Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Red Sun [Shamus] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Red Sun [Shamus] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Red Sun [Shamus] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Red Sun [Shamus] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Red Sun [Shamus] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Red Sun [Shamus] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Red Sun [Shamus] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Red Sun [Shamus] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Red Sun [Shamus] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Red Sun [Shamus] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Red Sun [Shamus]

Go down

Red Sun [Shamus] Empty Red Sun [Shamus]

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 19:42

Sted: Gågaden
Tid: Aften, ved skumringen
Vejr: Overskyet, dog med få huller
Omgivelser: Brostenbelagt vej, med butikker der er lukket ned langs siderne. Der er nogle få resturanter der er åbne.

Gågaden virkede tom og øde, da de fleste butikker var lukket og låste. Trods vejret var lidt overskyet og mørkt var gaden godt oplyst af alle vindues vinduerne der alle var godt oplyste af alt verdens farvrige lamper. Det var på sin egen måde et trist syn, da det fik hele gadebilledet til at se mere tomt og efterladt ud.
Isabel gik med hænderne stukket ned i den lange frakkes lommer som virkede som et varmt lille hul, i den kølige september aften. Trods hun var meget hårdføre, og kunne leve de fleste steder om natten var det alligevel lidt koldt, især når man vidste der ventede en varm lejlighed så snart mange lige var kommet ned i den nærmeste kiosk for at hente en pakke smøger.
Normalt røg Isabel ikke, det var mest noget hun gjorde når hun kede sig. Hvorfor hun ikke udnyttede en vampyrs hurtighed vidste hun ikke, men det gjorde hun altså ikke, det kunne man jo se. Hun sukkede let for sig selv, mens hun ledte rundt nede i sin lomme efter sin pung, som hun lidt efter fremdrog. En mørk læder pung som var fyldt op med penge og altmuligt andet ragelse som man nu krævede af folk nu til davs.
Hun viftede let med hånden, for at fjerne noget hår fra ansigtet mens hun satte farten lidt op, før hu stoppede op foran kiosken og stirrede lidt facaden før hun gik ned af de tre trin, der førte ned til kælderkiosken.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Red Sun [Shamus] Empty Sv: Red Sun [Shamus]

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 20:10

En smule rød farve fra kulden udenfor havde bidt i Shamus kinder inden han var kommet ind i kiosken, med rystende fingre havde han fundet en 50'er frem og havde lagt den på disken, men da han sagde han ville have en pakke smøger valgte kioskejeren at han ikke så gammel nok ud til at han havde lov til det. Shaums kløede sig lidt i håret mens han stod foran kioskejeren, "Du ved jo jeg er gammel nok Ann... jeg køber cigarretter her hele tiden, lad nu være med at te dig på den måde", Hørte man efter og kendte Shamus normale tale kunne man høre at han var en smule irriteret, men ikke mere end nok til at han stadig bevarede det store smil og tog det roligt. Kvinden bag disken derimod kiggede på ham med sine indsunkne øjne og hele hendes magre krop bevægede sig mens hun talte til ham, "Intet ID ingen cigarretter!", hendes stemme var lige så raspet som hendes ansigt var a bumser, "Jeg har ikke mit ID med mig, men jeg lover at tage det med næste gang Ann.... har dether noget at gøre med at jeg ikke ville spille en sang for dig på baren i Lørdags?", Shamus blinkede og smilede igen stort til den nu arrige unge ekspedient, "Shamus, du er en player og en idiot...", Hun så et kort øjeblik ud som om hun var overrasket over hendes eget udbrud, men så var det som om djævlen tog ved hende og hun begyndte at skælde Shamus al hæder og ære fra.
Shamus stod der lidt mens pige fortsatte med at skælde ud, *Player? Den var da i det mindste original, det er jeg ikke blevet kaldt før... men jeg tror desværre ikke at Ann kan klare flere af mine komplimenter, hun skulle nødig få et anfald*, derpå drejede Shamus rundt på hælen for at gå ud, "Hør her Ann, for vores begges skyld tror jeg bare jeg henter cigarretter et andet sted så du ikke behøver at blive kulret når du ser mig", en ny byge af skældsord fulgte ham til døren som han langsomt åbnede, en lille vind greb fat i hans skjorte med det sorte slip samt de ellers stramme skinny jeans og hans hår blafrede lidt i den korte blæst.
På toppen af trappen kunne han se en kvinde, "Jeg tror desværre ikke du kan købe noget dernede i øjeblikket, jeg syntes at have ophidset kære Ann til punktet nær eksplosion". Shamus gik op af trinnene og passerede kvinden mens han smilede charmerende til hende "Du har ikke en smøg vel?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 23:06

Isabel stoppede op da døren foran hende, som hun ellers lige havde rakt sin langefingret hånd ud efter, pludselig åbnede sig for hende, som om den var automatisk. Hun trådte et skridt tilbage, op af det ene trin, og kiggede på fyren der kom ud af butikken. "Det var en skam ..." Konstaterede hun, mens hun betragtede den yderst kønne fyr, der stod foran hende, iklædt skjorte og jeans. Hvor fint dog! Et let smil gled over hendes læber, så man lige kunne ane hendes hvide tænder, der mest af alt lignede noget fra en eller anden af de farverige reklamer. "Nej - desværre, jeg havde faktisk lidt håbet jeg selv kunne købe nogle smøger her." Et let suk, og øjne flakkende mellem døren, og fyren fik hende i sidste ende til at stoppe smilet på hendes læber, før hun skubbede sig forbi fyren. Ikke hårdt, men alligevel bestemt. "Vi kan vel alligevel prøve - det ville se sjovt ud hvis hun sprang i luften, den kære Ann." Et køligt smil strejfede kort Isabels læber, før hun åbnede døren, hvorfra en lille klokke indikerede at hun kom ind. "Kom, så smækker vi flere fluer med et smæk."
Isabel slap døren og gik ind i den lille kiosk som virkede ekstremt lokal, de lange smalle gange, eller gange kunne man knap kalde dem. Hylderne var fyldt om med diverse hverdags vare, til hurtig indkøbet og slik afdeling var noget nær det største Isabell set den sidste tid. Hun gik med hurtige bevægelser op til disken, hvor den magre kvinde stod bag disken. Hun lignede en der lige havde fået taget sin elsket sukkermad.
"Mig - og den unge herre ..." Hun slog et let vift med hånden mod fyren, hvis han var gået med ind, ellers hen mod døren, for at illustrere fyren der lige var gået ud. " ... vil begge gerne have en pak smøger." Hun gav et sukkersødt smil fra sig, før hun viftede noget hår væk fra ansigtet, og smækkede et par sedler på disken. "Kunne man be om to par, og en lighter?" Hun ventede spændt på at se, hvad der dog kom ud af denne samtale. Mens hun ventede på svaret indsnusede hun duften omkring denne kvinde, som viste sig at være dæmon. Isabel var ikke helt klar over hvordan hun skulle reagere hvis det blev et nej, enten kunne hun flippe helt ud, men det ville ikke ligefrem passe specielt godt til hende, det ville heller ikke se videre kønt ud, men det ville være dét der lå mest til hendes natur. Hun kunne så derimod blot spille den flinke tøs, og smutte igen, hvilke ville overraske hende selv, hvis hun gjorde.
"ID?" Blev den mager kvindes svar på spørgsmålet. Isabels blev et irriteret suk, mens hun pressede læberne sammen, over kiggede lidt rundt i butikken, mens hun søgte efter en pakke smøger med øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Sep 2011 - 20:24

Shamus lagde overhoved ikke skjul på at han lod sit blik glide et par gange op og ned af kvinden, det var der ingen grund til, en der så ud som hende, måtte være van til at mænd gjorde sådan og desuden var det mere et kompliment end en slesk hentydning. Shamus kiggede lidt bedrøvet på hende da hun sagde hun heller ikke havde nogen cigaretter, det var da utroligt art det ikke var til at opdrive en ærlig smøg i øjeblikket, Ann havde virkelig fundet et godt tidspunkt at begynde at skabe sig på, havde det været når han var nede og købe mad eller et eller andet andet kunne det være ligegyldigt for mad kunne mand finde tusinde andre steder, men det var kun her han var i stand til at købe smøger da de andre butikker havde den samme frækhed at spørge om hans ID, han måtte vel bare gro sig et skæg eller noget andet der fik ham til at se ældre ud.
Shamus kiggede efter hende da hun puffede sig forbi ham og gik tilbage ind til Ann i butikken kunne han ikke lade være med at smile og stille og roligt fulgte han efter hende ind i butikken, han vidste allerede hvordan Ann ville reagere da kvinden sagde at han også skulle have en pakke cigaretter, havde hun bare sagt at hun skulle have haft en til sig selv havde der ikke været en ko på isen, men fordi Ann var sur på Shamus ville hun konsekvent nægte at hjælpe ham med noget, "Shamus stillede sig bag kvinden og smilede og blinkede til Ann der igen blev højrød i hoved, "Hvis du ikke har noget imod det tror jeg ikke at Ann vil have os i butikken mere, hvis du vil med kan jeg give et par øl nede på pubben... og vi kan sikkert nasse os til et par cigaretter dernede", Shamus gik op foran kvinden igen og smilede videre til hende, han ignorede tydeligt Ann der igen var begyndt at skælde ham ud på de mest barnlige måder hun kunne finde på, "mit navn er for resten Shamus hvis det overhoved skulle have en interesse", han blinkede til hende og så i en fart der virkede meget planlagt sprang han over disken og neglede 2 pakker smøger inden han sprang over disken engang til og kastede en af pakkerne til kvinden inden han selv spænede mod døren, "Hvis jeg var dig ville jeg spæne inden Ann finder geværet frem".
Shamus væltede ud af døren og ventede lidt på at kvinden skulle komme ud så de i fællesskab kunne stikke af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Sep 2011 - 19:10

Et smil flækkede Isabels læber da hun så Anns ansigt mens hun betragtede fyren der virkede til at være i utrolig godt vejr. Smilet blev større da hun fyren let springe over disken, gribe to pakker smøger, hvor efter den ene kom flyvende i luften mod hende. Hun greb den i samme hug som hun snuppede en lighter der stod sammen i en mindre kasse sammen med nogle andre farverige lighter i grønne, blå, røde og ligefrem lilla farver.
Isabel måtte kæmpe for ikke at grine da hun så hvordan Shamus væltede ud af døren i sin iver for at komme ud. Selv fulgte hun lidt mere fredsommeligt efter mens hun hørte Ann kom med høje opråb bag sig, hvilke fik hende til at gå en smugle hurtigere. Da hun kom ud, åbnede hun sin pakke, fiskede en cigarret op, og tændte den, hvorefter hun tog et kort sug. "Det vil ikke berøre mig med et gevær." Hun slog et let klik med tungen, før hun lavede en let gestus ned af gaden. "Men lad os komme væk inden strisserne kommer, jeg gider ikke slæbes med på stationen for dette." Hun viftede let med pakken og lighteren, før hun smed sidstnævnte hen mod Shamus så han selv kunne tænde sin cigarret hvis han ønskede sig en nu.
Endnu et sug kom, før hun kiggede let tilbage for at sikre sig at Shamus fulgte efter hende, eller hvad han nu ville. "Det er altid dejligt at have et navn, mit eget er Isabel." Hun syntes bestemt godt om denne fyr som virkede som en på cirka samme alder, plus minus et par år. Ingen uprøvet knægt, men heller ikke en eller anden hovrøvet stodder nede fra gaden.
Nu Isabel tænkte over det, vidste hun ikke meget om denne fyr - ud over at han umuligt kunne være nogle vampyr - og sikkert heller ikke djævel eller dæmon. Hun var kort sagt meget på bar bund med ham, hvilke hun ikke var van til, men det var da altid sjovt at prøve noget nyt. En mystisk og lækker fyr der var speciel og sig selv, haps! Hun grinede kort over sine egne tanker før hun stoppede op, og kiggede rundt for at hitte ud af hvor de befandt sig henne.
De var kommet et par hundrede meter væk, hvor de stod i en mindre smøge der var svagt oplyst af en enkelt gammel gadelygte. September kulden bed let i huden, men det var ikke noget der var specielt ubehageligt, det var blot en lille irriterende flue der fløj rundt ude i den ene side af ens øjenkrog.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum