Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Adventure for me and you? [Lukket] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Adventure for me and you? [Lukket] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Adventure for me and you? [Lukket] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Adventure for me and you? [Lukket] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Adventure for me and you? [Lukket] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Adventure for me and you? [Lukket] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Adventure for me and you? [Lukket] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Adventure for me and you? [Lukket] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Adventure for me and you? [Lukket] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Adventure for me and you? [Lukket] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Adventure for me and you? [Lukket]

Go down

Adventure for me and you? [Lukket] Empty Adventure for me and you? [Lukket]

Indlæg af Gæst Fre 30 Sep 2011 - 10:35


Do you with me on a adventure?

Jeg søger en emnepartner der er med på et kreativt emne som ikke blot er et weekend emne, men et emne vi kan skrive på i lang tid. Lad mig uddybe helt præcist hvad jeg gerne vil have af dig. En partner der kan skrive over tyve linjer, men indholdet skal ikke kun handle om hvor fantastisk smuk din karakter er, der skal være handling, så endelig heller mindre end tyve linjer, og handlingen. Et godt kort emne er bedre end et langt uden handlingen. Derfor gør det ikke noget at du tager en dag eller to om at svare, så længe du jo bare svare, eller skriver til mig hvis du ikke kan svare.
Jeg søger intet bestemt plot, men vi kan da godt bixe noget sammen, hvis du gerne vil have et plot.
Jeg elsker personligt at have forfatterfrihed, så derfor er faktisk alt tilladt i emnet, så længe det ligger på lidt naturlig niveau, så jorden ikke pludselig går under, men en orkan eller noget helt andet er bare med til at give lidt spænding. Vold er helt tilladt, også voldtægt eller hvad du ellers kunne få ind i hoved, tortur og drab er med på listen over tilladte ting, dog hvis du virkelig brander for at dræbe Roman så skriv lige over PM.


Selvfølgelig gælder alle mine regler for både dig og mig, og det gælder også tilladte ting, så jeg vil bare lige indskyde at et emne med mig er på EGET ANSVAR! Det betyder ikke at din karakter skal dø, men hvis du skriver du vil emne, har du sagt ja til det hele.

Nå, men så her til sidst vil jeg lige kort skrive noget om Roman:
Han er en ganske normal knægt når han er 'sig selv', men når fuldmånen kommer bliver han en varulv hvor han ikke kan styres af nogle. Som 'sig selv' er han ligesom et menneske, måske mere udholden, men stadig et menneske, dog med sine evner han har fået. Han er freelancer fotograf, og elsker at tage billeder som han elsker at bruge tid på. Han er elendig i et køkken, perfektionist og utrolig renlig.


Så håber jeg da bare der er nogle der vil bide på. I kan også kontakte mig over PM.

Roman

Ps. Det kan godt være jeg siger nej til den ene og ja til den anden, der er intet først til mølle her.


Sidst rettet af Roman Lør 1 Okt 2011 - 18:52, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure for me and you? [Lukket] Empty Sv: Adventure for me and you? [Lukket]

Indlæg af Angelin Fre 30 Sep 2011 - 12:13

Halløjsovs, lille ulv!:D

Ehm. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at emne, og Angelin kan snart ikke komme ud i flere problemer end hun allerede er:3
Jeg tænker at jeg lige vil fortælle lidt om Angelin..:
Angelin er for meget kort tid siden blevet smidt ud af himmeriget, da hun forelskede sig. Dette gør at hun nogle gange kan blive lidt bims, hvæser af folk, og for lyst til at dræbe. Det gør også at hendes personlighed både er som en lille piges, men også en, som gør at hun tror hun kan meget mere end hun virkelig kan. Hun har mange problemer med at hun støder på de forkerte væsner, og det går tit ud over hendes andre venskaber.
Hun er i det hele taget meget forsigtig, og er blevet endnu mere forsigtig, efter hendes vinger blev revet af, og hun blev forvist af gud.
Normalt er hun meget venlig, rolig og alt det der, men lukker sig også tit inde, inden i sig selv.:3

Jeg har selv intet problem med et emne, som er fyldt med en smule drama eller vold, da det kun gør at min lyst til at emne, bliver meget større:3
Nu er det her vel ikke så godt at skrive, men jeg gør det alligevel: Irl har jeg nogle gange nogle dage, hvor jeg virkelig ikke orker at besvare mine emner, men... Hvis du har lyst til at emne, håber jeg at det er okat med dig..^^

Jeg vil nok fortrække at Angelin ikke bliver dræbt. Såret, tortureret og den slags, kan jeg godt klare, men hun skal ikke dø:3
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

Adventure for me and you? [Lukket] Empty Sv: Adventure for me and you? [Lukket]

Indlæg af Gæst Fre 30 Sep 2011 - 14:48


Yo Roman !
Jeg tror.. jeg har skrevet til dig før ? men du ved vel, at jeg altid er klar, hvis det er, du keder dig helt vildt.
Så hvis du har lyst, kan du jo bare skrive til mig. Det skal dog siges, at jeg ikke kan forudsige hvor meget jeg skrive,r da jeg nogle gange får et kreativitets-boom, eller hvor den bare er helt i bund... og, så ved jeg heller ikke hvordan jeg vil skrive hendes reaktioner, da jeg endnu ikke kender hende.Men frisk, det er jeg da !
Så hvis du har lyst, har jeg også... :)

Jeg kan også godt komme op med plot, sted og alt det andet tamtam... Så længe du bare indvilger i at være forberedt på lidt af hvert. For som sagt kender jeg ikke min karakter endnu, og skal lære hende at kende...

~ Sparrow


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adventure for me and you? [Lukket] Empty Sv: Adventure for me and you? [Lukket]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum