Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sometimes you gotta run? # Privat

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 18:33


Med det samme deres læber rørte hinanden igen kunne shamus mærke Spirits modvilje og hvordan hun helst ville have han skulle lade være, en brændende følelse der til sidst føltes som et mærke fortærede hans indre blik der ellers havde været fyldt med nærmest barnlig glæde og lyse tanker. Shamus stoppede da også med at kysse Spirit forholdsvis hurtigt, han ville ikke noget hun ikke havde lyst til, det havde han udviklet for meget respekt til hende til at han kunne få sig selv til at gøre.
I vante katteagtige bevægelser drejede han rundt på hælen, i det korte øjeblik hun ville være i stand til at se hans blik ville hun kunne se små sorte perler bygge op i hans øjenkrog "Det har været en stor ære at møde dig og jeg håber vi mødes senere på et andet tidspunkt...", han vendte igen blikket mod Spirit og smilede stort, "Jeg kommer til at gå og vente på at du kommer ud af en busk og tackler mig igen", men bag facaden kunne man nemt fornemme at der var et eller andet helt i vejen, "Og undskyld jeg... kyssede dig, jeg er en kat af sind og jeg knytter mig måske for hurtigt til folk, jeg vil virkelig ikke gøre det ubekvemt for dig at være i nærheden af mig... ohh og jeg havde nær glemt, du kan bare kalde på mig hvis du for brug for hjælp, eller bare en at snakke med, jeg hører godt", han smilede forsigtigt til hende igen og kom så helt ud af sin lille hule.
Udenfor var det stadig frostklart og solen sneg sig langsomt over hustagene på den anden side af parken, de kolde solstråler der bed i hans forholdsvis nøgne hud var dejlig og tiltrækkende på en underlig måde. Med en let bevægelse smed han sit håndklæde tilbage ned i hulen og forvandlede sig til Hellcat, "Vi ses nok på et tidspunkt... bliv ved med at se godt ud og lad nu være med at tackle nogen skumle typer... det er ikke alle der går i parken om natten der er venlige".



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 21:55

Kulden nærmest bragede mod hende som en mur og hun gik hurtigt et skridt eller to tilbage mens hendes blik var rettet mod det udenfor, nemlig parken. Hun gøs let ned af skuldrene og sagde forsigtigt men med et strejf af beden"Måske jeg godt kunne overnatte her igen.. eller hvad siger du til at tage ud og plyndre en bank og bosætte os lidt på et hotel og lære hinanden mere at kende" hun smilede forsigtigt og sagde"Ikke fordi der ikke er dejligt her nede men.. jeg blot ikke helt til kælder eller huller.. jeg skal nok fortælle senere hvorfor?" hun rejste sig op og tog blidt om ham og hviskede i hans øre lidt lokkende"Måske.. vis du tager med mig, kan det være jeg måske kysser dig" hun smilede og kyssede ham blidt på halsen og hendes syre grønne dådyr øjne blev hurtigt mere lysende og stærke i deres farve blot ved synet af en hals. Hun kunne høre hans blod nu, dog var hun lidt bange for at han ikke havde normalt blod. Hun elskede blod og savnede det allerede som ind i helved. Hun trak sig ufrivilligt væk fra den dejlige Shamus .
Langsomt rejste hun sig igen rank op og gik forsigtigt hen til Shamus og gik så forbi ham med dette her meget vovende og udfordrende blik der kun sagde en ting ' are you in or are you out? ' Vis der var noget som Spirit var virkelig pist off over var det nok alle kælder og alt andet lov life man kunne bo i , dog Shamus var interessant og hans hjem ligeså.. dog var hun træt af alt andet der kunne findes af dårlige bo steder. Hun huskede sin fortid lidt.. meget lidt og hun huskede tiderne som forsøgs person tydelig. Hun hadet at være spærret inde som noget ikke menneskelig og hun hadet endnu mere at være den her tøs der ikke havde et hjem og skulle bo på den kolde gade.
Vis Spirit fik chancen ville hun nok gerne forvandles til vampyr. En ægte vampyr og ikke blot en slap kopi. Hun bed sig i underlæben mere frustreret mens hun tænkte på dette og vis Shamus fulgte hende så gjorde han det, og vis ikke jamen så skildtes deres veje vel denne gang. Hun var ikke en der bad andre normalt om at tage med og vis de var ligeglad med hun gik jamen så var hun egenlig os lidt ligeglad med at skride fra dem og aldrig se dem igen. Det var der den lille grænse var så skrøbelig. Vis man var ligeglad med en gik ville de måske os bare være ligeglad og gå... det kunne altid give bagslag..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 22:31

Shamus standsede sig selv da Spirit rørte ham, han nød det lille kærtegn hun kom med og kunne ikke helt forklare hvor mørket i hans bryst blev af, det blev bare opløst som dug for solen da hun gav udtryg for at hun ikke var færdig med ham og på ingen måde havde haft noget imod de små uskyldige kys han havde givet hende. Shamus stod med ryggen til hende og et smil fra øre til øre dannede sig hurtigt på hans læber, men han undertryggede det da han kiggede tilbage på Spirit, hans katte agtige optræden var stadig tydelig og smilet kom lige så stille frem på hans læber alligevel, "Så du er ikke sur", det var nærmest et spørgsmål til hamselv, han havde forvirret sig selv og han var ikke længere sikker på om han forstod menneskenes væremåde mere, men han var ligeglad, så længe han kunne tilbringe lidt længere tid med Spirit.
Shamus grinede lidt igen og lod blikket løbe ned mod hullet, "Så du bryder dig ikke om min lille kælder?", han grinede lidt, "Jeg tror ikke vi behøver røve en bank, jeg tror jeg kender et sted der vil være til din tilfredshed... men jeg må hellere klæde mig lidt pænere.
Efter et kort øjeblik kom Shamus tilbage i tøj der lignede meget det samme som fra igår, dog med den forskel at det så lidt mere rent ud og lugtede en hel del mindre af kat, Shamus kom med et meget overbevisende og frækt "Miauw" til Spirit da han kom op bag hende i hullet, "Skal vi gå, jeg kender som sagt det perfekte sted... med mindre du vil ud og have noget mad først?"

//undskyld mine korte svar, er lidt træt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 22:58

Spirit vendte sig om mod Shamus da han sagde han kendte et sted eller det lød mere som noget han ejede ud over dette og ifølge beklædning virkede det meget som om at de åbenbart skulle der hen. Hun kunne ikke lade vær med at smile over de fyldige lyserøde læber da hun så den flotte Shamus og hun gik skam os mere eller mindre hurtigt hen af mod ham og tog blidt sin arm om hans og lænte sig som en kælen misse kat op af ham og sagde"Mmhh det kan jeg lide at høre" hun lød måske lidt gold digger agtig men hun savnede virkelig at lægge i en virkelig god seng, kunne bestille mad eller roomservice.. noget i den stil og så os at få noget ovnlig tøj at gå i der ikke var så nøgent .. disse meget kolde dage de gik i møde samt måneder. Hun nussede sig let op af Shamus og sagde"Så Shamus fortæl lidt om dig selv.. som fx om hvor du har været i landet måske?, eller om du har været i andre lande og hvad der mest din type i piger" hun mærkede sulten hive i hende mens hun gik tæt op af Shamus og prøvede at gemme sin generte side lidt mere.. en ville alligevel blive skubbet væk når den vampyriske meget mishandlede side sprang frem. Hendes onde side kunne man vel sige, som ikke kunne lide andet end vold og groft sprog. Hun lukkede forsigtigt øjnene og håbede ikke det ville gå så vidt. Efter noget tid fik Spirit da endelig os taget sig mod nok til at forsigtigt at sige"Shamus.. må jeg måske... få noget af dit blod?" hun så uskyldigt op mod ham med de store grønne dådyr øjne og sagde"vis jeg må!...." hun holdte en kort pause for ikke at lyse for desperat"Vis jeg må.. vil jeg gør en ting for dig, en ting som du gerne vil?, du siger bare til og så gør jeg det"
Hun så forsigtigt ned mod jorden og turde ikke rigtig sige mere. Men hun fulgte dog stadig Shamus og sagde så efter nogle få minutter"Sandheden er at.. det gjorde intet du kyssede mig, du var mit første og jeg glad for du var det.. og det andet er at jeg glad for at ha stødt ind i dig, og dit hjem der nede er utrolig flot.. men når man er... " hun slugte ordene og tyggede på dem. Mund hun skulle sige det"Men når man er forsøgs dyr for andre så vil man helst ikke ned under jorden igen" hun så flovt væk fra Shamus og vidste ikke hvad hun mere skulle sige. Hun gik blot efter ham som var hun limet fast til ham?. Skønt hun ikke var det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 23:34

Med et smil tog Shamus imod Spirits arm og han begyndte at gå ud af parken med den samme lidt særpregede gang som han altid havde, det så nærmest ud som om han hoppede en smule afsted, men når man havde lægknogler der vendte den anden vej end et menneskes var det svært at gå ordenligt, det var ikke så man ville opdgae det hvis man ikke vidste det, men Spirit ville ligge mærke til det.
De kom hurtigt ud af parken og begyndte at gå ned mod den anden ende af bulevarden som parken lå ved, store smukke huse og hoteller strækkede sig op i luften på venstre side, men s parken fortsatte bag et smukt jernhegn på den anden side. Shamus der var faldet en smule hen til sine egne tanker smilede stort da Spirit spurgte til hvor han havde været i andre lande og hans stil i piger... han kunne ikke lade være med at grine en smule mens han tænkte over hvad han skulle svare, teknisk set kunne en anden dimension vel godt kaldes et andet land, men han ville helst ikke skræmme hende med en fortælling om hvordan Tartarus dimensionen hang sammen og hvordan han var kommet dertil, så han kom med et lille forbigående svar, "Jeg har været lidt her og lidt der... lad os sige jeg har set min del af verden.. eller verdenerne", den anden del af spørgsmålet var dog en smule svære at svare på, han havde ikke som sådan en preferance i kvinder eller hunkønsvæsner... han faldt bare for piger der havde mystik og skønhed over dem, men det var noget andet med Spirit, der var også noget andet der virkelig fangede ham ved Spirit og han måtte være helt ærlig og sige han havde fået fejet benene væk under ham af hende, selvom de ikke havde været sammen eller rigtigt snakket sammen endnu.
Shamus smilede, "Min type pige er svær at beskrive, hun skal være fri som fuglen og dog stadig kunne holde sig til en partner, klog, smuk og frem for alt eventyrsk... mere ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal sige", Shamus kiggede på Spirit og blinkede til hende, "Jeg håber det var nogen svar du kunne bruge".
Shamus standsede kort og hans øre bevægede sig præcis som en kats, han fik kort et underligt blik, rystede så på skuldrende og gik videre. Et sekund senere bremsede han dog helt op og kiggede overrasket og smilende på Spirit, "Så du er vampyr... det forklare hvorfor jeg ikke kan sige hvilken art du er", han lød halvt triumferende inden hans ansigt blev mere alvorligt, dog stadig med et hint af glæde, "Jeg ved ikke om mit... blod? er kompatibelt med vampyrer, men du er velkommen til at smage, jeg bruger det ikke alligevel... det har en flot sort farve, hvis det skulle interessere". Shamus gik videre som om det var en daglig ting han blev spurgt om, men sandheden var at det var første gang siden han havde forladt Tartarus at han skulle se sit eget blod, han håbede bare at det ikke ville give en menneskelig vampyr en allergisk reaktion.
Shamus gik det næste stykke tid i sine egne tanker, indtil han igen stoppede og lyttede, han mumlede lavt for sig selv "Det var da underligt", han vendte blikket og kiggede lige på en hvid varebil der holdt parkeret lidt væk, men han trak igen på skuldrende og gik videre. "Forsøgsdyr siger du? Hvad skete der og hvorfor blev du et forsøgsdyr... hvad er et forsøgsdyr?", det sidste var lige så oprigtigt et spørgsmål som alle de andre, han havde aldrig oplevet nogen der gjorde sådan noget ved dyr og hvorfor skulle man også det, der var mange af dem som var meget klogere end mennesker.
Dog nåede han ikke at få svar på spørgsmålet inden de stod foran et prægtigt hotel der så ufatteligt dyrt ud.
Som om det var en normal ting vandrede han ind og gik lige over i elevatoren, manden bag disken i receptionen vinkede bare og fortsatte sin telefon sammentale, Shamus håbede bare på at Spirit ville kunne lide den penthouse lejelighed som han gennem mere eller mindre lyssky aftaler havde fået fat i, "Jeg håber du kan lide det" sagde han da døren gled op og et sandt drømme værelse for en ung musiker dukkede op, en enorm seng og en masse instrumenter prydede rummet, samt en masse gamle pizza bakker og en masse tomme ølflasker og dåser, "Dether er mit andet hjem".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 14 Sep 2011 - 13:23

Spirit smilede sødt til Shamus og holdte sig stadig tæt op af ham og sagde så "Tjaa.. det altid godt at kunne spotte dem der vil blive mine konkurrenter" hun blinkede lidt flabet til ham og krammede så blidt om hans arm i det hun nikkede til det angående hans blod. Hun havde jo selv tænkt på om det var en go ide at smage på hans blod, det var jo ikke fordi han duftede skidt men han måtte være virkelig speciel og hun kunne nok ikke leve af noget så specielt?. Hun gik forsigtigt ved hans side og lod sine tanker nærmest dryppe om ørene på sig. Mund hun skulle spørge ham om noget yderligere. Dog kom hun aldrig så langt frem i det hun pludselig endte inde på dette her flotte hotel. Dog ... noget havde næret hende.. hvorfor havde han været så fraværende nogen gange?. Hun betragtede ham lidt og sagde så"Det med forsøgs dyr.. det var at mine forældre gav mig væk, i stedet for at prøve at betale deres gæld af." hun sukkede forsigtigt og da de endelig var oppe ved værelset satte hun sig i en sofa og sagde"Forsøgsdyr er når man bliver brugt til eksperimenter.. jeg blev brugt til at blive vampyr og være fuldstændig kontrolleret af den franske hær" hun så lidt mod den store væg der var et vindu og rejste sig så langsomt op og berørte glasset blidt og sagde"Jeg blev aldrig færdig lavet, så jeg har et menneskes svagheder samt en vampyrs.. undtagen det med sollys.. og så" hun bed sig let i underlæben og sagde"Skal jeg ha mad men os blod for at kunne overleve, og mine knogler er ikke som alle andres.. mine knækkere lettere, så jeg tager små sprøjter jeg finder nede i deres undergrunds base hule ting.. ellers ender jeg os med at dø" hun sukkede forsigtigt og kiggede så mod Shamus og lukkede forsigtigt øjnene og langsomt kunne man se små huller komme frem i hendes hud. De var lige placeret og med samme 2 cm mellem sig.. op af armene og ved hendes ben bagpå, ligeså var der op på hendes ryg og til nakken.. Hun lod dem langsomt heale og smertefuldt var det skam os.. dog lod hun ikke Shamus se at det gjorde ondt på hende.
Hun smilede forsigtigt og sagde"Ikke så lang tid siden.. slap jeg faktisk fri der nede fra, jeg så et billede af en pige med langt sort hår, jeg tror hun var mig.. men efter alt det der sket" hun tog blidt fat i det lange platin hvide hår"Så mistede jeg alt min kulør.." hun gik forsigtigt hen til Shamus og krammede ham blidt og sagde"Skal vi ikke gå ind og lægge os i sengen og blot slappe af og snakke sammen, især angående hvad der fik dig til at se så bekymret ud udenfor da vi gik?" hun smilede forsigtigt til ham og gik langsomt hen mod soveværelset og ventede så på ham kom og lagde sig ved hendes side da hun havde lagt sig helt udmattet på sengen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 14 Sep 2011 - 17:09

Shamus vandrede lidt rundt i det overdådige værelse mens han med det satdig charmerende smil pillede lidt på de forskellige instrumenter, Spirit virkede efterhånden noget mere snaksagelig end hun havde gjord før, det skyldtes jo nok at de havde haft lidt længere tid til at snakke sammen nu og de var kommet en smule ind under huden på hinanden. Langsomt tog han en guitar op og slog strengene an mens han hørte på Spirit, men han stoppede dog da hun begyndte at forklare det om menneskene brugte dyr til forsøg, Shamus fik et undrende udtryk, som om han ikke helt fattede hvorfor folk ville gøre sådan noget ved dyr, og så denslags dyr som der var her i dimensionen, de stakler kunne ikke snakke, eller ikke så menneskene forstod det.
Shamus rømmede sig lidt og lagde guitaren fra sig på holderen, "Hvem i alverden ville gøre sådan noget ved hinanden og dyr, det er næsten for absurd til at tro på", han stirrede hende kort og undersøgende i øjnene og hans smil falmede helt, "Men du lyver ikke... hvorfor skulle du egentlig også gøre det?" det sidste var mest en konstatering til hamselv om hvordan tingene hang sammen, "Og hvordan kunne dine forældre gøre det? Ganske vist skal jeg ikke gøre mig klog på menneskelig adfærd, men så vidt som jeg kan forstå er mennesker meget knyttede til deres børn, modsat min race... selv hvis de ikke havde nogen penge burde de da have beskyttet dig!", Shamus hævede stemmen en smule, tydeligt fustreret over det som Spirit fortalte ham og da hun viste ham mærkerne kom han med et lavt hvæs, ikke så meget på grund af synet, men fordi han kunne mærke og lugte smerten fra Spirit.
Det sidste af det Spirit sagde hørte han ikke da han igen spidsede øre og kiggede mod døren til værelset, han rystede sig dog løs igen til at høre Spirits tilbud om at de skulle ligge lidt og snakke, det havde han ikke noget imod.
Shamus forvandlede sig til sin anden form og klatrede op i sengen hvor han rullede sig sammen i fodenden så han kunne se på Spirit når hun også lagde sig ned. Shamus vidste ikke het om han skulle fortælle Spirit hvorfor han blev ved med at lytte og være urolig, eller om det var bedst han bare kastede det hen som en katteting, men på den anden side ville hun gennemskue det med det samme, han kunne ikke lyve for nogen eller noget uden at denne ville vide han løj, "Ser du... jeg kommer fra en anden dimension og jeg kan stadig høre det når mine artsfæller kalder på hinanden eller mig... men det er ikke bare det, der lugter også af sur kælder ude fra gangen og det gjorde der også da vi gik fra min hule i parken... og jeg kunne mærke vibrationer i gulvet før, som om der gik nogen derude... men der burde ikke være andre der bor på denne etage".
Shamus kiggede kort på Spirit og så mod døren igen, men trak så på skuldrene, "Ohh... du ville jo have lidt blod", han forvandlede sig til menneske og lå nøgen på sengen, men var hurtig til at få et lagen om sig, han blottede nakken og gav plads til at spirit kunne bide ham, han grienede en smule og sagde, "Skynd dig, inden jeg fortryder".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 14 Sep 2011 - 18:56

Spirit så mere eller mindre nervøs ud og sagde"Hm.. gad vide hvad det er" hun lagde sig lidt tættere op af ham da han havde fået trukket lagnet om sin nedre region og nussede blidt hans hår i det han blottede sin nakke for hende. Hun så lidt nervøs ud og sagde"Nu er dit blod vel ikke sådan helt slim agtig eller noget vel?" hun håbede virkelig at hans blod var almindeligt flydende i det og varmt, samt at det ide mindste ville smage godt ellers ville hun være meget langt ude og skide!. Hun bed sig forsigtigt i underlæben og sagde"bliv ikke bange når jeg bider okay" hun satte sig lidt op og så på Shamus i det hendes syre grønne øjne blev mere intense og meget lysende i deres farve samt de sorte pupiller blev aflange som en kats og hendes hjørne tænder skarper, i det hun tog lidt hårdt fat i Shamus og satte så tænderne ned i hans hals, da hun lænte sig dominerende over ham og slap så bidet for at suge blodet i sig. Dog der gik ikke lang tid før hun slap ham og så lidt overrasket på ham over blodet og tørte det væk og sagde skuffende"Det kan ikke bruges.. det smager mere eller mindre dødt desværre" hun sukkede forsigtigt. Hun haved sådan håbet det ville smage godt og virkelig unikt, men det smagte mere dødt end levende.. Hun grinte lidt og sagde"det gør dog intet jeg kan overleve uden blod så bare rolig.." hun satte sig mere op nu og kiggede lidt rundt.
Hun var vel en smule flov over hun ikke kunne smage hans blod som noget delikat dog blidt lagde hun sig ved hans side igen og kyssede blidt stedet hvor han havde de to små huller så blodet der var randt ud af dem. Langsomt lod hun en hånd glide hen over Shamus brystkasse og strøg blidt op af hans hals i det hun lænte sig ind over ham og placeret et blidt og lidenskabeligt kys på hans læber, som ville få en til at smelte helt.. dog vidste man aldrig med sådan en som Shamus? , han virkede ikke som den der ville smelte over så lille en ting som et uskyldigt dog uventet kys.
Hun lå blidt med overkroppen pressende mod hans, mens hendes ben lå ved siden af hans. Let drejende var hun. Den spinkle dog bløde krops form pressede sig blidt op af kroppen af Shamus og hendes egen hud begyndte let at prikke af spænding og forventning til hvad der ville ske nu hun blev ved med at kysse ham uden at slippe det. Dog håbede hun inderligt han ville kysse tilbage..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 14 Sep 2011 - 20:20

Shamus smilede bare da hun satte sine tænder i ham, det gjorde ikke rigtigt ondt i den menneskelige form han nu var i, men det var nu heller ikke videre behageligt. Egentlig kunne Shamus have sagt sig selv hans blod ikke kunne bruges af denne verdens vampyrer da den i forvejen var en stærk syre hjemme i hans egen dimension, dog havde det vist sig at en mere carbon baseret dimension ikke havde noget imod at han var lavet af et andet stof, hans blod havde fået en sort farve og virkede også mere eller mindre dødt inde i ham, men det var ikke lige noget han havde tænkt over.
Shamus nød det med et smil da Spirit stoppede med at bide ham og han lod en hånd glide hen over hendes kind, hendes bløde hud fik det til at løbe ned over ryggen på ham med kulde, han vidste ikke hvad han skulle kalde den følelse, men han vidste den var god. Spirits krop mod hans og de korte øjeblikke hvor deres øjne mødtes sagde meget mere end Shamus ville være i stand til med ord.
Da Spirit lod hendes læber ramme hans var det som om han kunne forstå hele universet og alle de dimensioner der var i cosmos, Shamus pressede efter den korte overraskelse var indtruffet sine læber mod hendes og gengældte kysset på den mest lidenskabelige måde han kunne. I ren fryd kunne han ikke holde sin anden side tilbage og hans krop fik de små sorte hår og hans øjne blev smalle som en kats, dog med en stærk gylden farve, hans øre forsvandt og katteørene kom frem i stedet. Shamus kæmpede en kamp for at få styr på sine krop, men måtte til sidst opgive og nøjes med den form som han nu var i.
Shamus tog blidt fat om nakken på Spirit og pressede hende forsigtigt ned mod ham så kysset varede lidt længere, men til sidst var han nød til at bryde det, andre dyriske lyster begyndte langsomt at tage over og han ønskede ikke at gøre noget mod Spirit som han senere ville komme til at fortryde, eller som hun ville fortryde eller blive sur over.
Shamus lænede sig bare tilbage og slog en arm om Spirit mens han kiggede op i loftet, han havde fået meget tænksomt blik, men han nussede så lidt efter sit hoved op mod Spirits og smilede stort, "Du er et dejligt menneske... bare så du ved det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 14 Sep 2011 - 23:15

Spirit så lidt overrasket på Shamus da han nærmest trak sig væk fra hende og hun følte sig allerede her skubbede væk eller afvist af ham. Hun fik en lidt dårlig mave fornemmelse og strøg forsigtigt det hvide hår til siden og sagde"Øhm jeg tror jeg smutter i bad" hun ville ikke rigtig sige til ham hvad problemet var men det var nærmest malet over hele hendes ansigt, at det han lige havde gjort var ikke anset som okay i hendes lille verden, nej det han lige havde gjordt havde spoleret det hele. Dog var hun vel lidt selv forberedt på det og hun kendte jo ikke helt til fyres lyster som sådan. Hun havde blot hørt om det ene og det andet men vidste ikke at Shamus direkte kunne få sådan nogen lyster. Hun så lidt på ham mens hun ledte efter en morgen kåbe eller noget hun kunne tage på bagefter og gik så hen til Shamus og kyssede ham blidt på munden som en slags hævn for at han trak sig væk fra hende. Hun kyssede ham intenst på munden, med de fyldige lyserøde læber blidt presset mod hans og en blid hånd strygende ned af hans kæbe sensuelt i det hun trak sig væk og gik så med hofte vrikkende bevægelser for rigtig at gnide salt i såret, og kastede med håret blidt.. da hun gik ud af værelset. Hun gik hen til badeværelset og fik skam os hurtigt tøjet af og tændt bruseren der var der og indstillede vandet som hun bedst kunne lide og lod så sig selv nyde det brusende kærtegnende vand ned over sin nøgne krop og smurte sig så ind i sæbe mens hun mumlede lidt for sig selv om det var noget galt med hende siden at Shamus trak sig væk eller at vis der var så var det blot hans problem..
så kunne han blot ha ladt vær med at kysse hende i første omgang og give hende sådan en mærkelig følelse inden i, som var hun forelsket i ham eller noget der lød ligeså dum.. tiltrukket af ham?. Hun sukkede overgivende og lagde sig næsten op af de kolde hvide fliser der var op af væggen og lukkede så blidt øjnene og faldt ind i sin egen verden hun ikke ville komme ud af forløbig ved mindre noget selvfølgelig vågnede hende eller at der ville komme en høj lyd?.. der forskrækket eller vækkede en..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Lør 17 Sep 2011 - 15:29

Shamus kiggede lidt underligt på Spirit som hun rejste sig og sagde hun ville i bad, det var tydeligt i hendes stemme og hendes blik at han på en eller anden måde havde såret hende og han fik en knugende følelse i mavesækken, han ønskede jo ikke at gøre hende ked af det på nogen måde, men det var berede at han havde givet lidt luft imellem dem end at han begyndte at knytte sig fuldkommen til hende, der var et par andre mennesker der havde skuffet og såret ham igennem hans korte tid på jorden. I de omkring tusinde år han havde været i denne dimension havde han kun knyttet sig til meget få personer, men Spirit havde han ligepludselig og uden at kunne forklare det bare godt kunne lide. Det var en sær følelse og mennesker ville formentlig beskrive den som kvalm eller syg... forskellen var dog at det var tilfredsstillende på en underlig måde.
Stille og roligt kom Shamus ud af sengen og fik taget et par natbukser på, han kunne høre hvordan bruseren tændte ude på badeværelset og han sukkede lavt for sig selv, han måtte virkelig have gjort hende sur, men på den anden side kunne det vidst ikke være meget mere tydeligt at han godt kunne lide hende, han havde taget hende til sit hjem, givet hende en seng at sove i og nu var hun kommet med til det sted han så som sit allermest hellige hjem, hvor sløret mellem hans egen og denne verden var mindst så han tydeligt kunne høre sin familie i det fjerne.
Stille og roligt tog Shamus fat i en af guitarerne og slog strengene an, hvis Spirit havde lyst kunne hun høre og hvis hun stadig var sur på ham ville han nok gå sig en tur, han ønskede ikke hun skulle være sur på ham, han vidste ikke hvordan han skulle gøre det mere tydeligt at han godt kunne lide hende.
Stille og roligt begyndte han at spille så hele hotelværelset blev fuldt med musik.


https://www.youtube.com/watch?v=uwIGZLjugKA&ob=av2e
//Spil når du når til stykket om at han begynder at spille//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 21 Sep 2011 - 16:03

Spirit sukkede forsigtigt og slukkede vandet med en lille drejende bevægelse med håndledet. Hun kiggede sig selv i spejlet. Hun huskede sin familie men hun huskede ikke helt hvad hun ellers havde brugt alle de dage i fange skab til?. Dog var hun heller ikke helt sikker på hun egenlig gerne ville vide hvad der var sket hende i mens hun havde været i fangeskab med dem der havde udnyttet hende til eksperimenter. Hun gøs let ned af skuldrene mens hun langsomt rakte ud efter et håndklæde og svøb det om sig og åbnede så døren ud til spillende musik. Hun betragtede Shamus lidt og satte sig så på en af sofaernes armlæn og betragtede ham sidde der og spille musik?. Hun havde aldrig fattet det med guitar spil og hvorfor det var så meget betydnings fuld for nogen fyre, det var næsten altid fyre der søgte ly ved musikkens hånd og især guitaren?. Hun håbede lidt inderst inde at Shamus ikke helt var sådan en over mega afhængig musik fyr fordi det ville være et lidt nedern standarts punkt i hans ellers så dejlige og rolige personlighed.. skønt han godt måtte være lidt mere mand vis det var?. Hun sukkede over alle tankerne og tænkte der efter på sine egne fejl og dem var der mange af. Hun kunne ikke rigtig have mere i hovedet så til sidst sagde hun"Hey Shamus? vil du ikke spille lidt mere musik for mig" hun ville blot høre på guitarens dejlige spil i nogle få minutter mere før hun smuttede ind i sengen, altså efter at ha fået noget undertøj på selvfølgelig..
Hun ville nødig ende med at skulle lægge helt nøgen på et hotel værelse... med en fyr næsten lige ved siden af sig. Det ville sikkert også føles mere eller mindre mærkeligt vis det ville ende sådan?.
//undskyld det ikke blev så langt :S //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Gæst Ons 21 Sep 2011 - 16:35

Shamus havde fået en alvorlig mine da han var begyndt at spille, eller så alvorlig som Shamus nu engang var i stand til at være. Musikken var virkelig noget der rørte noget i ham, det var en ting som slet ikke fantes hvor han kom fra, så hans evner som musiker ville ikke blive værdsat meget, skulle han en dag få lyst til at tage hjem, men sådan som tingen var ligenu ville han ikke drømme om at fjerne sig fra denne dimension. Som han spillede lagde han mærke til at Spirit igen kom til syne i badeværelses døren med kun et håndklæde om sig, hendes smukke figur var ved at få Shamus til at falde ud af tone, men han tog sig igen sammen med et stort og hjertevarmt smil og spillede videre mens hun satte sig ved siden af ham.
Det stikkede igen i næsen på Shamus mens han sad og sluttede sangen af, han lod som om det ikke var noget, men der var helt bestemt en eller anden ude på gangen der lugtede af fugtig kælder, det mindede om den lugt som var kommet fra Spirit de første par minutter hvor han havde mødt hende. Pludselig gik det op for Shamus hvem eller hvad det var der var ude på gangen, ufrivilligt blev hans pupiller stramme og lige som en kats, men de andre synsmæssige ting der normalt ville ændres ved ham holdt han kontrol over, for at Spirit ikke skulle blive nervøs.
Stille og roligt sluttede han sangen og smilede omend en smule anstrengt til hende, han sagde ikke noget, men nikkede langsomt til hende mens han blinkede på den sædvanlige charmerende måde. Hurtigt fik Shamus smidt guitarren fra sig og fandt i stedet en lille ukulele frem i stedet, den ringe størrelse på instrumentet plejede at være nok til at kunne få et smil frem på læberne af de fleste.
Shamus slog stregneden an, men han holdt stadig en vis fokus på døren og til sidst var han nød til at stoppe med at spille, forsigtigt førte han en finger op til munden for at vise at Spirit skulle være stille. Shamus forvandlede sig til sin Hellcat form og forsvandt ud af et åbent vindue.
Shamus havde ingen problemer med at gå på vinduerne, hans krop var ikke påvirket af tyngdekraften på samme måde som andre, så det var en snild sag for ham at finde et andet åbent vindue som han kunne kravle ind af, efter hurtigt at have løbet op til hans egen etage igen kiggede han rundt om et hjørne og kunne se en mand i en sort frakke og solbriller stå udenfor hans hjem, det var tydeligt han lyttede ved døren og han lugtede stærkt af cigaretter og dårlig aftershave.
Med hvæs og brøl der mindede mere om en løves end en kats kastede Shamus sig over ham, med en utrolig kraft der ikke virkede mulig for en kat, selv ikke en af Shamus størrelse, bragede de igennem døren så manden landede på ryggen med Shamus ovenpå ham, Shamus brølede igen og igen af ham mens savl og fråde løb ud af munde på ham og hans øjne var blevet skarpe som knive, manden lå ubevægelig og stirrede op i hoved på det monster som Shamus var i hans øjne, han kunne ikke andet end at skrige da Shamus stoppede med at brøle og i stedet begyndte at råbe af ham i menneskelig stemme, "Hvem er du? Hvorfor følger du efter Spirit!".


https://www.youtube.com/watch?v=w_DKWlrA24k&feature=BFa&list=PL7FAFF102EF149AA0&lf=BFa
//Shamus når kun at spille en smule ^^ men du er velkommen til at høre hele nummeret, det er en af favoritterne//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sometimes you gotta run? # Privat - Page 2 Empty Sv: Sometimes you gotta run? # Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum