Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
RAGE!!! >:3
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
RAGE!!! >:3
Haaaaaaaai fellow VLM's!!!
Jeg skriver fordi jeg er PISSED OFF!!
Folk der gerne vil emne, svare en gang og så går der over 1 uge før svar?!
Tag jer sammen og svar i de emner o.o
Jeg skriver fordi jeg er PISSED OFF!!
Folk der gerne vil emne, svare en gang og så går der over 1 uge før svar?!
Tag jer sammen og svar i de emner o.o
Gæst- Gæst
Sv: RAGE!!! >:3
Gary - det gælder om at emne med de rigtige
Ej, jeg kan se hvad du mener.. det er ret irriterende..
Ej, jeg kan se hvad du mener.. det er ret irriterende..
Gæst- Gæst
Nu emner jeg ikke med dig, men der kan altså komme mange ting i vejen for at komme på VLM... der er et liv udenfor you know xD
og siden du er så sur skal jeg da redde din dag og smide noget musik der bringer stemningen en smule op xD
[
og siden du er så sur skal jeg da redde din dag og smide noget musik der bringer stemningen en smule op xD
[
Sidst rettet af Shamus Tirs 13 Sep 2011 - 22:08, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Men.... Ehm, men nu vil jeg sige at jeg selv har det med at gøre det, men det er altså fordi nogen gange dør min Krea bare og kommer så eksplosivt tilbage efter noget tid^^'
Gæst- Gæst
Lige præcis... jeg har selv ikke lavet meget andet end at føre valgkamp de sidste dage og det er derfor min deltagelse har været så lav.
Men jeg forstår din fustration Gary, men der er bare ikke rigtigt noget at gøre ved det :s
Men jeg forstår din fustration Gary, men der er bare ikke rigtigt noget at gøre ved det :s
Gæst- Gæst
Jeg kan selvfølgelig godt se, at du er irriteret over den lange ventetid p å et svar, i en tråd eller emne, sm det også hedder. Men med al respekt, virkelig - jeg vil ikke komme på tværs. Vil jeg bare sige, at der er folk herinde som har en skole, en gruppe venner, en familie og et liv at tage sig af. Selv er jeg en af dem, der har svært ved at svare på grund af lektier og venner. Familien er der selvfølgelig også, men det er kun om onsdagen vi besøger dem. Og jeg har da opsnappet at der også er nogle brugere herinde der har børn at passe.
Men, hvis det så er fordi du gerne vil have at de skriver det til dig, hvis de tror der vil gå lang tid før de kan svare, bør du skrive det til dine emne-makkere så de er informerede om det.
Jeg forstår godt at det er irriterende. Men der er mere til et liv, end Pc'en og det begrænsede socialliv den kan give. Hvilket jo er hvad der forhindrer nogle i at svare dig, Gary.
~ Elizabeth
Men, hvis det så er fordi du gerne vil have at de skriver det til dig, hvis de tror der vil gå lang tid før de kan svare, bør du skrive det til dine emne-makkere så de er informerede om det.
Jeg forstår godt at det er irriterende. Men der er mere til et liv, end Pc'en og det begrænsede socialliv den kan give. Hvilket jo er hvad der forhindrer nogle i at svare dig, Gary.
~ Elizabeth
Gæst- Gæst
Shamus skrev:Nu emner jeg ikke med dig, men der kan altså komme mange ting i vejen for at komme på VLM... der er et liv udenfor you know xD
Tror heller ikke det er det som Gary mener med sin rage... Jeg tror mere det er princippet i, at folk de er frisk på at emne, det bliver oprettet, folk svarer en gang... og så dør den. Så burde folk fra starten lige sige "hey! Er lidt travl for tiden så det kan være der går lang tid mellem mine svar." istedet for bare at være ligelgad...
Gæst- Gæst
Er enig med dig, Gary. Og svarer i vores emne så tit og så hurtigt som det er muligt :)
Evangeline- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.
Antal indlæg : 744
Nu var det ikke en hentydning til dig Evangeline.
Mere en hentydning til som Penelope skriver, at når man opretter et emne med en så forventer man mere end 1 svar.
Mere en hentydning til som Penelope skriver, at når man opretter et emne med en så forventer man mere end 1 svar.
Gæst- Gæst
Uh, I feel clever :D
Men jeg er helt enig med Gary, det er ret deprimerende at vente på det svar, der så åbenbart aldrig kommer.. Man har jo ikke lyst til hele tiden at minde folk om at de skal svare en..
Men jeg er helt enig med Gary, det er ret deprimerende at vente på det svar, der så åbenbart aldrig kommer.. Man har jo ikke lyst til hele tiden at minde folk om at de skal svare en..
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont