flettede forsigtigt det lange hår til den ene side og vis hun måtte komme med ham, gik hun frivilligt med ned til hans lille varme rum.. og vis man kunne tage et bad der nede ville det blot være bedre.. efter noget tid så hun spørgende på Shamus og sagde forsigtigt"Så.. Shamus.. du ikke menneskelig.. har jeg ret?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 21:58

Shamus nød helt ærligt kulden, den fik gang i en og vækkede en på en dejlig måde så man kunne tænke helt klart, det var fedt på en lidt absurt måde at han nød kulden mens det var tydeligt at Spirit ikke helt kunne lide den på den samme måde. Forsigtigt og ikke fordi han selv tænkte særlig meget over det lod han sig langsomt glide lidt tættere på hende mens de gik, ikke at han forsøgte at holde hende i hånden eller virke anmassende, han kunne simpelhen bare godt lide at gå tæt på hende, han prøvede dog at holde en stadig kompertabel afstand til hende selvom de nu var lidt nærmere.
Shamus grinede højt fa hun sagde at det var frivilligt han boede på gaden, "Jeg tror desværre du har misforstået hvordan mit liv hænger sammen, jeg tror ikke på fri vilje, jeg tror der er et eller andet der styre os til det vi gør, for eksempel tror jeg det var bestemt vi skulle mødes af et eller andet større end os", Han smilede til hende og begyndte at vise vejen ned mod hans elskede lille smugkro hvor han plejede at kunne være i fred og desuden kunne tage et bad i ny og næ når han havde brug for det.
Efter en ganske kort gåtur nåede de til en lille jerndør i jorden, der var støbt beton rundt om og ikke så langt derfra kunne man se de store bygninger der brugte det varme vand til deres lejere. med behændig hånd åbnede Shamus døren og en lille trappe førte ned i rørknudepunktet, der var dejlig varmt, omkring 27 grader og i et hjørne kunne man se en lille madras samt en bunke tøj og noget der lignede chips.
Idet Shamus skulle til at invitere Spirit ned stivnede han kort da hun spurgte til hans race, men han lyste igen op i et stort smil, "Et menneske, du godeste nej, dether er bare en forklædning, der er ikke mange der kan klare mit rigtige udseende", han smilede stadig og vinkede hende indenfor, "Velkommen til slottet, hvis du ville have et bad ligger der et forholdsvis ubrugt håndklæde et sted og det eneste du skal gøre er bare at slå på det rør derhenne", han pegede med en tynd finger, "Og så kommer der varmt vand, jeg har dog ikke noget forhæng, men jeg lover jeg ikke kigger".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 22:08

Spirit så lidt undrende på Shamus men det gik dog over til nysgerrighed og hun nikkede angående det med hans anden form og fulgte ham så hen til noget der næsten lignede en bunker. Hun fulgte ham ned af trapperne eller nærmere gik med ham, først.. så han kunne lukke efter dem. Og hun lod langsomt blikket glide fra væg til væg og hun mærkede den virkelig hotte varme!?. Hun tog sig til panden og sagde"Omg.. her er varmt" hun bed sig let i underlæben og kiggede nysgerrigt rundt og fik så øje på en seng og andet. Hun snuppede lidt i smug en chips og spiste den forsigtigt uden den knaste alt for meget, så hun ikke ville ende med at blive busted, dog ville Shamus sikkert ikke have noget i mod at hun snuppede en chips eller to?. Hun grinte sødt og sagde"Okay? tror jeg da" hun så lidt rundt og fandt et håndklæde der duftede rent og ikke så beskidt ud. Derefter gik hun hen af mod røret og så lidt nervøs ud"Vil... vil det her vand være brændende varm?" hun så lidt bekymret mod Shamus og sagde flovt med en let rødmen hen over kinderne"øøøhhmm.. du må gerne vende dig om nu Shamus" hun hentydet til han ikke skulle kigge, og langsomt gled hun shortsene ned om sine ankler, og trusser ligeså med, derefter trøje og så bh, samt halstørklæde blev lagt for sig selv os, sammen med de lidt aflange vanter. Hun så forsigtigt på røret og gik så under det og bad til at det IKKE var kogende varmt og slog så let på det med et enkelt hop, fordi så høj var hun heller ikke lige til at kunne nå det ovnlig med et godt slag.. fra jorden ?.
Hun hørte vandet risle igennem rørene og lukkede så nervøst øjnene og mærkede så vandet glide ned over sig, omfavne, varmt og dejligt!. Hun mærkede dog varmen stikke i hendes iskolde hud dog tog hun det ikke så tungt andet end da det lige kom ud, kunne hun dog ikke dy sig at skrige af forskrækkelse og den pludselige forandring mellem varme og kulde. Hun strøg blidt det lange platin hvide hår tilbage og strakte let sit hoved lidt bagud så hendes hals var blottet, mens hendes hænder blidt strøg over hendes krop for at gøre den ren"Mmhh det her er sååååå dejligt!" hun smilede let over sit hvide tandsæt og de spidse hjørne tænder og sagde så forsigtigt"Sååå Shamus?.." hun havde dog stadig lukket øjne"Det med din anden form.. hvad er det for en form?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 22:50

Shamus grinede lidt, han havde sat sig i et hjørne og fundet en lille smule mad frem fra et lille rum i muren så han havde noget at tage sig til mens Spirit legede med hans mad, "Varmen minder mig om der hvor jeg kommer fra, men det er intet imod hvordan det rent faktisk er i helv.... sydpå", han rettede på sig selv i sidste øjeblik inden han kom til at tale over sig og afsløre noget som han ikke burde afsløre, der var ingen grund til at skræmme hans gæst, for det var uden tvivl det han ville gøre, men på den anden side var det jo hende der spurgte ham, så det kunne være at det var meningen han skulle sige det eller nærmere vise hende det... Nej det måtte være en grænse for hvor meget han lod noget andet styre ham og fortælle ham hvad han skulle gøre, det var trods alt sjovere hvis man også selv kunne få lov at bestemme engang imellem uden at skulle tænke på om man forstyrre verdensordenen.
Shamus skulle til at fortælle hende at det ville være dejligt vand der kom ud, men ud fra det skrig der kom fra hende havde hun allerede fundet ud af det, han trak bare på skuldrende og begyndte at spise noget der lignede en gammel banan, i et kort glimt kom han til at se på et blankt rør hvor han kunne se Spirit, han blev omgående rød i kinderne og slog blikket ned mod bananen, *ikke kigge, ikke kigge, ikke kigge*, selvom han havde meget lyst til at kigge tvang han sig selv til at finde maden mere interresant end den var, den bestod af et par pakker kiks, en masse kattemad og nogen store dunke med vand.
Efter den noget pinlige situation faldt han igen til ro, der var ikke sket noget og han håbede med hele sin underligt sammensatte krop og hjerne at Spirit ikke havde fanget hans blik, men på den anden side, hvis hun havde kigget ham i øjnene havde han været fanget og så ville hun helt sikkert have set ham. "Det er ikke en form du har lyst til at se, skal vi ikke bare holde der", han grinede højt oh lagde ikke mærke til hvordan hans uopmærksomhed havde ladet tre omkring 1.5 meter lange haler komme ud gennem ham og de dansede nu rundt som om de havde deres eget liv mens han spiste, Spirit ville uden tvivl se det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 23:02

Spirit smilede og sagde så lidt undrende"SÅååå? hvordan slukket man for vandet" hun trådte let til siden og lod hænderne være blidt pegende ud til siden som et slags ' i dont know? ' måde. I mens hun langsomt fik taget håndklædet op og viklet det rundt om sig, og kunne dog ikke lave en knude men stoppede dog enden af håndklædet der skulle holde det oppe, ned mellem brysterne, hvor lidt kavalere gang kunne ses. Hun var skam ikke dårlig udrustet af en 17 årig at kigge på?. Dog fik det hende til at undre sig lidt.. måske hun var 18 i stedet. Hun så flovt ned af sin egen krop, der tydelig emmede af sexappeal og rødmede i kinderne over det, dog kunne hun jo ikke rigtig gøre noget i et stadie af vådhed. Dog varmen her nede ville sikkert hurtigt tøre hendes krop og så kunne hun få sit varmede tøj på, der havde lagt og fået alt kulden trukket ud af sig og erstattet det med varme fra gulv og luft. Spirit trak vejret tungt og satte sig ned på sine knæ og sagde"Århhh ha.. her er varmt" hun kiggede rundt og viftede så med sin hånd nær ansigtet, hvor man stadig kunne se hendes hud der var let funklende i det, på grund af vandet der havde gledet ned af den tidligere, dog gjorde hun heldigvis ikke hans seng våd?. Hun lagde dog før eller siden mærke til hans haler, da hun ville tage en chips og der gik hun nærmest helt i stå. men prøvede mest af alt at undgå at påpegede det indtil hun sagde"Vil du gerne have en hale?.. JEG ! mener.. øhm.. en chips" hun roede sig let i det våde hår der lå lidt dryppende ned af hendes skuldre og de syre grønne dådyr øjne så uskyldigt og flovt på Shamus, mens rødmen steg op i hendes kinder igen, som om hun havde en mild form for rouge over kinderne, og en blid form for rød læbe stift over de fyldige læber, skønt det blot var varmen der gjorde dem mere fremtræden.. Hun så flovt væk og tænkte*Årh nej.. han opdagede at jeg havde opdagede.. hans haler sikkert* hun undrede sig over hvad han var, dog.. hun var et forsøgs eksperiment.. mund han var ligeså? eller.. os var han blot noget unikt?. Vis han ville gå i panik over hun havde set hans haler ville hun blot stryge ham over kinden og sige"Hey.. det okay?, jeg har intet i mod det" hun ville derefter smile nuttet, med hovedet let på skrå, lukket øjne for et sekund og et smil over læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 23:30

Dybt optaget af det han sad og spiste tænkte Shamus ikke over at hans haler dansede rundt om ham´, han var så van til at hans tre ekstra legemesdele nærmest havde deres eget liv at han ikke engang brugte tid på at tænke over dem mere, han kunne ikke lade være med at smile for sig selv da han hørte Spirit bevæge sig ud fra det varme vand igen, det ville inden længe lukke sig selv, en eller anden smart ingenør havde lavet et smart system der selv strammede rørene så vandet ville i løbet af ganske få minutter selv lukke så det ikke fossede ud på gulvet og ned i den lille sliske der førte vandet væk.
Efter et par øjeblikkes venten drejede Shamus sig rundt så han kunne se Spirit igen, han lagde stadig ikke mærke til halerne selvom hun kom til at lave en lille sprogfejl, dog undrede det ham hvorfor hun sagde det, "Varmen minder mig som sagt hvor jeg kommer fra, og skal jeg være helt ærlig kan jeg berede lide at have det varmt end at fryse ihjel oppe på en eller anden bænk, han smilede stort til hende igen, "Men hvis du ikke har noget imod det skal jeg også lige have mig et bad", han lod hende ikke engang svare, men under et højt grin smed han trøjen og afslørede en forholdsvis muskuløs overkrop, stjerner var tatoveret over hans brystkasse samt et meget lille mærke i nogen snørklede bogstaver der blev spist af en slange.
Med et ganske lille slag på røret sprang det igen op, men lige inden han trådte ind under vandet så han sine haler, "Det var da pokkers... jeg troede ellers jeg havde forseglet migselv ordenligt denne gang, men når i nu er ude kan det vel være ligemeget", han standsede og kiggede på Spirit, "Jeg formoder du har stiftet bekendskab med mine haler nu, men havde for meget pli til ikke at sige noget, jeg må sige du tager det pænt, folk plejer ikke at kunne lide os der er en smule freaky", Shamus grinede stort og trådte ind under vandet hvor han begyndte at synge højt og overraskende godt, det var som om han slet ikke reagerede på at tre haler stak ud fra ham. "Hvis du så genre vil se min sande form må du lige give mig lidt tid, jeg er nød til at sikre mig der ikke kommer nogen herned, så døren skal lige spærres", han smilede igen over skulderen og grinede til hende, mange ville kalde ham en ukuelig optimist der aldrig ville blive hverken sur eller overrasket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 23:42

Spirit betragtede lidt Shamus og sagde"Okay du smutter bare i bad så" hun smilede lidt og lagde sig så i sengen da han gik dog, efter noget tid hørte hun tøj blive smidt og hun kunne ikke lade vær med at være for nysgerrig og endte med at kigge. Hans overkrop var så gude smuk, og tattoveringerne, de var facinerende. De klædte ham og sad perfekt. Hun rødmede let over kinderne da han skulle smide resten og vendte så forsigtigt ryggen til og sagde"Ah.. ja.. jeg" hun var lidt flov dog fik hun et..."Jeg har egenlig ikke pli som sådan men, de gør ikke så meget" selv om de havde freaked hende out ! da hun opdagede dem?, det var nærmest som at få en kold klud direkte i ansigtet efterfuldt af en feber. Overraskelse og lidt afsky, dog da hun havde set nærmere på halen var den faktisk flot og slet ikke så afskyelig som hun havde truet, og afskyelig var de vel heller ikke, mere freaky som han betegnede det, men facinerende. Hun slikkede sig let om læberne og strakte sig blidt i det hun sagde"Forsegle det hele? hvorfor" hun kiggede lidt rundt og rejste sig så stille op og kiggede mod døren mens hun strammede håndklædet om sig lidt mere så det ikke ville glide ned, som det nu i ny og næ egenlig var ved. Håndklæder var ikke de mest perfekte ting til at holde ens krop skjult og vis der var noget hun ikke ville så var det at være nøgen... igen. Hun vågnede op nøgen og ville helst blot have noget om sin krop, så følte hun sig ikke så sårbar. De syre grønne øjne lyste blidt i mørket og hun kiggede rundt og kom til den konklusion at hun faktisk selv kunne forsegle dette sted, eller ide mindste.. spærre døren som han så pænt sagde. Hun var lidt flov over at være i selvskab med en fyr, men det var jo ikke sådan at han gik direkte nøgen rundt og ventede på at tørre?. Hun fandt få ting frem og kiggede lidt rundt og sagde"Hey hvad plejer du at spærre den med" vis han gav hende svaret ville hun langsomt begynde at spærre døren og vis hun var uheldig så ville hun sikkert gå i mod en af de brænd varme rør med sit lår"Auv!" hun kiggede ned på sig selv og tog sig til låret og tænkte*Dumme rør* hun holdte let en hånd lidt ind under håndklædet ved hendes lår, og heldigvis var det blot forskrækkelsen der havde fået hende til at skrige, og den pludselige varme.. håndklædet havde reddet hende fra forbrænding"Er det ikke farligt at bo her.. med alle de rør?" hun spurgte mens hun forsigtigt så på sit lår og havde det varmt af helveds til.. så man næsten fik lyst til at gå nøgen.. dog gjorde hun det ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Tors 8 Sep 2011 - 19:31

Shamus strækte sig igen som et kattedyr og en uhyggelig knækken kom fra hans ryg som om den havde knust sig selv for så at hoppe tilbage til den position hvor den hørte til, "Det var da lige godt pokkers, jeg er helt øm efter at have vandret rundt på to ben hele dagen", Shamus mumlede for sig selv og tænkte ikke videre over om Spirit hørte det, hvis hun ikke allerede var løbet havde hun nok ikke noget imod han snakkede med sig selv og siden hun nu heller ikke syntes at have noget imod hans tre haler kunne det vel også være ligegyldigt. Shamus havde eftehånden fået et indtryk af at Spirit var en sjæl lige så fri som hans egen og det var virkelig noget han satte pris på, det var ikke så ofte han fik selskab og det var endnu mere sjældent at det var nogen som han kunne lide så meget og som havde øjne der virkelig skar igennem på den måde.
Shamus daskede til røret der begyndte at skrue sig selv på plads igen, efter det trådte han ud af den svindende mængde vand uden en trævl på kroppen, men side Spirit sad med hans eneste håndklæde kunne han ikke så godt sige til hende at hun skulle give ham det, han tænkte at det nok var bedst at det var ham af de to der var nøgen da hun nok var mere tilbøjelig til at fryse, på hans ryg ville hun nu også se en tatovering der dækkede det meste af hans bagide, den løb helt ned til starten af de tre haler lige over hans numse, det var et billede af en engel med udfoldede vinger der strakte hånden ud mod personen der så på den og over den stod der, "Carpet diem", måske en smule main-stream, men ikke destro mindre en meget fed besked.
Shamus gik et par trin op af den lille trappe hvor han greb fat i et rør og satte det fast så den ikke kunne åbnes, "Du må undskylde, men sidst jeg gik rundt i min anden form hernede var der en anden hjemløs der kom herned og nær havde skudt mig... normalt giver jeg alle en chance og lader dem forklare sig, men hamher ville ikke høre efter", der lød et lille smæld da jernrøret satte sig fast så døren hverken kunne åbnes indefra eller udefra uden at personen skulle ligge unormal stor styrke for dagen.
Da Shamus hørte Spirit råbe sprang han ned på en meget katteagtig måde og landede på alle fire foran hende "Brandte du dig?", han snusede lidt til hendes ben og smilede stort, "Jeg håber virkelig ikke jeg freaker dig for meget ud, for jeg kan faktisk rigtigt godt lide dig´, du er smuk, betænksom og ikke mindst en meget god hovedstøder... Og jo, man skal lige vende sig til at være forsigtig hernede, men så går det også fint".
Shamus gik lidt væk, mens han stadig var på alle fire og han håbede bare at han ikke gjorde hende for skræmt så hun ville råbe op på samme måde som den hjemløse mand, "Nå men dether er min rigtige form". Det så mest af alt ud som om Shamus hud vendte indersiden udad, han blev helt sort af kort, næsten ikke eksisterende pels, hans tænder blev til en kats og hans øjne poppede en smule ud og fik en kraftig grøn farve, noget nær Spirit. Shamus form så udpint og tynd ud og det var som om han manglede en næse hvor der engentlig bare var et hul, "Hvis du ikke er freaket ud nu er du den første nogensinde", Han bukkede sig lidt i skam.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Fre 9 Sep 2011 - 8:48

De syre grønne dådyr øjne fulgte forsigtigt og varsomt den nøgne Shamus, hun så dog kun på hans overkrop intet andet, og vis han vendte sig med front mod hende ville hun skam også vende blikket den anden vej, for ikke at virke for stalkende med sit blik der fulgte ham. Dog kunne hun ikke helt lade vær med at betragte ham, hvilket fik en pinlig rødmen frem over hendes kindben der var tydlig når man så på hende. Da han havde spærret døren kom hun jo til at brænde sig og før hun vidste af det havde Shamus forvandlet sig. Hun så lidt overrasket og nærmest lammet ud da hun opdagede hvad han havde forvandlet sig til. Huden på denne kat skræmte hende lidt, det var jo ikke hver dag man stødte ind i sådan en kat?. Dog efter få sekunder fik hun et lille smil hen over de lyserøde fyldige læber, og nussede blidt hovedet på katten og sagde"Så dette er din race.. eller dit rigtige jeg?" hun vidste ikke om han var virkelig en kat eller om han var en mand.. måske begge dele. Dog ville hun ikke spørge ham ud i det blå. Det syntes at være for upassende.. måske havde hun lidt pli i sig, dog var det ikke noget hun selv lagde højde for?. Hun smilede sødt til Shamus og satte sig henne ved sengen og betragtede ham lidt og sagde"Ov.. jeg burde nok trække i tøjet" hun så flovt ned af sig selv og smilede så til Shamus og sagde"Husk.. at kigge væk" hun sendte ham et chamerende smil og blinkede med det ene øje til ham, i det hun fandt sit undertøj og shorts, samt trøje frem og løsnede håndklædet til hun stod nøgen. Hun iførte sig så tøjet langsomt mens hun tænkte lidt over hvad hun egenlig lavede her nede. Hun så lidt flovt rundt og varmen var nærmest uudholdelig?. Hun fik endelig tøj på og vendte sig mod Shamus og sagde"Du må gerne kigge nu" hun slikkede sig let over de varme læber af sine egne og sagde"Så denne her race du er.. hvad kalder man den?"
Hun betragtede ham lidt og nussede ham så blidt bagved øret og sagde"Ved du hva?.. jeg syntes faktisk du ser temmelig nuttet ud" hun syntes ikke han var ligefrem skræmmende?. Hun grinte sødt og sagde"Og du os meget smuk og betænksom .. og .." hun så lidt flov ud og sagde så"Og jeg kan os godt lide dig" hun gav ham et blidt smil og sagde"Men jeg er okay, håndklædet reddet mig" hun lagde sig mere eller mindre træt ned på hans seng igen og lukkede forsigtigt øjnene og sagde"Åårrhh jeg træææt" hun grinte let og smilede igen til ham og betragtede hans katte form og musklerne katten havde, der var meget fremtrædne samt knoglerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Fre 9 Sep 2011 - 20:44

Shamus strækkede sig igen og der kom endnu en knækkende lyd fra hans knogler der lød som om de var ved at finde tilbage til deres rigtige position, han lignede en kat på alle tænkelige måder nu og efter han havde strukket sig satte han sig og lagde halerne om sine forben. Han lagde hoved en smule på skrå og lod sit blik flakke en smule som en kat nu gør, men det var bare en vildledning der fik det til at se ud som om han ikke betragtede Spirit med stadig større interesse, han kunne bare ikke lade være med at føle sig tiltrukket af hende på den mest vanvittige måde han kunne huske.
Shamus nød hendes berøring og lænede hoved ind mod hendes hånd, nede dybt fra hans mave begyndte han at spinde, men til forskel fra en normal kat lød det som om det var en motorsav når han spandt, det var ikke noget han selv kunne styre, det måtte uden tvivl have noget at gøre med at hans størrelse nærmere mindede om en schæferhunds end en normal kats.
Da Spirit spurgte til hans race var han nød til at ryste hendes hånd væk med en blid bevægelse for at få larmen fra hans indre til at stoppe, "Jeg vælger at se det som om jeg ikke har nogen sand form af de to da jeg er fuldt ud tilfreds med begge, men ja jeg er født i denne form, så man kan vel kalde den for min primære... og hvis du vil have det helt rigtige navn på min race er det Hellcat, aldrig at jeg har været i helvede eller noget, men det er det vi hedder, det har noget med gammel overtro at gøre tror jeg", Shamus rystede lidt på skuldrende og bevægede sig op til Spirit igen, hvor han satte sig tæt op af hende og nussede sit ansigt ind mod hendes skulder.
Shamus nikkede kort til Spirit da hun snakkede om at komme i tøjet igen og vendte sig lydigt væk så han ikke så hende mens hun skiftede tøj, men fristelsen blev for stor og han kastede kort et blik på hende inden han med det samme rettede blikke væk igen, det var ikke sådan mennesker gjorde og han måtte træde varsomt for ikke at gøre hans nye ven sur på ham, hun var trods alt en af de første der var blevet bekendt med hans eksistens i Di Morga.
Mens Spirit skiftede tøj prøvede han så godt som muligt at aflede sne tanker på noget andet, stille og roligt rejste Shamus sig og gik over til en af væggende som han uden videre bare gik lige op af til han til sidst satte sig i loftet på samme måde som han ville gøre på jorden, en af de gode ting ved at være en Hellcat var at man kunne bevæge sig på alle overflader og at tyngdekraften ikke påvirkede en på samme måde som den påvirkede andre. Shamus kiggede tilbage ned på Spirit da hun sagde han måtte, med samme lyd som en pisk satte han halerne fast i loftet og lod sig sænke ned så han var lige foran Spirit så hun kunne nusse ham lidt mere, han kunne ikke lade være med at føle sig helt varm indeni da hun sagde han var nuttet og betænksom, med samme psikelyd som før rev halerne sig løs og han landede på gulvet let og elegant. Langsomt gik han hen til Spirit og imens han gik blev han mere og mere til et menneske igen, dog med den forskel at han stadig havde sort pels, katteøjne og de skarpe øre, men ellers var hænder, næse og mund igen den samme som før, dog med lidt lange hjørnetænder.
Forsigtigt gik han helt hen til hende og kyssede hende meget let og hurtigt på munden, "Hvis du er træt, så lig dig til at sove på madrassen, jeg kan sagtens sove på loftet, jeg har gjorde det før", Shamus bad til at han ikke havde trådt i spinaten ved sin lille affektions ytrelse, men på den anden side havde det føltes helt rigtigt at gøre det i øjeblikket, desuden var han jo mere eller mindre en kat af tankegang og det var meget elt for ham at knytte sig til folk, på godt og ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 15:42

Spirit så lettere overrasket ud da den halv menneskelige og halv katteformlige Shamus kom gående hen af mod hende. Hun holdte fokus på kun hans ansigt, og kunne selvfølgelige se lidt af hans overkrop på grund af synets udvikling og synets bræde. Hun rødmede utrolig megt dog da han gik tættere på hende. Hun mærkede sin tunge automatisk slikke sig blidt og kærligt over hendes egne lyserøde fyldige læber, og hun mærkede sin hud prikke lidt her og der over det hele, som som den?. Mens hun langsomt fik svære ved at trække vejret indtil Shamus gik helt tæt på hende og der kom kysset så. Spirit så rødmende på Shamus og mærkede nærmest hun mistede vejret helt, dog da hans læber forsvandt igen kunne hun dog trække vejret, men det var vel med en vis overraskelse og gispen. Mens de dådyr grønne øjne så flakkende flovt til siden og hun kom med et nervøst"Øhm.. okay? tror jeg" hun grinte let og lagde sig så på madrassen og kiggede lidt ind i væggen, hvad skulle hun gøre eller sige. Det var hendes første KYS !? hun nogen sinde havde fået. Så vidt hun da huskede fra da hun blev taget til fange.. så Shamus var hendes første kys. Det føltes helt gysende ned til marv og ben og hun kunne ikke lade vær med at smile over hele ansigtet. Det var dog et dejligt hurtigt.. og stjålet kys.. måske hun ville få chancen for at mærke hans læber igen?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Man 12 Sep 2011 - 16:16

Som et elektrisk stød havde det været og alle børsterne på hele hans krop havde rejst sig i øjeblikket hvor deres læber havde været sammen, selv havde han da kysset sin del af kvinder, men sjældent, faktisk aldrig havde han oplevet at varme havde bredt sig fra hans læber og hele vejen ned i hans tær, mens en kriblende følelse havde fået ham til at tjekke om der var ild i ham.
Langsomt gled Shamus væk fra Spirit, men han kunne ikke lade være med at kigge på hende, med en lav knækkende lyd blev han igen til en fuldkommen Hellcat og kravlede uden besvær op af væggen hvor han lagde sig ned over madrassen hvor Spirit nu lå, Hans øjne hvilede stadig på hende.
Efter ganske kort tid og en ubehagelig brændende følelse i kroppen, kunne Shamus ikke nære sig mere, langsomt og lydløst listede han ned fra loftet. Langsomt og forsigtigt gled han i katteform henover gulvet, det virkede rigtigt, men han frygtede det ville være det forkerte at gøre og Spirit ville blive sur hvis hun vågnede, eller nærmere når hun vågnede. Musse-stille kom Shamus hen til madrassen, han puffede Spirits arm en smule væk og lagde sig tæt op af hende, han begyndte at spinde, men noget lavere end før da han gjorde alt for at undertrykke lyden så hun ikke skulle vågne.
Shamus fladt i søvn og en serie af drømme som han ellers sjældent havde passerede igennem hans hoved, det var fantastisk som intet andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Man 12 Sep 2011 - 18:07

Spirit betragtede Shamus med et lille smil indtil hun langsomt faldt i søvn. Hun mærkede slet ikke hvordan Shamus senere hen om natten, kom hen af mod hende og lagde sig ved hendes side, tæt op af hende, som var de på en eller anden måde lige nu forbundet. Det blev senere og natten forsvandt så småt og lod solen tage over. Spirit var endnu ikke vågnet, og hun anede heller ikke om hun ville vågne op til Shamus i menneske form eller Shamus i hans katte form, dog vis hun vidste nogle af disse ting overhovedet ville hun nok være yderst forskrækket og yderst overrasket, over at se ham lægge ved sig. Hun åbnede forsigtigt øjnene og de grønne dådyr øjne betragtede den mindre pelsede Shamus der lå ved siden af hende. Hun så mere eller mindre... skræmt ud først, dog gik det hen til forståelse og hun lagde blidt armen over ham og lukkede så forsigtigt øjnene igen, som var der intet galt i at han lå ved hende. Det var nok mere at når han var i sin katte form så hun ham ikke som en mand, men som en kat?. Det var måske forkert af hende eftersom Shamus havde kysset hende tidligere.. det kunne være et tegn på han jo gerne ville have noget med hende. Dog vis der var en ting hun vidste så var det at man skulle være på vagt i denne by. Fyrene kunne ikke altid være den de gav sig ud for, som en sød teenager eller en venlig mand?. Hun vågnede en time efter dette og strakte sig som det første og sagde"Godmorgen Shamus" hun havde tænkt sig at gå i dag, hun kunne jo ikke forevigt blive nede i et?... slags hul eller bunker.Hun måtte os ha blod eller mad der ikke var chips.. hun sukkede forsigtigt og vis Shamus stadig var i katte form ville hun nusse ham hen over hovedet. Hun rejste sig forsigtigt og sagde"Jeg må hellere se at gå" hun gik hen af mod den spærret dør og sagde"Shamus åbner du?"
//Undskyld det er så kort :S //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Man 12 Sep 2011 - 19:53

Shamus kunne mærke varmen fra Spirit, det føltes helt fantastisk rent faktisk at have nogen at snakke med, og så det at han var så tiltrukket af hende, det var fantastisk på en helt anden og noget mere forsigtig måde, Shamus ville ikke skræmme hans nye ven væk da det ville bringe ham tilbage til at være et ensomt dyr i en verden der ikke altid var lige venlig mod nogen der ikke var som alle andre, han ville ønske han kunne fortælle Spirit lidt mere om hvem han var og hvordan han var endt her, men det ville ikke være noget hun ville bryde sig om og det kunne enda skræmme hende hvis hun vidste hvordan det virkelig hang samme.
Shamus drømme var fyldt med fantastiske oplevelser og syrealistiske ting, men en blev ved med at vende tilbage flere gange i løbet af hans søvn, det var som om han stod lidt væk fra sig selv og kiggede på ham og Spirit, låst sammen i det korte lille kys han havde givet hende, men til forskel fra det uskyldige lille stjåle kys han havde givet hende var det som om dette var frosset fast og de blev stående med hinanden i armene i en evighed. Shamus vidste ikke hvad dette skulle betyde da hans forhold til kærlighed ikke var det samme som for et menneskes, når en Hellcat blev forelsket var det ikke en smuk ting hvor han kom fra, vold og død var oftest det der fulgte i kølvandet på menneskelige følelser, men siden han ikke var hjemme og for så vidt ikke rigtigt havde nogen andre Hellcats i denne verden at snakke med var der vel ikke noget i vejen med at vise sine følelser på en anden måde end dem han havde set og hørt.
Shamus vågnede en smule da han kunne mærke en varm arm der blev lagt om ham, det var dejeligt og han kom spontant til at spinde på den mest larmende måde uden det dog havde nogen effekt på hamselv da han faldt i søvn med det samme igen og lod hans indre motor fortsætte af sig selv.
Shamus vågnede igen ved at Spirit rejste sig og på den mest katte agtige måde strakte han sig og lod sin tunge glide ud af munden i fuld længte, Shamus begyndte derefter at smyg sig op af Spirits ben, mens hans tre haler viftede om kap med hinanden.
Shamus mødte hendes hånd da hun begyndte at kæle ham på hoved, men han kunne mærke hvordan det føltes som om en enorm vægt byggede sig op på hans skuldre da hun sagde hun ville gå, men på den anden side kunne han ikke holde på hende mere, det ville være uforskammet, "Jah, du må vel hellere komme videre med dit liv, der er så meget at se og gøre... jeg skal nok åbne for dig". Mens Shamus tydeligt slukøret gik over til døren og blev mere og mere menneskelig kunne han ikke lade være med at kaste et blik tilbage på Spirit, hvorfor var det han havde det sådan? Hendes tackling havde virkelig sat et eller andet igang i ham... han takkede for sig selv igen den eller det der styrede hans liv, havde det ikke været for den/ eller det havde han måske aldrig mødt Spirit.
Med et lille slag gik slåen fra døren og en smal stribe lys kom ind i rummet til dem så de ikke længere kun var oplyst lamperne som var mere eller mindre dunkle i det, inden Spirit kunne gå ud kiggede Shamus hende i øjnene, "Betød det noget for dig?... Kysset?"

//det skal du ikke tænke på, det kommer jo nok igen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Man 12 Sep 2011 - 20:19

Der var mange følelser i gang inde i Spirit, sult... forelskelse måske?, sommerfugle i maven.. frygt for at alt ville ende galt?. Kærlighed måske. Hun mærkede alt skylle over hende som en bølge fra det mægtigste i hele verden, nemlig det dejlige store blå hav. Hun mærkede hvordan hele hendes hud prikkede mens Shamus langsomt forvandlede sig og af ren venlighed havde hun skam allerede taget et håndklæde med til ham, så han kunne svinge det om hans meget.. stærke hofte knogler der tydeligt kunne ses, når han var nøgen. Hun havde dog ikke set yderligere ned af ren skræk for at kende til et andet menneskes nøgne krop. Hun ville helst af alt blot kende sig selv og være en ene spænder, men alligevel søgte hun selvskab som Shamus. Selvskab man var tilpas med og havde det godt i, en at snakke med der forstod en og ens kvaler. Hun kunne ikke lade vær med at føle sig mere eller mindre varm i kroppen og tog den frihed at tage sig til panden i ny og næ mens hendes vejrtrækning blev mere dyb og nervøs. Hun hørte døren langsomt blive trukket i så den ville være uspæret og hendes blik flakkede mod Shamus da han spurgte hende om et spørgsmål hun hele sin nat havde prøvet at glemme"K..kysset?" hun strakte let sin arm til siden da hun slog blikket væk. Og håndklædet hang nu dinglende foran Shamus, på hendes arm.. ventende på at han faktisk tog imod det. Hun kunne ikke forstille sig det ville ha betydet noget for hende, men rygterne om at ens første kys var noget specielt var sikkert rigtigt.. og ens første stjålne kys ville aldrig blive glemt. En og samme ting var sket, selv samme dag og sekundt. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige og ville blot ønske han tvang det ud af hendes fyldige lyserøde læber. Fordi det var som om hendes hals snurrede og nærmest prøvede at binde sig for intet at sige. Hun kunne dog selv mærke sandheden, det havde betydet noget. Selvfølgelig ville hendes første kys betyde noget og især når det kom fra en så mystisk og flot som Shamus. Hun strøg blidt nogle platin hvide hårlokker til siden og kiggede så flovt ned i gulvet og gik lidt bagud indtil hun ramte væggen bagved sig.. blidt. Hun lod blikket være stift rettet mod gulvet mens hun langsomt lod sine arme krydse hinanden i det hun sagde"Jeg.. jeg er aldrig blevet kysset før.. altså før igår" hun lod forsigtigt de blanke syregrønne dådyr øjne glide op mod Shamus og betragte hams pjuskede sorte hår og hans ligeså blanke øjne. Mens varmen tydeligt havde gjordt en indflydelse på hendes stemme. Den var mere blød i det og varmere, ikke så kold og lys i det mere som den havde været, da hun var i panik og havde flygtet tidligere.
Hun betragtede Shamus lidt og sagde"Betød kysset overhovedet noget for dig?" hun strøg en forvildet hårlok bagved sit øre og vendte ansigtet den anden vej. Hun turde ikke rigtig se på ham, dog mest af frygt for at rødme over det lille spil der var begyndt inde i hende. Hun var for ung til at forelske sig og forelskelse varede aldrig forevigt.. ikke i de moderne tider.. Revolution... kunne man vel kalde det. At mænd og kvinder havde udvilket sig mere til enspænder end gruppe dyr. Pludselig havde Spirit alligevel ikke sådan en stor trang til at gå.. især fordi Shamus netop spurgte om dette..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Man 12 Sep 2011 - 21:48

Shamus nikkede til Spirit og tog fat i det håndklæde hun rækkede ham, han bandt det stramt om livet, men tog ikke blikke fra hende, hvordan kunne han, hans hjerte, eller det der var i stedet for et hjerte sendte bølger af varme ud igennem hans krop som fik det til at vibrere helt ud i fingrene på ha, det var den samme følelse han havde haft lige inden han havde mødt Spirit for første gang. Shamus kunne ikke holde et lille smil tilbage da hun sagde han havde været den første nogensinde til at kysse hende, det var svært at tro på at menneskene og enda et så smukt som Spirit kunne lade være med at vise kærlighed til hinanden på den måde, men Shamus skulle ikke gøre sig klog på Spirits liv og det hun havde oplevet, hvis hun ville snakke om det ville hun selv sige noget og så skulle han nok være der, men han ville ikke presse hende til at sige noget hun ikke havde lyst til.
Med et lille skridt stillede Shamus sig tæt på Spirit igen, han kunne snuse hendes lugt ind igen, den samme lugt som før, ikke helt menneskelig, men dog ikke helt noget andet, han var ikke sikker på hvem Spirit var eller om denne mystiske pige ville betyde ballade i fremtiden, men det var han egentlig også ligeglad med, det var andet der betød mere for ham ligenu. Shamus kiggede med et overrasket blik på Spirit da hun drejede hans spørgsmål rundt, "Ja, hvert et kys jeg har fået igennem mit liv har betydet noget, du er det første menneske jeg i mit liv har kysset, ellers har det kun været Hellcats, men min arts forståelse af densalgs er en anden end et menneskes... Men dette kys, jeg ved ikke hvad jeg skal sige, det føltes som det mest rigtige at gøre i det øjeblik, det føltes faktisk som det mest rigtige jeg i mit liv har foretaget mig... men nu er det heller ikke meget jeg gør med mit liv", Shamus grinede lidt så man kunne se de lange hjørnetænder der prydede hans mund.
Efter han havde grinet kom der en stilhed, ikke en dårlig stilhed, men bare en der fik en til at tænke og blive øm over det man stod og gjorde. Det samme gjaldt Shamus, han følte sig igen øm og han havde svært ved ikke at stirre i øjnene på Spirit, men hendes syregrønne dådyr øjne var bare fængslende på en måde der slet ikke kunne forklares, han var draget på samme måde som en kat var af et garnnøgle. Forsigtigt kom han helt hen til Spirit igen, så de var mindre end 10 cm fra hinandens ansigter, med en finger drejede han hendes ansigt mod hans da hun så væk.
Shamus lod hans læber ramme hendes igen, men denne gang var kysset langt mere intenst, han håbede blot på at Spirit ikke ville skubbe ham væk i vrede over at blive kysset for anden gang af en fremmed. Shamus lagde en del mere i dette kys end han havde før, han kunne føle hvordan hans sjæl begyndte at skælve og utvivlsomt måtte manifestere sig i at hans katte agtige udtryk ville blive fremtrædende, han kæmpede for i det mindste at holde hans ansigt menneskeligt.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Man 12 Sep 2011 - 22:25

Det føltes anderledes at blive kysset af ham denne gang. Og guderne måtte vide hvor meget hun gjorde en indsats netop for ikke at blive kysset. Hun havde presset sig selv frivilligt op af muren som ville hun gerne kunne forsvinde igennem den. Netop af den grund af hun var død bange for at blive kysset af ham igen, eller for om der ville ske andet mellem dem. Hun mærkede hans finger glide om hendes hage for første gang og hun så lidt forskræmt på ham, fordi.. hvordan skulle hun ikke være forskræmt for noget hun ikke var van til. Hun hørte på det han havde sagt med piger, og da deres læber mødtes kunne hun ikke lade vær med at tænke over hvor mange der mund havde fået lov til at kysse ham og omvendt?. Hun følte en knude i maven som en tyk sten der trak hende mod gulvet. Dog den blev hurtigt løsnet af det mere intense kys og hun var desperat for at stikke af. Men hun kunne ikke rør sig ud af stedet, hun blev blot stående og mærkede kys efter kys. Deres læber næsten smelte sammen, indtil hun langsomt og blidt gengældte dette kys. Hun følte sig tvunget til at gøre det. Hun kunne ikke skubbe ham væk lige nu, det ville blot føles forkert. Hun mærkede hårene i nakken rejse sig og noget inde i hende langsomt tage over. Hendes sult. Hendes nysgerrighed. Hendes længsle efter... et andet væsen. Hun rødmede let over de høje kindben og lukkede forsigtigt øjnene, hvor de dramatiske smukke og lange øjenvipper kastede sorte skygger ned af hendes fejl frie ansigt, samt de bløde kinder hun nu havde. Mens håret blidt puffede sig op, fordi hun stod op af en mur, og hårlokkerne lagde sig over hendes skuldre. Hun følte Shamus overkrop presse sig mod hendes, og hun mærkede det nærmest skylde over sin krop. En trang til at kærtegne hans krop, rør ved ham og udforske selveste ham. Hun følte sig flov over at føle sådan og endte med at bryde deres kys og tog sig forsigtigt og flovt til munden og sagde"S..Shamus.. jeg " hun så flovt til den anden side mod døren og sagde"Jeg kan ikke, jeg blot ikke sådan en der har forstand på alt dette her" en smule dominans skyldede over hende og ville tvinge hende til at forlade dette farlige sted. Et sted hvor hun ville ende med at komme måske alt for personligt tæt på Shamus.. men ville han mund lade hende gå? og ende med aldrig at se hende igen.
Hun ønskede jo egenlig ikke at gå, hun ville faktisk gerne blive og kysse ham igen. Videre og berør hans dejlige krop. Blot lægge ved hans side og langsomt kysse den krop han besad, som hun havde kigget på da han trådte ud af badet.... Shamus var ikke menneskelig det var helt sikkert.. men var hun heller ikke det mere?..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum