Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 3 Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Gæst Tors 20 Okt 2011 - 17:13

Hun så på ham med et genert smil " Det.. Føltes godt" sagde hun og smilte blidt til ham da han sagde hun så sød ud " Syns du?" spurgte hun og lod en hånd glide gennem sit hår. Da hun hørte han ville kysse hende igen og holde det næste gang hun bed sig i underlæben tænkte hun ikke ydeligere over det om kom til at bide sig i underlæben

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~  - Page 3 Empty Sv: Hvad laver jeg her? ~Gabriel Bhaal::privat~

Indlæg af Artair Tors 20 Okt 2011 - 20:19

han smiler svagt og nikke kort til det, "det var da heldig" sagde han og smiler rolig, "ja det synes jeg af du gør" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede rolig op på natten himmel og smiler rolig, "nu gjort du det igen" sagde han og læner sig ned mod hendes hoved, hvor han kyssede hende igen, den her gang holder han det, så må hun slip hvis hun ikke vil ha det ellers hold han det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Indlæg af Gæst Tors 20 Okt 2011 - 20:27

Hun lukkede sine øjne idet han lænede sig ned mod hende og lod igen deres læber mødes, men denne gang i et længere kys, hvilket hun virkelig nød. Hun lagde sine arme omkring nakken af ham og nussede blidt hans nakke, men hun kyssede ham tilbage

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Tors 20 Okt 2011 - 20:37

han kun mærke af hun kyssede tilbage og han lod hende lig armene om hans nakke, han lad en arm om ryg på hende og lad den anden hånd rolig på hendes røv, hvor han forsætter deres kyssede i et stykke tid, end han slap hendes læber og rette sig lidt op, og kiggede på hende og smiler svagt.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Tors 20 Okt 2011 - 20:49

Hun så på ham idet han brød kysset og rødmede ufatteligt meget og fortsatte med at nusse hans nakke. Hun lagde sit hoved mod hans brystkasse og mærkede hvordan han gjorde hende tryg, hvilket hun syntes var underligt, for hun har aldrig følt sig tryg i nærheden af en dæmon før, men ham her var anderledes

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Tors 20 Okt 2011 - 20:53

han strøg hende rolig op og ned af ryg med den en hånd mens han stadig havde den anden på hendes røv, han smiler rolig da hun lad hoved indtil hans brystkasse, han klem kort om hendes røv og kiggede ned på hende, han kiggede kort rundt end han lukke kort øjne, hvorefter han slappe af.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 21 Okt 2011 - 21:01

Hun lukkede øjnene og smilte for sig selv og derefter så hun op på ham " Var det overhovedet dette du tænkte på da du så mig gå her op med mine venner?" spurgte hun og så op på ham med et genert blik mens hun kort lod sin tinge fugte hendes læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 21 Okt 2011 - 21:05

"nej det var det ikke, der tænke jeg mere af jeg vil prøve at skræmme er, som også gik meget fint med din venner" sagde han og kiggede ned på hende, han smiler svagt, hun bed ikke sig selv i underlæbe for engang skyld, han ae hende rolig på hendes ryg og kiggede kort rundt, der var stadig dødt på kirkegård.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 21 Okt 2011 - 21:10

Hun så på ham med et blidt smil " Det tror jeg helt klart du gjorde" sagde hun og lagde igen hovedet mod hans brystkasse " Havde du også tænkt dig at skræmme mig dengang du så mig?" Spurgte hun og lod kort en hånd glide gennem hendes hår, hvorefter hun så op på ham med et blidt smil på læberne

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 21 Okt 2011 - 21:15

"ja det havde jeg, det gik bare ikke lige så godt" sagde han og kiggede på hende, han lad den anden hånd på hendes røv, hvorefter han løfte hende rolig, hvor han gå over til træ som han havde stå ved tidlig på aften, hvor han sidder hende ned og han sidder sig op af træ, så måtte hun selv bestemmer om hun vil stå op eller vil sidder ned, jorden er bare kold og våd.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 21 Okt 2011 - 21:23

Hun så på ham da han løftede hende over mod træet og derefter igen satte hende ned " Jeg er ikke så nem at skræmme" sagde hun og så på ham med et smil da han satte sig ned. Hun vidste ikke om hun skulle sætte sig ned ved siden af ham eller oven på ham, for hun frøs virkelig, men det var jo hendes eget problem

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 21 Okt 2011 - 21:25

"nej det har jeg fundet ud af at du ikke er" sagde han og kiggede op på hende, han lukke kort øjne og smiler svagt, "du fryser" sagde han og kiggede på hende, han kiggede rolig ind mod by, man kun tydelig ser den, for alt den lys, han frøs ikke men der skulle også en del til før han gjort det, lukke rolig øjne.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 30 Okt 2011 - 17:34

Hun bed sig kort i underlæben og nikkede " Mhm lidt" sagde hun og fik kuldegysninger. Hun lod en hånd glide gennem sit hår og så mod byen, som var oplyst af de mange gadelygter der stod i gaderne. Hun lukkede øjnene og derefter så op mod nattehimlen

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 30 Okt 2011 - 17:37

han nikke kort til det hun sagde og rejse sig op, hvor han lad armene om hende og kiggede ned på hende, "hvad med vi tager hjem til dig, så du kan få varm" spurgte han og strøg hende kort på hendes ryg, end han kiggede kort ind mod by, der var ikke så lang der ind.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 30 Okt 2011 - 17:58

Hun nikkede kort og rødmede svagt idet han kom over og lagde sine arme omkring hende " Tjo det kunne vi godt" sagde hun og smilte blidt til ham. Hun nød hans kærtegnelse af hendes ryg, hvilket fik hende til at læne sig ind mod hans brystkasse og støtte sit hoved der

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 30 Okt 2011 - 18:01

"kun hvis du har lyst" sagde han og så ned på hende, kiggede kort kort op på natten himmel end han kiggede rundt, det var stadig dødt, "viser du vej" spurgte han og kiggede på hende, hvorefter han kyssede hende kort på hendes pande, hvor han klappe hende svagt på hendes røv, "skal vi gå end du fryse hele til" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 30 Okt 2011 - 18:03

Hun smilte blidt til ham og nikkede " kom med" sagde hun og begyndte at gå mod byen. Da hun mærkede han klappede hende i røven så hun sig over skulderen med et blidt smil " der er ikke så langt" sagde hun og lod en hånd glide gennem sit lange hår og fortsatte mod byen

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 30 Okt 2011 - 18:07

han nikke og gik efter hende, han nikke kort til det næste hun sagde og smiler svagt, han gik efter hende, ind til by, hvor hun gik hele til der hun nu bor, hvor han lod hende gå ind første, hvor han gå ind efter hende, han tog sko af og kiggede sig kort rundt, der hvor hun bor.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 30 Okt 2011 - 18:09

Da de kom til hendes lejlighed åbnede hun, gik inden for og lod ham komme med hende ind, inden hun lukkede døren bag dem. Hun stillede sine sko ude i gangen og smilte blidt til ham " Velkommen til" sagde hun og smilte blidt til ham mens hun gik ind i stuen og satte sig i sofaen

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 30 Okt 2011 - 18:11

"tak" sagde han da hun sagde velkommen til, han kiggede sig kort rundt i hendes lejlighed, end han gik ind og sat sig i sofa ved side af hende, "her bor du da meget hyggelig, lidt lille måske" sagde han og kiggede kort på hende, han tog rolig fødder op på sofa bords kant, han vil tager dem ned hvis hun havde noget i mod det.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 30 Okt 2011 - 18:13

Hun smilte blidt til ham og nikkede " Tja, men jeg er jo kun en person" sagde hun og lænede sig tilbage i sofaen og udstødte et kort suk og så ud af vinduet " Jeg vil egentlig heller ikke bo her, jeg ville hellere et sted hen med mere plads" sagde hun og så på ham med et blidt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 30 Okt 2011 - 18:16

"ja ved det, jeg er en person på mit slot ud over alle min tjener" sagde han og kiggede kort på hende, han lad en arm om hende, "det er altid godt med meget plads" sagde han og kiggede kort på hende, det virker ikke til af hun har noget imod at han har fødder op, han læner sig tilbage og slappe af.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 30 Okt 2011 - 19:44

Hun så på ham og smilte blidt til ham " Et slot?" sagde hun lettere overrasket og begyndte at drømme om det slot han boede på, hun vidste godt det ikke var et af de slotte hvor der var liv og glade dage og en smuk prinsesse der ventede på den rigtige. Hun lænede sig ind mod ham og lagde hovedet på hans skulder

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 30 Okt 2011 - 19:57

"ja, jeg har selv lave det med magi" sagde han og kiggede kort på hende, han smiler svagt, da hun læner sig indtil ham, han lukke øjne og slappe af, "er du begynde at få varm" spurgte han efter noget tid, hvor de bare har sidder i stillehad, hvor han kiggede ned på hende og strøg hende kort op af hendes side.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 7:12

Hun nikkede kort med et blidt smil på læberne da han spurgte om hun havde fået varmen " Sådan da" sagde hun og så op på ham med et genert smil og log kort sin tunge glide ud og fugte hendes blege læber. Hun mærkede hans kærtegnelse af hendes sider og rødmede svagt over det

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum