Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hva så du (Aleshya-privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hva så du (Aleshya-privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hva så du (Aleshya-privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hva så du (Aleshya-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hva så du (Aleshya-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hva så du (Aleshya-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hva så du (Aleshya-privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hva så du (Aleshya-privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hva så du (Aleshya-privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hva så du (Aleshya-privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hva så du (Aleshya-privat)

Go down

Hva så du (Aleshya-privat) Empty Hva så du (Aleshya-privat)

Indlæg af Zankuji Søn 6 Nov 2011 - 21:08

S_Terres gader
T_15.00
O_mennesker men ikke så mange
P_Sort t-shirt med et kranie på og sorte posebukser

Zankuji var på vej gennem byen da han ikke havde noget og lave der hjemme så han havde tænkt sig at gå sig en tur selvom han var helt alene og sådan noget. Han gik der for sig selv og havde ingen og snakke med og han havde ikke set nogen af hans gamle venner som han kendte i meget langt tid mon de var forsvundet det håbede han ikke de var.
Han fandt sig en bænk og satte sig ned på den og kiggede rundt og slappede stille og roligt af da han ikke skulle nå et eller andet helt vildt vigtigt eller noget som helst.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

Hva så du (Aleshya-privat) Empty Sv: Hva så du (Aleshya-privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Nov 2011 - 18:09

Terre's gader var altid fyldt af usikkerhed, hvilket en ung dame havde fundet ud af. Hun blev jagtet gennem gaderne " Kom nu Shy!! Vi vil bare lege med dig" råbte de efter hende mens de satte farten mere og mere op. Hendes ene stilets hæl knækkede hvilket fik hende til at falde forover og ned mod jorden * fuck!* tænkte hun og så op på drengene der var kommet for tæt på at hun ikke ville kunne nå at flygte. De stillede sig i en rundkreds om hende og stod og stirrede ned på hende med deres lumske blikke " Vær nu sød.. Jeg.. Jeg har ikke gjort noget" sagde hun stille og sank den klump hun havde i halsen " Virkelig? Kan du så fortælle os hvorfor du har blod på din kjole? Du kom ud fra en advokat.. Vores far!" vrissede den ene af dem og så strengt på hende og begyndte at sparke hende. Hun lagde bare der g tog imod, ventede på de havde pisset hende nok af til at hun kunne rejse sig op og vise dem, hvem hun virkelig var

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tors 17 Nov 2011 - 21:49

Han gik med hænderne i lommerne i det han så ind af en gade hvor han fik øje på en kvinde der løb og der var nogen drenge efter hende og alt det *hvad sker der lige der*tænkte han og satte så i løb efter den lille flok men, han kom ikke lige frem i tide kunne han se da de stod om kvinde. Han kiggede på dem men ikke ret længe "hey"råbte han af dem og ventede på at de vente sig om mod i stedet for hende kvinde de slog på og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 15:03

Hun havde fået nok, hvilket fik hende til at rejse sig op og hev en kniv op fra hendes bh " Jamen Kamikaze.... Du har ikke ændret dig" sagde en af drengene og gik helt op af hende " Du er lige så dum som din far Emelio" vrissede hun og gik helt op til ham og satte kniven for halsen af ham " Kamikaze.. Du burde have samme straf som vores far fik! " sagde en af de andre drenge og skubbede til hende, hvilket var ved at få hende til at falde igen " Næste gang du skubber mig Noir.. Så lover jeg dig at Emelio for halsen kappet" sagde hun med en hvæsende stemme

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 20 Nov 2011 - 12:18

Han kiggede på hende kvinde *når ja der var ikke meget jeg kunne gøre*tænkte han for sig selv og viste ikke om han skulle gøre noget eller kunne hun klare sig selv på det grundlag. Han smilte for sig selv da han kunne se hun kunne klare sig selv og alt det.
Han smilte roligt og viste ikke om det ville være klogt og sige noget til hende lige nu og her og smilte til hende selvom hun nok ikke så det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 13:09

Hun så på denne mand der var ankommet til stedet og smilte kort til ham og vendte derefter tilbage til de 3 drenge " Jeg håber for jer i har det skidt med i har gjort dette mod mig" sagde hun og så koldt på dem en efter en " Kamikaze.. Du kan vente dig!" vrissede de og vendte om og løb væk fra stedet. Hendes blik blev nu rettet mod denne fremmede der stod der " Hvad vil du?" spurgte hun lettere irriteret inden hun faldt til jorden og tog sig til ribbenene * Hvorfor mig!!* tænkte hun og mærkede en tåre der faldt ned af hendes kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 20 Nov 2011 - 13:12

Han kiggede på hende "jeg så hvad der sket og vil gerne hjælpe dig hvis du har brug for det"sagde han og kiggede på hende da hun så ud til at ha ondt nogen steder på kroppen. Han gik stille hen til hende og så på hende "hvis du da vil ha hjælp fra mig af"sagde han venligt og ville så godt hjælpe hende lige nu men han viste ikke hvordan han kunne gøre det.
Han stod der uden og kunne gøre noget før hun ville tillade ham det for det, for det var helt op til hende om hvordan og hvor ledes hun ville ha hjælp.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 13:39

Hun så op på ham og bed sig i underlæben " Hjælp" sagde hun og bed sig i underlæben og tog sig til ribbenene igen. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre på grund af smerterne. Hun bed sig hårdt i underlæben og mærkede at der var flere tårer der faldt ned af hendes kind. Hun lod sin ene hånd glide op og fjernede håret fra hendes ansigt " Hjælp mig.. Jeg beder dig.. Hvis bare du får mig hjem eller på sygehuset" sagde hun og så op på ham med et trist blik

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 20 Nov 2011 - 18:11

Han kiggede på hende og nikkede roligt "okay skal nok hjælpe dig på sygehuset"sagde han roligt og løftede hende op da han ikke syns hun skulle gå så han gik med hende i armene og bar hende til sygehuset og sådan.
Der gik noget tid før de sådan nåede frem til sygehuset og kom der ind så han bar hende bare på den måde så hun kunne slappe lidt af i det hele, de kom ind på sygehuset og han kiggede rundt og der kom en læge som bad ham om at ligge hende ind på stuen lidt længere henne af gangen så det gjorde han. Han lagde hende ned og smilte "det skal nok gå det hele"sagde han roligt og lægen kom og han gik så ud og ventede nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 18:30

Hun så op på ham da han tog hende op i hans arme og bar hende hele vejen til sygehuset. Da de kom til sygehuset og hun var blevet lagt op i en af sengene så hun op på ham med et blidt smil " Tak fordi du hjalp mig" sagde hun og tog hans hånd kort hvorefter hun slap den. Hun så op i loftet og kom til at tænke på Nick, hun savnede ham ufatteligt meget og det værste var at hun havde glemt sin mobil, så hun kunne ikke ringe til ham, hvilket hun var meget træt af. Hun lukkede øjnene og ventede på lægen " Forresten.. Jeg fik aldrig dit navn?" sagde hun og smilte kort til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum