Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Come and get me //privat//
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Come and get me //privat//
T: Lige omkring midnat.
O: Well.. massere af vand og sand.
S: Stranden La Plage
V: Stjerneklart, men ingen måne denne aften, der er en stille vind, men ellers ganske lunt.
P: En sort kjole, der er stram i toppen og ret nedringet, men løs ned til knæene. Den er en anelse gennemsigtig. For en gangs skyld, ingen sko. Ingen jakke eller noget andet, dog stadig sin halskæde med en stor smaragd i, omkranset af små diamanter.
Aubreiane Gik et par meter fra det brusende hav, hun havde aldrig været så tæt på vandet før, og ikke været bange, det var nok fordi Athal havde hjulpet hende sådan med at komme i vand, og nu var hun ikke længere helt så bange for det, stadig ikke videre glad for det, men ikke bange.
Stille lod hun hånden løbe gennem det lange sorte hår, de røde øjne hvilede kort mod himlen og de blinkende stjerner, hun havde været på flugt i så lang tid, hun havde svært ved at blive det samme sted. Det var mærkeligt. Lige nu nød hun bare stilheden, for der var jo stille udover lydene fra vandet.
Med et svagt smil på de røde fyldige læber, satte hun sig i sandet, og fejede det hoftelange hår om på ryggen, den blide vind kærtegnede hendes ansigt, og fik hende til at slappe helt af, for en stund, glemte hun alt, glemte at være vampyr, glemte de forhadte blikke hun atid fik, og alt det hun gang på gang havde forladt, fordi han havde fundet hende, og nu var det slut.
Hun havde ikke rigtigt taget sig tiden til at tænke over alle de ting før, havde aldrig følt det var vigtigt, eller nået det, hun havde så travlt som regel. Et stille suk undslap hendes læber, og de intense røde øjne gled ned på sandet ved hendes fødder, hun pillede lidt ved en sten, og strakte sig så, lige nu var det eneste der manglede lidt selskab, for selvom stilheden var skøn, så kunne det også være rart at snakke med nogen, hun var dog ikke helt klar til at det skulle være en der hadede vampyre, det ville nok.. ikke være kønt.
O: Well.. massere af vand og sand.
S: Stranden La Plage
V: Stjerneklart, men ingen måne denne aften, der er en stille vind, men ellers ganske lunt.
P: En sort kjole, der er stram i toppen og ret nedringet, men løs ned til knæene. Den er en anelse gennemsigtig. For en gangs skyld, ingen sko. Ingen jakke eller noget andet, dog stadig sin halskæde med en stor smaragd i, omkranset af små diamanter.
Aubreiane Gik et par meter fra det brusende hav, hun havde aldrig været så tæt på vandet før, og ikke været bange, det var nok fordi Athal havde hjulpet hende sådan med at komme i vand, og nu var hun ikke længere helt så bange for det, stadig ikke videre glad for det, men ikke bange.
Stille lod hun hånden løbe gennem det lange sorte hår, de røde øjne hvilede kort mod himlen og de blinkende stjerner, hun havde været på flugt i så lang tid, hun havde svært ved at blive det samme sted. Det var mærkeligt. Lige nu nød hun bare stilheden, for der var jo stille udover lydene fra vandet.
Med et svagt smil på de røde fyldige læber, satte hun sig i sandet, og fejede det hoftelange hår om på ryggen, den blide vind kærtegnede hendes ansigt, og fik hende til at slappe helt af, for en stund, glemte hun alt, glemte at være vampyr, glemte de forhadte blikke hun atid fik, og alt det hun gang på gang havde forladt, fordi han havde fundet hende, og nu var det slut.
Hun havde ikke rigtigt taget sig tiden til at tænke over alle de ting før, havde aldrig følt det var vigtigt, eller nået det, hun havde så travlt som regel. Et stille suk undslap hendes læber, og de intense røde øjne gled ned på sandet ved hendes fødder, hun pillede lidt ved en sten, og strakte sig så, lige nu var det eneste der manglede lidt selskab, for selvom stilheden var skøn, så kunne det også være rart at snakke med nogen, hun var dog ikke helt klar til at det skulle være en der hadede vampyre, det ville nok.. ikke være kønt.
Aubrei- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 823
Sv: Come and get me //privat//
Ikke langt derfra kom en skikkelse gående med pistolen løftet og sigtede på den unge tøs som sad på sandet nær stranden. DEnne skikkelse så ud til at ville slå ihjel vis man bare trådte ham over tæerne. Og det ville han osse. Han var iskold og var klar på at dræbe hende. Han lod hovedet hvile mod hendes baghoved "rejs dig og vend dig rundt roligt og langsomt eller jeg skyder hovedet af dig" sagde han roligt før han trak hyldsteret tilbage så der var et skud i løbet mens han ventede. Ventede på at se hans mål. Der var noget ved hende han ville spørge om han havde set nogle slørede billeder og hun mindede ham om noget. Men han havde glemt hukommelsen men vis han kendte hende ville han kende hende på ansigtet med det samme ingen tvivl om det. Hun skulle bare vende sig om så han kunne se hendes ansigt. Han så bare på hendes hår som var det eneste han kunne se. Han ventede bare roligt ville se hendes ansigt. Bare hendes ansigt men han blev utålmodig og greb fat i hendes skulder og svang hende rundt og så hende i øjnene og med det samme. Stivnede hans blik. Han kendte det blik. Han stod bare stille mens han stadig sigtede på hendes pande "Breia" hviskede han svagt mens han stadig sigtede på hende "BREIA" råbte han vredt og skubbede hende ned og ligge mens han stadig sigtede på hende og var tæt på at trykke på aftrækkeren af vrede
Zann- Competent (Rank 10)
- Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.
Antal indlæg : 329
Aubreiane hørte godt skridtene i sandet, og stivnede så kort, stemmen lød bekendt, hun gispede let da hun blev vendt rundt, og så ham i øjnene, "Zann.." udbrød hun forbavset, og lod ham bare skubbe sig ned på jorden igen, hun skubbede tøvende håret væk fra øjnene, "Zann vent nu lidt.. jeg havde advaret dig, jeg havde advaret dig om ham der forfulgte mig, du vidste jeg ville gå hvis det blev nødvendigt, det var ikke min mening ikke at sige noget, men jeg nåede det ikke.." mumlede hun lavt.
Den aften hun var stukket af i al hast, havde vampyren der forvandlede hende, opsøgt hende i den lejlighed hun havde, hun havde fået en del tæv ud af det, og da han så var begyndt at true Zann, havde hun valgt bare at gå, sådan havde hun altid været.
Aubreiane blev liggende i sandet, hun rykkede sig ikke, hvis han ville dræbe hende, ville han jo det, også var der intet hun kunne gøre, han havde altid gjort hvad han ville, så hvorfor skulle hun stoppe ham i det, hun havde altid ladet ham gøre det. "Well.. du ser godt ud.." mumlede hun let med et skuldertræk, glimtet i øjnene var der stadig, det legende intense blik, som hun stortset altid havde, også mens de havde været sammen.
På den ene hånd havde hun stadig et lille ar på overfladen, det var kommet af solen, ikke noget der var sket for så forfærdelig lang tid siden, og det havde virkelig gjort utroligt ondt.
Den aften hun var stukket af i al hast, havde vampyren der forvandlede hende, opsøgt hende i den lejlighed hun havde, hun havde fået en del tæv ud af det, og da han så var begyndt at true Zann, havde hun valgt bare at gå, sådan havde hun altid været.
Aubreiane blev liggende i sandet, hun rykkede sig ikke, hvis han ville dræbe hende, ville han jo det, også var der intet hun kunne gøre, han havde altid gjort hvad han ville, så hvorfor skulle hun stoppe ham i det, hun havde altid ladet ham gøre det. "Well.. du ser godt ud.." mumlede hun let med et skuldertræk, glimtet i øjnene var der stadig, det legende intense blik, som hun stortset altid havde, også mens de havde været sammen.
På den ene hånd havde hun stadig et lille ar på overfladen, det var kommet af solen, ikke noget der var sket for så forfærdelig lang tid siden, og det havde virkelig gjort utroligt ondt.
Hans hånd rystede svagt mens han så på hende før han sukkede og satte pistolen væk "hvorfor kan jeg ikke slå dig ihjel" sagde han irriteret over sig selv "men misforstå mig ikke Breia jeg kan stadig skade dig det elskede du så højt" sagde han og tog en kniv og hev hende op og stå og lagde kniven om hendes hals før han fandt et magisk halsbånd frem som han lagde om hendes hals og skubbede hende afsted "op fra stranden Breia afsted ind i byen" sagde han og fjernede kniven og holdte hånden ved sin pistol halsbåndet var sådan at vis han sagde et kodeord ville det stramme sig mere og mere indtil hun ville blive kvalt det var det farlige ved halsbåndet. Han ville bare have hende afsted ind i byen ind til hans lejlighed ikke langt derfra så de kunne være i fred og snakke i fred. Mens han roligt ventede og gik roligt sammen med hende
- Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.
Hun gispede let og gjorde ikke modstand da han gav hende det på "Det ville du i hvert fald ønske jeg gjorde.." mumlede hun og samlede sin trøje op, børstede den lidt fra sand, og tog den på mens hun gik.
"Hvad vil du mig Zann? hvis du er vred på mig, kan du så ikke bare myrde mig og få det overstået, jeg gider fkatisk ikk skændes med dig" mumlede hun og fulgte bare tøvende med ham, let lod hun hånden glide gennem sit lange sorte hår. let rettede hun på sin kjole mens de gik, lod blikket hvile mod butikkerne og husene de gik forbi.
"Du ved godt jeg ville stikke af, hvis ikk jeg havde gjort det, var han bare gået efter dig" hun tav og så koldt på ham, hun gad ikke skændes med ham, gad ikke slås med ham, hun pillede lidt ved sin halskæde, "Kan du ikk tage det dumme halsbånd af? der er ingen grund til at behandle mig som en slave, du kunne spørge pænt" fortsatte hun let, og rørte kort ved halsbåndet.
Mens de havde været sammen, havde hun ofte gået med det, faktisk fordi det egentlig var meget pænt, men nu gik hun ikke rigtigt med så mange smykker mere, som regel kun en halskæde, også sine piercinger self, dem havde hun jo også stadig.
"Hvad vil du mig Zann? hvis du er vred på mig, kan du så ikke bare myrde mig og få det overstået, jeg gider fkatisk ikk skændes med dig" mumlede hun og fulgte bare tøvende med ham, let lod hun hånden glide gennem sit lange sorte hår. let rettede hun på sin kjole mens de gik, lod blikket hvile mod butikkerne og husene de gik forbi.
"Du ved godt jeg ville stikke af, hvis ikk jeg havde gjort det, var han bare gået efter dig" hun tav og så koldt på ham, hun gad ikke skændes med ham, gad ikke slås med ham, hun pillede lidt ved sin halskæde, "Kan du ikk tage det dumme halsbånd af? der er ingen grund til at behandle mig som en slave, du kunne spørge pænt" fortsatte hun let, og rørte kort ved halsbåndet.
Mens de havde været sammen, havde hun ofte gået med det, faktisk fordi det egentlig var meget pænt, men nu gik hun ikke rigtigt med så mange smykker mere, som regel kun en halskæde, også sine piercinger self, dem havde hun jo også stadig.
Han så på hende roligt mens de gik og han hørte hvad hun sagde "nej jeg vil være sikker på du ikke flygter du knuste mit hjerte en gang jeg vil ikke ha det sker igen" sagde han roligt mens han gik før han gik op ved siden af hende og rettede blikket mod hende indtil de nåede en gyde hvor han greb fat i hendes overarm og skubbede hende op af væggen og tog fat i hendes anden overarm og kyssede hende kyssede hende som dengang kyssede hende lige så lidenskabeligt som dengang mens han holdte hende fast så hun ikke kunne stikke af mens han ventede på hendes reaktion over det han gjorde med et roligt blik rettet mod hendes øjne for at se om hun nød det eller ville ha ham væk
Aubreiane himlede let med øjnene, "Jeg flygter ikke mere, så det skal du ikke være bange for, med mindre du gør mig noget" svarede hun roligt, og så på ham mens de gik.
Gispede så let idet han pressede hende ind mod væggen og holdt hende fast, hun virkede tøvende, men gengælde det så langsomt, hun havde jo altid haft en svaghed for ham, og det vidste han udemærket.
Hun mødte hans blik da han slap hendes læber, "Hvad vil du have jeg skal sige Zann?" sukkede hun stille og bed sig lidt i læben, de skarpe hjørnetænder kom til syne et øjeblik, inden hun holdt op med at bide i sin læbe. Det var efterhånden en dårlig vane, en dårlig vane at bide sig sådan i læben, ret ofte gik der hul på den, fordi hun gjorde det hele tiden.
Blidt lod hun hovedet glide på skrå, de røde øjne mødte hans med en intensitet og styrke, som først var kommet efter Vampyren der havde forvandlet hende var væk, hun var mere rolig nu når han var væk, mere afslappet, hun behøvede ikke passe sådan på altid, og det var hun glad for. Det havde gjort meget for hende, at hun nu selv kunne bestemme hvor hun ville være.
Gispede så let idet han pressede hende ind mod væggen og holdt hende fast, hun virkede tøvende, men gengælde det så langsomt, hun havde jo altid haft en svaghed for ham, og det vidste han udemærket.
Hun mødte hans blik da han slap hendes læber, "Hvad vil du have jeg skal sige Zann?" sukkede hun stille og bed sig lidt i læben, de skarpe hjørnetænder kom til syne et øjeblik, inden hun holdt op med at bide i sin læbe. Det var efterhånden en dårlig vane, en dårlig vane at bide sig sådan i læben, ret ofte gik der hul på den, fordi hun gjorde det hele tiden.
Blidt lod hun hovedet glide på skrå, de røde øjne mødte hans med en intensitet og styrke, som først var kommet efter Vampyren der havde forvandlet hende var væk, hun var mere rolig nu når han var væk, mere afslappet, hun behøvede ikke passe sådan på altid, og det var hun glad for. Det havde gjort meget for hende, at hun nu selv kunne bestemme hvor hun ville være.
Han så på hende roligt hørte hvad hun sagde og smilede bare "tal ikke" hviskede han før han kyssede hende heftigt igen og tog armene ned og tog hende på røven og løftede hende op mod muren så han på en måde tog herredømmet om hendes valg så hun intet andet valg havde på en måde andet end at følge med og lad det ende hvad det ender med mens han roligt nød det og smækkede hendes ene balle på røven og tog hende på brystet med hans frie hånd bare for at se hendes reaktion om hvad han gjorde for at se om hun stadig havde en stor svaghed for ham eller om den var formindsket
//ikk så meget krea
//ikk så meget krea
Aubreiane tøvede lidt, men gengælde det så langsomt, pillede lidt ved hans nakkehår, lod ham bare tage kontrollen, et øjeblik virkede det ikke til at gøre hende noget, indtil hun skubbede ham væk og stilte sig ned på jorden igen,.
"Zann ikk herude okay... du kan ikk bare være ved at myrde mig, og tro jeg så uden videre vil falde for din fødder igen okay," sagde hun langsomt, og retede lidt tænkende på sin kjole, hun lod hovedet glide på skrå.
Aubreiane bed sig lidt i læben, hun vidste ikk om han nu ville blive sur, men hun var bare anderledes nu, stadig ret ligeglad, men hun brød sig bare ikke om at stå så alle kunne se hende, tænk nu hvis nogen prøvede at myrde hende, igen. Hun havde allerede været ved at blive myrdet en del gange, uden egentlig at have gjort noget, det plejede hun kun at være ved at blive, når hun virkelig provokerede nogen, og selvom det var noget af det hun nød mest, så var det ikke så tit hun brute det mere, hun prøvede at holde sig lidt for sig selv,. Og det var en del lettere nu, hvor hun ikke behøvede flygte hele tide.
"Zann ikk herude okay... du kan ikk bare være ved at myrde mig, og tro jeg så uden videre vil falde for din fødder igen okay," sagde hun langsomt, og retede lidt tænkende på sin kjole, hun lod hovedet glide på skrå.
Aubreiane bed sig lidt i læben, hun vidste ikk om han nu ville blive sur, men hun var bare anderledes nu, stadig ret ligeglad, men hun brød sig bare ikke om at stå så alle kunne se hende, tænk nu hvis nogen prøvede at myrde hende, igen. Hun havde allerede været ved at blive myrdet en del gange, uden egentlig at have gjort noget, det plejede hun kun at være ved at blive, når hun virkelig provokerede nogen, og selvom det var noget af det hun nød mest, så var det ikke så tit hun brute det mere, hun prøvede at holde sig lidt for sig selv,. Og det var en del lettere nu, hvor hun ikke behøvede flygte hele tide.
Han smilede roligt mens han så på hende og brugte sin Hell teleport for at teleportere dem begge hjem til ham hvorefter han gik direkte hen og tog fat i hende og skubbede hende op af væggen igen og kyssede hende heftigt med et smil mens han nussede hendes ryg roligt
Hun lod ham, og lod armene glide om hans nakke, gengælde det ømt, og pillede kort ved hans nakkehår, "Er det bare fordi du vil have noget? jeg har fortalt dig jeg ikk bryder mig om at blive udnyttet" mumlede hun og smilte drilsk.
Blidt lænede hun sig hen og slikkede ham op af halsen, Hun havde aldrig bidt Zann, og havde heller ingen planer om det faktisk, det var ikke noget hun som sådan tænkte over, men hun kunne sagtens klare sig med det falske blod hun plejede at tage. Langsomt gled hendes røde øjne rundt i lejligheden, "Fedt sted du har fundet dig ellers" grinte hun blidt og lod legende hænderne glide op af hans brystkasse, pillede lidt ved hans jakke, "Tænk at du stadig har den.. efter alle de år" hun smilte lidt og så hm i øjnene.
Blidt lænede hun sig hen og slikkede ham op af halsen, Hun havde aldrig bidt Zann, og havde heller ingen planer om det faktisk, det var ikke noget hun som sådan tænkte over, men hun kunne sagtens klare sig med det falske blod hun plejede at tage. Langsomt gled hendes røde øjne rundt i lejligheden, "Fedt sted du har fundet dig ellers" grinte hun blidt og lod legende hænderne glide op af hans brystkasse, pillede lidt ved hans jakke, "Tænk at du stadig har den.. efter alle de år" hun smilte lidt og så hm i øjnene.
Zann smilede roligt "det aldrig godt at vide" hviskede han da hun sagde hun ikke brød sig om at blive udnyttet mens han kyssede hende videre på halsen og tog hende hårdt på røven før han bar hende ind i sengen og kastede hende nærmest ned i sengen og tog fat i hendes kjole hårdt "nu skal du domineres lidt" hviskede han og rev så hårdt i kjolen den blev revet af hende før han lagde sig ned ovenpå hende og så halskæden og som det eneste tog han den forsigtig af og lagde den på bordet ved siden af sengen før han vendte hende om og kyssede hende på halsen med et smil
"Zann alsa.. det var en ny kjole, iiih" udbrød hun, men smilte dog lidt, sukkede kort lettet idet han tog halskæden forsigtigt af, for selvom de ikke var sammen mere, betød den stadig noget for hende, hvor lidt hun så end ville indrømme det. Hun lukkede blidt øjnene idet hun mærkede hans læber mod sin hals.
"Hvis du forventer jeg går bagefter, var det nok en dum ide at ødelægge mit tøj" mumlede hun let, og vendte sig om, smilte legende til ham, og tog fat i hans jakke, tog den langsomt af, fordi hun vidste det var noget han ikke kunne undvære.,. Hun lænede sig blidt og og bed ham ham i øret, self ikke så der gik hul, bare for at pirre ham, Hun vidste udemærket hvad han havde ry for. men det skræmte hende ikke, og havde aldrig gjort det.
"Hvem har sagt jeg vil domineres?" grinte hun roligt, og vente rundt så hun nu sad på hans mave, hun lod hænderne glide op af ham, og tog fat i hans hænder, holdt dem mod madressen, og lod hovedet glide på skrå, tænkende lod hun blikket glide ned af ham, han var i bedre form, ikk fordi han ikke havde haft muskler mens de havde været sammen, for det havde han, de var bare større og tydeligere nu, men det var oz en del hundrede år siden de var sammen.
"Hvis du forventer jeg går bagefter, var det nok en dum ide at ødelægge mit tøj" mumlede hun let, og vendte sig om, smilte legende til ham, og tog fat i hans jakke, tog den langsomt af, fordi hun vidste det var noget han ikke kunne undvære.,. Hun lænede sig blidt og og bed ham ham i øret, self ikke så der gik hul, bare for at pirre ham, Hun vidste udemærket hvad han havde ry for. men det skræmte hende ikke, og havde aldrig gjort det.
"Hvem har sagt jeg vil domineres?" grinte hun roligt, og vente rundt så hun nu sad på hans mave, hun lod hænderne glide op af ham, og tog fat i hans hænder, holdt dem mod madressen, og lod hovedet glide på skrå, tænkende lod hun blikket glide ned af ham, han var i bedre form, ikk fordi han ikke havde haft muskler mens de havde været sammen, for det havde han, de var bare større og tydeligere nu, men det var oz en del hundrede år siden de var sammen.
Zann smilede roligt "jeg håber da du bliver til imorgen" hviskede han blidt mens han så på hende smilende og kyssede hende roligt. Han så hende roligt i øjnene smilende "ikke bide smukke" viskede han roligt og aede hendes ryg videre smilende og tog hende på røven mens han så på hende roligt "jeg elsker at dominere og du er min lille domineringsdukke iaften" hviskede han smilende og tog et par håndjern fra en skuffe i sit natbord og tvang hendes arme om på hendes ryg og satte dem fast med håndjernene før han fik hende ned og ligge ved siden af ham og fik hende til at hæve røven hvorefter han smækkede hende hårdt et par gange smilende "hvem er din herre" hviskede han smilende og smækkede hende hårdere end før en enkel gang mens han smilede og tog hende på underlivet roligt og så på hende smilende før han stillede sig på knæ ved hendes ansigt med en stiv lem og så på hende smilende
Aubreiane smilte legende til ham "Vil du virkelig det? så er jeg da beæret" mumlede hun mildt, og gengælde hans kys intenst, så ham så i øjnene, og gjorde ikke videre modstand da han gav hende håndjern på, hun havde intet imod at blive domineret, faktisk var det noget hun ret godt kunne li, og det vidste han.
"Jeg går ud fra, at du er min herre?" smilte hun roligt, og gispede kort da han slog hende sidste gang, "Hoov hov vær sød" hun grinte blidt og lod sig langsomt glide om på siden, så drilsk på ham for en stund, inden hun lænede sig frem, og lod sine læber omslutte hans lem.
Hun suttede det blidt og roligt for en stund, inden hun begyndte at lade sin tunge lege med det, lod læberne glide langt nedover det, og fortsatte bare for en stund med at gøre det. Indtil hun langsomt trak sig lidt tilbage, og så op på ham, "Alsa.. det ikk for at brokke mig eller noget, men det ikk videre nemt når jeg har håndjern på" smilte hun og så en anelse frækt ind i hans øjne,. Det sorte hår faldt let nedover hendes hals, og videre nedover hendes barm, det var ikke en gang med vilje men det var sådan det lige faldt da hun rettede sig op.
"Jeg går ud fra, at du er min herre?" smilte hun roligt, og gispede kort da han slog hende sidste gang, "Hoov hov vær sød" hun grinte blidt og lod sig langsomt glide om på siden, så drilsk på ham for en stund, inden hun lænede sig frem, og lod sine læber omslutte hans lem.
Hun suttede det blidt og roligt for en stund, inden hun begyndte at lade sin tunge lege med det, lod læberne glide langt nedover det, og fortsatte bare for en stund med at gøre det. Indtil hun langsomt trak sig lidt tilbage, og så op på ham, "Alsa.. det ikk for at brokke mig eller noget, men det ikk videre nemt når jeg har håndjern på" smilte hun og så en anelse frækt ind i hans øjne,. Det sorte hår faldt let nedover hendes hals, og videre nedover hendes barm, det var ikke en gang med vilje men det var sådan det lige faldt da hun rettede sig op.
Zann smilede roligt og lod hende sutte den godt mens han nød det meget før han fik sig helt ned og ligge så hun bedre kunne komme til før han fandt en slags hundehalsbånd frem som han satte fat om hendes hals og så en kæde som han tog i sin hånd og satte fast i halsbåndet "det var ærgeligt mit kæledyr" sagde han smilende "du må be pænt eller rettere du skal be pænt om alt" sagde han smilende mens han så ned på hende roligt "min slave" sagde han smilende og rørte hendes pande hun skulle bare sige ja til at han sagde min slave så var han hendes indtil han ikke ville have hende mere bare det lille ja så var hun hans slave så længe han ville have det. Han smilede roligt mens han fortsat så på hende nydende og tog hende på brystet lidt imens
Hun smilte roligt til ham og så ham i øjnene "Hvor dum tror du jeg er? siger jeg det ord du gerne vil høre, så bruger du mig i flere timer, og så sparker du mig ud bagefter, neij tark" Svarede hun let og tog fat om hans hage med begge hænder, da de jo ligesom var lænket sammen, let lænede hun sig hen og kyssede hans hals.
Hun lod hænderne glide ned af hans hals, og ned af hans brystkasse, lod neglene rive sig ind i hans hud, og grinte så lidt for sig selv, dog uden at sige mere, hun rev ham ikke hårdt nok til at der gik hul på hans hud, men alligevel nok til at man kunne se sporene fra hendes negle. Blidt strakte hun sig, og smilte og så ham i øjnene.
Havde ingen planer om at lege hans lille slave til han ikke gad hende mere, selvom hun godt havde set det komme, og egentlig var det vel mest fair, men hun ville som sagt ikke udnyttes, slet ikk med den fortid de havde haft, det nægtede hun. Hun kunne sagtens komme fri ved hjælp af sin magi, hvis hun ike gad mere, det var ingen problemer, men alligevel havde hun jo savnet ham lidt.
Hun lod hænderne glide ned af hans hals, og ned af hans brystkasse, lod neglene rive sig ind i hans hud, og grinte så lidt for sig selv, dog uden at sige mere, hun rev ham ikke hårdt nok til at der gik hul på hans hud, men alligevel nok til at man kunne se sporene fra hendes negle. Blidt strakte hun sig, og smilte og så ham i øjnene.
Havde ingen planer om at lege hans lille slave til han ikke gad hende mere, selvom hun godt havde set det komme, og egentlig var det vel mest fair, men hun ville som sagt ikke udnyttes, slet ikk med den fortid de havde haft, det nægtede hun. Hun kunne sagtens komme fri ved hjælp af sin magi, hvis hun ike gad mere, det var ingen problemer, men alligevel havde hun jo savnet ham lidt.
Han smilede roligt mens han så hende i øjnene han havde ikke tænkt sig at skifte hende ud men han ville bare ikke være kærester med hende han kunne ikke overskue kærester lige nu han ville bare være sikker på hun var hans uden at de var kærester han spredte hendes ben roligt og løftede hende op over den før han pressede hende ned over den så den kom op i hende mens han nød det meget og lukkede øjnene af nydelse før han begyndte at rykke i hende og rykkede håndjernene sammen om på hendes ryg uden hun kunne nå at undgå det mens han lagde hende ned på armene på ryggen og begyndte at rykke i hende hurtigt mens han nød det og bukkede sig ned og kyssede hende blidt imens
Aviva lod ham løfte sig og lukkede kort øjnene idet hun mærkede hans lem glidew op i sig, hun sukkede nydende for sig selv, og så ham så i øjnene igen, smilte lidt drilsk for sig selv,. et kort gisp undslap hendes læber, idet han tog hendes arme om på ryggen, og lagde hende ned, let lod hun ham gøre det, uden at sige noget som sådan.
Svagt bed hun sig i læben, og lukkede blidt øjnene, nød det fuldt ud, hun havde altid nydt det meget sammen med ham, og det vidste han udemærket godt. hun mærkede hans læber mod sine, og gengælde kysset intenst og nydende, skildte deres læber med sin tnge, og begyndte at massere hans tunge med sin egen.
Slap efter et stykke tid hans læber, og så ham i øjnene, "Fjerner du ikk håndjernene? de gør alsa lidt ondt at ligge på?" hviskede hun legende, og lænede sig op mod ham, kyssede hans hals tænkende og lokkende, hun ville faktisk ret meget gerne have de håndjern af.
Svagt bed hun sig i læben, og lukkede blidt øjnene, nød det fuldt ud, hun havde altid nydt det meget sammen med ham, og det vidste han udemærket godt. hun mærkede hans læber mod sine, og gengælde kysset intenst og nydende, skildte deres læber med sin tnge, og begyndte at massere hans tunge med sin egen.
Slap efter et stykke tid hans læber, og så ham i øjnene, "Fjerner du ikk håndjernene? de gør alsa lidt ondt at ligge på?" hviskede hun legende, og lænede sig op mod ham, kyssede hans hals tænkende og lokkende, hun ville faktisk ret meget gerne have de håndjern af.
//Heeeeeej, jeg har spurgt om at få ændret min race og er derfor nød til at stoppe alle mine emner som vampyr, men vil helt klart gerne have et nyt med dig en gang? ^^
Jaja jeg ved skam godt du har ændret dig du skriver med Jason som er min bruger:D
Lignende emner
» Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)
» You don't know yet //Privat Sam//
» Seems like.. //Privat//
» TIB - Privat
» You run? - Privat
» You don't know yet //Privat Sam//
» Seems like.. //Privat//
» TIB - Privat
» You run? - Privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum