Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 4 Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Man 21 Nov 2011 - 22:12

"det er bedre end ingenting" sagde han og kiggede på hende, hvorefter han læner sig rolig tilbage og lukke kort øjne, han kiggede ned på hende da hun fugte hendes læber, hvorefter han læner sig rolig ned mod hende og kyssede hende, han slap hendes læber kort efter og skubbe hende rolig ned af lig i sofa, hvor han kyssede hende igen.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 4 Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 22:38

Hun smilte blidt til ham og så på ham med et genert blik. Da han lænede sig ned mod hende rødmede hun, da hun havde på fornemmelsen hvad der skulle til at ske. Hun lukkede øjnene af ren nydelse da deres læber mødtes. Hun rødmede kort da han brød kysset og så op på ham idet han lagde hende ned på sofaen og atter lod deres læber mødes. Hun lukkede sine øjne af nydelse igen og lagde sine arme omkring hans nakke og nussede blidt hans hår

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 21 Nov 2011 - 22:43

han forsætter med at kyssede med hende, hvor han lad sin en hånd på hendes bryst, hvor han klemmer kæle om det, han nød hendes nussede af hans hår, efter noget tid, slap han kort hendes læber, for at trække hende blus af hende, hvor han kyssede hende igen, i lidt tid, end han kyssede hende ned af hendes hals og videre ned af hendes krop.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 22:48

Hun rødmede endnu mere da hun mærkede hans ene hånd på hendes bryst, hvilket fik hende til at undslippe noget det mindede om et støn. Det var første gang hun havde ladet en fyr komme så tæt på hende, men nød det det gjorde hun. Hun så på ham med et blidt smil idet han tog hendes bluse af hende og derefter kyssede hende videre og videre ned af hendes hals og ned af hendes krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 21 Nov 2011 - 22:51

han kun mærke på hende at hun kun lide det, det var nu held at hun kun det, da han når ned til hendes bryster, stop han kort for at åben hendes bh og tager den af hende, hvor han nappe let i hendes brystvorter og slikke let om dem, bare for af giver hende mere nydes end han gjort i forvej, efter han havde gjort det, kyssede han videre ned af hende mave, hvor han rolig åben hendes bukser og trække let ned i dem.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 23:06

Hun bed sig i underlæben da hun mærkede ham åbne hendes bh og tage den af hende. Da hun mærkede hans tunge mod hendes brystvorte udstødte hun et svagt støn af nydelse og bed sig derefter kort i underlæben. Hun så kort ned på ham idet ham begyndte at gå længere ned af hendes krop og stoppede ved hendes buksekant og hev dem en smule ned, hvilket fik hende til at rødme mere end før

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 21 Nov 2011 - 23:09

han hev bukser bukser af hende og slikke hende kort hen over hendes underliv ud på hendes trusse, end han kravle op af hende og kyssede hende, hvor han hold det, "er du jomfru" spurgte han efter noget tid, hvor de har kyssede og han har tager hende let på hendes bryster og kæler for dem, hun virker til at hun er det og hvis hun er skal han nok være mere rolig ved hende, han flytte den en hånd ned mellem hendes ben, hvor han rolig kæler for hendes underliv.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 23:14

Hun bed sig kort i underlæben idet hun mærkede hans tunge over hendes underliv, godt nok uden på hendes g-streng. Da han kom op til hende og kyssede hende lukkede hun igen øjnene af ren nydelse og så på ham da han brød kysset. Hun rødmede meget over hans spørgsmål og nikkede kort " ja, indtil du har taget mig.. Så er jeg.. " sagde hun med et forførende stemme og bed sig kort i underlæben da han lod hans hånd kæle for hendes underliv

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 21 Nov 2011 - 23:19

han smiler frækt af hende, over at hun er jomfru indtil han har tager hende, han hiver hendes g-streng af hende og kravle ned mellem hendes ben, hvor han begynde at slikke for hende og ligger hænder på hendes bryster, hvor han kæler for dem, han slikke hende over hendes skamlæber og så i lidt tid for hende klitoris, hvor han så slikke hende over hendes skamlæber, det gør han i et stykke tid end han kravle op af hende og kiggede hende kort, hvor han hiver ned i sin bukser og bokseshorts, og sidder sit lem mod hendes underliv men han trække ikke op i hende, "er du klar" spurgte han og kiggede på hende, han vil være sikke end han gjort noget.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 23:25

Hun bed sig kort i underlæben og mærkede igen han gik ned mellem hendes ben, men denne gang hev han hendes g-streng af hende og lod nu hans tunge røre hendes nøgne underliv. Hun lukkede øjnene af nydelse og undslap et støn, da hun nød det uhyggeligt meget, men det var trods alt også hendes første gang. Da han igen kom op til hende åbnede hun sine øjne halvt op så på ham og nikkede " Jeg er mere end klar" sagde hun og lod kort sin tunge komme ud og fugte hendes læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 21 Nov 2011 - 23:30

han nikke kort til det og trække rolig op i hende, han trække hele i bund, hvor han lige lad hendes vend sig til at han er op i hende, end han begynde at bevæger sig frem og tilbage i hende, han starte i et rolig tempo til at starte med, han kyssede hende og lad sin tung kom over i hendes mund efter lidt tid, hvis hun tillade det, han satte tempo lidt op efter lidt tid og lukke den en hånd om hendes bryst, hvor han kæler for det og hendes brystvorte.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 23:35

Hun lænede hovedet bag over og bed sig i underlæben da hun mærkede ham glide langsomt op i hende. Det føltes som om hun svævede på en lyserød sky af lykke. Hun mærkede han satte tempoet op og tog på hendes ene bryst, hvilket fik hende til at stønne højere end før. Hun bed sig kort i underlæben og lagde sine arme omkring hans nakke og hev ham ned over hende " Der var ingen der sagde du behøvede at.. være rolig" sagde hun og nappede ham kort i øret og fjernede igen hendes arme og lagde dem over hendes hoved " Du tager mig som du lyster" sagde hun og bed sig i underlæben efterfulgt af et blidt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 21 Nov 2011 - 23:40

"det kun godt være nu, hvor du er jomfru eller var" sagde han og kiggede på hende, han sat tempo en del op så det var ikke rigtig rolig mere, men det var heller ikke hele vild, han kæler kraftigere for hendes bryst og læner sig ned og lukke mund om hendes anden bryst, hvor han nappe hende på hendes brystvorte, hvorefter han slikke og sutte på det, han sat tempo lidt mere op og kæler lidt kraftigere, han slap hendes bryst efter noget tid og kyssede hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 23:50

Hun bed sig i underlæben af ren nydelse " mhm" kom det fra hende idet han satte farten yderligere op. Hun lænede hovedet bag over da han kælede mere for hendes bryst og lod sin tunge kærtegne det andet hun lod hendes arme komme op omkring nakken på ham hvor hun lod hendes hænder glide ned af hans ryg med neglene mod, så han sikkert ville få nogle krads mærker på hans ryg. Hun stønnede højere og højere af nydelse da han fortsat satte farten ydeligere op

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 21 Nov 2011 - 23:54

han smiler svagt af hende, da det var tyder at ser og høre at hun nyder det, efter noget tid sat han sig op og hiver hende op på sit stød ud at kom ud af hende, han kyssede hende op af hendes hals og nappe hende kort på hendes øreflip, "ride mig" hviskede han frækt mod hendes øre, hvor han tager hende på røv og nappe hende på hendes andet bryst, hvor han slikke og sutte på det, mens han smæk hende på røv nogen gang, så hun vil nok bliv røv på røv.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 23:59

Hun bed sig i underlæben da han satte sig op og så på ham med et genert blik " Og hvad hvis jeg nægter?" spurgte hun og bed sig forførende i underlæben og smilte kort over han smækkede hende i røven " Du må jo se om du kan tvinge mig" hviskede hun ind i hans øre og smilte kort derefter. Hun mærkede han nappede hende i øreflippen og bed sig kort i underlæben " Mhm.. Du ved virkelig hvad du skal gøre for en kvinde bliver vild efter dig" sagde hun forførende og lod kort sin tunge fugte sine læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Tirs 22 Nov 2011 - 0:06

"hvis du nægter, så bliver du skuffe" sagde han og kiggede på hende, han flytte hænder om til hendes bryster, hvor han lukke dem om dem, hvorefter han klammer rolig og hendes brystvorter, hvor han klammer mere og mere, hvor han så stopper end det gør for ond for hende, hvor han så begynde at kæler for dem, han bide hende ned af hals ud af bid hul, bare for af drille hende, hun kan det godt at en jomfru at være og hun holder ud i lang tid, de fleste vil nok havde været kom en gang mindst.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 20:37

Hun så ned på ham med et blidt smil " Jamen så må jeg hellere gøre hvad herren vil have" sagde hun og bed sig i underlæben idet hun mærkede hans hænder på hendes bryster og at han begyndte at klemme om hendes brystvorter. Hun fik helt kuldegysninger, da han bed hende blidt ned af halsen, hvilket fik hende til at bevæge sig på hans lem

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Tirs 22 Nov 2011 - 20:43

han smiler svagt af hende da hun sagde at hun heller må det, han kun mærke på hende af hun ikke synes om at bliver bide, han kæler videre i lidt tid for hendes bryster, end han flytte hænder om til hendes røv, hvor han klemmer let om den og hjælp hende med at kom længe ned over ham, så de begge få mere nydes af det.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 17:40

Hun lukkede sine øjne af nydelse og lod ham kæle for hendes bryster inden han lod sine hænder glide ned til hendes røv for at hjælpe hende. Hun var jo trods alt ny i faget, men nød det gjorde hun uden tvivl. Hun bed sig kort i underlæben og lod nogle støn undslippe. Hun begyndte svagt at ryste over hele kroppen da hun var tæt på at komme

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Tors 24 Nov 2011 - 17:43

man skulle ikke hele tro af hun var jomfru men det var hun, da han kun mærke det da han træk op i hende, han presse hende lidt hård ned over ham, når han trække op i hende, for at hun kom længe ned over ham for at giv dem begge mere nyder, han fange hende læber efter lidt tid og kyssede hende, hvor han hold det, hvor han lad sin tung kom over i hendes mund hvis hun tillader det.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 17:47

Hun kunne snart ikke holde det tilbage mere, hun var så tæt på at hun kunne eksplodere. Da hun mærkede hans læber mod hendes og hans tunge over hendes læber åbnede hun munden lidt og lod hans tunge mødes med hendes. Hun trak sig kort tilbage og bed sig i underlæben " Jeg.. Jeg" lød det fra hende idet hun rystede endnu mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Tors 24 Nov 2011 - 17:50

han kun mærke hvordan hun ryster så var det tæt på at hun kommer, hun har også hold ud længe, så må han ser om hun vil mere bagefter, da hun brød deres kys kiggede han på hende, og kun gæt med det sammen, hvad det er hun vil sige, han flytte hænder til hendes bryster og kæler for dem, bare for at hjælp hende lidt mere på vej til at h un skal kom.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 9 Dec 2011 - 15:59

Hun bed sig i underlæben og rystede over hele kroppen nu, mere end hun gjorde før. Hun mærkede hans hænder kærtegnede hendes bryster, hvilket hjalp på det. Hun bed sig hårdere i underlæben og kunne ikke holde det tilbage mere. Hun undslap et højlydt støn og kom så. Hun havde også holdt sig tilbage meget længe efterhånden, men hun havde nydt det

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 10 Dec 2011 - 11:27

han forsætter i den sammen tempo for ikke af pine hende mere end han gjort i forvej, han kun båd høre og mærke på hende at hun kom, hvor han stopper og kiggede på hende, "kan du klar mere" spurgte han og kiggede læne sig kort ned til hende og kyssede hende kort.
Artair
Artair

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum