Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 2 Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Fre 14 Okt 2011 - 20:38

"ja det har jeg" sagde han og kiggede kort på hende, han smiler kort af hende og så efter dem, han bliv stod lidt og kiggede efter dem, da det forsvandt om et hjørne, teleport han sig over til dem, han kom fra ud af ingenting og kiggede på dem, kort efter kiggede han op på natten himmel, som var begynde af bliver lysere, da det er morgen om nogen timer.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 2 Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Ons 19 Okt 2011 - 17:44

Hun smilte kort til ham og fortsatte efter spøgelset " Hvor er du på vej hen?" spurgte hun og stoppede foran den grav, hvor spøgelset stod. På gravstenen stod "Sninura Makia" på, hvilket hun troede var spøgelsets navn " Er det din grav?" spurgte hun og så på spøgelset, hun havde det virkelig skidt, som om der sad en kæmpe klump i hendes hals

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 19 Okt 2011 - 17:53

han gik rolig efter hende og spøgelset og stopper op lidt bag hende, "ja det er hendes grav, hun har hvis miste evne til af tale, for det kan spøgelser nogen godt" sagde han og kiggede kort på Katra, det var godt af han er det han er, for ellers kun han ikke snakke med de død som ikke kan tale, han sammen hænder om på ryg og kiggede kort op på hinanden.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 19 Okt 2011 - 17:58

Hun nikkede kort " Oooh.. " sagde hun og så ned i jorden idet en tåre gled ned af hendes kind " Det er jo forfærdeligt" sagde hun og så på Gabriel og bed sig i underlæben og så derefter på spøgelset som igen svævede væk fra dem " Hvor tror du hun skal hen?" spurgte hun og så på ham med et lettere undrende blik

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 19 Okt 2011 - 18:03

"hun prøve vel af find fred, for det har hun engang, da jeg har hente hende i ånders verden, så jeg må heller ser af få hende tilbage, kommer om lidt" sagde han og gik over mod spøgelset, hvor han og spøgelset forsvandt i den blå luft, kort efter kom han frem bag hende, "Buh" sagde han lav bag hende, da men ikke kan høre ham, når han bruge teleport.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 19 Okt 2011 - 18:22

Hun nikkede kort og bed sig i underlæben " det er synd for hende" sagde hun og så på ham med et blidt smil og nikkede idet han sagde han var væk et øjeblik. Da hun hørte han sagde buh til hende vendte hun sig om og så på ham med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 19 Okt 2011 - 18:26

"så er det for nogen deres" sagde han og kiggede på hende, "når hvad skal vi så laver nu, nu hvor du har set et spøgelset" spurgte han og kiggede på hende, og sat sig på en gravsten, ikke den der til høre spøgelse men en anden, han sad rolig og afvente på et svar fra hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 19 Okt 2011 - 19:24

Hun så på ham med et blidt smil " hmm det var et godt spørgsmål" sagde hun og grinte kort og lod en hånd glide gennem sit hår og så ud mod vejen der gik forbi kirken og derefter på ham igen " Hvad har du lyst til ?" spurgte hun og bed sig i underlæben

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 19 Okt 2011 - 19:30

han nikke kort til det første hun sagde og kiggede kort op på natten himmel, "så mange ting men er frisk på ide" sagde han og kiggede på hende, hvad har hun med af bide sig selv i underlæbe, hun gør det tit synes han, han rejse sig lidt efter og gik over til hende, og køre en finger over hende underlæbe, "hvad har du med at bide dig selv i underlæbe" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 19 Okt 2011 - 19:33

Hun så på ham med et nervøst blik idet han kom over til hende og lod en finger køre over hendes læbe " Uhm.. Det.. Det er en .. Uhm.. Dårlig vane" sagde hun og så ned i jorden idet hun rødmede. Tænk at denne helt fremmede, eller sådan da, havde kommer så tæt på og endda rørt hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 19 Okt 2011 - 19:40

han smiler svagt af hende, da han kun mærke på hende af hun er nervøst da han kom tætter på hende, han nikke kort til det hun sagde og det vil han gerne tro på af det er, han lad en finger under hendes hage og løft hendes hoved, "er du ikke vand til af dreng/mand kommer tæt på dig, side du er nervøst over af jeg kom tæt på dig" spurgte han og kiggede på hende.

//skal lige spise//
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 19 Okt 2011 - 20:02

Da hun mærkede hans finger under sin hage så hun op på ham og rødmede endnu mere " Jeg.. Jeg" sagde hun og begyndte svagt at ryste " Jeg har aldrig været god til drenge" sagde hun og bed sig svagt i underlæben, hvorefter hun lod sin tunge komme ud og fugte hendes læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 19 Okt 2011 - 20:07

han smiler rolig til hende, for af prøve af få hende til af slap lidt af, "hvorfor er du ikke det, hvis jeg må spørge" sagde han og kiggede på hende, "kan ikke hele forstå hvorfor du ikke har være det, du er en køn pige" sagde han og kiggede på hende, nu vil hun sikke rødmede endnu mere, end hun gør i forvej.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 19 Okt 2011 - 20:48

Hun så på ham med et undrende blik " Jeg ved det ikke.. Jeg er sikkert ikke den type.." sagde hun og så på ham med et svagt smil " jeg har ikke været den pige der har haft nogle kærester" sagde hun og bed sig kort i underlæben, mens hun lod deres øjne mødes

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 19 Okt 2011 - 20:52

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "der er altid nogen som skille dig ud fra grup" sagde han og kiggede kort på hende, han smiler svagt og sagde "næste du bide dig i underlæbe, kyssede jeg dig", bare for af ser hvad hun vil gør om hun så holder op med det, eller om han bliver nødt til af kyssede hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 19 Okt 2011 - 20:59

Hun så på ham med et genert blik " Det tør du ikke" sagde hun nærmest som om det var en udfordring til ham. Hun vidste ikke hvad hun egentlig lige havde givet ham lov til, men hun var sikker på hun ikke skulle bide sig i underlæben igen, og hvis hun gjorde, var hun ligeglad, hun ville sikkert bare nyde hans læber mod hendes

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 19 Okt 2011 - 21:04

"jo det gør jeg og jeg beviser det også, hvis du bider dig selv i underlæbe" sagde han og kiggede på hende, han lo kort ind i sig selv, som om af han ikke tør det, det vil kun være sjov for ham af gør det, han kiggede kort op på himmel, hvorefter han lukke øjne kort, han stikke hænder ned i bukser lommer.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 19 Okt 2011 - 21:08

Hun så på ham med et nervøst blik og kunne mærke hvordan trængen til at bide sig i underlæben voksede, men hun lod være for ikke at virke som en der bare ville have ham til at kysse hende, for det var ikke det hun ville, eller jo, hun ville da uden tvivl nyde det,

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 19 Okt 2011 - 21:12

han kun tydelig ser på hende, af hun har lyst til af bide sig i underlæbe men hun lod vejr med det, han hold et kort grine ind, så det var lydløse, han gik over og sad sig på en gravsten igen og kiggede kort rundt, ikke noget nyt af ser på kirkegård, hun havde enlig en del af fortaler sig venner og veninde når hun ser dem igen.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 19 Okt 2011 - 21:17

Hun så på ham med et blidt smil " Du kan ikke få mig til det.." sagde hun og så på ham med et hævet øjenbryn for at overbevise ham, men trangen til at gøre det stadig voksede og hun kæmpede virkelig for at lade være. Hun så op på himlen og smilte for sig selv og skulle lige til at bide sig i underlæben, men nåede at stoppe sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 19 Okt 2011 - 21:22

"det tror jeg nu godt af jeg kan, bare vente og ser" sagde han og kiggede kort på hende, han lukke kort øjne og kiggede, derefter på gravsten, som han sad på, tyde på af det var et menneske gravsten han sad på, "der var du tæt på af gør det" sagde han og smiler svagt af hende, det var begynde af bliv lidt køle i vejret men det betyder nu ikke noget for ham.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 19 Okt 2011 - 21:25

Hun så kort ned i jorden og rødmede idet hun ikke kunne holde den længere og bed sig derfor i underlæben. Nu ville det ske, deres læber ville mødes, men hun ville sikkert nyde det alligevel, selv om hun ikke vidste noget som helst om denne fremmede

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 19 Okt 2011 - 21:31

han smiler svagt af hende, da hun bed sig i underlæbe, han rejse sig op lidt efter og gik over til hende, han lad en finger under hendes hage og løft hendes hoved, så han kun kom til af kys hende, som han også gjort, han hold det lidt, så hun kun når af mærke det og føles hvordan det er, end han slap hendes læbe og kiggede på hende, med stadig en finger under hendes hage.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 19 Okt 2011 - 21:37

Idet han satte en finger under hendes hage og løftede hendes hoved vidste hun hvad der skulle ske. Hendes øjne lukkede det korte øjeblik deres læber mødtes, hvorefter hun åbnede dem igen og rødmede mere end nogensinde før. Dette var ekstremt pinligt, han have trods alt sagt det til hende, men alligevel gjorde hun det

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 19 Okt 2011 - 21:40

"når, hvordan var det så af bliv kyssede, hvis jeg må spørge" spurgte han og kiggede på hende, han smiler svagt af hende, fordi hun rødmede så meget som hun gør, "du er nu lidt sød af ser på når du rødmede" sagde han og kiggede på hende, end han læner sig ned mod hendes øre, "næste gang du du bider dig i underlæbe, kyssede jeg dig igen og hold det" sagde han og rette sig op og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum