Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
More then just a topic [Lukket]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
More then just a topic [Lukket]
Hejsa folkens!
Jeg kar lige skiftet min gamle karakter ud med en helt ny frisk vampyr der er klar til at kaste sig ud i livet i Di Morga. Jeg skal derfor bruge en kreativ person der er klar på at skrive over tyve linjer kreativ indhold, som jeg kan bruge til at bygge og skabe min karakter på. Emnet skal kort sagt være en slags kageform til Kira, hvor hendes personlighed kan blive dannet, og jeg kan øve mig i at komme ind i min karakter. Som noget lidt specielt, vil jeg gøre Kira meget påvirkelig, så hun får noget personlighed, så hvis hun høre fordomme om at engle er onde skabninger som Gud har sendt ned på jorden for at forpeste verden, vil hun tro på det og dermed hade dem, (okay, måske lidt overdrivelse, men i forstår mig).
Kira: Bor på et guds familien har haft gået i arv i mange tusinde år, som er blevet renoveret med tiden. Hun tjener penge ved at arbejde over hele verden med et hemmeligt job som ingen ud over hende selv, rigtig kender til. Hun er nettop lige flyttet ind i boligen og kender ikke rigtig byen.
Gæst: Skal være Kiras første ven/fjende eller noget andet, som er med til at påvirke hende i en eller anden retning. Man har fri tøjler som denne person med hvordan man har lyst til at forme Kira, dog har hun selvfølgelig nogle dele i sig allerede.
Kira's Personlighed: Kira er en koldblodig dræber, kynisk og kold, uden meget menneskeligt, dog kan dette godt blive ændret, hun er jo nettop kommet til en ny verden, en ny begyndelse.
Jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig med mit lille projekt
-Kira
Sidst rettet af Kira Søn 25 Sep 2011 - 17:54, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: More then just a topic [Lukket]
Jeg vil meget gerne være din fjende ^^ Det kunne blive morsomt, hvis du er med på den? xD
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Fight! Fight! Drugs! Drugs! Topic! Topic! Missing.. Topic!
» Adventure for me and you? [Lukket]
» It keeps getting crazier /Lukket/
» The Masquerade // Lukket // xxx
» poolpary //lukket//
» Adventure for me and you? [Lukket]
» It keeps getting crazier /Lukket/
» The Masquerade // Lukket // xxx
» poolpary //lukket//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum